Het is inmiddels wel duidelijk inderdaad dat er een aantal mensen zijn die een bepaald soort liefde voor mij ontwikkeld hebben en wat zich uit in een obsessieve drang. Ik zal verder geen namen noemen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:41 schreef Syb-rund. het volgende:
Ja haal leuk allemaal pp, maar jij bent niet diegene die dit mag zeggen, ksst hup dood zijn jjij
Dalijk word ik eruit gegooidquote:Op maandag 29 december 2008 11:50 schreef Syb-rund. het volgende:
Belangrijke mededeling: kijk uit dat je niet te lang relt, er zijn namelijk al sancties voor het geval jullie niet willen stoppen.
Ladi die haat is nergens goed voor, en pp je kan ook een keertje ophouden met dat gestook van je.
Ja PP is af en toe irritant, nee ik kan me er niet aan storen.
Ik heb genoeg andere dingen om me druk over te maken. (ik ben ook een emotieloze bink jeweet)
speltip 7: Weet wanneer je moet stoppenquote:Op maandag 29 december 2008 11:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk inderdaad dat er een aantal mensen zijn die een bepaald soort liefde voor mij ontwikkeld hebben en wat zich uit in een obsessieve drang. Ik zal verder geen namen noemen.
Jammer dat ze het zelf niet zie(t)n. De negatieve opmerkingen (ontkenningen) ten spijt. Dit zijn echter onbedoeld dus de bevestigingen en in feite de liefdesverklaringen aan mij.
O ja, de zinsnede dat haat kan worden tegengegaan door AFSTAND te nemen en ZELFANALYSE is gewoon echt![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 11:52 schreef Ladidadida het volgende:
Ik stop al
Ondanks mijn grote gevoelens van liefde jegens Ladiaidia, uiteraard.
Oh. DuTank, óók een hoop keukenhintsquote:Op maandag 29 december 2008 13:28 schreef Silver_Shark het volgende:
Ehm Dutank werkt als Kokik ben leerling kok dus ik ben nog geen kok
Er staat horeca in DuTanks' fotoboek. Dat kan dus ook nog in de bediening zijn of ijsschepper. Bij jou echt kok/kokopleidingquote:Op maandag 29 december 2008 13:28 schreef Silver_Shark het volgende:
Ehm Dutank werkt als Kokik ben leerling kok dus ik ben nog geen kok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |