W.m.b. kopen ze Alex voor 15 miljoen. Misschien is dat voor Chelsea een 'offer they can't refuse' voor een reserve-verdediger en wij weten dat Alex zoveel geld ook echt waard is.quote:Op zondag 28 december 2008 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dat heb ik dan ff gemist. Helaas dat was een goede optie. Voor genoeg geld mag iedere speler weg trouwens.
Alex is echt totaal niet realistisch. Als hij komt, dan bedruk ik mijn nieuwe Ajax shirtje met de naam Oleguer.quote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
W.m.b. kopen ze Alex voor 15 miljoen. Misschien is dat voor Chelsea een 'offer they can't refuse' voor een reserve-verdediger en wij weten dat Alex zoveel geld ook echt waard is.
+ mooie reacties uit Eindhoven waarschijnlijk.
En Gabri?quote:
Dan idd liever niet. Waarom halen ze Wielaard niet of is daar niets over bekend? (Ik ben een tijdje van de wereld geweest vandaar.) Ok die kan in Europa ook niet mee doen maar liever dat dan een onervaren broekie achter in. Ik zie ze helaas niet veel verder komen als ze zo slecht spelen als ze tegen Slavia deden. Hij zou dan puur voor de competitie gehaald moeten worden. Wat imo niet echt onbelangrijk is. Weer een keertje kampioen wordt wel weer eens tijd denken jullie ook niet?quote:
Al geven ze er 20 mil voor vind ik t nog goed!quote:Op zondag 28 december 2008 17:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
W.m.b. kopen ze Alex voor 15 miljoen. Misschien is dat voor Chelsea een 'offer they can't refuse' voor een reserve-verdediger en wij weten dat Alex zoveel geld ook echt waard is.
+ mooie reacties uit Eindhoven waarschijnlijk.
Die link die verwijst naar waar de OP te vinden is, linkt nog door naar die server in plaats van de Wiki!, denk ik.quote:
Het is inderdaad onrealistisch. Zo onrealistisch dat ik te lui ben dit te quoten voor het Schoen-opetentopic.quote:Op zondag 28 december 2008 17:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Alex is echt totaal niet realistisch. Als hij komt, dan bedruk ik mijn nieuwe Ajax shirtje met de naam Oleguer.
Mooi.quote:Op zondag 28 december 2008 17:41 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen we niet ergens een Scandinavische houthakker scouten of zo? Mét stabiele hamstrings graag.quote:Op zondag 28 december 2008 17:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Alex is echt totaal niet realistisch. Als hij komt, dan bedruk ik mijn nieuwe Ajax shirtje met de naam Oleguer.
Evander Sno in het centrum van de defensie zetten. Omdat het kan.quote:Op zondag 28 december 2008 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens een Scandinavische houthakker scouten of zo? Mét stabiele hamstrings graag.²
Daar heb ik wel een keer serieus over nagedachtquote:Op zondag 28 december 2008 17:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Evander Sno in het centrum van de defensie zetten. Omdat het kan.
Dat is bij iedereen die dat vest aan trekt!quote:Op zondag 28 december 2008 17:51 schreef RayMania het volgende:
"Hooligan, hooligan", toen KJH dat shirt aantrok.
Voor de wedstrijd was het waarschijnlijk te vroeg, ik snapte ook niet waarom het niet in de rust werd gedaan.. Waarschijnlijk te weinig tijd..quote:Op zondag 28 december 2008 18:25 schreef Kopbal het volgende:
Ik wil niet bitchen, maar kan je zo'n afscheid niet beter in de rust doen?
Afscheid in een halfvol stadion staat zo triest.
Granqvist van Groningen is wel een goeie. Ben alleen bang dat je dan direct weer veel moet betalen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kunnen we niet ergens een Scandinavische houthakker scouten of zo? Mét stabiele hamstrings graag.²
Douglas is 10 keer zo goed.quote:Op zondag 28 december 2008 18:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Granqvist van Groningen is wel een goeie. Ben alleen bang dat je dan direct weer veel moet betalen.
Ik zie Twente nooit voetballen. Heb van Groningen aardig wat wedstrijden helemaal gezien en ik denk dat Granqvist het niveau wel aankan.quote:
Als ze allemaal op elkaar zijn ingespeeld met een nieuwe verdediger erbij, worden we kampioen en durf ik mss wel te zeggen dat we nog aardig ver kunnen komen in de Uefa cup.quote:Desgevraagd blikte de trainer van Ajax terug op de eerste seizoenshelft, die het als tweede op de ranglijst ingaat. ,,Op zich ben ik wel tevreden. Al kan en moet het natuurlijk altijd beter. Het blijkt dat deze jonge selectie nog heel grillig is. En dan gaat het erom dat zij verstandig samenspelen. Ze moeten nóg meer in dienst van het team gaan acteren. Voetballen kunnen ze allemaal, maar het moet een team worden. Daar werken we aan door veel met elkaar bezig te zijn, veel te trainen en veel beelden terug te kijken."
Mee eens. Het is vooral een mentaliteitskwestie en bij jonge spelers is dat vaak nogal grillig ja. Als ze wat meer zelfvertrouwen en vertrouwen in elkaar krijgen dan komt dat wel goedquote:Op zondag 28 december 2008 18:44 schreef Silaz het volgende:
[..]
Als ze allemaal op elkaar zijn ingespeeld met een nieuwe verdediger erbij, worden we kampioen en durf ik mss wel te zeggen dat we nog aardig ver kunnen komen in de Uefa cup.
Vermaelen was vandaag ook weer geweldig, is een goede verschuiving geweest van Marco.quote:Als Vertonghen, Vermaelen en Emanuelson zo doorgaan heb je ook een kans dat ze nogal gewild gaan worden bij buitenlandse topclubs. Gelukkig zit het qua contracten wel goed en qua mentaliteit ook wel (vooral die twee Belgen achterin)
quote:Op zondag 28 december 2008 18:47 schreef Silaz het volgende:
Kan iemand mss dat Vamos Dario plaatje uit de OP posten?
Ik blijf bij Goian. Ben iig al blij dat Marco Oleguer er na 30 min. uithaalde. Die gast staat niet eens z'n mannetje tegenover spelers van Ado.quote:
Als je elke week roept dat je Elia wilt wordt hij alleen maar duurder. Dus zal wel tactiek achterzitten.quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik Marco zo hoorde hoeven we niet meer te rekenen op Elia?
Schijnt hij niet het persoon voor te zijn, op en top prof qua instelling.quote:Op zondag 28 december 2008 18:56 schreef finsdefis het volgende:
Ben benieuwd hoe Oleguer een reserverol zou opvangen, als het maar geen nieuwe Perez wordt die de sfeer gaat verzieken ofzo.
Ik hoop hetquote:Op zondag 28 december 2008 19:04 schreef Pritt het volgende:
[..]
Schijnt hij niet het persoon voor te zijn, op en top prof qua instelling.
Dan gaat 'ie weer iets schrijven denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 18:56 schreef finsdefis het volgende:
Ben benieuwd hoe Oleguer een reserverol zou opvangen![]()
thx toma.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Haal dan van der Meyde terugquote:"Ajax, ach ja, ik moest daar weg", zegt de achttienjarige Voorburger laconiek. "Ik was te gemakzuchtig, zeiden ze. Maar een eerlijke kans heb ik daar niet echt gehad. Anderen werden duidelijk voorgetrokken. Ik speelde daar op een verkeerde positie. Natuurlijk was ik best makkelijk. Ik heb daar best spijt van, maar dat besef je pas achteraf. Toen ik eenmaal weg moest, realiseerde ik pas wat voor een kans ik had laten liggen. Daarop ging er een knop om: ik kon mijn ouders niet teleurstellen en wilde zelf gewoon slagen. Bij ADO Den Haag ging ik er alles aan doen om dat te bewerkstelligen.
Wat deden ze?quote:
Niets van Klaas laten zienquote:
NOS neem ik totaal niet meer serieus met de Eredivisie. Het is dat je ervan afhankelijk bent omdat ze nu nog de enige met beelden zijn, maar Talpa en RTL deden het toch een stuk beter. Lieten tenminste nog eens wat sfeerbeelden op en rond de tribunes zien.quote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niets van Klaas laten zien. Ja nou ja op die ene 30 seconden na
.
vd Meijdenquote:
Moet je Eredivisie Live kijken. Die hadden een mooi item met het afscheid, zijn goals en een interview.quote:Op zondag 28 december 2008 20:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niets van Klaas laten zien. Ja nou ja op die ene 30 seconden na
.
Eredivisie live besteedde er ook niet veel tijd aan.quote:Op zondag 28 december 2008 20:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
NOS neem ik totaal niet meer serieus met de Eredivisie. Het is dat je ervan afhankelijk bent omdat ze nu nog de enige met beelden zijn, maar Talpa en RTL deden het toch een stuk beter. Lieten tenminste nog eens wat sfeerbeelden op en rond de tribunes zien.
Ik was in het stadion vanmiddag, maar had het graag opnieuw vanuit een andere positie willen zienquote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Moet je Eredivisie Live kijken. Die hadden een mooi item met het afscheid, zijn goals en een interview.
van een afscheid met de supporters heb ik niets gezien op Eredivisie Live.quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Moet je Eredivisie Live kijken. Die hadden een mooi item met het afscheid, zijn goals en een interview.
Was tijdens de rust van 1 van de andere wedstrijden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
van een afscheid met de supporters heb ik niets gezien op Eredivisie Live.![]()
Of heb ik te lang met mn ogen geknippert?
Na FCG en SCH werd er een uitgebreid filmpje gestart.quote:Op zondag 28 december 2008 20:05 schreef toma het volgende:
[..]
van een afscheid met de supporters heb ik niets gezien op Eredivisie Live.![]()
Of heb ik te lang met mn ogen geknippert?
Ik ook, maar ze lieten het een uur geleden zienquote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik was in het stadion vanmiddag, maar had het graag opnieuw vanuit een andere positie willen zien.
Die moesten door naar de wedstrijd van 14.30, AZ-NEC dus.quote:Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef toma het volgende:
[..]
Eredivisie live besteedde er ook niet veel tijd aan.
Als alternatief voor Elia natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 20:03 schreef toma het volgende:
[..]
vd Meijden
Verdedigers please! Oleguer heeft weer laten zien niet Ajax-waardig te zijn. Al denk ik dat je met vd Wiel en Silva ook een goede achterhoede hebt. Maar er is te weinig achter de hand.
Hij kwam nog ff buurten op 410.quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef toma het volgende:
In welk vak zat Johnny trouwens? Erg mooi dat hij gewoon tussen de supporters gaat zitten.
Hij is ook in beeld geweestquote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef toma het volgende:
In welk vak zat Johnny trouwens? Erg mooi dat hij gewoon tussen de supporters gaat zitten.
In de media 'overweegt' Van Basten van alles en is alles 'een optie' dat de technische staf 'bespreekt' en 'meeneemt'.quote:Op zondag 28 december 2008 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja voor de camera's van NOS hield ie de deur voor een transfer weer op een kier.
quote:
Onzin. De NOS maakt er gewoon een potje van wat betreft de eredivisie, niet alleen wat betreft sfeerbeelden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:12 schreef koemleit het volgende:
gejank dat de NOS geen sfeerbeelden laat zien.
ik kijk voor het voetbal niet voor de sfeerbeelden.
als talpa het weldeed kreeg je: "daar kijk ik niet voor ik wil het voetbal zien"
wanogmeerdan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Onzin. De NOS maakt er gewoon een potje van wat betreft de eredivisie, niet alleen wat betreft sfeerbeelden.
Inderdaad, die sfeerbeelden zijn maar een van de vele zaken die niet deugen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Onzin. De NOS maakt er gewoon een potje van wat betreft de eredivisie, niet alleen wat betreft sfeerbeelden.
Te korte samenvattingen, domme photoshops / youtube filmpjes, Tom Egbers... Ik heb gewoon niet het idee dat ze het serieus nemen.quote:
toen was het allemaal weer te langdradig en zulks.quote:Op zondag 28 december 2008 20:15 schreef koningdavid het volgende:
De NOS brengt het voetbal afgeraffeld en saai. Ik kon het bij Talpa en RTL beter waarderen.
quote:Huntelaar: 'Ooit keer ik hier terug'
zondag 28 december, door SR, Amsterdam, 20:13u, Sportweek
Nieuwsfoto Na het prachtige afscheid van Klaas-Jan Huntelaar in de Amsterdam ArenA verscheen de emotionele spits voor de camera's. Nog overdonderd van het vuurwerk, de mooie speaches en het publiek deed de aanvaller zijn verhaal.
'Het was mooi en ook emotioneel, ik heb wel een brok in de keel moet ik zeggen. Het was heel indrukwekkend. Het is apart en niet makkelijk om afscheid te nemen. Ik houd daar zowieso niet erg van, maar het hoort erbij', aldus Huntelaar.
De goaltjesdief maakte nog een mooie onthulling: 'Ik hoop hier ooit weer een keer terug te komen, en kampioen te worden, dit is de mooiste club van Nederland.'
Das waar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In de media 'overweegt' Van Basten van alles en is alles 'een optie' dat de technische staf 'bespreekt' en 'meeneemt'.
Ook weer een programma die de plank volledig misslaat. Onzin is inderdaad het toverwoord.quote:Op zondag 28 december 2008 20:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
toen was het allemaal weer te langdradig en zulks.
ik vind het wel fijn dat ze gewoon wedstrijd na wedstrijd doen en alles gewoon voor 8 uur en op volgorde van de stand.
voor de onzin eromheen kijk ik vanavond wel studiovoetbal.
Dom commentaar bij de wedstrijden. De goals 'hoor' je al heel erg aankomen als het ware. Slechte samenvattingen ook vaak en meer van dat soort onzin.quote:Op zondag 28 december 2008 20:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Te korte samenvattingen, domme photoshops / youtube filmpjes, Tom Egbers... Ik heb gewoon niet het idee dat ze het serieus nemen.
Pinchhitter Huntelaarquote:
En 9(?) in totaal. Is weleens anders geweest.quote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Al 3 wedstrijden in de competitie de 0
Vorig jaar volgens mij 2 keer.. hoevaak hebben we dit seizoen met Stekelenburg en met Vermeer de nul gehouden? niet dat ik er iets mee wil zeggen maar ben gewoon benieuwd.quote:Op zondag 28 december 2008 20:34 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
En 9(?) in totaal. Is weleens anders geweest.
Volgens mij hadden we dat vorig jaar over het hele seizoen niet eens.
Belangrijker: al 15 thuiswedstrijden zonder nederlaagquote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Al 3 wedstrijden in de competitie de 0
Serieus? Mooiquote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Belangrijker: al 15 thuiswedstrijden zonder nederlaag
Komt door Vertonghen en Vermaelen achterin, meesterzet.quote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Vorig jaar volgens mij 2 keer.. hoevaak hebben we dit seizoen met Stekelenburg en met Vermeer de nul gehouden? niet dat ik er iets mee wil zeggen maar ben gewoon benieuwd.
Drie keer, dacht ik. Sowieso twee keer Utrecht en Feyenoord-thuis.quote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Vorig jaar volgens mij 2 keer.. hoevaak hebben we dit seizoen met Stekelenburg en met Vermeer de nul gehouden? niet dat ik er iets mee wil zeggen maar ben gewoon benieuwd.
Dat kan nooit. Was het maar waar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef KirkLazarus het volgende:
Vorig seizoen 7 x de 0 in de competitie (als ik zo snel goed geteld heb)
Studio Feyenoordquote:Op zondag 28 december 2008 20:43 schreef toma het volgende:
[..]
Bij studio voetbal gaat het de laatste tijd over niets anders.
Nee gelukkig hebben wij niks te duchten van de scouts uit 010. Als die achter een speler aanzitten weet je al dat het niks is en niks wordt.quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen invloed op helaas.
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is je eigen club misschien niet interessant genoeg?
Geloof je ook in sprookjes?quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!Ik denk ik kom voor de verandering eens hier kijken.
Genoeg gezien. Dag.quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!
Ik denk ik kom voor de verandering eens hier kijken.
Waar haal je dat grootste vandaan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Logisch.Als het goed gaat wel ja.quote:
Het klopt tochquote:Op zondag 28 december 2008 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat kan nooit. Was het maar waar.
De sites hebben inderdaad met de sfeer in de Arena te maken.quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Logisch.Als het goed gaat wel ja.
Bij verlies de sites maar weer eens op zwart?
1. Heracles - Ajax 0-1quote:Op zondag 28 december 2008 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat kan nooit. Was het maar waar.
Verliezen? Niemand wint bij ons dankzij de steun van het publiekquote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jullie ook aangezien jullie denken dat ajax kampioen gaat worden.quote:
Een optelsom van aanhang,stadion,uitstraling,succes etc.quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Waar haal je dat grootste vandaan?
Ajacieden zijn het gewend om te winnen.. zit in onze aard al is het de laatste tijd wat minder.quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Grootste onbenullen van Nederland op voetbalgebied. Ik kijk al uit naar jullie nieuwe aanwinsten. van den bussche van heerenveen, Sansoni van Vitesse, Paul Matthijs van groningen worden al de wandelgangen van 010 genoemd.quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Kom maar terug als je echte feiten of statistieken hebt, pannekoekquote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jullie ook aangezien jullie denken dat ajax kampioen gaat worden.
[..]
Een optelsom van aanhang,stadion,uitstraling,succes etc.
Hmm, inderdaad. Excuses.quote:Op zondag 28 december 2008 20:49 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
1. Heracles - Ajax 0-1
2. Ajax - NEC 0-0
3. FC Utrecht - Ajax 0-1
4. Ajax - FC Utrecht 2-0
5. Ajax - Feyenoord 3-0
6. Ajax - Excelsior 4-0
7. PSV - Ajax 0-0
denthemen was me voor :p
Sfeer en steun gaan hand in hand toch?quote:Op zondag 28 december 2008 20:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De sites hebben inderdaad met de sfeer in de Arena te maken.
!
Welke steun bedoel je precies?quote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Verliezen? Niemand wint bij ons dankzij de steun van het publiek
Als ze geld kosten gaat het sowieso niet door.quote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Grootste onbenullen van Nederland op voetbalgebied. Ik kijk al uit naar jullie nieuwe aanwinsten. van den bussche van heerenveen, Sansoni van Vitesse, Paul Matthijs van groningen worden al de wandelgangen van 010 genoemd.
Ga terug naar je hol man.quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Sfeer en steun gaan hand in hand toch?
[..]
Welke steun bedoel je precies?
Haal die FC Grunn vlag eens uit je avatar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee die oleguer is een wereldaankoopquote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Grootste onbenullen van Nederland op voetbalgebied. Ik kijk al uit naar jullie nieuwe aanwinsten. van den bussche van heerenveen, Sansoni van Vitesse, Paul Matthijs van groningen worden al de wandelgangen van 010 genoemd.
Je hebt mijn rekeningnummer toch?quote:
Doe eens wat aan je algemene ontwikkelingquote:Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haal die FC Grunn vlag eens uit je avatar.
Is dat een onrealistische gedachte dan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Weet je het nu al niet meer?quote:
Jawel hoor, maar jij blijft je zelf herhalen en lult om de vragen heen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Weet je het nu al niet meer?
Rekenen is niet je sterkste kant.. uitstraling en succes.. niemand is nog bang als feyenoord op bezoek komt, aanhang is wel te zien ja, hoe vol de kuip zit.. en ons stadion heeft zelfs iets meer capaciteit, de kuip is wel meer een voetbalstadion maar daar ging het niet om.quote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
[..]
Een optelsom van aanhang,stadion,uitstraling,succes etc.
De steun van het Ajax publiek aan de spelers en het team in het algemeen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Welke steun bedoel je precies?
Nee hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 20:53 schreef toma het volgende:
[..]
Is dat een onrealistische gedachte dan?
Jongetje bedoel je.quote:Op zondag 28 december 2008 20:55 schreef BB-boy het volgende:
(je moet die jongen ook alles uitleggen...)
Oleguer of Hofland.. moeilijk..quote:Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee die oleguer is een wereldaankoop
Verdedigend beter dan al jullie verdedigers bij elkaar. Alleen bij ons moet hij ook nog mee kunnen voetballen, bij ons ligt de lat wat hoger. In 010 zou hij elke week uitblinken maarja spelers van Barcelona gaan liever niet bij een degradatie kandidaat in Nederland spelen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee die oleguer is een wereldaankoop
We lopen anders prima op schemaquote:Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee hoor.
Volendam kan ook nog kampioen worden.
Maarja daarom zijn jullie joden he, altijd een grote bek en schreeuwen dat ze wel eventjes kampioen gaan worden.Valt toch vies tegen.
De enige die hand in hand gaan zijn die spelers van die club die ergens in de middenmoot staatquote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Sfeer en steun gaan hand in hand toch?
[..]
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 28 december 2008 21:04 schreef Houniet het volgende:
Ging Bodul nou naar RKC?
Is een keer hier in een topic geroepen. Als voorbeeld naar aanleiding van Vertonghen en Vermaelen en omdat RKC iedere keer 0-0 speelt.quote:
De één gooit stenen en moet de cel in, de ander gooit de stok van de hond en gaat de lappenmand inquote:
Dan heb jij Oleguer niet zien spelenquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb Hofland meer fouten zien maken dan Oleguer.
Zou het niet weten, zag ajax vandaag voor het eerst sinds de thuiswedstrijd tegen ons. Maar dan nog is het beide weinig soeps.quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb Hofland meer fouten zien maken dan Oleguer.
Want ik ben er niet elke wedstrijd bij??? Het is zeer matig maar nog altijd beter dan Hofland die echt crusiale fouten maakt hoorquote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan heb jij Oleguer niet zien spelen
Eens, misschien moeten we ze maar aan PSV zien te slijten.quote:Op zondag 28 december 2008 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou het niet weten, zag ajax vandaag voor het eerst sinds de thuiswedstrijd tegen ons. Maar dan nog is het beide weinig soeps.
quote:Huntelaar sluit terugkeer niet uit
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar sluit niet uit dat hij in de toekomst nog eens terugkeert bij Ajax. Dat vertelde de aanwinst van Real Madrid zondag na zijn officiële afscheid van het Amsterdamse publiek. "Het zou heel mooi zijn om hier nog ooit terug te keren. Ik wil hier toch eens een keer de titel pakken."
Door een enkelblessure speelde Huntelaar op 9 november zijn laatste wedstrijd voor Ajax. In zijn drie seizoenen in Amsterdam won hij zowel de KNVB beker als de Johan Cruijff Schaal twee keer, maar de landstitel bleef buiten bereik.
"Die prijzen zijn mooi, maar mijn hoogtepunt hier waren misschien toch wel de Champions League-wedstrijden tegen Inter. Dat is toch het hoogst haalbare."
Eerbetoon
Huntelaar was duidelijk geëmotioneerd toen hij na een indrukwekkend eerbetoon van het veld stapte. "Dit is mooi en emotioneel", zei de spits, die drie jaar geleden tijdens de winterstop werd weggeplukt bij sc Heerenveen.
"Ik heb echt een brok in mijn keel. Het is ook niet makkelijk om afscheid te nemen, maar het hoort er nu eenmaal bij."
Champions League
Met Ajax kwam Huntelaar niet verder dan twee duels in de Champions League, maar dat aantal hoopt hij in Madrid uit te breiden.
Omdat Real in de winter slechts één speler in kan schrijven die dit seizoen al speelde in de Uefa Cup en Lassana Diarra werd overgenomen van Portsmouth, zit de kans er in dat Huntelaar buiten de boot valt.
Al te veel zorgen lijkt Huntelaar zich echter nog niet te maken. "Er kan er inderdaad maar eentje worden ingeschreven en ik wil er heel graag bij zijn. Daarom moet ik zorgen dat mijn naam op die lijst komt te staan."
Die hofland kost feyenoord elke week 3 punten dat veroorzaakt oleguer niet. Hij passt alleen verkeerd in.quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan heb jij Oleguer niet zien spelen
Als Oleguer op de plaats van Hofland had gestaan in dit Feyenoord, dan had hij ze nog meer punten gekost.quote:Op zondag 28 december 2008 21:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die hofland kost feyenoord elke week 3 punten dat veroorzaakt oleguer niet. Hij passt alleen verkeerd in.
Zoveel verdedigende fouten heb ik Oleguer niet zien maken dit seizoen. Hij kan alleen niet pasen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als Oleguer op de plaats van Hofland had gestaan in dit Feyenoord, dan had hij ze nog meer punten gekost.
Conclusie, ze zijn beide kut en we gaan ze verkopen aan PSV.quote:Op zondag 28 december 2008 21:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als Oleguer op de plaats van Hofland had gestaan in dit Feyenoord, dan had hij ze nog meer punten gekost.
Wat een onzinquote:Op zondag 28 december 2008 21:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wordt bosz td bij psv dan? Oja reker heeft er ook geen kaas van gegeten.quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Conclusie, ze zijn beide kut en we gaan ze verkopen aan PSV.
Dan moet jij meer wedstrijden van Ajax gaan bekijkenquote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zoveel verdedigende fouten heb ik Oleguer niet zien maken dit seizoen. Hij kan alleen niet passen.
Pieters--Oleguer--Hofland--Brechetquote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Conclusie, ze zijn beide kut en we gaan ze verkopen aan PSV.
Wel weer balen dat jullie zo een spits als Dario binnenhalen. Durf te wedden dat hij moeiteloos Huntelaar zal doen laten vergeten.
Of jij je negatieve bril afzetten. Krijgt vaak genoeg een voldoendequote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan moet jij meer wedstrijden van Ajax gaan bekijken
Ik ook, maar successen in de Primera gun ik hem nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Noshiba het volgende:
Ik hoop eigenlijk toch wel dat klaas slaagt in madrid
Die hebben toch nog maar 400 vestigingen. Peanuts.quote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar successen in de Primera gun ik hem niet
De enige wedstrijd die hij een beetje fatsoenlijk speelde was tegen Groningen, voor de rest was hij kutquote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Of jij je negatieve bril afzetten. Krijgt vaak genoeg een voldoende
quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die hebben toch nog maar 400 vestigingen. Peanuts.
Ik wens hem ook het beste toe.quote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Noshiba het volgende:
Ik hoop eigenlijk toch wel dat klaas slaagt in madrid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij wiltquote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De enige wedstrijd die hij een beetje fatsoenlijk speelde was tegen Groningen, voor de rest was hij kut
Topscouting hebben we he!quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel weer balen dat jullie zo een spits als Dario binnenhalen. Durf te wedden dat hij moeiteloos Huntelaar zal doen laten vergeten.
Ze gaan wel tegen wat nederlagen oplopen tweede seizoenshelft. Heerenveen en PSV gaan spelers kopen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
Op dit moment maak ik me eigenlijk meer zorgen om AZ dan elke andere club. Wekelijks niet overtuigend spelen, maar 'gewoon' winnen van alles en iedereen. Scoren is al lastig tegen ze, laat staan winnen; alleen NAC en Heerenveen scoorden tegen van de clubs uit het linkerrijtje.
Het is echt te hopen dat er wat spelers vertrekken. Het liefst spelers als Martens, De Zeeuw of Schaars, want zij bepalen AZ op het moment.
Kampioen worden op eigen kracht toch ? niet omdat andere leeg gekocht wordenquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
Op dit moment maak ik me eigenlijk meer zorgen om AZ dan elke andere club. Wekelijks niet overtuigend spelen, maar 'gewoon' winnen van alles en iedereen. Scoren is al lastig tegen ze, laat staan winnen; alleen NAC en Heerenveen scoorden tegen van de clubs uit het linkerrijtje.
Het is echt te hopen dat er wat spelers vertrekken. Het liefst spelers als Martens, De Zeeuw of Schaars, want zij bepalen AZ op het moment.
Ik hoop dat El Hamdaoui snel vertrekt hij heeft met zijn individuele klasse al heel wat wedstrijden beslist. Alhoewel ik het middenveld met Schaars en De Zeeuw zeer goed vind. Zij zorgen voor een snelle omschakeling en maken veel kleine overtredingen waardoor de aanval van de tegenstander er snel uitgehaald wordt. En met die klasse keeper van hun is het bijna onmogelijk om van hen te kunnen winnen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
Kampioen is kampioen wat mij betreft.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kampioen worden op eigen kracht toch ? niet omdat andere leeg gekocht worden
Het maakt me geen fuck uit hoe we kampioen worden. Als het maar gebeurd.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jorien jongen begin er niet aan.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet zo zeuren lapzwans, als Feyenoord zo kampioen kon worden zou je het ook niet erg vinden.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar hopen ze dat clubs als FC Utrecht, Willem II en Heracles worden leeggekocht.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet zo zeuren lapzwans, als Feyenoord zo kampioen kon worden zou je het ook niet erg vinden.
Ach, onze beste speler van de laatste drie jaar is ook weggehaald.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jorien jongen begin er niet aan.
Als dat kan Ja graag als dat niet kan dan niet. Zolang we aan het einde maar bovenaan staan.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een happert!quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef Adidah het volgende:
Kunnen al die kakkerlakken weer opbokken naar hun eigen topic?
En sinds wanneer bepaal jij dat?quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef Adidah het volgende:
Kunnen al die kakkerlakken weer opbokken naar hun eigen topic?
Inderdaad. Na vijf jaar kan het me écht niet meer schelen hoe die schaal gepakt wordt, als-ie maar gepakt wordt. Al worden we op doelsaldo kampioen via een raak geschoten penalty van Vermeer na een schwalbe van Suárez, het boeit me nu echt niet meerquote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als dat kan Ja graag als dat niet kan dan niet. Zolang we aan het einde maar bovenaan staan.
Hehequote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef Adidah het volgende:
Ze mogen best posten maar welkom zijn ze natuurlijk niet.
Ernstig he.quote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef firecow het volgende:
de ajaxfotosites zijn ook nog in winterslaap volgens mij
Zou anders een aardige ontknoping zijnquote:Op zondag 28 december 2008 21:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Inderdaad. Na vijf jaar kan het me écht niet meer schelen hoe die schaal gepakt wordt, als-ie maar gepakt wordt. Al worden we op doelsaldo kampioen via een raak geschoten penalty van Vermeer na een schwalbe van Suárez, het boeit me nu echt niet meer.
Ik zou het nu eigenlijk niet weten. Feit is wel dat Van Basten begonnen is om iets slechts weer opnieuw op te bouwen. Dat rapport vorig jaar kwam er natuurlijk niet voor niks. Er is tijd nog om voor een langere tijd iets op te bouwen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als AZ kampioen wordt gaat het dan onrustig worden?30 mln investeren en dan geen kampioen lijkt mij toch vrij rampzalig.
http://www.ajaxinside.nl/index.php?pagina=nieuws/bericht&id=1500&t=Fotoverslag-AFC-Ajax-ADO-Den-Haagquote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef firecow het volgende:
de ajaxfotosites zijn ook nog in winterslaap volgens mij
feyenoord heeft ook 30 mln geinvesteerd.quote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als AZ kampioen wordt gaat het dan onrustig worden?30 mln investeren en dan geen kampioen lijkt mij toch vrij rampzalig. Als iemand dit als een troll ziet dan weet ik het ook niet meer.
Je noemt het niet voor niks investeren. Als we gegarandeerd de titel zouden moeten halen dan was het kopen denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Als AZ kampioen wordt gaat het dan onrustig worden?30 mln investeren en dan geen kampioen lijkt mij toch vrij rampzalig. Als iemand dit als een troll ziet dan weet ik het ook niet meer.
Iets met een klok en een klepel.quote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
feyenoord heeft ook 30 mln geinvesteerd.
Ja maar dat is niet in 1 seizoen.Dat waren ook voor een groot deel oudere spelers.quote:Op zondag 28 december 2008 22:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
feyenoord heeft ook 30 mln geinvesteerd.
Wat bedoel je met oudere spelers. Als je spelers aantrekt dan maakt daarin de leeftijd toch niet uit? Lijkt me sowieso dat je verwacht dat oudere spelers er meteen staan..quote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet in 1 seizoen.Dat waren ook voor een groot deel oudere spelers.
Al zou een soortgelijke ontknoping als Groningen - Heerenveen van vandaag aan het eind vd competitie helemaal geweldig zijn. Laatste wedstrijd Ajax - Twentequote:Op zondag 28 december 2008 21:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Zou anders een aardige ontknoping zijn
29-4-2007quote:Op zondag 28 december 2008 22:07 schreef toma het volgende:
[..]
Al zou een soortgelijke ontknoping als Groningen - Heerenveen van vandaag aan het eind vd competitie helemaal geweldig zijn. Laatste wedstrijd Ajax - Twente
1-0 '13 Suarez (pen)
1-1 54' Arnautovic
2-1 77' Cvitanich
2-2 90(+1) N'Kufo
3-2 90 (+4) Suarez
Eindstand:
1. Ajax 85
2. AZ 84waar kan ik tekenen?
Investeren in oudere spelers is wel het aller domste wat je kunt doen als je er financieel slecht voor staat.quote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet in 1 seizoen.Dat waren ook voor een groot deel oudere spelers.
Daar zijn ze nu achter ja.quote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef toma het volgende:
[..]
Investeren in oudere spelers is wel het aller domste wat je kunt doen als je er financieel slecht voor staat.
Mwa als jij tegen mij zou zeggen dat na het seizoen 2006-2007 Makaay,de Cler,van Bronckhorst,Hofland en nog een paar konden komen had ik het waarschijnlijk ook wel gedaan. Jij niet dan?quote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef toma het volgende:
[..]
Investeren in oudere spelers is wel het aller domste wat je kunt doen als je er financieel slecht voor staat.
Bosz en ergens achter zijn? Die gast snapt alleen hoe je niks kan zeggen in een beleidsplan.quote:
We hebben nog slechts één andere; bekerfinale 2006quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Zwansen het volgende:
De hoogtepunten van KJ zijn de 2 wedstrijden tegen Inter? Als je dat zo leest, lijkt het alsof ie niks gepresteerd heeft met Ajax. Oh wacht, dat is ook zo.
Ajax heeft de laatste jaren weinig prijzen gepakt maar dat heeft niets met Klaas-Jan te maken. Als jij de collectieve prestatie 1 op 1 vergelijkt met de individuele prestatie dan heb je er geen kijk op.quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Zwansen het volgende:
De hoogtepunten van KJ zijn de 2 wedstrijden tegen Inter? Als je dat zo leest, lijkt het alsof ie niks gepresteerd heeft met Ajax. Oh wacht, dat is ook zo.
waar staat die quote ook alweer? Lijkt me wel mooi als onderschriftquote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iemand Barca al gequote over Dario?
Verder prima overwinning. En de oudejaarsborrel was erg gezellig, net terug
Slechte zaak inderdaad dat we zo weinig hebben gepresteerd terwijl we de topscorer in huis hebben.quote:Op zondag 28 december 2008 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik zag in Feyenoord na die aankopen een titelkandidaat ja. Vreemd dat zoveel spelers tegelijk over hun top heen zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 22:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Mwa als jij tegen mij zou zeggen dat na het seizoen 2006-2007 Makaay,de Cler,van Bronckhorst,Hofland en nog een paar konden komen had ik het waarschijnlijk ook wel gedaan. Jij niet dan?
Eindelijkquote:
lolwut?quote:Op zondag 28 december 2008 22:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iemand Barca al gequote over Dario?
Hij heeft zowiezo echt een zonnebank nodig... Tis echt net een lijkquote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou Vermaelen slikken?
Een hattrick maken en dan ook nog bescheiden zijn. Dan ben je pas echt een geweldige spelerquote:Cvitanich: 'Luis en ik spreken taal van de bal'
Met zijn drie doelpunten tegen ADO Den Haag kroonde Ajax-spits Dario Cvitanich zich zondagmiddag tot man of the match. Luis Suárez' rol in de 3-0 zege, hij gaf drie keer de assist, was eveneens een belangrijke, vond ook de beoogde opvolger van Klaas-Jan Huntelaar.
"Zeventig procent van mijn doelpunten zijn aan het voorbereidende werk van Luis te danken", aldus Cvitanich na afloop. "Ik hoefde de bal alleen nog maar aan te raken."
De Argentijnse spits, die vanwege zijn hattrick de wedstrijdbal mocht houden, was complimenteus richting zijn collega-aanvallers. "Luis is een goede speler, hetzelfde geldt voor Mikki. We kunnen het steeds beter met elkaar vinden."
Dat Suárez ook de Spaanse taal machtig is, ziet Cvitanich niet als een heel groot voordeel. "In het veld spreken we vooral de taal van de bal."
Ok das waar maar dat is hij nu toch niet meer! Ik denk dat een ervaren en iets oudere speler het balans terug kan brengen in het team. Daar waar het nu nog te vaak wisselvallig is. Het is al vaker gebleken dat een goede en degelijke verdediging vaak (niet altijd ik weet het) steunt op een ervaren verdediger. Zo gaat een team ook beter draaien als de verdediging goed staat. Wat met Oleguer (gelukkig zien steeds meer mensen dit) nu dus duidelijk niet zo is. Nu is draait t team all1 als Suarez goed speelt of als hij vrij genoeg gelaten wordt om te spelen. Waar door hij dus ook goed spelen kan. Tegen Slavia werd hem het spelen bijna onmogelijk gemaakt en dan weet de rest niet hoe of wat. Zo is het dus imo het beste om een (liefst ervaren) spelverdeler te regelen in de verdediging en van uit daar de rest ook te laten groeien en beter te laten wennen aan elkaar door dat de verdediging toch wel staat. Als je verdediging namelijk staat en je weinig kansen en doelpunten tegen krijgt groeit van zelf het vertrouwen in het team en kan de rest ook vrijer spelen. Waar door je dus meer wedstrijden gaat winnen (die je nu verliest) omdat je rustig vanuit je verdediging kan spelen. Qua aanval is er niks mis met dit team. Er is helaas geen vertrouwen en een ervaren rustige rot in de verdediging met genoeg respect (van de rest van t team) kan zo iets regelen. Waar haal je all1 zo iemand vandaan? Tja je hebt geld genoeg dus t lijkt mij geen probleem!quote:Op zondag 28 december 2008 19:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoe oud en ervaren was Alex destijds bij PSV?
Met 1 topper maak je geen kampioen! Helaas is door het slechte beleid van de afgelopen jaren niks berijkt maar dat ligt niet aan Klaas Jan!quote:Op zondag 28 december 2008 22:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Slechte zaak inderdaad dat we zo weinig hebben gepresteerd terwijl we de topscorer in huis hebben.
Maar Huntelaar zelf heeft het natuurlijk goed gedaan. Anders betaald Real ook geen 27 miljoen.
Hij had volledig voor schut gestaan als ie het niet deedquote:Op maandag 29 december 2008 07:58 schreef M0NTANA het volgende:
Het was wel koud, gisteren. Toch leuk dat men dan toch iemand zover krijgt zijn shirt uit te doen.
Je vergeet NEC uit.quote:Op maandag 29 december 2008 09:56 schreef Pritt het volgende:
Als je aan het begin van het seizoen zou zeggen dat we in de winterstop 2de zouden staan en zouden overwinteren in Europa zou ik niet heel blij geweest zijn. Maar na een maand in de competitie zou ik er wel weer heel blij mee geweest zijn.
Dus al met al best een aardig begin voor Marco, veel wedstrijden winnen, desondanks een overdaad aan blessures in het begin van de competitie.
Tweede deel van de competitie hebben we wel nog wat lastige uitwedstrijden trouwens.
PSV uit
NAC uit
Grun uit
Roda uit
Utrecht uit
Hij had het niet moeten doen. Die 127-zanggroep denkt dat ze hele toffe bois zijn, maar in feite lacht iedereen ze eigenlijk uit. Dus moet je gewoon schijt aan die gasten hebben. Dat er dan ook nog van bovenin 410 hetzelfde wordt gezongen, tja.quote:Op maandag 29 december 2008 09:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij had volledig voor schut gestaan als ie het niet deed
Het zei wel veel dat ik me gister meer met dat soort dingen heb vermaakt dan met de wedstrijd zelf.
Ziiten echt verschrikkelijke pannekoeken tussen.quote:Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die 127-zanggroep denkt dat ze hele toffe bois zijn, maar in feite lacht iedereen ze eigenlijk uit.
Daaromquote:Op maandag 29 december 2008 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ziiten echt verschrikkelijke pannekoeken tussen.
Kom na de winterstop wel een keertje buurten boven.quote:Op maandag 29 december 2008 10:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daarom
Maar die staan er natuurlijk ook op 410 tussen
Kom even hekje 425 danquote:Op maandag 29 december 2008 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom na de winterstop wel een keertje buurten boven.
Jij bent te herkennen aan?quote:
Ben ik wel met je eens. Maar als je gaat roepen iedereen zn shirt uit, kom op jongens. En het dan zelf niet zou doen, dan zet je jezelf nogal voor lul denk ik. Sowieso was de sfeer gister niet echt geweldig.quote:Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij had het niet moeten doen. Die 127-zanggroep denkt dat ze hele toffe bois zijn, maar in feite lacht iedereen ze eigenlijk uit. Dus moet je gewoon schijt aan die gasten hebben. Dat er dan ook nog van bovenin 410 hetzelfde wordt gezongen, tja.
quote:Op maandag 29 december 2008 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij bent te herkennen aan?
[ afbeelding ]
Gisteren was het dieptepunt van dit seizoen. Niet zo erg natuurlijk, kan een keertje gebeuren. Alleen die mozes weerquote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Maar als je gaat roepen iedereen zn shirt uit, kom op jongens. En het dan zelf niet zou doen, dan zet je jezelf nogal voor lul denk ik. Sowieso was de sfeer gister niet echt geweldig.
Op een of andere manier lukt het niet als er anderen op het hekje staan. Dit ligt deels aan die gasten maar ook aan het volk wat er staat. Ik zing iig altijdquote:Op maandag 29 december 2008 11:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren was het dieptepunt van dit seizoen. Niet zo erg natuurlijk, kan een keertje gebeuren. Alleen die mozes weer
Die jongen die er gisteren stond, was behoorlijk ongelukkig inderdaad. Echter moet het niets uitmaken vind ik. Je zingt toch voor je club en niet voor Sub, Pietje, Klaasje, Henkie of weet ik veel wie er op het hekje staat? Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren niet zoveel heb gezongen, maar dat kwam ook door mijn gigantische kater.quote:Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Op een of andere manier lukt het niet als er anderen op het hekje staan. Dit ligt deels aan die gasten maar ook aan het volk wat er staat. Ik zing iig altijd
Ow en die Mozes idd
Tijdens de eerste helft zat ik mooi in het zonnetje, was knap warm.quote:Op maandag 29 december 2008 07:58 schreef M0NTANA het volgende:
Het was wel koud, gisteren. Toch leuk dat men dan toch iemand zover krijgt zijn shirt uit te doen.
Tuurlijk zing je voor je club. Maar je moet het wel aanvoelen natuurlijk. Zo vind ik het op en neer zingen naar de F-side bij dit soort wedstrijden (sfeer) totaal niet boeiend. Als ze dan beneden reageren met jelelelelelele dan weet je al genoeg. Ga dan niet nog 3 keer proberen aan te zetten.quote:Op maandag 29 december 2008 11:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die jongen die er gisteren stond, was behoorlijk ongelukkig inderdaad. Echter moet het niets uitmaken vind ik. Je zingt toch voor je club en niet voor Sub, Pietje, Klaasje, Henkie of weet ik veel wie er op het hekje staat? Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren niet zoveel heb gezongen, maar dat kwam ook door mijn gigantische kater.
PRO 14.30!
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 29 december 2008 11:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Tuurlijk zing je voor je club. Maar je moet het wel aanvoelen natuurlijk. Zo vind ik het op en neer zingen naar de F-side bij dit soort wedstrijden (sfeer) totaal niet boeiend. Als ze dan beneden reageren met jelelelelelele dan weet je al genoeg. Ga dan niet nog 3 keer proberen aan te zetten.
Nu klink ik wat negatief, maar heb wel dik respect voor die gasten, want zij staan er wel elke keer
Hehe daar kon ik ook wel om lachen inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2008 11:47 schreef Noshiba het volgende:
Dat slaap kindje slaap vond ik dan wel weer leuk
Lol. Dat gingen ze boven de ingang van het vak met zn zessen naspelen vlak naast waar ik stond.quote:Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Op een of andere manier lukt het niet als er anderen op het hekje staan. Dit ligt deels aan die gasten maar ook aan het volk wat er staat. Ik zing iig altijd
Ow en die Mozes idd
Dan sta jij bij mij in de buurtquote:Op maandag 29 december 2008 12:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lol. Dat gingen ze boven de ingang van het vak met zn zessen naspelen vlak naast waar ik stond.
Hekje 425. Jij staat bij Dorrel enzo zeker?quote:Op maandag 29 december 2008 12:16 schreef kevin6188 het volgende:
Oh, lol. Waar sta jij dan meestal? We staan altijd met de groep Zaandam op - uit mijn hoofd - de eerste rij waar je weer helemaal door kunt lopen boven de ingang. En de rij daaronder. Groep van Heemskerk staat ernaast.
wtf?quote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Breach het volgende:
Maar als je gaat roepen iedereen zn shirt uit, kom op jongens.
Die groep inderdaad. Ook stom eigenlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 12:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hekje 425. Jij staat bij Dorrel enzo zeker?
Ik zit naast het uitvakquote:Op maandag 29 december 2008 12:21 schreef Jasza het volgende:
Zo ff opgegeven voor de opstapplaats in Heteren tegen NEC.
Argentijnse ultra praktijkenquote:Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef tha_dark het volgende:
Volgend jaar waarschijnlijk ook te vinden op 425.
Volgend jaar denk ikquote:Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wanneer kom jij bij ons op het vak staan Jasza?
Zijn die al te koop? Nee toch?quote:Op maandag 29 december 2008 12:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgend jaar denk ik
Tegen Fiorentina thuis ook wel![]()
Nee, maar ik weet wel dat ik er ga staanquote:Op maandag 29 december 2008 12:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zijn die al te koop? Nee toch?
quote:Bruno Silva beslist na een gesprek met Marco van Basten of hij ook na de winterstop nog voor Ajax wil spelen. Dat zegt de Ajacied tegen Goal.com. De Uruguayaanse rechtsback komt dit seizoen niet vaak voor in de plannen van de Ajax-trainer. "Ik moet duidelijk praten, rustig blijven en geen ruzie maken."
Waar de lucht boven de 28-jarige Silva een maand geleden nog pikzwart was, is die de afgelopen twee weken iets opgeklaard. Met 45 speelminuten bij De Graafschap (0-6) en ruim zestig minuten tegen ADO Den Haag (3-0) weet Silva weer wat voetballen is. Hoe anders was dat aan het begin van het kalenderjaar. Nadat hij met veel bombarie een vertrek bij FC Groningen wist te forceren maakte hij in het vervolg van het seizoen indruk bij Ajax. Sinds de komst van Van Basten krijgt Gregory van der Wiel echter de voorkeur. Hoe kijkt Silva terug op het jaar 2008? "De eerste zes maanden waren heel goed, maar de laatste zes maanden speel ik niet veel", vertelt hij aan Goal.com. "We staan tweede, maar hebben nog zicht op de eerste plek. Dat is positief. Ook voor mij."
"Ik hoop wel dat ik meer ga spelen, alleen is het in het voetbal de trainer die de keuze maakt. Twee maanden heb ik helemaal niet gespeeld. In die periode ben ik hard blijven trainen en blijven werken. Ik doe altijd hetzelfde: het maximale eruit proberen te halen. Gelukkig heb ik de laatste twee wedstrijden weer minuten gemaakt. Over mijn spel ben ik tevreden. Ondanks dat ik lang stil heb gezeten was het gevoel goed", aldus Silva, die tegen ADO na dertig minuten Oleguer verving.
Met het oog op het nationale elftal van Uruguay is het belangrijk om te spelen. Heeft Silva al overlegd met de bondscoach, Oscar Tabarez? "Ja, we hebben gesproken rondom de laatste interland tegen Frankrijk. Hij zegt: 'wanneer je hier bent doe je het goed. Natuurlijk is het beter als je speelt bij Ajax, maar wij weten dat je professioneel bent'." Silva zelf: "Natuurlijk verlies je een beetje het gevoel als ik niet speel, maar ik blijf hard werken."
Als je de sympathieke Silva hoort praten is het haast niet voor te stellen dat hij vorig seizoen weigerde voor FC Groningen te blijven spelen toen Ajax aanklopte. Hoe kijkt hij, een jaar verder, tegen een transfer aan? "Een maand geleden was het duidelijk dat ik weg wilde, maar nu heb ik wel gespeeld. Als ik terug uit Uruguay ben heb ik een gesprek met de trainer. Daar moet ik wat dingen duidelijk maken."
"Tijdens het vorige gesprek zei hij dat ze tevreden met me waren, maar dat Gregory van der Wiel even de voorkeur kreeg. Maar ik hoop dat ik hier volgend jaar nog speel. Ik heb notabene zelf de transfer geforceerd! Maargoed, als ik weer niet veel kansen krijg gaan we verder kijken. Ik moet duidelijk praten, rustig blijven en geen ruzie maken."
Aan zijn collega's zal het in ieder geval niet liggen. "Met de Nederlandse jongens kan ik het goed vinden, maar met de Spaanse spelers is het ook echt gezellig. Met Luis (Suarez), Dario (Cvitanich), Gabri en Leonardo is het top. Bovendien is er waardering van de supporters. Als ik inval voel ik altijd veel steun door de spreekkoren. Maargoed, nu eerst naar Uruguay voor de jaarwisseling."
Inderdaad, van der Wiel heeft een dipje. Het is maar goed dat er nu een korte rustperiode is.quote:Op maandag 29 december 2008 12:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laat Silva maar lekker in de basis staan. Wat een verademing tov Oleguer. Al moet ik zeggen dat ik Van der Wiel de laatste weken ook niet geweldig vind spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |