Vorig jaar volgens mij 2 keer.. hoevaak hebben we dit seizoen met Stekelenburg en met Vermeer de nul gehouden? niet dat ik er iets mee wil zeggen maar ben gewoon benieuwd.quote:Op zondag 28 december 2008 20:34 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
En 9(?) in totaal. Is weleens anders geweest.
Volgens mij hadden we dat vorig jaar over het hele seizoen niet eens.
Belangrijker: al 15 thuiswedstrijden zonder nederlaagquote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Al 3 wedstrijden in de competitie de 0
Serieus? Mooiquote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Belangrijker: al 15 thuiswedstrijden zonder nederlaag
Komt door Vertonghen en Vermaelen achterin, meesterzet.quote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Vorig jaar volgens mij 2 keer.. hoevaak hebben we dit seizoen met Stekelenburg en met Vermeer de nul gehouden? niet dat ik er iets mee wil zeggen maar ben gewoon benieuwd.
Drie keer, dacht ik. Sowieso twee keer Utrecht en Feyenoord-thuis.quote:Op zondag 28 december 2008 20:35 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Vorig jaar volgens mij 2 keer.. hoevaak hebben we dit seizoen met Stekelenburg en met Vermeer de nul gehouden? niet dat ik er iets mee wil zeggen maar ben gewoon benieuwd.
Dat kan nooit. Was het maar waar.quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef KirkLazarus het volgende:
Vorig seizoen 7 x de 0 in de competitie (als ik zo snel goed geteld heb)
Studio Feyenoordquote:Op zondag 28 december 2008 20:43 schreef toma het volgende:
[..]
Bij studio voetbal gaat het de laatste tijd over niets anders.
Nee gelukkig hebben wij niks te duchten van de scouts uit 010. Als die achter een speler aanzitten weet je al dat het niks is en niks wordt.quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen invloed op helaas.
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is je eigen club misschien niet interessant genoeg?
Geloof je ook in sprookjes?quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!Ik denk ik kom voor de verandering eens hier kijken.
Genoeg gezien. Dag.quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!
Ik denk ik kom voor de verandering eens hier kijken.
Waar haal je dat grootste vandaan?quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe kan de grootste club van NL nou niet interessant zijn?Je moest eens weten!
Ik denk ik kom voor de verandering eens hier kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |