Hij had volledig voor schut gestaan als ie het niet deedquote:Op maandag 29 december 2008 07:58 schreef M0NTANA het volgende:
Het was wel koud, gisteren. Toch leuk dat men dan toch iemand zover krijgt zijn shirt uit te doen.
Je vergeet NEC uit.quote:Op maandag 29 december 2008 09:56 schreef Pritt het volgende:
Als je aan het begin van het seizoen zou zeggen dat we in de winterstop 2de zouden staan en zouden overwinteren in Europa zou ik niet heel blij geweest zijn. Maar na een maand in de competitie zou ik er wel weer heel blij mee geweest zijn.
Dus al met al best een aardig begin voor Marco, veel wedstrijden winnen, desondanks een overdaad aan blessures in het begin van de competitie.
Tweede deel van de competitie hebben we wel nog wat lastige uitwedstrijden trouwens.
PSV uit
NAC uit
Grun uit
Roda uit
Utrecht uit
Hij had het niet moeten doen. Die 127-zanggroep denkt dat ze hele toffe bois zijn, maar in feite lacht iedereen ze eigenlijk uit. Dus moet je gewoon schijt aan die gasten hebben. Dat er dan ook nog van bovenin 410 hetzelfde wordt gezongen, tja.quote:Op maandag 29 december 2008 09:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij had volledig voor schut gestaan als ie het niet deed
Het zei wel veel dat ik me gister meer met dat soort dingen heb vermaakt dan met de wedstrijd zelf.
Ziiten echt verschrikkelijke pannekoeken tussen.quote:Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die 127-zanggroep denkt dat ze hele toffe bois zijn, maar in feite lacht iedereen ze eigenlijk uit.
Daaromquote:Op maandag 29 december 2008 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ziiten echt verschrikkelijke pannekoeken tussen.
Kom na de winterstop wel een keertje buurten boven.quote:Op maandag 29 december 2008 10:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daarom
Maar die staan er natuurlijk ook op 410 tussen
Kom even hekje 425 danquote:Op maandag 29 december 2008 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom na de winterstop wel een keertje buurten boven.
Jij bent te herkennen aan?quote:
Ben ik wel met je eens. Maar als je gaat roepen iedereen zn shirt uit, kom op jongens. En het dan zelf niet zou doen, dan zet je jezelf nogal voor lul denk ik. Sowieso was de sfeer gister niet echt geweldig.quote:Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij had het niet moeten doen. Die 127-zanggroep denkt dat ze hele toffe bois zijn, maar in feite lacht iedereen ze eigenlijk uit. Dus moet je gewoon schijt aan die gasten hebben. Dat er dan ook nog van bovenin 410 hetzelfde wordt gezongen, tja.
quote:Op maandag 29 december 2008 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij bent te herkennen aan?
[ afbeelding ]
Gisteren was het dieptepunt van dit seizoen. Niet zo erg natuurlijk, kan een keertje gebeuren. Alleen die mozes weerquote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Maar als je gaat roepen iedereen zn shirt uit, kom op jongens. En het dan zelf niet zou doen, dan zet je jezelf nogal voor lul denk ik. Sowieso was de sfeer gister niet echt geweldig.
Op een of andere manier lukt het niet als er anderen op het hekje staan. Dit ligt deels aan die gasten maar ook aan het volk wat er staat. Ik zing iig altijdquote:Op maandag 29 december 2008 11:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren was het dieptepunt van dit seizoen. Niet zo erg natuurlijk, kan een keertje gebeuren. Alleen die mozes weer
Die jongen die er gisteren stond, was behoorlijk ongelukkig inderdaad. Echter moet het niets uitmaken vind ik. Je zingt toch voor je club en niet voor Sub, Pietje, Klaasje, Henkie of weet ik veel wie er op het hekje staat? Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren niet zoveel heb gezongen, maar dat kwam ook door mijn gigantische kater.quote:Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Op een of andere manier lukt het niet als er anderen op het hekje staan. Dit ligt deels aan die gasten maar ook aan het volk wat er staat. Ik zing iig altijd
Ow en die Mozes idd
Tijdens de eerste helft zat ik mooi in het zonnetje, was knap warm.quote:Op maandag 29 december 2008 07:58 schreef M0NTANA het volgende:
Het was wel koud, gisteren. Toch leuk dat men dan toch iemand zover krijgt zijn shirt uit te doen.
Tuurlijk zing je voor je club. Maar je moet het wel aanvoelen natuurlijk. Zo vind ik het op en neer zingen naar de F-side bij dit soort wedstrijden (sfeer) totaal niet boeiend. Als ze dan beneden reageren met jelelelelelele dan weet je al genoeg. Ga dan niet nog 3 keer proberen aan te zetten.quote:Op maandag 29 december 2008 11:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die jongen die er gisteren stond, was behoorlijk ongelukkig inderdaad. Echter moet het niets uitmaken vind ik. Je zingt toch voor je club en niet voor Sub, Pietje, Klaasje, Henkie of weet ik veel wie er op het hekje staat? Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren niet zoveel heb gezongen, maar dat kwam ook door mijn gigantische kater.
PRO 14.30!
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 29 december 2008 11:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Tuurlijk zing je voor je club. Maar je moet het wel aanvoelen natuurlijk. Zo vind ik het op en neer zingen naar de F-side bij dit soort wedstrijden (sfeer) totaal niet boeiend. Als ze dan beneden reageren met jelelelelelele dan weet je al genoeg. Ga dan niet nog 3 keer proberen aan te zetten.
Nu klink ik wat negatief, maar heb wel dik respect voor die gasten, want zij staan er wel elke keer
Hehe daar kon ik ook wel om lachen inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2008 11:47 schreef Noshiba het volgende:
Dat slaap kindje slaap vond ik dan wel weer leuk
Lol. Dat gingen ze boven de ingang van het vak met zn zessen naspelen vlak naast waar ik stond.quote:Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Op een of andere manier lukt het niet als er anderen op het hekje staan. Dit ligt deels aan die gasten maar ook aan het volk wat er staat. Ik zing iig altijd
Ow en die Mozes idd
Dan sta jij bij mij in de buurtquote:Op maandag 29 december 2008 12:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lol. Dat gingen ze boven de ingang van het vak met zn zessen naspelen vlak naast waar ik stond.
Hekje 425. Jij staat bij Dorrel enzo zeker?quote:Op maandag 29 december 2008 12:16 schreef kevin6188 het volgende:
Oh, lol. Waar sta jij dan meestal? We staan altijd met de groep Zaandam op - uit mijn hoofd - de eerste rij waar je weer helemaal door kunt lopen boven de ingang. En de rij daaronder. Groep van Heemskerk staat ernaast.
wtf?quote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Breach het volgende:
Maar als je gaat roepen iedereen zn shirt uit, kom op jongens.
Die groep inderdaad. Ook stom eigenlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 12:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hekje 425. Jij staat bij Dorrel enzo zeker?
Ik zit naast het uitvakquote:Op maandag 29 december 2008 12:21 schreef Jasza het volgende:
Zo ff opgegeven voor de opstapplaats in Heteren tegen NEC.
Argentijnse ultra praktijkenquote:Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef tha_dark het volgende:
Volgend jaar waarschijnlijk ook te vinden op 425.
Volgend jaar denk ikquote:Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wanneer kom jij bij ons op het vak staan Jasza?
Zijn die al te koop? Nee toch?quote:Op maandag 29 december 2008 12:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgend jaar denk ik
Tegen Fiorentina thuis ook wel![]()
Nee, maar ik weet wel dat ik er ga staanquote:Op maandag 29 december 2008 12:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zijn die al te koop? Nee toch?
quote:Bruno Silva beslist na een gesprek met Marco van Basten of hij ook na de winterstop nog voor Ajax wil spelen. Dat zegt de Ajacied tegen Goal.com. De Uruguayaanse rechtsback komt dit seizoen niet vaak voor in de plannen van de Ajax-trainer. "Ik moet duidelijk praten, rustig blijven en geen ruzie maken."
Waar de lucht boven de 28-jarige Silva een maand geleden nog pikzwart was, is die de afgelopen twee weken iets opgeklaard. Met 45 speelminuten bij De Graafschap (0-6) en ruim zestig minuten tegen ADO Den Haag (3-0) weet Silva weer wat voetballen is. Hoe anders was dat aan het begin van het kalenderjaar. Nadat hij met veel bombarie een vertrek bij FC Groningen wist te forceren maakte hij in het vervolg van het seizoen indruk bij Ajax. Sinds de komst van Van Basten krijgt Gregory van der Wiel echter de voorkeur. Hoe kijkt Silva terug op het jaar 2008? "De eerste zes maanden waren heel goed, maar de laatste zes maanden speel ik niet veel", vertelt hij aan Goal.com. "We staan tweede, maar hebben nog zicht op de eerste plek. Dat is positief. Ook voor mij."
"Ik hoop wel dat ik meer ga spelen, alleen is het in het voetbal de trainer die de keuze maakt. Twee maanden heb ik helemaal niet gespeeld. In die periode ben ik hard blijven trainen en blijven werken. Ik doe altijd hetzelfde: het maximale eruit proberen te halen. Gelukkig heb ik de laatste twee wedstrijden weer minuten gemaakt. Over mijn spel ben ik tevreden. Ondanks dat ik lang stil heb gezeten was het gevoel goed", aldus Silva, die tegen ADO na dertig minuten Oleguer verving.
Met het oog op het nationale elftal van Uruguay is het belangrijk om te spelen. Heeft Silva al overlegd met de bondscoach, Oscar Tabarez? "Ja, we hebben gesproken rondom de laatste interland tegen Frankrijk. Hij zegt: 'wanneer je hier bent doe je het goed. Natuurlijk is het beter als je speelt bij Ajax, maar wij weten dat je professioneel bent'." Silva zelf: "Natuurlijk verlies je een beetje het gevoel als ik niet speel, maar ik blijf hard werken."
Als je de sympathieke Silva hoort praten is het haast niet voor te stellen dat hij vorig seizoen weigerde voor FC Groningen te blijven spelen toen Ajax aanklopte. Hoe kijkt hij, een jaar verder, tegen een transfer aan? "Een maand geleden was het duidelijk dat ik weg wilde, maar nu heb ik wel gespeeld. Als ik terug uit Uruguay ben heb ik een gesprek met de trainer. Daar moet ik wat dingen duidelijk maken."
"Tijdens het vorige gesprek zei hij dat ze tevreden met me waren, maar dat Gregory van der Wiel even de voorkeur kreeg. Maar ik hoop dat ik hier volgend jaar nog speel. Ik heb notabene zelf de transfer geforceerd! Maargoed, als ik weer niet veel kansen krijg gaan we verder kijken. Ik moet duidelijk praten, rustig blijven en geen ruzie maken."
Aan zijn collega's zal het in ieder geval niet liggen. "Met de Nederlandse jongens kan ik het goed vinden, maar met de Spaanse spelers is het ook echt gezellig. Met Luis (Suarez), Dario (Cvitanich), Gabri en Leonardo is het top. Bovendien is er waardering van de supporters. Als ik inval voel ik altijd veel steun door de spreekkoren. Maargoed, nu eerst naar Uruguay voor de jaarwisseling."
Inderdaad, van der Wiel heeft een dipje. Het is maar goed dat er nu een korte rustperiode is.quote:Op maandag 29 december 2008 12:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laat Silva maar lekker in de basis staan. Wat een verademing tov Oleguer. Al moet ik zeggen dat ik Van der Wiel de laatste weken ook niet geweldig vind spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |