abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64452213
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:51 schreef w00h00 het volgende:
Zo ben ook weer thuis
tering, waar heb jij uitgehangen op de zondag-avond
  maandag 29 december 2008 @ 01:02:11 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64452234
Trouwens, ook mooi dat 'Bassie en Adriaan!' naar die dikke en die lange van ADO die voor Zuid langs liepen...
Gourmetten of steengrillen?
pi_64452267
Ajax
Amen.
pi_64452484
Haags kwartiertje
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 29 december 2008 @ 07:58:29 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64455446
Het was wel koud, gisteren. Toch leuk dat men dan toch iemand zover krijgt zijn shirt uit te doen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64456109
quote:
Op maandag 29 december 2008 07:58 schreef M0NTANA het volgende:
Het was wel koud, gisteren. Toch leuk dat men dan toch iemand zover krijgt zijn shirt uit te doen.
Hij had volledig voor schut gestaan als ie het niet deed

Het zei wel veel dat ik me gister meer met dat soort dingen heb vermaakt dan met de wedstrijd zelf.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64456966
Als je aan het begin van het seizoen zou zeggen dat we in de winterstop 2de zouden staan en zouden overwinteren in Europa zou ik niet heel blij geweest zijn. Maar na een maand in de competitie zou ik er wel weer heel blij mee geweest zijn.

Dus al met al best een aardig begin voor Marco, veel wedstrijden winnen, desondanks een overdaad aan blessures in het begin van de competitie.

Tweede deel van de competitie hebben we wel nog wat lastige uitwedstrijden trouwens.

PSV uit
NAC uit
Grun uit
Roda uit
Utrecht uit
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_64457048
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:56 schreef Pritt het volgende:
Als je aan het begin van het seizoen zou zeggen dat we in de winterstop 2de zouden staan en zouden overwinteren in Europa zou ik niet heel blij geweest zijn. Maar na een maand in de competitie zou ik er wel weer heel blij mee geweest zijn.

Dus al met al best een aardig begin voor Marco, veel wedstrijden winnen, desondanks een overdaad aan blessures in het begin van de competitie.

Tweede deel van de competitie hebben we wel nog wat lastige uitwedstrijden trouwens.

PSV uit
NAC uit
Grun uit
Roda uit
Utrecht uit
Je vergeet NEC uit.
-
pi_64457108
Roda, NAC en Utrecht uit ga je gewoon winnen, en tegen NEC, Groningen en PSV moet je minimaal 5 punten weten te halen.
pi_64457632
Zal het duel tussen Stuttgart en Ajax op TV te zien zijn (10 januari)? Tijdens het Dubai toernooi verloor Ajax nog met 0-1, dat zal nu wel anders zijn.
pi_64457656
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:09 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij had volledig voor schut gestaan als ie het niet deed

Het zei wel veel dat ik me gister meer met dat soort dingen heb vermaakt dan met de wedstrijd zelf.
Hij had het niet moeten doen. Die 127-zanggroep denkt dat ze hele toffe bois zijn, maar in feite lacht iedereen ze eigenlijk uit. Dus moet je gewoon schijt aan die gasten hebben. Dat er dan ook nog van bovenin 410 hetzelfde wordt gezongen, tja.

Alcatraz is een hele toffe kroeg in Amsterdam. Goeie gast ook die eigenaar, F-sider. Goede vriend van High.
  maandag 29 december 2008 @ 10:36:02 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64457720
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die 127-zanggroep denkt dat ze hele toffe bois zijn, maar in feite lacht iedereen ze eigenlijk uit.
Ziiten echt verschrikkelijke pannekoeken tussen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64457842
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ziiten echt verschrikkelijke pannekoeken tussen.
Daarom
Maar die staan er natuurlijk ook op 410 tussen
  maandag 29 december 2008 @ 11:02:26 #264
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64458348
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Daarom
Maar die staan er natuurlijk ook op 410 tussen
Kom na de winterstop wel een keertje buurten boven.
pi_64458457
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kom na de winterstop wel een keertje buurten boven.
Kom even hekje 425 dan
  maandag 29 december 2008 @ 11:09:54 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64458542
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Kom even hekje 425 dan

Jij bent te herkennen aan?

pi_64458576
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij had het niet moeten doen. Die 127-zanggroep denkt dat ze hele toffe bois zijn, maar in feite lacht iedereen ze eigenlijk uit. Dus moet je gewoon schijt aan die gasten hebben. Dat er dan ook nog van bovenin 410 hetzelfde wordt gezongen, tja.
Ben ik wel met je eens. Maar als je gaat roepen iedereen zn shirt uit, kom op jongens. En het dan zelf niet zou doen, dan zet je jezelf nogal voor lul denk ik. Sowieso was de sfeer gister niet echt geweldig.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64459145
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij bent te herkennen aan?

[ afbeelding ]

Roep maar jochie daar en je komt er wel
pi_64459175
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Breach het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens. Maar als je gaat roepen iedereen zn shirt uit, kom op jongens. En het dan zelf niet zou doen, dan zet je jezelf nogal voor lul denk ik. Sowieso was de sfeer gister niet echt geweldig.
Gisteren was het dieptepunt van dit seizoen. Niet zo erg natuurlijk, kan een keertje gebeuren. Alleen die mozes weer
pi_64459227
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Gisteren was het dieptepunt van dit seizoen. Niet zo erg natuurlijk, kan een keertje gebeuren. Alleen die mozes weer
Op een of andere manier lukt het niet als er anderen op het hekje staan. Dit ligt deels aan die gasten maar ook aan het volk wat er staat. Ik zing iig altijd

Ow en die Mozes idd
pi_64459320
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef Breach het volgende:

[..]

Op een of andere manier lukt het niet als er anderen op het hekje staan. Dit ligt deels aan die gasten maar ook aan het volk wat er staat. Ik zing iig altijd

Ow en die Mozes idd
Die jongen die er gisteren stond, was behoorlijk ongelukkig inderdaad. Echter moet het niets uitmaken vind ik. Je zingt toch voor je club en niet voor Sub, Pietje, Klaasje, Henkie of weet ik veel wie er op het hekje staat? Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren niet zoveel heb gezongen, maar dat kwam ook door mijn gigantische kater.

PRO 14.30!
  maandag 29 december 2008 @ 11:39:06 #272
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64459392
quote:
Op maandag 29 december 2008 07:58 schreef M0NTANA het volgende:
Tijdens de eerste helft zat ik mooi in het zonnetje, was knap warm.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64459428
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die jongen die er gisteren stond, was behoorlijk ongelukkig inderdaad. Echter moet het niets uitmaken vind ik. Je zingt toch voor je club en niet voor Sub, Pietje, Klaasje, Henkie of weet ik veel wie er op het hekje staat? Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren niet zoveel heb gezongen, maar dat kwam ook door mijn gigantische kater.

PRO 14.30!
Tuurlijk zing je voor je club. Maar je moet het wel aanvoelen natuurlijk. Zo vind ik het op en neer zingen naar de F-side bij dit soort wedstrijden (sfeer) totaal niet boeiend. Als ze dan beneden reageren met jelelelelelele dan weet je al genoeg. Ga dan niet nog 3 keer proberen aan te zetten.

Nu klink ik wat negatief, maar heb wel dik respect voor die gasten, want zij staan er wel elke keer
pi_64459507
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:40 schreef Breach het volgende:

[..]

Tuurlijk zing je voor je club. Maar je moet het wel aanvoelen natuurlijk. Zo vind ik het op en neer zingen naar de F-side bij dit soort wedstrijden (sfeer) totaal niet boeiend. Als ze dan beneden reageren met jelelelelelele dan weet je al genoeg. Ga dan niet nog 3 keer proberen aan te zetten.

Nu klink ik wat negatief, maar heb wel dik respect voor die gasten, want zij staan er wel elke keer
Daar ben ik het helemaal mee eens
pi_64459575
Dat slaap kindje slaap vond ik dan wel weer leuk
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 29 december 2008 @ 12:02:04 #276
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64459944
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:47 schreef Noshiba het volgende:
Dat slaap kindje slaap vond ik dan wel weer leuk
Hehe daar kon ik ook wel om lachen inderdaad.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64460204
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:32 schreef Breach het volgende:

[..]

Ow en die Mozes idd
Lol. Dat gingen ze boven de ingang van het vak met zn zessen naspelen vlak naast waar ik stond.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64460275
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:12 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Lol. Dat gingen ze boven de ingang van het vak met zn zessen naspelen vlak naast waar ik stond.
Dan sta jij bij mij in de buurt
Ik vond die van ons veel leuker
pi_64460309
Oh, lol. Waar sta jij dan meestal? We staan altijd met de groep Zaandam op - uit mijn hoofd - de eerste rij waar je weer helemaal door kunt lopen boven de ingang. En de rij daaronder. Groep van Heemskerk staat ernaast.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64460365
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:16 schreef kevin6188 het volgende:
Oh, lol. Waar sta jij dan meestal? We staan altijd met de groep Zaandam op - uit mijn hoofd - de eerste rij waar je weer helemaal door kunt lopen boven de ingang. En de rij daaronder. Groep van Heemskerk staat ernaast.
Hekje 425. Jij staat bij Dorrel enzo zeker?
  maandag 29 december 2008 @ 12:20:55 #281
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64460426
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Breach het volgende:
Maar als je gaat roepen iedereen zn shirt uit, kom op jongens.
wtf?
pi_64460436
Zo ff opgegeven voor de opstapplaats in Heteren tegen NEC.
pi_64460464
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hekje 425. Jij staat bij Dorrel enzo zeker?
Die groep inderdaad. Ook stom eigenlijk.
  maandag 29 december 2008 @ 12:25:30 #284
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64460548
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:21 schreef Jasza het volgende:
Zo ff opgegeven voor de opstapplaats in Heteren tegen NEC.
Ik zit naast het uitvak .
  maandag 29 december 2008 @ 12:26:53 #285
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64460599
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:25 schreef Houniet het volgende:

[..]

Altijd ideaal bij NEC, zo'n extra uitvak.
pi_64460652
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:25 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hehe

Ik ga Appie ze vriendin gek maken de avond ervoor
pi_64460812
Volgend jaar waarschijnlijk ook te vinden op 425.
Koning.
pi_64460844
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:33 schreef tha_dark het volgende:
Volgend jaar waarschijnlijk ook te vinden op 425.
Argentijnse ultra praktijken
pi_64460865
Wanneer kom jij bij ons op het vak staan Jasza?
pi_64460895
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef Jasza het volgende:

[..]

Argentijnse ultra praktijken
Koning.
pi_64460990
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wanneer kom jij bij ons op het vak staan Jasza?
Volgend jaar denk ik

Tegen Fiorentina thuis ook wel
pi_64461083
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:38 schreef Jasza het volgende:

[..]

Volgend jaar denk ik

Tegen Fiorentina thuis ook wel
Zijn die al te koop? Nee toch?
pi_64461167
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zijn die al te koop? Nee toch?
Nee, maar ik weet wel dat ik er ga staan

Doe ik bij elk europees duel zowat
pi_64461545
quote:
Bruno Silva beslist na een gesprek met Marco van Basten of hij ook na de winterstop nog voor Ajax wil spelen. Dat zegt de Ajacied tegen Goal.com. De Uruguayaanse rechtsback komt dit seizoen niet vaak voor in de plannen van de Ajax-trainer. "Ik moet duidelijk praten, rustig blijven en geen ruzie maken."

Waar de lucht boven de 28-jarige Silva een maand geleden nog pikzwart was, is die de afgelopen twee weken iets opgeklaard. Met 45 speelminuten bij De Graafschap (0-6) en ruim zestig minuten tegen ADO Den Haag (3-0) weet Silva weer wat voetballen is. Hoe anders was dat aan het begin van het kalenderjaar. Nadat hij met veel bombarie een vertrek bij FC Groningen wist te forceren maakte hij in het vervolg van het seizoen indruk bij Ajax. Sinds de komst van Van Basten krijgt Gregory van der Wiel echter de voorkeur. Hoe kijkt Silva terug op het jaar 2008? "De eerste zes maanden waren heel goed, maar de laatste zes maanden speel ik niet veel", vertelt hij aan Goal.com. "We staan tweede, maar hebben nog zicht op de eerste plek. Dat is positief. Ook voor mij."

"Ik hoop wel dat ik meer ga spelen, alleen is het in het voetbal de trainer die de keuze maakt. Twee maanden heb ik helemaal niet gespeeld. In die periode ben ik hard blijven trainen en blijven werken. Ik doe altijd hetzelfde: het maximale eruit proberen te halen. Gelukkig heb ik de laatste twee wedstrijden weer minuten gemaakt. Over mijn spel ben ik tevreden. Ondanks dat ik lang stil heb gezeten was het gevoel goed", aldus Silva, die tegen ADO na dertig minuten Oleguer verving.

Met het oog op het nationale elftal van Uruguay is het belangrijk om te spelen. Heeft Silva al overlegd met de bondscoach, Oscar Tabarez? "Ja, we hebben gesproken rondom de laatste interland tegen Frankrijk. Hij zegt: 'wanneer je hier bent doe je het goed. Natuurlijk is het beter als je speelt bij Ajax, maar wij weten dat je professioneel bent'." Silva zelf: "Natuurlijk verlies je een beetje het gevoel als ik niet speel, maar ik blijf hard werken."

Als je de sympathieke Silva hoort praten is het haast niet voor te stellen dat hij vorig seizoen weigerde voor FC Groningen te blijven spelen toen Ajax aanklopte. Hoe kijkt hij, een jaar verder, tegen een transfer aan? "Een maand geleden was het duidelijk dat ik weg wilde, maar nu heb ik wel gespeeld. Als ik terug uit Uruguay ben heb ik een gesprek met de trainer. Daar moet ik wat dingen duidelijk maken."

"Tijdens het vorige gesprek zei hij dat ze tevreden met me waren, maar dat Gregory van der Wiel even de voorkeur kreeg. Maar ik hoop dat ik hier volgend jaar nog speel. Ik heb notabene zelf de transfer geforceerd! Maargoed, als ik weer niet veel kansen krijg gaan we verder kijken. Ik moet duidelijk praten, rustig blijven en geen ruzie maken."

Aan zijn collega's zal het in ieder geval niet liggen. "Met de Nederlandse jongens kan ik het goed vinden, maar met de Spaanse spelers is het ook echt gezellig. Met Luis (Suarez), Dario (Cvitanich), Gabri en Leonardo is het top. Bovendien is er waardering van de supporters. Als ik inval voel ik altijd veel steun door de spreekkoren. Maargoed, nu eerst naar Uruguay voor de jaarwisseling."
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64461614
Silva blijft wel. Gaat na de winterstop veel in de basis beginnen.
pi_64461649
Laat Silva maar lekker in de basis staan. Wat een verademing tov Oleguer. Al moet ik zeggen dat ik Van der Wiel de laatste weken ook niet geweldig vind spelen.
  maandag 29 december 2008 @ 13:01:29 #297
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64461768
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laat Silva maar lekker in de basis staan. Wat een verademing tov Oleguer. Al moet ik zeggen dat ik Van der Wiel de laatste weken ook niet geweldig vind spelen.
Inderdaad, van der Wiel heeft een dipje. Het is maar goed dat er nu een korte rustperiode is.
Na de winterstop Silva in de basis en Oleguer op de bank.
pi_64461839
Ook wel fijn dat de Belgen even rust kunnen pakken. Jeugd-EK, hele competitie, Olympische Spelen, nog een helft competitie. En nu eindelijk even drie weekjes rust.
pi_64462453
Van der Wiel komt wel weer terug. Goeie voetballer
Die Oleguer daarentegen
Noot noot.
pi_64462477
Vol is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')