Ik ook, maar successen in de Primera gun ik hem nietquote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Noshiba het volgende:
Ik hoop eigenlijk toch wel dat klaas slaagt in madrid
Die hebben toch nog maar 400 vestigingen. Peanuts.quote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik ook, maar successen in de Primera gun ik hem niet
De enige wedstrijd die hij een beetje fatsoenlijk speelde was tegen Groningen, voor de rest was hij kutquote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Of jij je negatieve bril afzetten. Krijgt vaak genoeg een voldoende
quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die hebben toch nog maar 400 vestigingen. Peanuts.
Ik wens hem ook het beste toe.quote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef Noshiba het volgende:
Ik hoop eigenlijk toch wel dat klaas slaagt in madrid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij wiltquote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De enige wedstrijd die hij een beetje fatsoenlijk speelde was tegen Groningen, voor de rest was hij kut
Topscouting hebben we he!quote:Op zondag 28 december 2008 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel weer balen dat jullie zo een spits als Dario binnenhalen. Durf te wedden dat hij moeiteloos Huntelaar zal doen laten vergeten.
Ze gaan wel tegen wat nederlagen oplopen tweede seizoenshelft. Heerenveen en PSV gaan spelers kopen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
Op dit moment maak ik me eigenlijk meer zorgen om AZ dan elke andere club. Wekelijks niet overtuigend spelen, maar 'gewoon' winnen van alles en iedereen. Scoren is al lastig tegen ze, laat staan winnen; alleen NAC en Heerenveen scoorden tegen van de clubs uit het linkerrijtje.
Het is echt te hopen dat er wat spelers vertrekken. Het liefst spelers als Martens, De Zeeuw of Schaars, want zij bepalen AZ op het moment.
Kampioen worden op eigen kracht toch ? niet omdat andere leeg gekocht wordenquote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
Op dit moment maak ik me eigenlijk meer zorgen om AZ dan elke andere club. Wekelijks niet overtuigend spelen, maar 'gewoon' winnen van alles en iedereen. Scoren is al lastig tegen ze, laat staan winnen; alleen NAC en Heerenveen scoorden tegen van de clubs uit het linkerrijtje.
Het is echt te hopen dat er wat spelers vertrekken. Het liefst spelers als Martens, De Zeeuw of Schaars, want zij bepalen AZ op het moment.
Ik hoop dat El Hamdaoui snel vertrekt hij heeft met zijn individuele klasse al heel wat wedstrijden beslist. Alhoewel ik het middenveld met Schaars en De Zeeuw zeer goed vind. Zij zorgen voor een snelle omschakeling en maken veel kleine overtredingen waardoor de aanval van de tegenstander er snel uitgehaald wordt. En met die klasse keeper van hun is het bijna onmogelijk om van hen te kunnen winnen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
Kampioen is kampioen wat mij betreft.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kampioen worden op eigen kracht toch ? niet omdat andere leeg gekocht worden
Het maakt me geen fuck uit hoe we kampioen worden. Als het maar gebeurd.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jorien jongen begin er niet aan.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet zo zeuren lapzwans, als Feyenoord zo kampioen kon worden zou je het ook niet erg vinden.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar hopen ze dat clubs als FC Utrecht, Willem II en Heracles worden leeggekocht.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet zo zeuren lapzwans, als Feyenoord zo kampioen kon worden zou je het ook niet erg vinden.
Ach, onze beste speler van de laatste drie jaar is ook weggehaald.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Jorien jongen begin er niet aan.
Als dat kan Ja graag als dat niet kan dan niet. Zolang we aan het einde maar bovenaan staan.quote:Op zondag 28 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een happert!quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef Adidah het volgende:
Kunnen al die kakkerlakken weer opbokken naar hun eigen topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |