quote:Israeli air raids target Hamas in GazaStory
HighlightsIsraeli aircraft launch attacks across Gaza, apparently targeting Hamas leaders Gaza reporter said attacks appeared to be biggest he has seen in decades Video from scene shows wounded being loaded into cars and taken to hospital
GAZA CITY (CNN) -- Israeli aircraft launched air attacks across Gaza Saturday, apparently targeting Hamas leadership and their bases, according to a Gaza-based reporter.
There was no immediate statement from the Israeli military.
"People are running in the streets," the reporter told CNN.
The journalist said the attacks, which are hitting across Gaza, appeared to be the biggest he has seen in his decades there.
Video from the scene showed severely wounded people being loaded into cars and driven to hospitals.
als dat waar is, is de aanval wel harder dan ik had verwacht.quote:Al Jazeera: Palestinian sources say at least 120 killed in IAF strikes on Gaza (Haaretz)
De zionistische beesten laten hun gezicht zien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Eindelijk, wat gepaste actie.
NOS TT 109quote:Volgens de politie
zijn daarbij zeker 40 doden gevallen.
Het hoofd van de ambulancedienst zegt
dat er al meer dan 120 doden zijn.
En onze moslim medemens is altijd lief, toch? in jou wereldbeeld.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De zionistische beesten laten hun gezicht zien.
Ik zie de beelden nu ook gruwelijk. Maar ze proberen tenminste wel militaire doelen te raken. Zie ik de palastijnen niet altijd doen die kiezen juist burgerdoelen uit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef SalmanPack het volgende:
140 doden
Net of het bombarderen van onschuldige mensen Israël zal helpen.De haat tegen Israël zal alleen maar toenemen hierdoor.
Uiteraard zal de haat tegen Israël toenemen indien onschuldige mensen worden gebombardeerd. Hetzelfde is het geval als het de andere kant op zou zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef SalmanPack het volgende:
Net of het bombarderen van onschuldige mensen Israël zal helpen.De haat tegen Israël zal alleen maar toenemen hierdoor.
De palestijnen die met behulp van macgyver tape en oude blikken granaat werpers maken beschuldigen dat deze zich niet alleen concentreren op militaire doelen en hiermee het lomp gedrag van een zogenaamd high tech leger als israel goedpraten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:14 schreef niet_links het volgende:
Ik zie de beelden nu ook gruwelijk. Maar ze proberen tenminste wel militaire doelen te raken. Zie ik de palastijnen niet altijd doen die kiezen juist burgerdoelen uit.
Maar je hebt gelijk dit lost natuurlijk niets op, maar ze zijn beide erg fout bezig.
Dat iets niet in de media komt betekent niet dat het niet heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:26 schreef Basp1 het volgende:
Hoeveel israelische doden hadden de hamas beschietingen op israel al opgeleverd de laatse weken? Ik heb er niets over gelezen dus dat zullen er wel 0 geweest zijn, omdat het anders wel groot uitgemeten was in de media.
het maakt niet uit of en wel of geen slachtoffers vallen. het gaat er om dat een grote bek bestraft moet worden. dan moet je maar geen grote bek hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De palestijnen die met behulp van macgyver tape en oude blikken granaat werpers maken beschuldigen dat deze zich niet alleen concentreren op militaire doelen en hiermee het lomp gedrag van een zogenaamd high tech leger als israel goedpraten.![]()
Hoeveel israelische doden hadden de hamas beschietingen op israel al opgeleverd de laatse weken? Ik heb er niets over gelezen dus dat zullen er wel 0 geweest zijn, omdat het anders wel groot uitgemeten was in de media.
Desondanks richten die Hamas klojo's zich nauwelijks op de IDF, maar nujuist bewust op Israelische burgers. Ik wil het gedrag van Israel niet goed praten, beide partijen zijn stijfkoppen die acties uitvoeren die nul resultaat hebben, maar het gedrag is zeker niet slechter of gewetenlozer als dat van de Hamas.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De palestijnen die met behulp van macgyver tape en oude blikken granaat werpers maken beschuldigen dat deze zich niet alleen concentreren op militaire doelen en hiermee het lomp gedrag van een zogenaamd high tech leger als israel goedpraten.![]()
Ik heb genoeg zelfmoordaanslagen op bussen en andere burgerdoelen gezien. Dat is toch echt wat anders als gericht op militairen schieten waarbij burgers omkomen. (wat natuurlijk erg is maar niet te voorkomen).quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tsja, moeten ze het maar blijven accepteren dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:32 schreef DroogDok het volgende:
Wat denkt Israel hiermee op te schieten?
Niks, het is pure vergelding. Maar ze kunnen zich natuurlijk ook niet ongestraft laten beschieten. Wat dat betreft is dit een alsmaar doorgaand conflict. Beide partijen kunnen hun eigen aanvallen rechtvaardigen als een reactie op vijandelijkheden van de andere partij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:32 schreef DroogDok het volgende:
Wat denkt Israel hiermee op te schieten?
140 burgersquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:39 schreef LXIV het volgende:
Er is altijd nog zoiets als het principe van proportionaliteit. En vanwege een paar blikken raketjes nu 140+ burgers over de kling jagen vind ik disproportioneel. Hoeveel Israeliers zijn er gesneuveld de afgelopen dagen? 0? 1?
Ow je mag al niet eens meer je mening geven, in wat voor verwrongen totalitaire wereld wil jij gaan leven?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
het maakt niet uit of en wel of geen slachtoffers vallen. het gaat er om dat een grote bek bestraft moet worden. dan moet je maar geen grote bek hebben.
met grote mond bedoel ik stelselmatige aanvallen. tel daarbij nummer 1 van het hamas partijprogramma, de vernietiging van israel, op en je zult zien dat een tegenaanval gerechtvaardigd is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow je mag al niet eens meer je mening geven, in wat voor verwrongen totalitaire wereld wil jij gaan leven?
Als je atoomwapens hebt mag je wel een grote mond hebben anders moet je je mond houden.
Hebben ze zeker al die burgers politie uniformen aangetrokken. De beelden die ik zag waren voornameljik van dode militairen. Ook burgers maar dat was maar een klein deel van de doden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:39 schreef LXIV het volgende:
Er is altijd nog zoiets als het principe van proportionaliteit. En vanwege een paar blikken raketjes nu 140+ burgers over de kling jagen vind ik disproportioneel. Hoeveel Israeliers zijn er gesneuveld de afgelopen dagen? 0? 1?
Da's ook een kwestie van technologische overmacht. Hamas schiet ongeleide raketten en moet op goed geluk een doel raken. Israël heeft een geavanceerde luchtmacht. Die gebruiken ze dan natuurlijk in plaats van de veel gevaarlijke strategie om grondtroepen te sturen. Bovendien mag Hamas de aantallen slachtoffers ook graag overdrijven. Hoewel er ongetwijfeld natuurlijk wel degelijk onschuldige slachtoffers tussen zitten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:39 schreef LXIV het volgende:
en vergeet natuurlijk niet de even walgelijke als tranentrekkende tactiek van de moslimstrijders, militairen die zich verstoppen bij burgers.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:44 schreef niet_links het volgende:
[..]
Hebben ze zeker al die burgers politie uniformen aangetrokken. De beelden die ik zag waren voornameljik van dode militairen. Ook burgers maar dat was maar een klein deel van de doden.
Hamas was toch democratisch gekozen. Omdat irsael en de VS vonden dat het geen partij was doen we er opeens maar geen zaken mee. Wat voor democratie moet men in de bezette gebieden opzetten. Alleen maar met pro israel partijen die gewillig meedoen met de confiscatie van de bezette gebeiden, meewerken aan een muur nog verder op hun eigen gebied?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:35 schreef Frezer het volgende:
Desondanks richten die Hamas klojo's zich nauwelijks op de IDF, maar nujuist bewust op Israelische burgers. Ik wil het gedrag van Israel niet goed praten, beide partijen zijn stijfkoppen die acties uitvoeren die nul resultaat hebben, maar het gedrag is zeker niet slechter of gewetenlozer als dat van de Hamas.
indien hamas democratisch gekozen is, krijgt het volk nu wat het verdient.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hamas was toch democratisch gekozen. Omdat irsael en de VS vonden dat het geen partij was doen we er opeens maar geen zaken mee. Wat voor democratie moet men in de bezette gebieden opzetten. Alleen maar met pro israel partijen die gewillig meedoen met de confiscatie van de bezette gebeiden, meewerken aan een muur nog verder op hun eigen gebied?
Als we naar de statistiek kijken blijken de afgelopen jaren toch echt aan de palestijnse zijde veel meer slachtoffers gevaleln te zijn dan aan israelische kant. Dan kan israel met hun goede propaganda apparaat ons hier wel proberen wijs te maken dat het bijna allemaal militanten waren die men vermoordt heeft. Ik geloof er in principe weinig meer van wat uit de israelische propagande machine afkomstig is.
Ach in Belgie heb je een cordon sanitaire (kan het fout gespeld hebben) om het Vlaams Blok heen. Daar wil ook niemand mee werken. Dat is blijkbaar wel normaal en geen probleem. Maar nu hetzelfde ergens anders gebeurd is het opeens erg fout. Je hoeft niet met je tegenstander mee te werken hoor. Staat nergens geschreven dat dat moet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hamas was toch democratisch gekozen. Omdat irsael en de VS vonden dat het geen partij was doen we er opeens maar geen zaken mee. Wat voor democratie moet men in de bezette gebieden opzetten. Alleen maar met pro israel partijen die gewillig meedoen met de confiscatie van de bezette gebeiden, meewerken aan een muur nog verder op hun eigen gebied?
Als we naar de statistiek kijken blijken de afgelopen jaren toch echt aan de palestijnse zijde veel meer slachtoffers gevaleln te zijn dan aan israelische kant. Dan kan israel met hun goede propaganda apparaat ons hier wel proberen wijs te maken dat het bijna allemaal militanten waren die men vermoordt heeft. Ik geloof er in principe weinig meer van wat uit de israelische propagande machine afkomstig is.
Die technologische overmacht zou juist gebruikt moeten worden om het aantal slachtoffers te beperken en enkel een paar kopstukken uit te schakelen. Israel heeft in het verleden meerdere malen laten zien daartoe in staat te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's ook een kwestie van technologische overmacht. Hamas schiet ongeleide raketten en moet op goed geluk een doel raken. Israël heeft een geavanceerde luchtmacht. Die gebruiken ze dan natuurlijk in plaats van de veel gevaarlijke strategie om grondtroepen te sturen. Bovendien mag Hamas de aantallen slachtoffers ook graag overdrijven. Hoewel er ongetwijfeld natuurlijk wel degelijk onschuldige slachtoffers tussen zitten.
De Palestijnen bestaan nu uit twee tegen elkaar concurrerende facties, met twee onafhankelijke regeringsstructuren en twee presidenten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach dan zou israel allang natuurlijk de deksel op zijn neus gekregen moeten hebben. Als we zien dat ze ook aanvallen hebben uitgeverod op ander landen. Hun noemen het alleen dan heel oppertuun preventieve aanvallen en dan worden die aanvallen opeens in een ander daglicht geplaats door sommige mensen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met grote mond bedoel ik stelselmatige aanvallen. tel daarbij nummer 1 van het hamas partijprogramma, de vernietiging van israel, op en je zult zien dat een tegenaanval gerechtvaardigd is.![]()
laat iran maar doen. dan hebben we gelijk een probleem minder in de wereld, de totale vernietiging van iran. overigens zit iran al vuistdiep in hamas en hezballah.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach dan zou israel allang natuurlijk de deksel op zijn neus gekregen moeten hebben. Als we zien dat ze ook aanvallen hebben uitgeverod op ander landen. Hun noemen het alleen dan heel oppertuun preventieve aanvallen en dan worden die aanvallen opeens in een ander daglicht geplaats door sommige mensen.
Go iran zou ik dan moeten zeggen laat de rakketten maar neerkomen op israel, dat hebben ze aan hun eigen aanvallen te danken, maar dat doe ik niet omdat ik een hekel aan geweld heb. Oorlogen hebben tot nu toe nog nooit een oplossing gebracht.
prima idd. en dat er dan niet meer gemekkerd wordt door tegenstanders van israel. hamas heeft dit compleet aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef vosss het volgende:
Wat een gaar stukje kutwereld is het toch ook daar he.
Dat ze mekaar maar fijn naar de tering schieten. Mafketels!
Er zit geeneens olie of aardgas of andere edele metalen..quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef vosss het volgende:
Wat een gaar stukje kutwereld is het toch ook daar he.
Dat ze mekaar maar fijn naar de tering schieten. Mafketels!
Nee er zijn wat steentjes uit de oudheid waardoor sommige dachten er recht op te hebben omdat er ruim 2000 jaar geleden ooit hun geloof zou onstaan zijn. Omdat we als westen een grote schuld voelden door de streken van hitler hebben we daar maar een nieuw land laten ontstaan. Hoe dom kunnen we ooit geweest zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:03 schreef trifko het volgende:
[..]
Er zit geeneens olie of aardgas of andere edele metalen..
En mickey mouse niet te vergeten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De Palestijnen bestaan nu uit twee tegen elkaar concurrerende facties, met twee onafhankelijke regeringsstructuren en twee presidenten.
de Hamas Micky Mouse..quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En mickey mouse niet te vergeten.
je kent de geschiedenis erg slecht. jammer, dat zou voor een heldere discussie toch een vereiste moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee er zijn wat steentjes uit de oudheid waardoor sommige dachten er recht op te hebben omdat er ruim 2000 jaar geleden ooit hun geloof zou onstaan zijn. Omdat we als westen een grote schuld voelden door de streken van hitler hebben we daar maar een nieuw land laten ontstaan. Hoe dom kunnen we ooit geweest zijn.
Nee die is heel helder bij jou de discussie, alles wat israel doet is per defenitie goed, ook al zijn het reacties op reacties.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kent de geschiedenis erg slecht. jammer, dat zou voor een heldere discussie toch een vereiste moeten zijn.
Wat valt er dan te discusieren? Dat komt daar toch nooit meer goed. Klaar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kent de geschiedenis erg slecht. jammer, dat zou voor een heldere discussie toch een vereiste moeten zijn.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee die is heel helder bij jou de discussie, alles wat israel doet is per defenitie goed, ook al zijn het reacties op reacties.
Precies datzelfde geldt anders ook voor jou, alleen de andere kant op.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee die is heel helder bij jou de discussie, alles wat israel doet is per defenitie goed, ook al zijn het reacties op reacties.
Komop jongens! Nou doen jullie hetzelfde als die palestijnen en israeli's!!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Precies datzelfde geldt anders ook voor jou, alleen de andere kant op.
dat de sterkste mag winnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Komop jongens! Nou doen jullie hetzelfde als die palestijnen en israeli's!!!!
* StateOfMind gaat raket in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Komop jongens! Nou doen jullie hetzelfde als die palestijnen en israeli's!!!!
Kijk, en dat vind ik nu een veel gevaarlijkere situatie, als daar de vlam in de pan slaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:17 schreef Wheelgunner het volgende:
En Pakistan en India gaan ook weer een stapje verder.
[ afbeelding ]
die kunnen hooguit elkaar platgooien..quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kijk, en dat vind ik nu een veel gevaarlijkere situatie, als daar de vlam in de pan slaat.
ze hebben deze week nog raak geschoten. twee van hun eigen burgers kwamen om. het zijn een beetje de belgen van het mo, qua intelligentie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef henkway het volgende:
die stomme arabs schieten maar in de lucht, dom volk
waarschijnlijk zijn ze een beetje pissed..quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef henkway het volgende:
die stomme arabs schieten maar in de lucht, dom volk
ik hou het er op dat ze het stoer vinden om in de lucht te schietenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:33 schreef trifko het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn ze een beetje pissed..
Nee er zit daar iets veel ergers. Jeruzalem. De heilige stad voor het Jodendom, Christendom en de Islam, 3 godsdiensten die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en die heilige stad en het omringende gebied is daardoor niets anders dan de beerput van de hel. Prachtige ironie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:03 schreef trifko het volgende:
[..]
Er zit geeneens olie of aardgas of andere edele metalen..
laten we de eerste godsdienst het voordeel van de twijfel gunnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Saphire het volgende:
[..]
Nee er zit daar iets veel ergers. Jeruzalem. De heilige stad voor het Jodendom, Christendom en de Islam, 3 godsdiensten die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en die heilige stad en het omringende gebied is daardoor niets anders dan de beerput van de hel. Prachtige ironie.
Of je kunt natuurlijk evenveel moslims doden als dat er joden zijn gedood, blijft proportioneel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het moet wel proportioneel blijven, er zijn meer dan een miljard Moslims, en maar 14 miljoen Joden, dus er moeten eerst nog flink wat Moslims dood.
Proportioneel, is totaal wat anders dan absoluut of relatief. Maar aangezien joden dat verschil niet kennen wordt het nogal snel door elkaar gehaald.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het moet wel proportioneel blijven, er zijn meer dan een miljard Moslims, en maar 14 miljoen Joden, dus er moeten eerst nog flink wat Moslims dood.
dan krijgen we een 20 jaar durende zonsverduistering en ijstijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:49 schreef trifko het volgende:
weet je wat lachen is als er een megameteoriet op het Midden Oosten valt.
Dit vind ik onder de noemer 'Jullie houden van het leven, wij van de dood'. 'Het leven is slechts een test voor het hiernamaals'.quote:
Ah de Al-Qaida verklaring anno 2001. Ik volg slechts joodse traditie, als er even veel joden hun einde op zo een manier vinden heeft de goddelijke rechtvaardiging zegengevierd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit vind ik onder de noemer 'Jullie houden van het leven, wij van de dood'. 'Het leven is slechts een test voor het hiernamaals'.
Een negatief mensbeeld.
Eigenlijk zouden we hier ook oorlogje moeten spelen, wordt het lekker rustig op de weg. Afgezien van alle gevechten dan...quote:
tuurlijk niet. Dus preventief ruimen zeg ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Het gaat ook nooit goedkomen daar.
Wishful thinking.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah de Al-Qaida verklaring anno 2001. Ik volg slechts joodse traditie, als er even veel joden hun einde op zo een manier vinden heeft de goddelijke rechtvaardiging zegengevierd.
Er is dan ook een grote verschil tussen jou en zij. Jij vindt - waarschijnlijk - terecht dat Israel een legitieme staat is op eigen grond gebied. Hamas heeft dat nooit geaccepteerd. Dus de validiteit van de vernietiging is relatief.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
israel heeft niet op de agenda staan dat moslims vernietigd moeten worden. hamas, de democratisch gekozen partij, wel dat israel vernietigd moet worden. ik zie grote verschillen.
Jij hebt er dan ook geen kosmologische kijk er op zoals zij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik zie nergens (heb mogen ontwaren) een transcendente verplichting, of zoiets dergelijks.
hamas heeft niet zoveel te willen. de arabische liga heeft israel geaccepteerd als volwaardig. ze zijn er ook goed voor betaald destijds. dat je met moslims geen zaken kan doen moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is dan ook een grote verschil tussen jou en zij. Jij vindt - waarschijnlijk - terecht dat Israel een legitieme staat is op eigen grond gebied. Hamas heeft dat nooit geaccepteerd. Dus de validiteit van de vernietiging is relatief.
Kosmologisch lijkt me wat overtrokken. Het gaat eerder om een utopisch verlangen van een homogeen groot islamitisch rijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook geen kosmologische kijk er op zoals zij.
opgeruimd staat netjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:06 schreef NewsVan het volgende:
A Press TV reporter says the death toll in Gaza has risen to at least 180, 800 others reported injured.
9 minuten ago from web
REPORT: DEATH TOLL FROM GAZA ATTACK RISES TO AT LEAST 180, 800 WOUNDED. (BULLETIN) 11 minuten ago from w
gaat hard zo ...
Dat is wat er thans plaatsvindt, inderdaad.quote:
waarom niet zelf met een bomgordel die kant op gaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef Triggershot het volgende:
nu maar hopen dat er een zelfde hoeveelheid joodse doden vallen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Allemaal beesten, allemaal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
goed zo! korte metten met die beesten.
Barak says he is suspending election campaign in light of Gaza escalation (Ch. 10)quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef Monidique het volgende:
Maar ja, verkiezingen hé, en ze moeten even laten zien wie de grootste, nou ja, piemel ofzo, heeft...
Ja, want hij wist niet dat het ging gebeuren, ofzo,quote:in light of Gaza escalation
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef Athmozz het volgende:
120 doden x 290kg CO2 = 35 ton CO2.
Bedankt om te compenseren zodat ik weer 175000km meer met m'n auto mag rijden![]()
![]()
(en dat per jaar!!!). Zo zie je maar dat CO2 uitstoot verminderen in het verkeer niets uitmaakt als die chinezen blijven kweken gelijk konijnen.
bron; http://www.elsevier.nl/we(...)-stop-met-ademen.htm
Dan hoop ik dat Amerika morgen nog Iran aanvalt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef Monidique het volgende:
Met al dat geweld krijg ik weer zin in Civ,.
I detect negativitility.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Amerika morgen nog Iran aanvalt.
en ruslandquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Amerika morgen nog Iran aanvalt.
quote:
ik speel het bijna nog dagelijksquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef Monidique het volgende:
Escaleren is geen overgankelijk werkwoord.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Kom op mensen, escaleren die hap, geef me wat entertainment voor tot aan de jaarwisseling!
haha ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef Monidique het volgende:
Rest van het bericht --> Foxquote:GAZA CITY, Gaza Strip — Israeli warplanes retaliating for rocket fire from the Gaza Strip pounded dozens of security compounds across the Hamas-ruled territory in unprecedented waves of airstrikes Saturday, killing at least 155 and wounding more than 310 in the single bloodiest day of fighting in recent memory.
Hamas said all of its security installations were hit and responded with several medium-range Grad rockets at Israel, reaching deeper than in the past. One Israeli was killed and at least four people were wounded.
Israeli Defense Minister Ehud Barak said "the operation will last as long as necessary," but it was not clear if it would be coupled with a ground offensive. Asked if Hamas political leaders might be targeted next, military spokeswoman Maj. Avital Leibovich said, "Any Hamas target is a target."
The strikes caused widespread panic and confusion in Gaza, as black clouds of smoke rose above the territory, ruled by Hamas for the past 18 months. Some of the Israeli missiles struck in densely populated areas as children were leaving school, and women rushed into the streets frantically looking for their children. Most of those killed were security men, but civilians were among the dead.
Israeli leaders approved military action against Gaza earlier in the week.
Past limited ground incursions and air strikes have not halted rocket barrages from Gaza.
But with 200 mortars and rockets raining down on Israel since the truce expired a week ago, and 3,000 since the beginning of the year, according to the military's count, pressure had been mounting in Israel for the military to crush the gunmen.
Earlier this month, Israeli security officials told the government that militants possess rockets with ranges capable of reaching farther from Gaza than ever before, including the cities of Beersheba and Ashdod.
Gaza militants fired several rockets Saturday, including one that struck a new target, the town of Kiryat Gat. A missile hit on the town of Netivot killed an Israeli man and wounded four people, rescue services said. In Ashkelon, TV cameras showed people huddle against a wall as a rocket alert sounded.
alsof dat uitmaakt. T zijn moslims die aangevallen worden, die vieren geen kerstmisquote:
Waarschijnlijk snel:quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:46 schreef trifko het volgende:
Voorspel hier wanneer de eerste zelfmoordaanslag komt..
quote:Dode in Israël bij vergeldingsactie
` Direct na de Israëlische aanval op de
Gazastrook hebben Palestijnen raketten
afgevuurd op Israël.In het zuiden van
Israël kwam daarbij een vrouw om het
leven.Hamas heeft nog meer wraakacties
aangekondigd,zoals zelfmoordaanslagen.
De Palestijnse president Abbas noemt
de Israëlische aanval op de Gazastrook
misdadig.Hij vraagt de internationale
gemeenschap tussenbeide te komen.
De Israëlische aanvallen kwamen daags
na een Israëlische waarschuwing voor
een offensief.Israël wil dat Hamas het
bestand van de afgelopen zes maanden
verlengt.Het bestand werd de afgelopen
tijd overigens steeds vaker geschonden.
Weet je het zeker? Je kunt toch ook bijvoorbeeld een situatie deëscaleren?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:16 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Escaleren is geen overgankelijk werkwoord.
niet dat het veel uitmaakt, maar hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef voyeur het volgende:
Het zijn niet de terroristische krachten binnen Hamas die gebombardeerd worden, maar vooral het ministerie van binnenlandse zaken en al haar uitvoerende diensten (veiligheid, politie, ziekenhuizen etc). Het doel is niet om de raketten werpers te stoppen, maar om het Hamas bewind omver te werpen.
Alle betere nieuwsbronnen bevestigen dat de aanvallen voornamelijk op het ministerie en haar diensten gericht zijn. Grote bombardement op een politiebijeenkomst waar jonge agenten gepromoveerd werden is daar een voorbeeld van, maar er zijn er vele.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet dat het veel uitmaakt, maar hoe weet jij dat zo zeker?
nee, ok. misschien idd nog wel beter dan de raketinstallaties te pakken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Alle betere nieuwsbronnen bevestigen dat de aanvallen voornamelijk op het ministerie en haar diensten gericht zijn. Grote bombardement op een politiebijeenkomst waar jonge agenten gepromoveerd werden is daar een voorbeeld van, maar er zijn er vele.
De Palestijnse verkiezingen gepland voor 9 januari zijn ook een vaststaand feit; rest de conclusie dat Israel Hamas wil vervreemden van de bevolking in de hoop die verkiezingen te beinvloeden. Daar hoef je geen genie voor te zijn omdat te concluderen.
en die joker is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:27 schreef Pedroso het volgende:
En hoe is de stand nu ? 190 tegen 1 ?
Lijkt een gemakkelijke overwinning te worden voor Israël, lijkt me tijd voor Hamas om de joker in zetten.
zelfs de joker is dood!quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:16 schreef qonmann het volgende:
VS: Hamas moet beschietingen stoppen
WASHINGTON - De Amerikaanse president heeft zaterdag de radicale Palestijnse organisatie Hamas opgeroepen geen raketaanvallen meer uit te voeren op Israël. Alleen op die manier kan er een einde komen aan het geweld, aldus Washington.
etc.
Die zullen hoogstwaarschijnlijk toch in burgergebieden opgesteld staan, zulke helden zijn ze bij Hamas wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, ok. misschien idd nog wel beter dan de raketinstallaties te pakken.![]()
iets anders kan ik er niet van maken, jij wel? als iemand constant met een mes in je rug prikt, dan wil jij toch ook wel iets terug doen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ze hebben toch nog humor daar in D.C.
Hamas de dapperstequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef Meki het volgende:
De kankerlijers zijn een massamoord en een genocide begaan
ze hebben niks geleerd van hitler
een pot nat
Hamas moet zeker 10 keer Israel harder aanvallen !!!!
Waarom heb je zoveel begrip voor Hamas?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iets anders kan ik er niet van maken, jij wel? als iemand constant met een mes in je rug prikt, dan wil jij toch ook wel iets terug doen?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel begrip voor Hamas?
Here to help.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
! briljant, gewiekst en spitsvondig. je bent een held.
Jij kan hier om gaan lachenquote:
zo hard en hypocriet huilen als jij kan ik toch echt niet hoor. dat laat ik graag aan de jankbaby van fok! over.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij kan hier om gaan lachen
maar je huilt wel als er 200 israeliers omkomen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:52 schreef korsow het volgende:
Die kutjoden zijn gek, maar die kutarabieren zijn gewoon idioot. Met die raketjes die ze steeds afvuren vragen ze gewoon om gebombardeerd te worden.
Dat is idd precies wat er nodig is om uit de impasse te komen.:')quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef Meki het volgende:
Hamas moet zeker 10 keer Israel harder aanvallen !!!!
voor goed ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is idd precies wat er nodig is om uit de impasse te komen.:')
200 DODEN MAFKEES DAAR GAAT HET OMquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:54 schreef waht het volgende:
[..]
Alle vooroordelen weer bevestigd...![]()
200 doden die er voor het grootste gedeelte zelf om hebben gevraagd. nu mogen ze een oude maagd gaan neuken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef Meki het volgende:
[..]
200 DODEN MAFKEES DAAR GAAT HET OM
EN JIJ KAN ER MAKKELIJK EROVER DOEN
DIT IS EEN GENOCIDE !!!
grappig, dat zei die andere moslims precies zo. alsof het aantal doden een soort van gelijkwaardigheid aantoont.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:59 schreef Meki het volgende:
En nou hopen dat er precies zoveel mensen omkomen in israel..
En wat denk je dat er van Palestina terecht komt als Israël zou verhuizen naar zeg Canada???\quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:55 schreef Masterix het volgende:
[..]
Inderdaad.
Want de echte oorlog is een ideologische. Militair kunnen de moslims Israël niet aan, hun enige hoop is Israël
Dus zolang er 100x zoveel Israël-hatende moslims zijn dan dat er Israëliërs zijn, zal dit doorgaan.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
200 doden die er voor het grootste gedeelte zelf om hebben gevraagd. nu mogen ze een oude maagd gaan neuken.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou Israel vraagt om vernietigd te worden.
In mohammedaanse logica wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig, dat zei die andere moslims precies zo. alsof het aantal doden een soort van gelijkwaardigheid aantoont.
Waarom ga je er zelf niet even op af?-edit-quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou Israel vraagt om vernietigd te worden.
het zijn rare ventjes, en dat zijn het. dat terwijl de hele arabische wereld de palestijnen eeuwenlang vervolgd, vermoord en vernederd heeft. misschien, maar ik kan het mishebben, houden moslims niet van joden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:02 schreef Masterix het volgende:
[..]
In mohammedaanse logica wel.
Wie zeurt over de 100 miljoen doden die de mohammedaanse expansie richting India gekost heeft? Die doden zelf in ieder geval niet.
Zelf geloof ik dat als maar genoeg moslims naar welke streek dan ook verhuizen, daar de pleuris uitbreekt. Voor zover ik de geschiedenis van de islam ken, hoort geweld namelijk bij die doctrine, al vanaf het begin van de islam.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef henkway het volgende:
[..]
En wat denk je dat er van Palestina terecht komt als Israël zou verhuizen naar zeg Canada???\
Dan breekt de pleuris uit tussen Hamas en Hezbollah en nog wat groepjes in de lucht schietende gekken
Verblind door woede... maar ik ben inderdaad de mafkees. Misschien moet je eens proberen om een onderwerp aan te snijden zonder van tevoren je mening al klaar te hebben. Als je hierop wilt reageren met de implicatie dat de schuld bij een van de twee kanten ligt heb je het niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef Meki het volgende:
[..]
200 DODEN MAFKEES DAAR GAAT HET OM
EN JIJ KAN ER MAKKELIJK EROVER DOEN
DIT IS EEN GENOCIDE !!!
ik doe mijn best. wel lastig met die losse flodders van een fanaat. ik ben blij dat kees22 nog niet gearriveerd is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:10 schreef sp3c het volgende:
houden we het wel een beetje netjes allemaal?
Waarom ben je voor israel en tegen de palestijnen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
israel in hart en nieren.
omdat ik tegen onrechtvaardigheid en gevaarlijk fanatisme ben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom ben je voor israel en tegen de palestijnen?
Ik was blijer geweest asl Jezus gewoon helemaal nooit geboren was.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:20 schreef Monidique het volgende:
Wees blij dat Jezus niet in Rotterdam geboren is... hoewel...
Ik ben gewoon voor de goeie en die joden hadden al een beetje pech in de tweede werelds oorlog enzo. Dus daarom mogen zij nu winnen vind ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat ik tegen onrechtvaardigheid en gevaarlijk fanatisme ben.
jij?
jij bent maf.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Klopkoek het volgende:
Het Nazi-rijk had 5 jaar langer moeten bestaan. Dan was dit probleem er nooit geweest. Het is hard, maar zo is het wel.
We moeten gewoon als Westen één kant compleet gaan bewapenen, die de ander laten afslachten en het probleem is opgelost. Uiteraard moeten we dan Israel steunen.
Het is helaas de enige weg ben ik bang. Dit gaat echt nooit meer goedkomen en blijft tot in de lengte van eeuwen dooretteren.
Dat komt idd nooit meer goed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Klopkoek het volgende:
Het Nazi-rijk had 5 jaar langer moeten bestaan. Dan was dit probleem er nooit geweest. Het is hard, maar zo is het wel.
We moeten gewoon als Westen één kant compleet gaan bewapenen, die de ander laten afslachten en het probleem is opgelost. Uiteraard moeten we dan Israel steunen.
Het is helaas de enige weg ben ik bang. Dit gaat echt nooit meer goedkomen en blijft tot in de lengte van eeuwen dooretteren.
U impliceert dat een Jodenloze-wereld een hemel op aarde zou worden?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Klopkoek het volgende:
De dood lost inderdaad alle problemen op (Josef Stalin). Echter zullen nieuwe problemen herrijzen als één van de twee kanten volledig over de kling is gejaagd. Het huidige probleem is dan "opgelost", nieuwe problemen zullen vast en zeker groter worden door de ellende die het uitmoorden van volkeren met zich meebrengt en de invloed die dit heeft op de personen die dit moeten uitvoeren.quote:We moeten gewoon als Westen één kant compleet gaan bewapenen, die de ander laten afslachten en het probleem is opgelost. Uiteraard moeten we dan Israel steunen.
Dat doen we al sinds het bestaan van de illegale staat Israël. Eerlijkheid zou gebieden dat we de Palestijnen óók atoomwapens geven, maar daar zijn we dan weer te schijterig voor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Klopkoek het volgende:
Die Israeli's zien mij niet als hun vijand, de meeste van die Moslims daar wel, en dan puur alleen omdat ik Westerling ben. Moet ik dan gaan opkomen voor de mensen die bij voorbaat al een hekel aan me hebben?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij kan hier om gaan lachen
maar je huilt wel als er 200 israeliers omkomen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:23 schreef Monidique het volgende:
Ik ben voor de Palestijnen. Ik ben altijd voor de moreel superieuren.
De meeste Palestijnen zien jou als hun vijand? Gallup?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Die Israeli's zien mij niet als hun vijand, de meeste van die Moslims daar wel, en dan puur alleen omdat ik Westerling ben.
Misschien kunnen ze van Pakistan leren hoe je er een maakt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat doen we al sinds het bestaan van de illegale staat Israël. Eerlijkheid zou gebieden dat we de Palestijnen óók atoomwapens geven, maar daar zijn we dan weer te schijterig voor.
De ironie is dat de Joden ooit door christenen uit het beloofde land zijn weggejaagd. Niet door de arabieren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:30 schreef vosss het volgende:
Tuurlijk komt het niet goed, zoals ik al zei die joden hadden in 40-45 ook al pech dat ze de sjaak waren zegmaar, dus ik vind dat we allemaal nu voor de joden moeten zijn
Ja hallo, maar dat mocht he, want dat was ze beloofd dus ja dan moet je maar oprottenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De ironie is dat de Joden ooit door christenen uit het beloofde land zijn weggejaagd. Niet door de arabieren.
Veel mensen willen niet inzien dat het een door het Westen gecreeerd probleem is dat veel verder gaat dan de Tweede Wereldoorlog of de Balfour Decleration.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hallo, maar dat mocht he, want dat was ze beloofd dus ja dan moet je maar oprotten
Waarom Israël een illegale staat zou zijn, ontgaat me.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat doen we al sinds het bestaan van de illegale staat Israël. Eerlijkheid zou gebieden dat we de Palestijnen óók atoomwapens geven, maar daar zijn we dan weer te schijterig voor.
Die Christenen waren er ook vroeg bij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De ironie is dat de Joden ooit door christenen uit het beloofde land zijn weggejaagd. Niet door de arabieren.
Volgens mij de Romeinen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hamas de dapperste
[ afbeelding ]
De Byzantijnen waren nog veel bruter voor de Joden. Romeinen hielden er nog een politiek op na dat de Joden gedoogd werden zolang ze hun geloof niet openlijk beleden. Als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:44 schreef Masterix het volgende:
[..]
Volgens mij de Romeinen.
Voor de Romeinen christelijk werden.
Daarvoor gebruik je de goedkoopste minutie. Dat spul dat lijkt op dartpijltjes. Daarmee doorspies je iemand compleet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Israël de dapperste.
Dat klopt grotendeels, maar de verdrijving van de Joden kan voornamelijk op het conto van de Romeinen worden geschreven.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Byzantijnen waren nog veel bruter voor de Joden. Romeinen hielden er nog een politiek op na dat de Joden gedoogd werden zolang ze hun geloof niet openlijk beleden. Als ik het goed heb.
Ik weet niet wat jou etniciteit is, maar ik ga er even vanuit dat je een gezonde arier bent: Zou jij zomaar door de Palestijnse gebieden lopen? Ik nog liever door de slechte wijken in Israel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
De meeste Palestijnen zien jou als hun vijand? Gallup?
Als ik in die tank zat, had ik ook gevuurd op die toekomstige terrorist.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Israël de dapperste.
Tank met steen bekogelenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Israël de dapperste.
Byzantijnen waren christenen. Jeweetwel. Die stad die later veroverd werd door Moslims en waar kruistochten voor zijn gevoerd om de stad te heroveren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:54 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dat klopt grotendeels, maar de verdrijving van de Joden kan voornamelijk op het conto van de Romeinen worden geschreven.
(De Byzantijnen noemden zich natuurlijk ook Romeinen.)
Ook hartstikke dapper van jouw kant.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ik in die tank zat, had ik ook gevuurd op die toekomstige terrorist.
Zelden heb ik iemand zichzelf zo volkomen voor paal zien zetten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Byzantijnen waren christenen. Jeweetwel. Die stad die later veroverd werd door Moslims en waar kruistochten voor zijn gevoerd om de stad te heroveren.
Iets dat de Israëliërs niet doen overigens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ik in die tank zat, had ik ook gevuurd op die toekomstige terrorist.
Lopen genoeg westerse hulpverleners rond in de Palestijnse gebieden. IDF maakt er overigens ook geen probleem van om die af te knallen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou etniciteit is, maar ik ga er even vanuit dat je een gezonde arier bent: Zou jij zomaar door de Palestijnse gebieden lopen? Ik nog liever door de slechte wijken in Israel.
Ik was vroeger nogal anti-moslim, maar daar ben ik wat genuanceerder de laatste jaren. Echter denk ik nog steeds dat een diepe haat voor alles Westers wijdverspreid is in de Islamitische wereld. Grotendeels natuurlijk de schuld van onze overheden en Israel, maar waarom zou ik dan moeite doen voor mensen die mij dood willen hebben omdat ik eruit zie alsof ik wel eens Amerikaan zou kunnen zijn?
Die laatste was ook al zo succesvol...quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:27 schreef Wheelgunner het volgende:
Het zat er al aan te komen natuurlijk, maar CNN.com meldt:
Breaking News: Israeli aircraft launch air attacks across Gaza, causing many deaths and injuries, according to CNN journalist.
Even wachten op meer details. Maar ik verwacht dat Israel zeer hard achter Hamas zal aangaan, vergelijkbaar met Hezbollah in Libanon 2 jaar geleden.
Ik ben ook geen fan van Israel en hun daden, maar ik ga geen keuze maken tussen die twee kwaden. Ik zie het constante getrut tussen Israel en hun tegenstanders vooral als leuk vermaak voor op CNN en een goede bijdrage tegen de overbevolking.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Lopen genoeg westerse hulpverleners rond in de Palestijnse gebieden. IDF maakt er overigens ook geen probleem van om die af te knallen.
Kerstmaal?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die laatste was ook al zo succesvol...
Wat wil Israël bereiken met dit soort acties? Of had men na het kerstmaal gewoon 'zin om wat te doen'?
Doe niet zo flauw.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:02 schreef Triggershot het volgende:
Nu maar hopen dat de Hamas zich rustig houdt en iig geen onschuldige joden de dood vinden ofzo.
Of geen onschuldige Palestijnse kinderen die door afgedwaalde raketten vermoord worden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:02 schreef Triggershot het volgende:
Nu maar hopen dat de Hamas zich rustig houdt en iig geen onschuldige joden de dood vinden ofzo.
Knap van ze. Ik kan me voorstellen dat menig soldaat doorslaat als een familielid is opgeblazen door zo'n onschuldig ogend kind, dat volledig geïndoctrineerd is door haatbaarden en dus is gedoemd om ook te gaan haten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef Masterix het volgende:
[..]
Iets dat de Israëliërs niet doen overigens.
Hoe hard de Palestijnen kinderen ook misbruiken om het IDF te provoceren.
Kan je je dat ook voorstellen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Knap van ze. Ik kan me voorstellen dat menig soldaat palestijn doorslaat als een familielid is opgeblazen door zo'n onschuldig ogend kind smartbomb, dat volledig geïndoctrineerd geprogrammeerd is door haatbaarden haatjoden en dus is gedoemd om ook te gaan haten.
Moet ik haat en intolerantie over de joden spuwen om de discussie goed te doen dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Met van die knuffelige opmerkingen doe je de discussie geen goed
Moorden op kinderen goed praten. Mijn god.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Knap van ze. Ik kan me voorstellen dat menig soldaat doorslaat als een familielid is opgeblazen door zo'n onschuldig ogend kind, dat volledig geïndoctrineerd is door haatbaarden en dus is gedoemd om ook te gaan haten.
Oh, ja, wacht, daar doen ze niet zo aan, toch?quote:
Ja, net zoals ik me het kan voorstellen dat kinderen van Nazi's of Japanners in de Tweede Wereldoorlog doorsloegen na een bombardement.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je je dat ook voorstellen?
Hoogstens om te vieren dat ze Jezus hebben vermoord...quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh, ja, wacht, daar doen ze niet zo aan, toch?
Slim van ze.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Knap van ze. Ik kan me voorstellen dat menig soldaat doorslaat als een familielid is opgeblazen door zo'n onschuldig ogend kind, dat volledig geïndoctrineerd is door haatbaarden en dus is gedoemd om ook te gaan haten.
Dus is het een en al een gerechtvaardigde strijd van beiden kanten. Gatverredamme.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, net zoals ik me het kan voorstellen dat kinderen van Nazi's of Japanners in de Tweede Wereldoorlog doorsloegen na een bombardement.
Ik ben zelf nogal een watje en er zijn genoeg gebieden waar ik niet doorheen zou willen lopen, zoals slechte wijken in Israël, maar ik zou niet weten waarom ik niet gewoon door de Palestijnse gebieden zou lopen. Het is geen Irak of Pakistan, die mensen ontvoeren je niet (is wel eens gebeurd, natuurlijk), die onthoofden je niet, die willen alleen maar Maria-beeldjes aan je verkopen. Nee, bij Palestina heb ik niet het beeld van bloeddorstige Het Westen hatende Osama's.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:55 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou etniciteit is, maar ik ga er even vanuit dat je een gezonde arier bent: Zou jij zomaar door de Palestijnse gebieden lopen? Ik nog liever door de slechte wijken in Israel.
In Nederland heeft menig kindermoordenaar een monument gekregen (o.a. in Bronbeek), en die moorden waren nog niet eens in oorlogstijd begaan. Israëlische militairen die per ongeluk een kind raken wil ik nou niet direct kindermoordenaars noemen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:12 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Moorden op kinderen goed praten. Mijn god.
Zou wel een stuk spannender zijn, niet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ik haat en intolerantie over de joden spuwen om de discussie goed te doen dan?
Ik wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Nederland heeft menig kindermoordenaar een monument gekregen (o.a. in Bronbeek), en die moorden waren nog niet eens in oorlogstijd begaan. Israëlische militairen die per ongeluk een kind raken wil ik nou niet direct kindermoordenaars noemen.
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus is het een en al een gerechtvaardigde strijd van beiden kanten. Gatverredamme.
Mwoah, als ik militair zou zijn en er komt een met explosieven en vuurwapen bewapend kind op mij af, dan zou ik ook schieten hoor. Een hij-of-ik-situatie. Nou dan weet ik het wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:12 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Moorden op kinderen goed praten. Mijn god.
Ja joh, leuk, je halfbroer slachten. Arabieren en Joden komen beiden van één vader.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:15 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zou wel een stuk spannender zijn, niet?
Dan is bijna elk leger in oorlogstijd een kindermoordenaarquote:
Meeste wel ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan is bijna elk leger in oorlogstijd een kindermoordenaar.
Jezelf in de vijand verplaatsen is geen overbodige luxe. Het is volstrekt menselijk om met haat te reageren als geliefden/naasten worden weggenomen door een bombardement; dat betekent niet dat ik zo'n bombardement direct afkeur. Nagasaki en Hiroshima waren bijvoorbeeld nodig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even het voorstellen factor maar achterwege laten dan.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jezelf in de vijand verplaatsen is geen overbodige luxe. Het is volstrekt menselijk om met haat te reageren als geliefden/naasten worden weggenomen door een bombardement; dat betekent niet dat ik zo'n bombardement direct afkeur. Nagasaki en Hiroshima waren bijvoorbeeld nodig.
Dan Hamas maar steunen tochquote:
Er zijn geen onschuldige jodenquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:19 schreef Triggershot het volgende:
Jongens ONZ is een stukje verder op.
Nagasaki en Hiroshima maakten dan nog een einde aan de oorlog, afgezien van het feit dat het immorele daden waren. Een kind doodschieten maakt aan niets een einde.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jezelf in de vijand verplaatsen is geen overbodige luxe. Het is volstrekt menselijk om met haat te reageren als geliefden/naasten worden weggenomen door een bombardement; dat betekent niet dat ik zo'n bombardement direct afkeur. Nagasaki en Hiroshima waren bijvoorbeeld nodig.
Ik kan echt hier geen enkel besef van moraliteit bespeuren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
De onschuldige joden in '45 en de onschuldige doden vandaag hebben anders één ding gemeen, dat ze beiden dit niet hebben verdiend.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn geen onschuldige joden
Ik ga verder in ONZ spelen. Doei TS
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:21 schreef trx het volgende:
Go hamas ipv nu met gas graag
Palestijnen sturen die kinderen zelf het gevaar in.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:21 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Nagasaki en Hiroshima maakten dan nog een einde aan de oorlog, afgezien van het feit dat het immorele daden waren. Een kind doodschieten maakt aan niets een einde.
Het is makkelijk om te zeggen dat je het allemaal afkeurt als je in een land woont dat al meer dan 60 jaar in vrede leeft.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan echt hier geen enkel besef van moraliteit bespeuren.
Wie precies, de ouders die dood met ingewanden op straat liggen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Palestijnen sturen die kinderen zelf het gevaar in.
Ok, zo had ik het nog niet bekeken, nu ben ik ook voor israelquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De onschuldige joden in '45 en de onschuldige doden vandaag hebben anders één ding gemeen, dat ze beiden dit niet hebben verdiend.
Nee, de moeders die 25.000 euro (kan ook een ander bedrag zijn, maar iets van die streking) krijgen en de belofte van HAMAS dat hun 14-jarige zoon naar het paradijs gaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie precies, de ouders die dood met ingewanden op straat liggen?
Beself je zelf wel wat de complicaties zijn van wat je zegt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is makkelijk om te zeggen dat je het allemaal afkeurt als je in een land woont dat al meer dan 60 jaar in vrede leeft.
Als het geen overbodige luxe is kom dan ook even vanuit je veilige referentiekader vandaan en plaats je ook een in de japanners en de dingen die de nabestaanden te verduren hebben gehad nav die aanslagen voor je iets 'nodig' bestempeld.quote:Jezelf in de vijand verplaatsen is geen overbodige luxe. Het is volstrekt menselijk om met haat te reageren als geliefden/naasten worden weggenomen door een bombardement; dat betekent niet dat ik zo'n bombardement direct afkeur. Nagasaki en Hiroshima waren bijvoorbeeld nodig.
Etter nou eens niet zo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, zo had ik het nog niet bekeken, nu ben ik ook voor israel
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Palestijnen sturen die kinderen zelf het gevaar in.
Je hebt het over het prijs wat Arafat en Saddam Hussein betaalden? Hamas kan nooit dat bedrag ophoesten per martelaar zelfs nu niet en nu zijn ze aan 'de macht' .quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, de moeders die 25.000 euro (kan ook een ander bedrag zijn, maar iets van die streking) krijgen en de belofte van HAMAS dat hun 14-jarige zoon naar het paradijs gaat.
Dat impliceert hem niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beself je zelf wel wat de complicaties zijn van wat je zegt?
Dat zeg ik toch ook? Maar de Japanners zouden niet eerder capituleren, dus het was mondiaal wenselijk om voor de atoombommen te kiezen. Voor de Japanse bevolking was het een groot drama.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beself je zelf wel wat de complicaties zijn van wat je zegt?
[..]
Als het geen overbodige luxe is kom dan ook even vanuit je veilige referentiekader vandaan en plaats je ook een in de japanners en de dingen die de nabestaanden te verduren hebben gehad nav die aanslagen voor je iets 'nodig' bestempeld.
Ook, en tegenwoordig looft Hamas nog dergelijk 'smartengeld' uit voor de nabestaanden van die paradijsvogels.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt het over het prijs wat Arafat en Saddam Hussein betaalden? Hamas kan nooit dat bedrag ophoesten per martelaar zelfs nu niet en nu zijn ze aan 'de macht' .
Frappant dat we hebben gewacht dat de Duitsers hebben gecapituleerd. En dat we tot de conclusie kwamen dat de Japanners niet na het bombarderen en inzetten van grondtroepen het niet zouden doen. 'Nodig' vind ik nog steeds een ziekelijk conclusie. Japans of Amerikaans.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Maar de Japanners zouden niet eerder capituleren, dus het was mondiaal wenselijk om voor de atoombommen te kiezen. Voor de Japanse bevolking was het een groot drama.
Daar heb je natuurlijk ook een bron voor...quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ook, en tegenwoordig looft Hamas nog dergelijk 'smartengeld' uit voor de nabestaanden van die paradijsvogels.
Wat gaat een verkiezing precies oplossen, wordt het niet weer Hamas vs Fatah?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:32 schreef Monidique het volgende:
Maar eventjes on-topic: het is natuurlijk ook een situatie van Kut tot Hier. Hamas blijft Israël beschieten, die politie is natuurlijk ook gewoon Hamas, Hamas controleert de Gazastrook. Wat moet Israël dan doen? Sja... Maar nu? De bewoners van Gaza zeggen hun vertrouwen in Hamas op? Right. Hamas gaat ook niet verslagen worden. Maar Israël wordt wel beschoten, continu, dat heeft ook recht op verdediging.
Ik ben blij dat ik het op het Journaal mag zien, en niet zelf hoef te beslissen wat te doen in zo'n situatie.
(En in dit geval natuurlijk ook nog: verkiezingen.)
Nou Hamas hebben nu een excuus om Israel te vernietigenquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef more het volgende:
Israël heeft geen andere optie dan aanvallen, daar hun vijand zich verschuilt tussen de burgers en zich verlaagt tot het "begeleidend opvoeden" van onschuldige kinderen tot haatmachines.
Het is jammer maar ik geef Israël groot gelijk.
Nee, er komen verkiezingen aan in Israël. Barak en Livni willen allebei graag minister-president worden en in dat licht, het licht: ik ben de stoerste Israëliër, moet je deze aanval ook een beetje zien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat gaat een verkiezing precies oplossen, wordt het niet weer Hamas vs Fatah?
Ja op die manier, gelijk heb je.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, er komen verkiezingen aan in Israël. Barak en Livni willen allebei graag minister-president worden en in dat licht, het licht: ik ben de stoerste Israëliër, moet je deze aanval ook een beetje zien.
Hoeveel doden vielen er vandaag bij een bomaanslag in het shiïtische deel van Bagdad?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:38 schreef Meki het volgende:
hoeveel doden vielen er in Mumbai
en hoeveel doden vielen er nu in Palestina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu het weerbericht...Super actie!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://images.google.nl/images?q=Pantsil+israel+flag
dit met Ww2 vergelijkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef Meki het volgende:
Ze hebben niks geleerd van de tweede wereldoorlog.. en als we nu kijken hoe Israel massamoorden uitoefent kunnen we mischien tweede wereldoorlog begrijpen...
HITLER onschuldigen en Israel hetzelfde onschuldigen.
en maar afvragen waarom ze zo erg gehaat worden in de wereld
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:39 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hoeveel doden vielen er vandaag bij een bomaanslag in het shiïtische deel van Bagdad?ik ga niet op mensen die bloedvergieten steunen en een smerige hart hebben die doden verheerlijken !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu het weerbericht...Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
Kan jij trouwens het ongenoegen jegens de islam even goed uitleggen, beste Meki?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef Meki het volgende:
Ze hebben niks geleerd van de tweede wereldoorlog.. en als we nu kijken hoe Israel massamoorden uitoefent kunnen we mischien tweede wereldoorlog begrijpen...
HITLER onschuldigen en Israël hetzelfde onschuldigen.
en maar afvragen waarom ze zo erg gehaat worden in de wereld
Jij bent ook diep triestquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:40 schreef Slappy het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij domdit met Ww2 vergelijken
Kan Israel er wat aan doen dat Hamas zo zielig om bij burgers te schuilen ohja anders hebben ze natuurlijk geen kans
En je denkt dat bombarderen Hamas het meest ondermijnt? Volgens mij zijn er nu 195 families zonder vader, maar met kinderen die nu officieel potentiele Hamas aanhangertjes zijn. Lekker slim dus van Israel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef more het volgende:
Israël heeft geen andere optie dan aanvallen, daar hun vijand zich verschuilt tussen de burgers en zich verlaagt tot het "begeleidend opvoeden" van onschuldige kinderen tot haatmachines.
Het is jammer maar ik geef Israël groot gelijk.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou Hamas hebben nu een excuus om Israel te vernietigen
Ze hebben een vloek op zich gehad en kan ze begrijpen want ze duivelsachtige vloek op zich gehad. want geen enkele goed mens / land voert genocides en massamoorden uit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:41 schreef Masterix het volgende:
[..]
Kan jij trouwens het ongenoegen jegens de islam even goed uitleggen, beste Meki?
Wat is het trouwens: staat Israël alleen (omdat iedereen ze haat) of heeft Israël zo veel machtige vrienden (omdat een 20:1 overmacht aan Israel-hatende Arabische mohammedanen ondanks veel pogingen nog steeds geen einde aan Israël's bestaan heeft kunnen maken)?
Of zijn Israëliërs gewoon 20 keer zo slim, sterk en effectief als mohammedanen?
Een aantal pagina's terug hoopte je nog op vele Israelische doden. Dus je doet zelf precies hetzelfde als dat je een ander verwijt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:41 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga niet op mensen die bloedvergieten steunen en een smerige hart hebben die doden verheerlijken !
http://www.investigativeproject.org/article/796quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk ook een bron voor...
Hoezo triest nu ben ik zeker een vuile joodquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent ook diep triest
jammer ik had je hoger ingeschat
wat moet je anders met een massamoord die onschuldigen treffen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een aantal pagina's terug hoopte je nog op vele Israelische doden. Dus je doet zelf precies hetzelfde als dat je een ander verwijt.
ik wil jou ook herinneren aan de 200 dodenquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef Triggershot het volgende:
Ik wil Meki er even aan herinneren dat er 1 miljoen moslims in Israël als arbeider functioneren en dat vele joodse rabbi's niets meer dan vrede en tolerantie prediken jegens de Palestijnen. Het is een beetje jammer dat weer een territoriale oorlog wordt gerechtvaardigd door nationalisten die religieuze fanatici opleiden.
Tot dusver spreken de statistieken je tegen, de palestijnse baarmoeder is de meest productieve ter wereld.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:42 schreef Zemi77 het volgende:
Dat weet Israel ook wel , maar doet het niet. Mijn conclusie is dan ook dat Israel uit is op de totale vernietiging van de Palestijnen. Langzaam het bijbelse land tot op de laatste centimeter herclaimen.
Snel van onderwerp veranderenquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:45 schreef Meki het volgende:
[..]
ik wil jou ook herinneren aan de 200 doden
net als de aanslagen Madrid en mumbai
All that is required for evil to prevail is for good men to do nothingquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef Triggershot het volgende:
Ik wil Meki er even aan herinneren dat er 1 miljoen moslims in Israël als arbeider functioneren en dat vele joodse rabbi's niets meer dan vrede en tolerantie prediken jegens de Palestijnen. Het is een beetje jammer dat weer een territoriale oorlog wordt gerechtvaardigd door nationalisten die religieuze fanatici opleiden.
Jij doet zelf wat je een ander verwijt. En bovendien, over massamoord: als een Palestijn zichzelf opblaast en tientallen komen daarbij om het leven, dan is dat ook massamoord. Of is het dan opeens wel goed?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
wat moet je anders met een massamoord die onschuldigen treffen.
moeten we gaan toekijken en doden verheelelijken ???
Ik zou bijna vragen wat de massa-moord op die 700 joden dan over mohammed zegt...quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:43 schreef Meki het volgende:
want geen enkele goed mens / land voert genocides en massamoorden uit.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://www.investigativeproject.org/article/796
http://www.terror-lawsuit.com/arab-bank-terrorism.htm
Ontken maar dat 't gebeurt.
quote:"The fact of the matter is that Hamas, contrary to Israeli assessment, acts as an infrastructure to the numerous cultural, educational and social institutions in Gaza and the West Bank that render invaluable and irreplaceable services to the public. In other words, it is Hamas that gives life to these institutions and not the reverse."
"We have to bring happiness to the hearts of these families, just as the martyrs and these children detained in these jails, just like they brought happiness to our hearts when they practiced their struggle and made us glad by fighting the Zionist enemies."
een deur vergelijken met een appelquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij doet zelf wat je een ander verwijt. En bovendien, over massamoord: als een Palestijn zichzelf opblaast en tientallen komen daarbij om het leven, dan is dat ook massamoord. Of is het dan opeens wel goed?
Dat hij degenen die hem verraadden en zijn vijand waren niet vergaf.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ik zou bijna vragen wat de massa-moord op die 700 joden dan over mohammed zegt...
Er staat ook dat families van zelfmoordterroristen geld krijgen. Het gebeurt dus wel degelijk.quote:
En Bali en Istanbul en Casablanca en Londen en New York en Kashmir? Feit is dat nog steeds de meeste moslim doden vallen aan de hand van andere moslims.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:45 schreef Meki het volgende:
[..]
ik wil jou ook herinneren aan de 200 doden
net als de aanslagen Madrid en mumbai
Heb je daar ook uien bij?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:50 schreef teletubbies het volgende:
Op www.aljazeera.net staan er meer foto's van de gruwlijke dingen die zijn gebeurd in Gaza.
Een ervan is deze:
[ afbeelding ]
Tja eigen schuldquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:50 schreef teletubbies het volgende:
Op www.aljazeera.net staan er meer foto's van de gruwlijke dingen die zijn gebeurd in Gaza.
Een ervan is deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:50 schreef teletubbies het volgende:
Een ervan is deze:
[ afbeelding ]
Alleen hoef je er geen zelfmoordterrorist voor te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er staat ook dat families van zelfmoordterroristen geld krijgen. Het gebeurt dus wel degelijk.
Ik wil u er even aan herinneren, dat veruit de meeste dode slachtoffers onder moslims, veroorzaakt zijn door moslims zelf en niet door christenen, joden of wie dan ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze hebben een vloek op zich gehad en kan ze begrijpen want ze duivelsachtige vloek op zich gehad. want geen enkele goed mens / land voert genocides en massamoorden uit.
quote:
moeten ze maar eens ophouden met dat geweld..quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dikke bult. Nou ja, niet meer dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |