ze hebben deze week nog raak geschoten. twee van hun eigen burgers kwamen om. het zijn een beetje de belgen van het mo, qua intelligentie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef henkway het volgende:
die stomme arabs schieten maar in de lucht, dom volk
waarschijnlijk zijn ze een beetje pissed..quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef henkway het volgende:
die stomme arabs schieten maar in de lucht, dom volk
ik hou het er op dat ze het stoer vinden om in de lucht te schietenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:33 schreef trifko het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn ze een beetje pissed..
Nee er zit daar iets veel ergers. Jeruzalem. De heilige stad voor het Jodendom, Christendom en de Islam, 3 godsdiensten die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en die heilige stad en het omringende gebied is daardoor niets anders dan de beerput van de hel. Prachtige ironie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:03 schreef trifko het volgende:
[..]
Er zit geeneens olie of aardgas of andere edele metalen..
laten we de eerste godsdienst het voordeel van de twijfel gunnen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Saphire het volgende:
[..]
Nee er zit daar iets veel ergers. Jeruzalem. De heilige stad voor het Jodendom, Christendom en de Islam, 3 godsdiensten die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en die heilige stad en het omringende gebied is daardoor niets anders dan de beerput van de hel. Prachtige ironie.
Of je kunt natuurlijk evenveel moslims doden als dat er joden zijn gedood, blijft proportioneel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het moet wel proportioneel blijven, er zijn meer dan een miljard Moslims, en maar 14 miljoen Joden, dus er moeten eerst nog flink wat Moslims dood.
Proportioneel, is totaal wat anders dan absoluut of relatief. Maar aangezien joden dat verschil niet kennen wordt het nogal snel door elkaar gehaald.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het moet wel proportioneel blijven, er zijn meer dan een miljard Moslims, en maar 14 miljoen Joden, dus er moeten eerst nog flink wat Moslims dood.
dan krijgen we een 20 jaar durende zonsverduistering en ijstijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:49 schreef trifko het volgende:
weet je wat lachen is als er een megameteoriet op het Midden Oosten valt.
Dit vind ik onder de noemer 'Jullie houden van het leven, wij van de dood'. 'Het leven is slechts een test voor het hiernamaals'.quote:
Ah de Al-Qaida verklaring anno 2001. Ik volg slechts joodse traditie, als er even veel joden hun einde op zo een manier vinden heeft de goddelijke rechtvaardiging zegengevierd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit vind ik onder de noemer 'Jullie houden van het leven, wij van de dood'. 'Het leven is slechts een test voor het hiernamaals'.
Een negatief mensbeeld.
Eigenlijk zouden we hier ook oorlogje moeten spelen, wordt het lekker rustig op de weg. Afgezien van alle gevechten dan...quote:
tuurlijk niet. Dus preventief ruimen zeg ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Het gaat ook nooit goedkomen daar.
Wishful thinking.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah de Al-Qaida verklaring anno 2001. Ik volg slechts joodse traditie, als er even veel joden hun einde op zo een manier vinden heeft de goddelijke rechtvaardiging zegengevierd.
Er is dan ook een grote verschil tussen jou en zij. Jij vindt - waarschijnlijk - terecht dat Israel een legitieme staat is op eigen grond gebied. Hamas heeft dat nooit geaccepteerd. Dus de validiteit van de vernietiging is relatief.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
israel heeft niet op de agenda staan dat moslims vernietigd moeten worden. hamas, de democratisch gekozen partij, wel dat israel vernietigd moet worden. ik zie grote verschillen.
Jij hebt er dan ook geen kosmologische kijk er op zoals zij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik zie nergens (heb mogen ontwaren) een transcendente verplichting, of zoiets dergelijks.
hamas heeft niet zoveel te willen. de arabische liga heeft israel geaccepteerd als volwaardig. ze zijn er ook goed voor betaald destijds. dat je met moslims geen zaken kan doen moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is dan ook een grote verschil tussen jou en zij. Jij vindt - waarschijnlijk - terecht dat Israel een legitieme staat is op eigen grond gebied. Hamas heeft dat nooit geaccepteerd. Dus de validiteit van de vernietiging is relatief.
Kosmologisch lijkt me wat overtrokken. Het gaat eerder om een utopisch verlangen van een homogeen groot islamitisch rijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook geen kosmologische kijk er op zoals zij.
opgeruimd staat netjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:06 schreef NewsVan het volgende:
A Press TV reporter says the death toll in Gaza has risen to at least 180, 800 others reported injured.
9 minuten ago from web
REPORT: DEATH TOLL FROM GAZA ATTACK RISES TO AT LEAST 180, 800 WOUNDED. (BULLETIN) 11 minuten ago from w
gaat hard zo ...
Dat is wat er thans plaatsvindt, inderdaad.quote:
waarom niet zelf met een bomgordel die kant op gaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef Triggershot het volgende:
nu maar hopen dat er een zelfde hoeveelheid joodse doden vallen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Allemaal beesten, allemaal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
goed zo! korte metten met die beesten.
Barak says he is suspending election campaign in light of Gaza escalation (Ch. 10)quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef Monidique het volgende:
Maar ja, verkiezingen hé, en ze moeten even laten zien wie de grootste, nou ja, piemel ofzo, heeft...
Ja, want hij wist niet dat het ging gebeuren, ofzo,quote:in light of Gaza escalation
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef Athmozz het volgende:
120 doden x 290kg CO2 = 35 ton CO2.
Bedankt om te compenseren zodat ik weer 175000km meer met m'n auto mag rijden![]()
![]()
(en dat per jaar!!!). Zo zie je maar dat CO2 uitstoot verminderen in het verkeer niets uitmaakt als die chinezen blijven kweken gelijk konijnen.
bron; http://www.elsevier.nl/we(...)-stop-met-ademen.htm
Dan hoop ik dat Amerika morgen nog Iran aanvalt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef Monidique het volgende:
Met al dat geweld krijg ik weer zin in Civ,.
I detect negativitility.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Amerika morgen nog Iran aanvalt.
en ruslandquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Amerika morgen nog Iran aanvalt.
quote:
ik speel het bijna nog dagelijksquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef Monidique het volgende:
Escaleren is geen overgankelijk werkwoord.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Kom op mensen, escaleren die hap, geef me wat entertainment voor tot aan de jaarwisseling!
haha ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef Monidique het volgende:
Rest van het bericht --> Foxquote:GAZA CITY, Gaza Strip — Israeli warplanes retaliating for rocket fire from the Gaza Strip pounded dozens of security compounds across the Hamas-ruled territory in unprecedented waves of airstrikes Saturday, killing at least 155 and wounding more than 310 in the single bloodiest day of fighting in recent memory.
Hamas said all of its security installations were hit and responded with several medium-range Grad rockets at Israel, reaching deeper than in the past. One Israeli was killed and at least four people were wounded.
Israeli Defense Minister Ehud Barak said "the operation will last as long as necessary," but it was not clear if it would be coupled with a ground offensive. Asked if Hamas political leaders might be targeted next, military spokeswoman Maj. Avital Leibovich said, "Any Hamas target is a target."
The strikes caused widespread panic and confusion in Gaza, as black clouds of smoke rose above the territory, ruled by Hamas for the past 18 months. Some of the Israeli missiles struck in densely populated areas as children were leaving school, and women rushed into the streets frantically looking for their children. Most of those killed were security men, but civilians were among the dead.
Israeli leaders approved military action against Gaza earlier in the week.
Past limited ground incursions and air strikes have not halted rocket barrages from Gaza.
But with 200 mortars and rockets raining down on Israel since the truce expired a week ago, and 3,000 since the beginning of the year, according to the military's count, pressure had been mounting in Israel for the military to crush the gunmen.
Earlier this month, Israeli security officials told the government that militants possess rockets with ranges capable of reaching farther from Gaza than ever before, including the cities of Beersheba and Ashdod.
Gaza militants fired several rockets Saturday, including one that struck a new target, the town of Kiryat Gat. A missile hit on the town of Netivot killed an Israeli man and wounded four people, rescue services said. In Ashkelon, TV cameras showed people huddle against a wall as a rocket alert sounded.
alsof dat uitmaakt. T zijn moslims die aangevallen worden, die vieren geen kerstmisquote:
Waarschijnlijk snel:quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:46 schreef trifko het volgende:
Voorspel hier wanneer de eerste zelfmoordaanslag komt..
quote:Dode in Israël bij vergeldingsactie
` Direct na de Israëlische aanval op de
Gazastrook hebben Palestijnen raketten
afgevuurd op Israël.In het zuiden van
Israël kwam daarbij een vrouw om het
leven.Hamas heeft nog meer wraakacties
aangekondigd,zoals zelfmoordaanslagen.
De Palestijnse president Abbas noemt
de Israëlische aanval op de Gazastrook
misdadig.Hij vraagt de internationale
gemeenschap tussenbeide te komen.
De Israëlische aanvallen kwamen daags
na een Israëlische waarschuwing voor
een offensief.Israël wil dat Hamas het
bestand van de afgelopen zes maanden
verlengt.Het bestand werd de afgelopen
tijd overigens steeds vaker geschonden.
Weet je het zeker? Je kunt toch ook bijvoorbeeld een situatie deëscaleren?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:16 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Escaleren is geen overgankelijk werkwoord.
niet dat het veel uitmaakt, maar hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef voyeur het volgende:
Het zijn niet de terroristische krachten binnen Hamas die gebombardeerd worden, maar vooral het ministerie van binnenlandse zaken en al haar uitvoerende diensten (veiligheid, politie, ziekenhuizen etc). Het doel is niet om de raketten werpers te stoppen, maar om het Hamas bewind omver te werpen.
Alle betere nieuwsbronnen bevestigen dat de aanvallen voornamelijk op het ministerie en haar diensten gericht zijn. Grote bombardement op een politiebijeenkomst waar jonge agenten gepromoveerd werden is daar een voorbeeld van, maar er zijn er vele.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet dat het veel uitmaakt, maar hoe weet jij dat zo zeker?
nee, ok. misschien idd nog wel beter dan de raketinstallaties te pakken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Alle betere nieuwsbronnen bevestigen dat de aanvallen voornamelijk op het ministerie en haar diensten gericht zijn. Grote bombardement op een politiebijeenkomst waar jonge agenten gepromoveerd werden is daar een voorbeeld van, maar er zijn er vele.
De Palestijnse verkiezingen gepland voor 9 januari zijn ook een vaststaand feit; rest de conclusie dat Israel Hamas wil vervreemden van de bevolking in de hoop die verkiezingen te beinvloeden. Daar hoef je geen genie voor te zijn omdat te concluderen.
en die joker is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:27 schreef Pedroso het volgende:
En hoe is de stand nu ? 190 tegen 1 ?
Lijkt een gemakkelijke overwinning te worden voor Israël, lijkt me tijd voor Hamas om de joker in zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |