Alle betere nieuwsbronnen bevestigen dat de aanvallen voornamelijk op het ministerie en haar diensten gericht zijn. Grote bombardement op een politiebijeenkomst waar jonge agenten gepromoveerd werden is daar een voorbeeld van, maar er zijn er vele.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet dat het veel uitmaakt, maar hoe weet jij dat zo zeker?
nee, ok. misschien idd nog wel beter dan de raketinstallaties te pakken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Alle betere nieuwsbronnen bevestigen dat de aanvallen voornamelijk op het ministerie en haar diensten gericht zijn. Grote bombardement op een politiebijeenkomst waar jonge agenten gepromoveerd werden is daar een voorbeeld van, maar er zijn er vele.
De Palestijnse verkiezingen gepland voor 9 januari zijn ook een vaststaand feit; rest de conclusie dat Israel Hamas wil vervreemden van de bevolking in de hoop die verkiezingen te beinvloeden. Daar hoef je geen genie voor te zijn omdat te concluderen.
en die joker is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:27 schreef Pedroso het volgende:
En hoe is de stand nu ? 190 tegen 1 ?
Lijkt een gemakkelijke overwinning te worden voor Israël, lijkt me tijd voor Hamas om de joker in zetten.
zelfs de joker is dood!quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:16 schreef qonmann het volgende:
VS: Hamas moet beschietingen stoppen
WASHINGTON - De Amerikaanse president heeft zaterdag de radicale Palestijnse organisatie Hamas opgeroepen geen raketaanvallen meer uit te voeren op Israël. Alleen op die manier kan er een einde komen aan het geweld, aldus Washington.
etc.
Die zullen hoogstwaarschijnlijk toch in burgergebieden opgesteld staan, zulke helden zijn ze bij Hamas wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, ok. misschien idd nog wel beter dan de raketinstallaties te pakken.![]()
iets anders kan ik er niet van maken, jij wel? als iemand constant met een mes in je rug prikt, dan wil jij toch ook wel iets terug doen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ze hebben toch nog humor daar in D.C.
Hamas de dapperstequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef Meki het volgende:
De kankerlijers zijn een massamoord en een genocide begaan
ze hebben niks geleerd van hitler
een pot nat
Hamas moet zeker 10 keer Israel harder aanvallen !!!!
Waarom heb je zoveel begrip voor Hamas?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iets anders kan ik er niet van maken, jij wel? als iemand constant met een mes in je rug prikt, dan wil jij toch ook wel iets terug doen?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel begrip voor Hamas?
Here to help.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
! briljant, gewiekst en spitsvondig. je bent een held.
Jij kan hier om gaan lachenquote:
zo hard en hypocriet huilen als jij kan ik toch echt niet hoor. dat laat ik graag aan de jankbaby van fok! over.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij kan hier om gaan lachen
maar je huilt wel als er 200 israeliers omkomen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:52 schreef korsow het volgende:
Die kutjoden zijn gek, maar die kutarabieren zijn gewoon idioot. Met die raketjes die ze steeds afvuren vragen ze gewoon om gebombardeerd te worden.
Dat is idd precies wat er nodig is om uit de impasse te komen.:')quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef Meki het volgende:
Hamas moet zeker 10 keer Israel harder aanvallen !!!!
voor goed ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is idd precies wat er nodig is om uit de impasse te komen.:')
200 DODEN MAFKEES DAAR GAAT HET OMquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:54 schreef waht het volgende:
[..]
Alle vooroordelen weer bevestigd...![]()
200 doden die er voor het grootste gedeelte zelf om hebben gevraagd. nu mogen ze een oude maagd gaan neuken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef Meki het volgende:
[..]
200 DODEN MAFKEES DAAR GAAT HET OM
EN JIJ KAN ER MAKKELIJK EROVER DOEN
DIT IS EEN GENOCIDE !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |