Barak says he is suspending election campaign in light of Gaza escalation (Ch. 10)quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:22 schreef Monidique het volgende:
Maar ja, verkiezingen hé, en ze moeten even laten zien wie de grootste, nou ja, piemel ofzo, heeft...
Ja, want hij wist niet dat het ging gebeuren, ofzo,quote:in light of Gaza escalation
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:21 schreef Athmozz het volgende:
120 doden x 290kg CO2 = 35 ton CO2.
Bedankt om te compenseren zodat ik weer 175000km meer met m'n auto mag rijden![]()
![]()
(en dat per jaar!!!). Zo zie je maar dat CO2 uitstoot verminderen in het verkeer niets uitmaakt als die chinezen blijven kweken gelijk konijnen.
bron; http://www.elsevier.nl/we(...)-stop-met-ademen.htm
Dan hoop ik dat Amerika morgen nog Iran aanvalt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef Monidique het volgende:
Met al dat geweld krijg ik weer zin in Civ,.
I detect negativitility.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Amerika morgen nog Iran aanvalt.
en ruslandquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Amerika morgen nog Iran aanvalt.
quote:
ik speel het bijna nog dagelijksquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef Monidique het volgende:
Escaleren is geen overgankelijk werkwoord.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Kom op mensen, escaleren die hap, geef me wat entertainment voor tot aan de jaarwisseling!
haha ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:33 schreef Monidique het volgende:
Rest van het bericht --> Foxquote:GAZA CITY, Gaza Strip — Israeli warplanes retaliating for rocket fire from the Gaza Strip pounded dozens of security compounds across the Hamas-ruled territory in unprecedented waves of airstrikes Saturday, killing at least 155 and wounding more than 310 in the single bloodiest day of fighting in recent memory.
Hamas said all of its security installations were hit and responded with several medium-range Grad rockets at Israel, reaching deeper than in the past. One Israeli was killed and at least four people were wounded.
Israeli Defense Minister Ehud Barak said "the operation will last as long as necessary," but it was not clear if it would be coupled with a ground offensive. Asked if Hamas political leaders might be targeted next, military spokeswoman Maj. Avital Leibovich said, "Any Hamas target is a target."
The strikes caused widespread panic and confusion in Gaza, as black clouds of smoke rose above the territory, ruled by Hamas for the past 18 months. Some of the Israeli missiles struck in densely populated areas as children were leaving school, and women rushed into the streets frantically looking for their children. Most of those killed were security men, but civilians were among the dead.
Israeli leaders approved military action against Gaza earlier in the week.
Past limited ground incursions and air strikes have not halted rocket barrages from Gaza.
But with 200 mortars and rockets raining down on Israel since the truce expired a week ago, and 3,000 since the beginning of the year, according to the military's count, pressure had been mounting in Israel for the military to crush the gunmen.
Earlier this month, Israeli security officials told the government that militants possess rockets with ranges capable of reaching farther from Gaza than ever before, including the cities of Beersheba and Ashdod.
Gaza militants fired several rockets Saturday, including one that struck a new target, the town of Kiryat Gat. A missile hit on the town of Netivot killed an Israeli man and wounded four people, rescue services said. In Ashkelon, TV cameras showed people huddle against a wall as a rocket alert sounded.
alsof dat uitmaakt. T zijn moslims die aangevallen worden, die vieren geen kerstmisquote:
Waarschijnlijk snel:quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:46 schreef trifko het volgende:
Voorspel hier wanneer de eerste zelfmoordaanslag komt..
quote:Dode in Israël bij vergeldingsactie
` Direct na de Israëlische aanval op de
Gazastrook hebben Palestijnen raketten
afgevuurd op Israël.In het zuiden van
Israël kwam daarbij een vrouw om het
leven.Hamas heeft nog meer wraakacties
aangekondigd,zoals zelfmoordaanslagen.
De Palestijnse president Abbas noemt
de Israëlische aanval op de Gazastrook
misdadig.Hij vraagt de internationale
gemeenschap tussenbeide te komen.
De Israëlische aanvallen kwamen daags
na een Israëlische waarschuwing voor
een offensief.Israël wil dat Hamas het
bestand van de afgelopen zes maanden
verlengt.Het bestand werd de afgelopen
tijd overigens steeds vaker geschonden.
Weet je het zeker? Je kunt toch ook bijvoorbeeld een situatie deëscaleren?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:16 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Escaleren is geen overgankelijk werkwoord.
niet dat het veel uitmaakt, maar hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef voyeur het volgende:
Het zijn niet de terroristische krachten binnen Hamas die gebombardeerd worden, maar vooral het ministerie van binnenlandse zaken en al haar uitvoerende diensten (veiligheid, politie, ziekenhuizen etc). Het doel is niet om de raketten werpers te stoppen, maar om het Hamas bewind omver te werpen.
Alle betere nieuwsbronnen bevestigen dat de aanvallen voornamelijk op het ministerie en haar diensten gericht zijn. Grote bombardement op een politiebijeenkomst waar jonge agenten gepromoveerd werden is daar een voorbeeld van, maar er zijn er vele.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet dat het veel uitmaakt, maar hoe weet jij dat zo zeker?
nee, ok. misschien idd nog wel beter dan de raketinstallaties te pakken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Alle betere nieuwsbronnen bevestigen dat de aanvallen voornamelijk op het ministerie en haar diensten gericht zijn. Grote bombardement op een politiebijeenkomst waar jonge agenten gepromoveerd werden is daar een voorbeeld van, maar er zijn er vele.
De Palestijnse verkiezingen gepland voor 9 januari zijn ook een vaststaand feit; rest de conclusie dat Israel Hamas wil vervreemden van de bevolking in de hoop die verkiezingen te beinvloeden. Daar hoef je geen genie voor te zijn omdat te concluderen.
en die joker is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:27 schreef Pedroso het volgende:
En hoe is de stand nu ? 190 tegen 1 ?
Lijkt een gemakkelijke overwinning te worden voor Israël, lijkt me tijd voor Hamas om de joker in zetten.
zelfs de joker is dood!quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:16 schreef qonmann het volgende:
VS: Hamas moet beschietingen stoppen
WASHINGTON - De Amerikaanse president heeft zaterdag de radicale Palestijnse organisatie Hamas opgeroepen geen raketaanvallen meer uit te voeren op Israël. Alleen op die manier kan er een einde komen aan het geweld, aldus Washington.
etc.
Die zullen hoogstwaarschijnlijk toch in burgergebieden opgesteld staan, zulke helden zijn ze bij Hamas wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, ok. misschien idd nog wel beter dan de raketinstallaties te pakken.![]()
iets anders kan ik er niet van maken, jij wel? als iemand constant met een mes in je rug prikt, dan wil jij toch ook wel iets terug doen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ze hebben toch nog humor daar in D.C.
Hamas de dapperstequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef Meki het volgende:
De kankerlijers zijn een massamoord en een genocide begaan
ze hebben niks geleerd van hitler
een pot nat
Hamas moet zeker 10 keer Israel harder aanvallen !!!!
Waarom heb je zoveel begrip voor Hamas?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iets anders kan ik er niet van maken, jij wel? als iemand constant met een mes in je rug prikt, dan wil jij toch ook wel iets terug doen?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel begrip voor Hamas?
Here to help.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
! briljant, gewiekst en spitsvondig. je bent een held.
Jij kan hier om gaan lachenquote:
zo hard en hypocriet huilen als jij kan ik toch echt niet hoor. dat laat ik graag aan de jankbaby van fok! over.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij kan hier om gaan lachen
maar je huilt wel als er 200 israeliers omkomen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:52 schreef korsow het volgende:
Die kutjoden zijn gek, maar die kutarabieren zijn gewoon idioot. Met die raketjes die ze steeds afvuren vragen ze gewoon om gebombardeerd te worden.
Dat is idd precies wat er nodig is om uit de impasse te komen.:')quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:49 schreef Meki het volgende:
Hamas moet zeker 10 keer Israel harder aanvallen !!!!
voor goed ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is idd precies wat er nodig is om uit de impasse te komen.:')
200 DODEN MAFKEES DAAR GAAT HET OMquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:54 schreef waht het volgende:
[..]
Alle vooroordelen weer bevestigd...![]()
200 doden die er voor het grootste gedeelte zelf om hebben gevraagd. nu mogen ze een oude maagd gaan neuken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef Meki het volgende:
[..]
200 DODEN MAFKEES DAAR GAAT HET OM
EN JIJ KAN ER MAKKELIJK EROVER DOEN
DIT IS EEN GENOCIDE !!!
grappig, dat zei die andere moslims precies zo. alsof het aantal doden een soort van gelijkwaardigheid aantoont.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:59 schreef Meki het volgende:
En nou hopen dat er precies zoveel mensen omkomen in israel..
En wat denk je dat er van Palestina terecht komt als Israël zou verhuizen naar zeg Canada???\quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:55 schreef Masterix het volgende:
[..]
Inderdaad.
Want de echte oorlog is een ideologische. Militair kunnen de moslims Israël niet aan, hun enige hoop is Israël
Dus zolang er 100x zoveel Israël-hatende moslims zijn dan dat er Israëliërs zijn, zal dit doorgaan.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
200 doden die er voor het grootste gedeelte zelf om hebben gevraagd. nu mogen ze een oude maagd gaan neuken.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou Israel vraagt om vernietigd te worden.
In mohammedaanse logica wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig, dat zei die andere moslims precies zo. alsof het aantal doden een soort van gelijkwaardigheid aantoont.
Waarom ga je er zelf niet even op af?-edit-quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou Israel vraagt om vernietigd te worden.
het zijn rare ventjes, en dat zijn het. dat terwijl de hele arabische wereld de palestijnen eeuwenlang vervolgd, vermoord en vernederd heeft. misschien, maar ik kan het mishebben, houden moslims niet van joden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:02 schreef Masterix het volgende:
[..]
In mohammedaanse logica wel.
Wie zeurt over de 100 miljoen doden die de mohammedaanse expansie richting India gekost heeft? Die doden zelf in ieder geval niet.
Zelf geloof ik dat als maar genoeg moslims naar welke streek dan ook verhuizen, daar de pleuris uitbreekt. Voor zover ik de geschiedenis van de islam ken, hoort geweld namelijk bij die doctrine, al vanaf het begin van de islam.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef henkway het volgende:
[..]
En wat denk je dat er van Palestina terecht komt als Israël zou verhuizen naar zeg Canada???\
Dan breekt de pleuris uit tussen Hamas en Hezbollah en nog wat groepjes in de lucht schietende gekken
Verblind door woede... maar ik ben inderdaad de mafkees. Misschien moet je eens proberen om een onderwerp aan te snijden zonder van tevoren je mening al klaar te hebben. Als je hierop wilt reageren met de implicatie dat de schuld bij een van de twee kanten ligt heb je het niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef Meki het volgende:
[..]
200 DODEN MAFKEES DAAR GAAT HET OM
EN JIJ KAN ER MAKKELIJK EROVER DOEN
DIT IS EEN GENOCIDE !!!
ik doe mijn best. wel lastig met die losse flodders van een fanaat. ik ben blij dat kees22 nog niet gearriveerd is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:10 schreef sp3c het volgende:
houden we het wel een beetje netjes allemaal?
Waarom ben je voor israel en tegen de palestijnen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
israel in hart en nieren.
omdat ik tegen onrechtvaardigheid en gevaarlijk fanatisme ben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom ben je voor israel en tegen de palestijnen?
Ik was blijer geweest asl Jezus gewoon helemaal nooit geboren was.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:20 schreef Monidique het volgende:
Wees blij dat Jezus niet in Rotterdam geboren is... hoewel...
Ik ben gewoon voor de goeie en die joden hadden al een beetje pech in de tweede werelds oorlog enzo. Dus daarom mogen zij nu winnen vind ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat ik tegen onrechtvaardigheid en gevaarlijk fanatisme ben.
jij?
jij bent maf.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Klopkoek het volgende:
Het Nazi-rijk had 5 jaar langer moeten bestaan. Dan was dit probleem er nooit geweest. Het is hard, maar zo is het wel.
We moeten gewoon als Westen één kant compleet gaan bewapenen, die de ander laten afslachten en het probleem is opgelost. Uiteraard moeten we dan Israel steunen.
Het is helaas de enige weg ben ik bang. Dit gaat echt nooit meer goedkomen en blijft tot in de lengte van eeuwen dooretteren.
Dat komt idd nooit meer goed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Klopkoek het volgende:
Het Nazi-rijk had 5 jaar langer moeten bestaan. Dan was dit probleem er nooit geweest. Het is hard, maar zo is het wel.
We moeten gewoon als Westen één kant compleet gaan bewapenen, die de ander laten afslachten en het probleem is opgelost. Uiteraard moeten we dan Israel steunen.
Het is helaas de enige weg ben ik bang. Dit gaat echt nooit meer goedkomen en blijft tot in de lengte van eeuwen dooretteren.
U impliceert dat een Jodenloze-wereld een hemel op aarde zou worden?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Klopkoek het volgende:
De dood lost inderdaad alle problemen op (Josef Stalin). Echter zullen nieuwe problemen herrijzen als één van de twee kanten volledig over de kling is gejaagd. Het huidige probleem is dan "opgelost", nieuwe problemen zullen vast en zeker groter worden door de ellende die het uitmoorden van volkeren met zich meebrengt en de invloed die dit heeft op de personen die dit moeten uitvoeren.quote:We moeten gewoon als Westen één kant compleet gaan bewapenen, die de ander laten afslachten en het probleem is opgelost. Uiteraard moeten we dan Israel steunen.
Dat doen we al sinds het bestaan van de illegale staat Israël. Eerlijkheid zou gebieden dat we de Palestijnen óók atoomwapens geven, maar daar zijn we dan weer te schijterig voor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Klopkoek het volgende:
Die Israeli's zien mij niet als hun vijand, de meeste van die Moslims daar wel, en dan puur alleen omdat ik Westerling ben. Moet ik dan gaan opkomen voor de mensen die bij voorbaat al een hekel aan me hebben?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij kan hier om gaan lachen
maar je huilt wel als er 200 israeliers omkomen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:23 schreef Monidique het volgende:
Ik ben voor de Palestijnen. Ik ben altijd voor de moreel superieuren.
De meeste Palestijnen zien jou als hun vijand? Gallup?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Die Israeli's zien mij niet als hun vijand, de meeste van die Moslims daar wel, en dan puur alleen omdat ik Westerling ben.
Misschien kunnen ze van Pakistan leren hoe je er een maakt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat doen we al sinds het bestaan van de illegale staat Israël. Eerlijkheid zou gebieden dat we de Palestijnen óók atoomwapens geven, maar daar zijn we dan weer te schijterig voor.
De ironie is dat de Joden ooit door christenen uit het beloofde land zijn weggejaagd. Niet door de arabieren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:30 schreef vosss het volgende:
Tuurlijk komt het niet goed, zoals ik al zei die joden hadden in 40-45 ook al pech dat ze de sjaak waren zegmaar, dus ik vind dat we allemaal nu voor de joden moeten zijn
Ja hallo, maar dat mocht he, want dat was ze beloofd dus ja dan moet je maar oprottenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De ironie is dat de Joden ooit door christenen uit het beloofde land zijn weggejaagd. Niet door de arabieren.
Veel mensen willen niet inzien dat het een door het Westen gecreeerd probleem is dat veel verder gaat dan de Tweede Wereldoorlog of de Balfour Decleration.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hallo, maar dat mocht he, want dat was ze beloofd dus ja dan moet je maar oprotten
Waarom Israël een illegale staat zou zijn, ontgaat me.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat doen we al sinds het bestaan van de illegale staat Israël. Eerlijkheid zou gebieden dat we de Palestijnen óók atoomwapens geven, maar daar zijn we dan weer te schijterig voor.
Die Christenen waren er ook vroeg bij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De ironie is dat de Joden ooit door christenen uit het beloofde land zijn weggejaagd. Niet door de arabieren.
Volgens mij de Romeinen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hamas de dapperste
[ afbeelding ]
De Byzantijnen waren nog veel bruter voor de Joden. Romeinen hielden er nog een politiek op na dat de Joden gedoogd werden zolang ze hun geloof niet openlijk beleden. Als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:44 schreef Masterix het volgende:
[..]
Volgens mij de Romeinen.
Voor de Romeinen christelijk werden.
Daarvoor gebruik je de goedkoopste minutie. Dat spul dat lijkt op dartpijltjes. Daarmee doorspies je iemand compleet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Israël de dapperste.
Dat klopt grotendeels, maar de verdrijving van de Joden kan voornamelijk op het conto van de Romeinen worden geschreven.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De Byzantijnen waren nog veel bruter voor de Joden. Romeinen hielden er nog een politiek op na dat de Joden gedoogd werden zolang ze hun geloof niet openlijk beleden. Als ik het goed heb.
Ik weet niet wat jou etniciteit is, maar ik ga er even vanuit dat je een gezonde arier bent: Zou jij zomaar door de Palestijnse gebieden lopen? Ik nog liever door de slechte wijken in Israel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
De meeste Palestijnen zien jou als hun vijand? Gallup?
Als ik in die tank zat, had ik ook gevuurd op die toekomstige terrorist.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Israël de dapperste.
Tank met steen bekogelenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Israël de dapperste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |