abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:27:38 #1
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64395742
Het zat er al aan te komen natuurlijk, maar CNN.com meldt:

Breaking News: Israeli aircraft launch air attacks across Gaza, causing many deaths and injuries, according to CNN journalist.

Even wachten op meer details. Maar ik verwacht dat Israel zeer hard achter Hamas zal aangaan, vergelijkbaar met Hezbollah in Libanon 2 jaar geleden.
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:29:44 #2
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64395773
quote:
Israeli air raids target Hamas in GazaStory

Highlights
  • Israeli aircraft launch attacks across Gaza, apparently targeting Hamas leaders
  • Gaza reporter said attacks appeared to be biggest he has seen in decades
  • Video from scene shows wounded being loaded into cars and taken to hospital

GAZA CITY (CNN) -- Israeli aircraft launched air attacks across Gaza Saturday, apparently targeting Hamas leadership and their bases, according to a Gaza-based reporter.

There was no immediate statement from the Israeli military.

"People are running in the streets," the reporter told CNN.

The journalist said the attacks, which are hitting across Gaza, appeared to be the biggest he has seen in his decades there.

Video from the scene showed severely wounded people being loaded into cars and driven to hospitals.
  •   zaterdag 27 december 2008 @ 11:30:13 #3
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_64395950
    Eindelijk, wat gepaste actie.
    pi_64396001
    quote:
    Al Jazeera: Palestinian sources say at least 120 killed in IAF strikes on Gaza (Haaretz)
    als dat waar is, is de aanval wel harder dan ik had verwacht.
    afwachten hoeveel raketten Hamas nog kan terugschieten en hoe ver ze komen.
    en of Hamas nu weer zelfmoordbommen op pad gaat sturen over een aantal dagen.

en of Hezbollah uit symphatie nog wat over de noordgrens schiet.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_64396024
    Volgens Al-Jazeera zijn er al minstens 120 doden ??
    kan iemand dat bevestiging ofzo ?
    The war is going on.
    pi_64396051
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 11:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
    Eindelijk, wat gepaste actie.
    De zionistische beesten laten hun gezicht zien.
    pi_64396088
    quote:
    Volgens de politie
    zijn daarbij zeker 40 doden gevallen.
    Het hoofd van de ambulancedienst zegt
    dat er al meer dan 120 doden zijn.
    NOS TT 109

maar het kan ook overdrijving zijn zodat de wereld vraagt of Israël toch alsjeblieft weer stopt ermee.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_64396139
    Een paar dagen terug heeft Israel toch gezegt dat er na een luchtaanval ook een grond offensief zou komen ?
    The war is going on.
    pi_64396157
    ze knallen er hard op, ik gok om een nieuw bestand af te dwingen of fatah weer in het zadel te krijgen
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
    pi_64396189
    Die kutjoden zijn gek, maar die kutarabieren zijn gewoon idioot. Met die raketjes die ze steeds afvuren vragen ze gewoon om gebombardeerd te worden.
    Korsow
    pi_64396306
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 11:44 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

De zionistische beesten laten hun gezicht zien.
    En onze moslim medemens is altijd lief, toch? in jou wereldbeeld.
    pi_64396327
    Het heeft weinig zin dreigementen te uiten en die vervolgens niet hard te maken, dus in die zin is er nu geen sprake van een donderslag bij heldere hemel.
    Het verleden heeft al uitgewezen, dat Israël toeslaat wanneer het zegt dat het zal aanvallen.
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
    pi_64396450
    Was te verwachten. Alleen resulteren dit soort acties in geen enkel duurzaam nuttig resultaat.

Ondertussen maken die Hamas lui met hun raketten een stuk meer Palesteinen af dan Iraeli's, .
    "Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
    pi_64396536
    140 doden

Net of het bombarderen van onschuldige mensen Israël zal helpen. De haat tegen Israël zal alleen maar toenemen hierdoor.
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:14:24 #16
    92623 niet_links
    Live from Bangkok
    pi_64396574
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef SalmanPack het volgende:
    140 doden

Net of het bombarderen van onschuldige mensen Israël zal helpen. De haat tegen Israël zal alleen maar toenemen hierdoor.
    Ik zie de beelden nu ook gruwelijk. Maar ze proberen tenminste wel militaire doelen te raken. Zie ik de palastijnen niet altijd doen die kiezen juist burgerdoelen uit.

Maar je hebt gelijk dit lost natuurlijk niets op, maar ze zijn beide erg fout bezig.
    mai pen rai
    pi_64396744
    Here we go again..
    The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
    pi_64396758
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef SalmanPack het volgende:
    Uiteraard zal de haat tegen Israël toenemen indien onschuldige mensen worden gebombardeerd. Hetzelfde is het geval als het de andere kant op zou zijn.

Echter is de het bij voorbaat al moeilijk te weten wie schuldig en onschuldig is. De scheiding tussen de 'militair'/'strijder' en 'burger' is niet altijd duidelijk.

Daarnaast heeft Israël totaal geen voordeel bij het bombarderen van onschuldigen dus neem ik aan dat ze dit proberen te voorkomen.

Als laatste is de berichtgeving uit die regio zo slecht als het maar zijn kan dus zijn wij, als FOK!kers, wel de laatste die daar een conclusie over mogen trekken.
    The problem is not the occupation, but how people deal with it.
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:24:24 #19
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64396767
    goed zo! korte metten met die beesten.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_64396816
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:14 schreef niet_links het volgende:

Ik zie de beelden nu ook gruwelijk. Maar ze proberen tenminste wel militaire doelen te raken. Zie ik de palastijnen niet altijd doen die kiezen juist burgerdoelen uit.

Maar je hebt gelijk dit lost natuurlijk niets op, maar ze zijn beide erg fout bezig.
    De palestijnen die met behulp van macgyver tape en oude blikken granaat werpers maken beschuldigen dat deze zich niet alleen concentreren op militaire doelen en hiermee het lomp gedrag van een zogenaamd high tech leger als israel goedpraten.

Hoeveel israelische doden hadden de hamas beschietingen op israel al opgeleverd de laatse weken? Ik heb er niets over gelezen dus dat zullen er wel 0 geweest zijn, omdat het anders wel groot uitgemeten was in de media.
      Donald Duck held zaterdag 27 december 2008 @ 12:28:00 #21
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_64396845
    En Bush had nog zo graag vrede gezien voor het einde van zijn termijn. Dat wordt dan een pittig klusje voor Obama.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_64396868
    13:24 Palestinians fire two rockets which explode in Ashkelon (Channel 10)
    13:17 Egypt opens Rafah crossing to absorb injured Palestinians (Haaretz)
    13:12 Hamas: War in Gaza is like Second Lebanon War (Channel 10)
    13:01 Gaza mosques issue calls for all militant groups to respond to IAF strikes (Ch. 10)
    13:01 IDF: Gaza operations will be expanded, deepened, and widened if necessary (Haaretz)
    12:55 Palestinians say death toll from IAF Gaza strikes rises to 140 (Reuters)

http://www.haaretz.com/hasen/objects/pages/ShowTickers.jhtml
    pi_64396880
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:26 schreef Basp1 het volgende:
    Hoeveel israelische doden hadden de hamas beschietingen op israel al opgeleverd de laatse weken? Ik heb er niets over gelezen dus dat zullen er wel 0 geweest zijn, omdat het anders wel groot uitgemeten was in de media.
    Dat iets niet in de media komt betekent niet dat het niet heeft plaatsgevonden.

Wat zou jij doen als hamasleider als 10 van je onderdanen om zouden zijn gekomen bij een bombardement? Aan de media vertellen dat Israël 10 voltreffers heeft gemaakt of verklaren dat het burgers waren?
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:29:28 #24
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64396882
    quote:

[..]

De palestijnen die met behulp van macgyver tape en oude blikken granaat werpers maken beschuldigen dat deze zich niet alleen concentreren op militaire doelen en hiermee het lomp gedrag van een zogenaamd high tech leger als israel goedpraten.

het maakt niet uit of en wel of geen slachtoffers vallen. het gaat er om dat een grote bek bestraft moet worden. dan moet je maar geen grote bek hebben.
    pi_64396943
    Wat denkt Israel hiermee op te schieten?
    "We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
    pi_64396969
    ik ben benieuwd wat Obama gaat zeggen..
    The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
    pi_64397024
    quote:

[..]

Desondanks richten die Hamas klojo's zich nauwelijks op de IDF, maar nujuist bewust op Israelische burgers. Ik wil het gedrag van Israel niet goed praten, beide partijen zijn stijfkoppen die acties uitvoeren die nul resultaat hebben, maar het gedrag is zeker niet slechter of gewetenlozer als dat van de Hamas.
    "Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:35:41 #28
    92623 niet_links
    Live from Bangkok
    pi_64397026
    quote:

[..]

Ik heb genoeg zelfmoordaanslagen op bussen en andere burgerdoelen gezien. Dat is toch echt wat anders als gericht op militairen schieten waarbij burgers omkomen. (wat natuurlijk erg is maar niet te voorkomen).

Tuurlijk is Israel veel sterker maar het feit dat je sterker bent betekend niet dat je niets mag doen.

Ik vind overigens dat ze beide fout zijn maar blijf altijd wel wat meer pro Israel.
    mai pen rai
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:35:43 #29
    207353 Wheelgunner
    Met de Noorderzon...
    pi_64397027
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:32 schreef DroogDok het volgende:
    Tsja, moeten ze het maar blijven accepteren dan?
      Donald Duck held zaterdag 27 december 2008 @ 12:38:47 #30
    46149 __Saviour__
    pi_64397096
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:32 schreef DroogDok het volgende:
    Niks, het is pure vergelding. Maar ze kunnen zich natuurlijk ook niet ongestraft laten beschieten. Wat dat betreft is dit een alsmaar doorgaand conflict. Beide partijen kunnen hun eigen aanvallen rechtvaardigen als een reactie op vijandelijkheden van de andere partij.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:39:48 #31
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_64397117
    Er is altijd nog zoiets als het principe van proportionaliteit. En vanwege een paar blikken raketjes nu 140+ burgers over de kling jagen vind ik disproportioneel. Hoeveel Israeliers zijn er gesneuveld de afgelopen dagen? 0? 1?
    The End Times are wild
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:42:28 #32
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64397185
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:39 schreef LXIV het volgende:
    Er is altijd nog zoiets als het principe van proportionaliteit. En vanwege een paar blikken raketjes nu 140+ burgers over de kling jagen vind ik disproportioneel. Hoeveel Israeliers zijn er gesneuveld de afgelopen dagen? 0? 1?
    140 burgers

tuurlijk.
    pi_64397207
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:29 schreef zoalshetis het volgende:

het maakt niet uit of en wel of geen slachtoffers vallen. het gaat er om dat een grote bek bestraft moet worden. dan moet je maar geen grote bek hebben.
    Ow je mag al niet eens meer je mening geven, in wat voor verwrongen totalitaire wereld wil jij gaan leven?

Als je atoomwapens hebt mag je wel een grote mond hebben anders moet je je mond houden.
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:44:00 #34
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64397220
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ow je mag al niet eens meer je mening geven, in wat voor verwrongen totalitaire wereld wil jij gaan leven?

Als je atoomwapens hebt mag je wel een grote mond hebben anders moet je je mond houden.
    met grote mond bedoel ik stelselmatige aanvallen. tel daarbij nummer 1 van het hamas partijprogramma, de vernietiging van israel, op en je zult zien dat een tegenaanval gerechtvaardigd is.
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:44:23 #35
    92623 niet_links
    Live from Bangkok
    pi_64397224
    quote:
    Hebben ze zeker al die burgers politie uniformen aangetrokken. De beelden die ik zag waren voornameljik van dode militairen. Ook burgers maar dat was maar een klein deel van de doden.
    mai pen rai
      Donald Duck held zaterdag 27 december 2008 @ 12:45:49 #36
    46149 __Saviour__
    pi_64397258
    quote:
    Da's ook een kwestie van technologische overmacht. Hamas schiet ongeleide raketten en moet op goed geluk een doel raken. Israël heeft een geavanceerde luchtmacht. Die gebruiken ze dan natuurlijk in plaats van de veel gevaarlijke strategie om grondtroepen te sturen. Bovendien mag Hamas de aantallen slachtoffers ook graag overdrijven. Hoewel er ongetwijfeld natuurlijk wel degelijk onschuldige slachtoffers tussen zitten.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_64397263
    Op verschillende steden in israel zijn nu enkele rakketen neergekomen. Dus Hamas schiet wel terug...
    soort van lebanon war II
    The war is going on.
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:46:18 #38
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64397279
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:44 schreef niet_links het volgende:

[..]

Hebben ze zeker al die burgers politie uniformen aangetrokken. De beelden die ik zag waren voornameljik van dode militairen. Ook burgers maar dat was maar een klein deel van de doden.
    en vergeet natuurlijk niet de even walgelijke als tranentrekkende tactiek van de moslimstrijders, militairen die zich verstoppen bij burgers.
    pi_64397351
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:35 schreef Frezer het volgende:

Desondanks richten die Hamas klojo's zich nauwelijks op de IDF, maar nujuist bewust op Israelische burgers. Ik wil het gedrag van Israel niet goed praten, beide partijen zijn stijfkoppen die acties uitvoeren die nul resultaat hebben, maar het gedrag is zeker niet slechter of gewetenlozer als dat van de Hamas.
    Hamas was toch democratisch gekozen. Omdat irsael en de VS vonden dat het geen partij was doen we er opeens maar geen zaken mee. Wat voor democratie moet men in de bezette gebieden opzetten. Alleen maar met pro israel partijen die gewillig meedoen met de confiscatie van de bezette gebeiden, meewerken aan een muur nog verder op hun eigen gebied?

Als we naar de statistiek kijken blijken de afgelopen jaren toch echt aan de palestijnse zijde veel meer slachtoffers gevaleln te zijn dan aan israelische kant. Dan kan israel met hun goede propaganda apparaat ons hier wel proberen wijs te maken dat het bijna allemaal militanten waren die men vermoordt heeft. Ik geloof er in principe weinig meer van wat uit de israelische propagande machine afkomstig is.
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:50:03 #40
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64397369
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hamas was toch democratisch gekozen. Omdat irsael en de VS vonden dat het geen partij was doen we er opeens maar geen zaken mee. Wat voor democratie moet men in de bezette gebieden opzetten. Alleen maar met pro israel partijen die gewillig meedoen met de confiscatie van de bezette gebeiden, meewerken aan een muur nog verder op hun eigen gebied?

Als we naar de statistiek kijken blijken de afgelopen jaren toch echt aan de palestijnse zijde veel meer slachtoffers gevaleln te zijn dan aan israelische kant. Dan kan israel met hun goede propaganda apparaat ons hier wel proberen wijs te maken dat het bijna allemaal militanten waren die men vermoordt heeft. Ik geloof er in principe weinig meer van wat uit de israelische propagande machine afkomstig is.
    indien hamas democratisch gekozen is, krijgt het volk nu wat het verdient.
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:53:14 #41
    92623 niet_links
    Live from Bangkok
    pi_64397431
    quote:

[..]

Ach in Belgie heb je een cordon sanitaire (kan het fout gespeld hebben) om het Vlaams Blok heen. Daar wil ook niemand mee werken. Dat is blijkbaar wel normaal en geen probleem. Maar nu hetzelfde ergens anders gebeurd is het opeens erg fout. Je hoeft niet met je tegenstander mee te werken hoor. Staat nergens geschreven dat dat moet.

Overigens de beelden waar ik het over had kwamen van aljazeera dus dat komt niet van Israel waren echt wel militairen / politie die daar dood op de grond lagen.
    mai pen rai
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:54:04 #42
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64397443
    en als er een partij ongeloofwaardig is geworden, is het wel pallywood.
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:54:54 #43
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_64397466
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Da's ook een kwestie van technologische overmacht. Hamas schiet ongeleide raketten en moet op goed geluk een doel raken. Israël heeft een geavanceerde luchtmacht. Die gebruiken ze dan natuurlijk in plaats van de veel gevaarlijke strategie om grondtroepen te sturen. Bovendien mag Hamas de aantallen slachtoffers ook graag overdrijven. Hoewel er ongetwijfeld natuurlijk wel degelijk onschuldige slachtoffers tussen zitten.
    Die technologische overmacht zou juist gebruikt moeten worden om het aantal slachtoffers te beperken en enkel een paar kopstukken uit te schakelen. Israel heeft in het verleden meerdere malen laten zien daartoe in staat te zijn.

De huidige strategie is er een van: het volk zoveel laten lijden en laten zien dat Hamas/de Palestijnse autoriteit feitelijk machteloos zijn tov Israel, zodat Hamas uiteindelijk draagvlak bij de bevolking verliest.

Er is geen enkel ander land ter wereld dat zoiets als dit zou kunnen flikken zonder een zware veroordeling van de veiligheidsraad. Met uitzondering van de VS natuurlijk.
    The End Times are wild
    pi_64397480
    quote:

[..]

De Palestijnen bestaan nu uit twee tegen elkaar concurrerende facties, met twee onafhankelijke regeringsstructuren en twee presidenten.
    pi_64397507
    Mooie manier om de kerst af te sluiten.. hohohoho Merry christmas
    pi_64397533
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met grote mond bedoel ik stelselmatige aanvallen. tel daarbij nummer 1 van het hamas partijprogramma, de vernietiging van israel, op en je zult zien dat een tegenaanval gerechtvaardigd is.
    Ach dan zou israel allang natuurlijk de deksel op zijn neus gekregen moeten hebben. Als we zien dat ze ook aanvallen hebben uitgeverod op ander landen. Hun noemen het alleen dan heel oppertuun preventieve aanvallen en dan worden die aanvallen opeens in een ander daglicht geplaats door sommige mensen.

Go iran zou ik dan moeten zeggen laat de rakketten maar neerkomen op israel, dat hebben ze aan hun eigen aanvallen te danken, maar dat doe ik niet omdat ik een hekel aan geweld heb. Oorlogen hebben tot nu toe nog nooit een oplossing gebracht.
      zaterdag 27 december 2008 @ 12:59:22 #47
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64397574
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ach dan zou israel allang natuurlijk de deksel op zijn neus gekregen moeten hebben. Als we zien dat ze ook aanvallen hebben uitgeverod op ander landen. Hun noemen het alleen dan heel oppertuun preventieve aanvallen en dan worden die aanvallen opeens in een ander daglicht geplaats door sommige mensen.

Go iran zou ik dan moeten zeggen laat de rakketten maar neerkomen op israel, dat hebben ze aan hun eigen aanvallen te danken, maar dat doe ik niet omdat ik een hekel aan geweld heb. Oorlogen hebben tot nu toe nog nooit een oplossing gebracht.
    laat iran maar doen. dan hebben we gelijk een probleem minder in de wereld, de totale vernietiging van iran. overigens zit iran al vuistdiep in hamas en hezballah.
    pi_64397648
    Wat een gaar stukje kutwereld is het toch ook daar he.

Dat ze mekaar maar fijn naar de tering schieten. Mafketels !
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      zaterdag 27 december 2008 @ 13:02:57 #49
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64397666
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef vosss het volgende:

prima idd. en dat er dan niet meer gemekkerd wordt door tegenstanders van israel. hamas heeft dit compleet aan zichzelf te danken.
    pi_64397690
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef vosss het volgende:

Er zit geeneens olie of aardgas of andere edele metalen..
    pi_64397754
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:03 schreef trifko het volgende:

[..]

Nee er zijn wat steentjes uit de oudheid waardoor sommige dachten er recht op te hebben omdat er ruim 2000 jaar geleden ooit hun geloof zou onstaan zijn. Omdat we als westen een grote schuld voelden door de streken van hitler hebben we daar maar een nieuw land laten ontstaan. Hoe dom kunnen we ooit geweest zijn.
      zaterdag 27 december 2008 @ 13:07:46 #52
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_64397770
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De Palestijnen bestaan nu uit twee tegen elkaar concurrerende facties, met twee onafhankelijke regeringsstructuren en twee presidenten.
    En mickey mouse niet te vergeten.
    pi_64397807
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:07 schreef Drugshond het volgende:

[..]

En mickey mouse niet te vergeten.

de Hamas Micky Mouse..
    is er ook een Hamas Donald Duck?
      zaterdag 27 december 2008 @ 13:11:35 #54
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64397856
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee er zijn wat steentjes uit de oudheid waardoor sommige dachten er recht op te hebben omdat er ruim 2000 jaar geleden ooit hun geloof zou onstaan zijn. Omdat we als westen een grote schuld voelden door de streken van hitler hebben we daar maar een nieuw land laten ontstaan. Hoe dom kunnen we ooit geweest zijn.
    je kent de geschiedenis erg slecht. jammer, dat zou voor een heldere discussie toch een vereiste moeten zijn.
    pi_64397897
    REPORTS: DOZENS OF ROCKETS FIRED FROM GAZA TOWARDS ISRAEL. (BULLETIN)
    een halve minuut ago from web
    The war is going on.
    pi_64397910
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je kent de geschiedenis erg slecht. jammer, dat zou voor een heldere discussie toch een vereiste moeten zijn.
    Nee die is heel helder bij jou de discussie, alles wat israel doet is per defenitie goed, ook al zijn het reacties op reacties.
    pi_64397930
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Wat valt er dan te discusieren? Dat komt daar toch nooit meer goed. Klaar.
    Zo simpel is het.

[ Bericht 24% gewijzigd door paddy op 27-12-2008 21:27:57 ]
    vosss is de naam,
      zaterdag 27 december 2008 @ 13:16:03 #58
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64397946
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee die is heel helder bij jou de discussie, alles wat israel doet is per defenitie goed, ook al zijn het reacties op reacties.
    bekijk het partijprogram van de hamas en je snapt mijn voorliefde voor israel.
    pi_64397955
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Precies datzelfde geldt anders ook voor jou, alleen de andere kant op.
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
    pi_64397969
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Precies datzelfde geldt anders ook voor jou, alleen de andere kant op.
    Komop jongens! Nou doen jullie hetzelfde als die palestijnen en israeli's!!!!

vosss is de naam,
      zaterdag 27 december 2008 @ 13:17:11 #61
    207353 Wheelgunner
    Met de Noorderzon...
    pi_64397974
    En Pakistan en India gaan ook weer een stapje verder.

pi_64397985
    - knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 27-12-2008 17:02:23 ]
      zaterdag 27 december 2008 @ 13:17:49 #63
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64397991
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:16 schreef vosss het volgende:

[..]

dat de sterkste mag winnen.
    pi_64397996
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:16 schreef vosss het volgende:

[..]

* StateOfMind gaat raket in elkaar knutselen
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
    pi_64398011
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:17 schreef Wheelgunner het volgende:
    En Pakistan en India gaan ook weer een stapje verder.

[ afbeelding ]
    Kijk, en dat vind ik nu een veel gevaarlijkere situatie, als daar de vlam in de pan slaat.
    pi_64398039
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kijk, en dat vind ik nu een veel gevaarlijkere situatie, als daar de vlam in de pan slaat.
    die kunnen hooguit elkaar platgooien..
      zaterdag 27 december 2008 @ 13:32:30 #68
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64398349
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef henkway het volgende:
    die stomme arabs schieten maar in de lucht, dom volk
    ze hebben deze week nog raak geschoten. twee van hun eigen burgers kwamen om. het zijn een beetje de belgen van het mo, qua intelligentie.
    pi_64398379
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:31 schreef henkway het volgende:
    die stomme arabs schieten maar in de lucht, dom volk
    waarschijnlijk zijn ze een beetje pissed..
    pi_64398469
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:33 schreef trifko het volgende:

[..]

waarschijnlijk zijn ze een beetje pissed..
    ik hou het er op dat ze het stoer vinden om in de lucht te schieten
      zaterdag 27 december 2008 @ 13:38:46 #71
    239498 Saphire
    Eigenzinnig Atheïst
    pi_64398529
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:03 schreef trifko het volgende:

[..]

Nee er zit daar iets veel ergers. Jeruzalem. De heilige stad voor het Jodendom, Christendom en de Islam, 3 godsdiensten die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en die heilige stad en het omringende gebied is daardoor niets anders dan de beerput van de hel. Prachtige ironie.
    Verbieden is Verboden, Moralisme is Gezeik
      zaterdag 27 december 2008 @ 13:44:32 #72
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64398673
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Saphire het volgende:

[..]

Nee er zit daar iets veel ergers. Jeruzalem. De heilige stad voor het Jodendom, Christendom en de Islam, 3 godsdiensten die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en die heilige stad en het omringende gebied is daardoor niets anders dan de beerput van de hel. Prachtige ironie.
    laten we de eerste godsdienst het voordeel van de twijfel gunnen.
    pi_64398726
    - knip -

[ Bericht 94% gewijzigd door sp3c op 27-12-2008 17:04:28 ]
    pi_64398809
    weet je wat lachen is als er een megameteoriet op het Midden Oosten valt.
    pi_64398828
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Het moet wel proportioneel blijven, er zijn meer dan een miljard Moslims, en maar 14 miljoen Joden, dus er moeten eerst nog flink wat Moslims dood.
    Of je kunt natuurlijk evenveel moslims doden als dat er joden zijn gedood, blijft proportioneel.
    pi_64398988
    quote:

[..]

Het moet wel proportioneel blijven, er zijn meer dan een miljard Moslims, en maar 14 miljoen Joden, dus er moeten eerst nog flink wat Moslims dood.
    Proportioneel, is totaal wat anders dan absoluut of relatief. Maar aangezien joden dat verschil niet kennen wordt het nogal snel door elkaar gehaald.
    pi_64399034
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:49 schreef trifko het volgende:
    weet je wat lachen is als er een megameteoriet op het Midden Oosten valt.
    dan krijgen we een 20 jaar durende zonsverduistering en ijstijd
    pi_64399110
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe meer hoe beter.
    Dit vind ik onder de noemer 'Jullie houden van het leven, wij van de dood'. 'Het leven is slechts een test voor het hiernamaals'.

Een negatief mensbeeld.
    pi_64399127
    Het gaat ook nooit goedkomen daar.
    pi_64399160
    Zozo, oud en nieuw wordt daar wel erg vroeg gevierd dit jaar...
    Zonder wrijving geen glans
    pi_64399162
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 14:00 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit vind ik onder de noemer 'Jullie houden van het leven, wij van de dood'. 'Het leven is slechts een test voor het hiernamaals'.

Een negatief mensbeeld.
    Ah de Al-Qaida verklaring anno 2001. Ik volg slechts joodse traditie, als er even veel joden hun einde op zo een manier vinden heeft de goddelijke rechtvaardiging zegengevierd.
    pi_64399165
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe meer hoe beter.
    Eigenlijk zouden we hier ook oorlogje moeten spelen, wordt het lekker rustig op de weg. Afgezien van alle gevechten dan...
    pi_64399182
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 14:01 schreef TheMagnificent het volgende:
    Het gaat ook nooit goedkomen daar.
    tuurlijk niet. Dus preventief ruimen zeg ik
    vosss is de naam,
    pi_64399185
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 14:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah de Al-Qaida verklaring anno 2001. Ik volg slechts joodse traditie, als er even veel joden hun einde op zo een manier vinden heeft de goddelijke rechtvaardiging zegengevierd.
    Wishful thinking.
    pi_64399201
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 14:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

israel heeft niet op de agenda staan dat moslims vernietigd moeten worden. hamas, de democratisch gekozen partij , wel dat israel vernietigd moet worden. ik zie grote verschillen.
    Er is dan ook een grote verschil tussen jou en zij. Jij vindt - waarschijnlijk - terecht dat Israel een legitieme staat is op eigen grond gebied. Hamas heeft dat nooit geaccepteerd. Dus de validiteit van de vernietiging is relatief.
    pi_64399230
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 14:02 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik zie nergens (heb mogen ontwaren) een transcendente verplichting, of zoiets dergelijks.
    Jij hebt er dan ook geen kosmologische kijk er op zoals zij.
      zaterdag 27 december 2008 @ 14:06:11 #87
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64399241
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 14:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er is dan ook een grote verschil tussen jou en zij. Jij vindt - waarschijnlijk - terecht dat Israel een legitieme staat is op eigen grond gebied. Hamas heeft dat nooit geaccepteerd. Dus de validiteit van de vernietiging is relatief.
    hamas heeft niet zoveel te willen. de arabische liga heeft israel geaccepteerd als volwaardig. ze zijn er ook goed voor betaald destijds. dat je met moslims geen zaken kan doen moge duidelijk zijn.
    pi_64399245
    A Press TV reporter says the death toll in Gaza has risen to at least 180, 800 others reported injured.
    9 minuten ago from web
    REPORT: DEATH TOLL FROM GAZA ATTACK RISES TO AT LEAST 180, 800 WOUNDED. (BULLETIN) 11 minuten ago from w

gaat hard zo ...
    The war is going on.
    pi_64399251
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 14:03 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Wishful thinking.
    Actie-Reactie.
    pi_64399272
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 14:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij hebt er dan ook geen kosmologische kijk er op zoals zij.
    Kosmologisch lijkt me wat overtrokken. Het gaat eerder om een utopisch verlangen van een homogeen groot islamitisch rijk.
      zaterdag 27 december 2008 @ 14:07:52 #92
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_64399283
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 14:06 schreef NewsVan het volgende:
    A Press TV reporter says the death toll in Gaza has risen to at least 180, 800 others reported injured.
    9 minuten ago from web
    REPORT: DEATH TOLL FROM GAZA ATTACK RISES TO AT LEAST 180, 800 WOUNDED. (BULLETIN) 11 minuten ago from w

gaat hard zo ...
    opgeruimd staat netjes.
    pi_64399315
    The war is going on.
    pi_64399332
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 14:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Actie-Reactie.
    Dat is wat er thans plaatsvindt, inderdaad.
    Jij neemt daarin een vlucht naar voren (een onwaarschijnlijke scenario bovendien) toen je de hoop uitsprak van evenveel Israëlische doden.
    pi_64399481
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 13:46 schreef Triggershot het volgende:
    nu maar hopen dat er een zelfde hoeveelheid joodse doden vallen.
    waarom niet zelf met een bomgordel die kant op gaan?
    of heb je toch liever dat die arme palestijnen zich laten ontploffen.
    pi_64399549
    Dit6 doen ze toch elk half jaar? Wat is er breaking news aan...
    pi_64399574
    quote:

[..]

laten ze nog maar wat van Hamas omleggen
    Niet geschoten is altijd mis..
    Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
    pi_64399593
    120 doden x 290kg CO2 = 35 ton CO2.

Bedankt om te compenseren zodat ik weer 175000km meer met m'n auto mag rijden (en dat per jaar!!!). Zo zie je maar dat CO2 uitstoot verminderen in het verkeer niets uitmaakt als die chinezen blijven kweken gelijk konijnen.

bron; http://www.elsevier.nl/we(...)-stop-met-ademen.htm
    eerst Vlaming, dan pas belg
    Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
    En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
    pi_64399616
    Maar ja, verkiezingen hé, en ze moeten even laten zien wie de grootste, nou ja, piemel ofzo, heeft...
      zaterdag 27 december 2008 @ 14:23:23 #100
    234623 Sam_Spade
    Despotisme is stoer
    pi_64399643
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
    goed zo! korte metten met die beesten.
    Allemaal beesten, allemaal.
    Tell the folks back home, this is the promised land calling
    And the poor boy is on the line
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties