Zou wel een stuk spannender zijn, niet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ik haat en intolerantie over de joden spuwen om de discussie goed te doen dan?
Ik wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Nederland heeft menig kindermoordenaar een monument gekregen (o.a. in Bronbeek), en die moorden waren nog niet eens in oorlogstijd begaan. Israëlische militairen die per ongeluk een kind raken wil ik nou niet direct kindermoordenaars noemen.
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus is het een en al een gerechtvaardigde strijd van beiden kanten. Gatverredamme.
Mwoah, als ik militair zou zijn en er komt een met explosieven en vuurwapen bewapend kind op mij af, dan zou ik ook schieten hoor. Een hij-of-ik-situatie. Nou dan weet ik het wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:12 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Moorden op kinderen goed praten. Mijn god.
Ja joh, leuk, je halfbroer slachten. Arabieren en Joden komen beiden van één vader.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:15 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zou wel een stuk spannender zijn, niet?
Dan is bijna elk leger in oorlogstijd een kindermoordenaarquote:
Meeste wel ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan is bijna elk leger in oorlogstijd een kindermoordenaar.
Jezelf in de vijand verplaatsen is geen overbodige luxe. Het is volstrekt menselijk om met haat te reageren als geliefden/naasten worden weggenomen door een bombardement; dat betekent niet dat ik zo'n bombardement direct afkeur. Nagasaki en Hiroshima waren bijvoorbeeld nodig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even het voorstellen factor maar achterwege laten dan.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jezelf in de vijand verplaatsen is geen overbodige luxe. Het is volstrekt menselijk om met haat te reageren als geliefden/naasten worden weggenomen door een bombardement; dat betekent niet dat ik zo'n bombardement direct afkeur. Nagasaki en Hiroshima waren bijvoorbeeld nodig.
Dan Hamas maar steunen tochquote:
Er zijn geen onschuldige jodenquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:19 schreef Triggershot het volgende:
Jongens ONZ is een stukje verder op.
Nagasaki en Hiroshima maakten dan nog een einde aan de oorlog, afgezien van het feit dat het immorele daden waren. Een kind doodschieten maakt aan niets een einde.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jezelf in de vijand verplaatsen is geen overbodige luxe. Het is volstrekt menselijk om met haat te reageren als geliefden/naasten worden weggenomen door een bombardement; dat betekent niet dat ik zo'n bombardement direct afkeur. Nagasaki en Hiroshima waren bijvoorbeeld nodig.
Ik kan echt hier geen enkel besef van moraliteit bespeuren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
De onschuldige joden in '45 en de onschuldige doden vandaag hebben anders één ding gemeen, dat ze beiden dit niet hebben verdiend.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn geen onschuldige joden
Ik ga verder in ONZ spelen. Doei TS
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:21 schreef trx het volgende:
Go hamas ipv nu met gas graag
Palestijnen sturen die kinderen zelf het gevaar in.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:21 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Nagasaki en Hiroshima maakten dan nog een einde aan de oorlog, afgezien van het feit dat het immorele daden waren. Een kind doodschieten maakt aan niets een einde.
Het is makkelijk om te zeggen dat je het allemaal afkeurt als je in een land woont dat al meer dan 60 jaar in vrede leeft.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan echt hier geen enkel besef van moraliteit bespeuren.
Wie precies, de ouders die dood met ingewanden op straat liggen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Palestijnen sturen die kinderen zelf het gevaar in.
Ok, zo had ik het nog niet bekeken, nu ben ik ook voor israelquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De onschuldige joden in '45 en de onschuldige doden vandaag hebben anders één ding gemeen, dat ze beiden dit niet hebben verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |