Nee, de moeders die 25.000 euro (kan ook een ander bedrag zijn, maar iets van die streking) krijgen en de belofte van HAMAS dat hun 14-jarige zoon naar het paradijs gaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie precies, de ouders die dood met ingewanden op straat liggen?
Beself je zelf wel wat de complicaties zijn van wat je zegt?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is makkelijk om te zeggen dat je het allemaal afkeurt als je in een land woont dat al meer dan 60 jaar in vrede leeft.
Als het geen overbodige luxe is kom dan ook even vanuit je veilige referentiekader vandaan en plaats je ook een in de japanners en de dingen die de nabestaanden te verduren hebben gehad nav die aanslagen voor je iets 'nodig' bestempeld.quote:Jezelf in de vijand verplaatsen is geen overbodige luxe. Het is volstrekt menselijk om met haat te reageren als geliefden/naasten worden weggenomen door een bombardement; dat betekent niet dat ik zo'n bombardement direct afkeur. Nagasaki en Hiroshima waren bijvoorbeeld nodig.
Etter nou eens niet zo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, zo had ik het nog niet bekeken, nu ben ik ook voor israel
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Palestijnen sturen die kinderen zelf het gevaar in.
Je hebt het over het prijs wat Arafat en Saddam Hussein betaalden? Hamas kan nooit dat bedrag ophoesten per martelaar zelfs nu niet en nu zijn ze aan 'de macht' .quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, de moeders die 25.000 euro (kan ook een ander bedrag zijn, maar iets van die streking) krijgen en de belofte van HAMAS dat hun 14-jarige zoon naar het paradijs gaat.
Dat impliceert hem niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beself je zelf wel wat de complicaties zijn van wat je zegt?
Dat zeg ik toch ook? Maar de Japanners zouden niet eerder capituleren, dus het was mondiaal wenselijk om voor de atoombommen te kiezen. Voor de Japanse bevolking was het een groot drama.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beself je zelf wel wat de complicaties zijn van wat je zegt?
[..]
Als het geen overbodige luxe is kom dan ook even vanuit je veilige referentiekader vandaan en plaats je ook een in de japanners en de dingen die de nabestaanden te verduren hebben gehad nav die aanslagen voor je iets 'nodig' bestempeld.
Ook, en tegenwoordig looft Hamas nog dergelijk 'smartengeld' uit voor de nabestaanden van die paradijsvogels.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt het over het prijs wat Arafat en Saddam Hussein betaalden? Hamas kan nooit dat bedrag ophoesten per martelaar zelfs nu niet en nu zijn ze aan 'de macht' .
Frappant dat we hebben gewacht dat de Duitsers hebben gecapituleerd. En dat we tot de conclusie kwamen dat de Japanners niet na het bombarderen en inzetten van grondtroepen het niet zouden doen. 'Nodig' vind ik nog steeds een ziekelijk conclusie. Japans of Amerikaans.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Maar de Japanners zouden niet eerder capituleren, dus het was mondiaal wenselijk om voor de atoombommen te kiezen. Voor de Japanse bevolking was het een groot drama.
Daar heb je natuurlijk ook een bron voor...quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ook, en tegenwoordig looft Hamas nog dergelijk 'smartengeld' uit voor de nabestaanden van die paradijsvogels.
Wat gaat een verkiezing precies oplossen, wordt het niet weer Hamas vs Fatah?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:32 schreef Monidique het volgende:
Maar eventjes on-topic: het is natuurlijk ook een situatie van Kut tot Hier. Hamas blijft Israël beschieten, die politie is natuurlijk ook gewoon Hamas, Hamas controleert de Gazastrook. Wat moet Israël dan doen? Sja... Maar nu? De bewoners van Gaza zeggen hun vertrouwen in Hamas op? Right. Hamas gaat ook niet verslagen worden. Maar Israël wordt wel beschoten, continu, dat heeft ook recht op verdediging.
Ik ben blij dat ik het op het Journaal mag zien, en niet zelf hoef te beslissen wat te doen in zo'n situatie.
(En in dit geval natuurlijk ook nog: verkiezingen.)
Nou Hamas hebben nu een excuus om Israel te vernietigenquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef more het volgende:
Israël heeft geen andere optie dan aanvallen, daar hun vijand zich verschuilt tussen de burgers en zich verlaagt tot het "begeleidend opvoeden" van onschuldige kinderen tot haatmachines.
Het is jammer maar ik geef Israël groot gelijk.
Nee, er komen verkiezingen aan in Israël. Barak en Livni willen allebei graag minister-president worden en in dat licht, het licht: ik ben de stoerste Israëliër, moet je deze aanval ook een beetje zien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat gaat een verkiezing precies oplossen, wordt het niet weer Hamas vs Fatah?
Ja op die manier, gelijk heb je.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, er komen verkiezingen aan in Israël. Barak en Livni willen allebei graag minister-president worden en in dat licht, het licht: ik ben de stoerste Israëliër, moet je deze aanval ook een beetje zien.
Hoeveel doden vielen er vandaag bij een bomaanslag in het shiïtische deel van Bagdad?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:38 schreef Meki het volgende:
hoeveel doden vielen er in Mumbai
en hoeveel doden vielen er nu in Palestina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu het weerbericht...Super actie!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://images.google.nl/images?q=Pantsil+israel+flag
dit met Ww2 vergelijkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef Meki het volgende:
Ze hebben niks geleerd van de tweede wereldoorlog.. en als we nu kijken hoe Israel massamoorden uitoefent kunnen we mischien tweede wereldoorlog begrijpen...
HITLER onschuldigen en Israel hetzelfde onschuldigen.
en maar afvragen waarom ze zo erg gehaat worden in de wereld
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:39 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hoeveel doden vielen er vandaag bij een bomaanslag in het shiïtische deel van Bagdad?ik ga niet op mensen die bloedvergieten steunen en een smerige hart hebben die doden verheerlijken !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu het weerbericht...Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
Kan jij trouwens het ongenoegen jegens de islam even goed uitleggen, beste Meki?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef Meki het volgende:
Ze hebben niks geleerd van de tweede wereldoorlog.. en als we nu kijken hoe Israel massamoorden uitoefent kunnen we mischien tweede wereldoorlog begrijpen...
HITLER onschuldigen en Israël hetzelfde onschuldigen.
en maar afvragen waarom ze zo erg gehaat worden in de wereld
Jij bent ook diep triestquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:40 schreef Slappy het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij domdit met Ww2 vergelijken
Kan Israel er wat aan doen dat Hamas zo zielig om bij burgers te schuilen ohja anders hebben ze natuurlijk geen kans
En je denkt dat bombarderen Hamas het meest ondermijnt? Volgens mij zijn er nu 195 families zonder vader, maar met kinderen die nu officieel potentiele Hamas aanhangertjes zijn. Lekker slim dus van Israel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:35 schreef more het volgende:
Israël heeft geen andere optie dan aanvallen, daar hun vijand zich verschuilt tussen de burgers en zich verlaagt tot het "begeleidend opvoeden" van onschuldige kinderen tot haatmachines.
Het is jammer maar ik geef Israël groot gelijk.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou Hamas hebben nu een excuus om Israel te vernietigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |