Ik heb een converter om van xlsx normale xls te maken... heb alleen de indruk dat het niet helemaal werktquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
Heb jij ergens die tactiek excel sheet in 2003 versie? Ik krijg het weer niet open
Heb hem omgezet naar XLS en hij lijkt te werken... zitten wat dropdowns in, maar eentje doet weinig volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
Daar loop ik dus ook tegen aan
En office 2007 mag er pas weer op als ik afgestudeerd ben.
Hmmm, onhandigquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb hem omgezet naar XLS en hij lijkt te werken... zitten wat dropdowns in, maar eentje doet weinig volgens mij.
Volgens mij is het wel de minst belangrijke hoor, maar toch niet handig als het niet werkt.quote:
Ah oke, ik wachtquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel de minst belangrijke hoor, maar toch niet handig als het niet werkt.
Heb er ook al een vraag over gesteld in FM-topc.
Is goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, ik wacht
Als je wat raars ziet op msn van iemand die zich aanmeldt, dan....... etc
Klonkquote:Op zaterdag 27 december 2008 07:31 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen, op de mooiste dag van het jaar
hier ook net de vuilinis buiten gezet en het was kou-oud! Maar geen wind en ook hier ziet het er naar uit dat het straks onbewolkt met een prachtige winterzon gaat zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 07:53 schreef Klonk het volgende:
hier is het best koud, ben een kwartier ofzo buiten bezig geweest om het oud papier aan de straat te zetten, stralende zon nog niet, maar als ik zie hoe helder het is buiten dan moet dat toch in ieder geval wel lukken vandaag
Ik ben al 3,5 uur wakkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:28 schreef DR34M3R het volgende:![]()
Mogguh.
3 uur slaap is toch wel weinig..
Lekker, dank je wel. Ik ben vanaf 8 uur wakker... Moest om kwart voor negen de bus hebben, kids komen om tien uur thuis.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben al 3,5 uur wakker
Mogguh![]()
twas heerlijk, pv! Echt van genotenquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goed geregeld BX, ultiem cocoonen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:57 schreef BrandX het volgende:
oh!![]()
hoi dreamer! jou geen gedag gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Liters!quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:10 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen! Iemand koffie?
Wat gaan julie hard zeg, heb ik iets gemist? Ik heb geen om terug te lezen:P Lichte kater enzo
quote:
Herenquote:
Goedemorgen Pienquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:10 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen! Iemand koffie?
Wat gaan julie hard zeg, heb ik iets gemist? Ik heb geen om terug te lezen:P Lichte kater enzo
Dat klopt wat beter danquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:13 schreef DR34M3R het volgende:
mogguh pien, pezu en welterusten indah
Het is namiddag hier inmiddelsquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:13 schreef DR34M3R het volgende:
mogguh pien, pezu en indah (al is het voor jou natuurlijk al wat later)
quote:
Papierquote:
Er komt binnenkort vast een wet tegenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:20 schreef Pien85 het volgende:
Ja was erg gezellig
Uiteindelijk uitgekomen in de cooldown, daar wil ik normaal gesproken nog niet dood gevonden worden, maar goed, na genoeg wijn is alles leuk...
Vreselijk gelachen om een meisje dat daar onwijs 'geil' aan het dansen was met de muur, en 3 jongens die daar om heen stonden te kijken naar dr... Eigenlijk wel een beetje jammer, meisje was nog zooo jong, verbaas me dan dat dat gewoon zomaar kan enzo
Erg leuk, ik heb geen spijt dat ik toch gegaan ben! Was alweer veel te lang geledenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:14 schreef PeZu het volgende:
morguh all
damn wat is vroeg en koud
droom, hoe was het stappen?
Ik ga morgen op stap met 2 herenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Erg leuk, ik heb geen spijt dat ik toch gegaan ben! Was alweer veel te lang geleden
Geil dansen met een muur? Kan dat dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:20 schreef Pien85 het volgende:
Ja was erg gezellig
Uiteindelijk uitgekomen in de cooldown, daar wil ik normaal gesproken nog niet dood gevonden worden, maar goed, na genoeg wijn is alles leuk...
Vreselijk gelachen om een meisje dat daar onwijs 'geil' aan het dansen was met de muur, en 3 jongens die daar om heen stonden te kijken naar dr... Eigenlijk wel een beetje jammer, meisje was nog zooo jong, verbaas me dan dat dat gewoon zomaar kan enzo
koffie in mijn neusquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geil dansen met een muur? Kan dat dan?
Het woord "muurbloempje" krijgt zo wel een heel andere betekenis
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geil dansen met een muur? Kan dat dan?
Het woord "muurbloempje" krijgt zo wel een heel andere betekenis
Oeh, geil!quote:
bij mij geen van beidenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, geil!
Ik was met 3, maar dat telt niet... dat waren allen homo's.
whehehehequote:
Vooral zelf veel bellen danquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:34 schreef Muck het volgende:
My god wat is het rustig op mijn werk
Ik zit al sinds kwart over 9 aan de telefoon, maar er belt geen mens
Af en toe gaat de telefoon en dan kijk ik zo:![]()
Alleen heb ik ze tot nu toe alleen maar doorverbonden met collega's van andere afdelingen
Welnee, ik zit op de afdeling schade/sales, dus mensen moeten mij bellenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vooral zelf veel bellen dan
waar is dagonet dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
Appeltje
en mijn twee favo donkerblauwen in hetzelfde topic
Ahw!quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
Appeltje
en mijn twee favo donkerblauwen in hetzelfde topic
Hadden ze geen paal in die tent staan dan? Dat hebben ze hier bij een dancing, en die paal heeft ook een vreemde uitwerking op vrouwenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:20 schreef Pien85 het volgende:
Ja was erg gezellig
Ik zou wel een teiltje meenemen als je die smiley morgen gaat uitbeelden... anders heb je twee natte heren!quote:
Wat is het nummer?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Welnee, ik zit op de afdeling schade/sales, dus mensen moeten mij bellen
ja hoor, nog steedsquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:57 schreef Klonk het volgende:
ik wist niet eens dat dago nog steeds donkerblauw is
nah, ze krijgen hooguit natte voeten, want ze zijn veeeeel langerquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou wel een teiltje meenemen als je die smiley morgen gaat uitbeelden... anders heb je twee natte heren!
Je probeert me nu gewoon een grapje over je eigen lengte te ontlokkken, maar dat gaat je niet lukken!quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ja hoor, nog steeds
[..]
nah, ze krijgen hooguit natte voeten, want ze zijn veeeeel langer
dikke lipquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je probeert me nu gewoon een grapje over je eigen lengte te ontlokkken, maar dat gaat je niet lukken!
ik niet... ik zit tot 3 uur met koffielepeltjes te spelen, met mijn collega te ouwehoeren, in mijn map te bladeren, kikkers te tekenen en af en toe de telefoon aan te nemenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik ga eens mijn huishouden doen.
Je vergeet FOK!en te noemenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik niet... ik zit tot 3 uur met koffielepeltjes te spelen, met mijn collega te ouwehoeren, in mijn map te bladeren, kikkers te tekenen en af en toe de telefoon aan te nemen
en dat noemen ze werken
Ik neem af en toe telefoon aan, speel wat met een computer, lees de krant, drink koffie met collega's en eet een zalmsalade die nog over is van de kerstcatering. En dat noemen ze werkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik niet... ik zit tot 3 uur met koffielepeltjes te spelen, met mijn collega te ouwehoeren, in mijn map te bladeren, kikkers te tekenen en af en toe de telefoon aan te nemen
en dat noemen ze werken
Ik ga met de kids naar de kapper, doe boodschappen,strijk, kook alvast het eten voor vanavond... en dat noemen ze vrije tijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik neem af en toe telefoon aan, speel wat met een computer, lees de krant, drink koffie met collega's en eet een zalmsalade die nog over is van de kerstcatering. En dat noemen ze werken
Eg wel.... veel gedanst (nee, niet met de muur...), heb mijn rechtervoet overbelast, die doet nu vervelend bij het lopen, maar goed.. zo hebben we er langer plezier van zullen we dan maar denkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
Droom![]()
Was het leuk gisteren avond?
ik kan je werk zie nvanaf hierquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik neem af en toe telefoon aan, speel wat met een computer, lees de krant, drink koffie met collega's en eet een zalmsalade die nog over is van de kerstcatering. En dat noemen ze werken
Hoe heet je werk?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan je werk zie nvanaf hier
jij het mijne ook?
Het is die grote toren van die verzekeraar van Bassiequote:
eng he? buitenlucht?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef PeZu het volgende:
ik ben net even buiten geweest en heb besloten om er voorlopig niet meer te komen
Die blauwe toren? Welke verdieping? Dan zwaai ik evenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is die grote toren van die verzekeraar van Bassie
Ah bah, dat meen je nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is die grote toren van die verzekeraar van Bassie
11quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die blauwe toren? Welke verdieping? Dan zwaai ik even
ja, dat meen ik welquote:
Euh, de hoeveelste van boven is dat?quote:
het gaat hier tot 15, dus 5e van bovenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Euh, de hoeveelste van boven is dat?![]()
Ik zit aan de parkeerplaats, het meest rechtse raam.
hoe dat zo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is wel de verzekeraar die er op het moment de grootste teringzooi van maakt
Niet bereikbaar, als je ze dan bereikt geven ze foute informatie, niet in staat iets fatsoenlijk te verwerken, intern een klere zooi etcetc (en dan bekeken vanuit een ziekenhuis he, hoe ze naar de klanten toe zijn weet ik niet maar vrees het ergstequote:
Zeg je nou dat Muck haar werk niet goed doet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet bereikbaar, als je ze dan bereikt geven ze foute informatie, niet in staat iets fatsoenlijk te verwerken, intern een klere zooi etcetc (en dan bekeken vanuit een ziekenhuis he, hoe ze naar de klanten toe zijn weet ik niet maar vrees het ergste)
Neequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Muck haar werk niet goed doet?
Hmm, vreemd! De mensen die hier aan de telefoon zitten, krijgen eerst een zware cursus voor ze ook maar de telefoon op mogen nemen... Nou ja, ik ben me in elk geval van geen kwaad bewustquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet bereikbaar, als je ze dan bereikt geven ze foute informatie, niet in staat iets fatsoenlijk te verwerken, intern een klere zooi etcetc (en dan bekeken vanuit een ziekenhuis he, hoe ze naar de klanten toe zijn weet ik niet maar vrees het ergste)
das dan wel weer liefquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NeeIk ga er volledig vanuit dat Muck een positieve uitzondering is daar
We krijgen ze vaak al niets eens aan de telefoonquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, vreemd! De mensen die hier aan de telefoon zitten, krijgen eerst een zware cursus voor ze ook maar de telefoon op mogen nemen... Nou ja, ik ben me in elk geval van geen kwaad bewust
ohh, das voor afdeling zorg of niet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We krijgen ze vaak al niets eens aan de telefoon
Wachttijden van meer dan een half uur is normaal
En terugbellen kunnen ze al helemaal niet
Maar duidelijk, in het vervolg vragen we naar jou natuurlijk
"Hallo, kunt u me doorverbinden met Muck?"quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We krijgen ze vaak al niets eens aan de telefoon
Wachttijden van meer dan een half uur is normaal
En terugbellen kunnen ze al helemaal niet
Maar duidelijk, in het vervolg vragen we naar jou natuurlijk
hehehehequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Hallo, kunt u me doorverbinden met Muck?"
"Muck? Er werkt hier geen Muck."
"Oh, maar 2 minuten geleden zei ze in de KSC op FOK! nog dat ze op haar werk zat en er toch niemand belde voor haar."
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ohh, das voor afdeling zorg of niet?
ik ben van schade, dus ik kan je alleen doorverbindenquote:
Per 1 januari gaat ze samen tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben van schade, dus ik kan je alleen doorverbinden
zorg is heel, heel, heel erg druk de laatste tijd ja. na 1 januari zal het een stuk rustiger worden
nee koudquote:
wie gaan samen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Per 1 januari gaat ze samen toch
Zorg is een klere zooi, de laatste 2 jaar al
Nou ja, als zorg ze te lang laat wachten, veroorzaken ze vanzelf wel een keer schade en komen bij jou terechtquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben van schade, dus ik kan je alleen doorverbinden
zorg is heel, heel, heel erg druk de laatste tijd ja. na 1 januari zal het een stuk rustiger worden
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, als zorg ze te lang laat wachten, veroorzaken ze vanzelf wel een keer schade en komen bij jou terecht.
Klant: Verdorie! Ze bekijken het maar met wachten, ik rijd er wel naartoe zonder gips om mijn gebroken been!.
Uur later:
Muck: Hallo, waar kan ik u mee van dienst zijn?
Klant: Ik heb schade!
Muck: Waaraan?
Klant: Mijn auto en mijn andere been is nu ook gebroken.
Zorg, met een paar andere maatschappijenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
wie gaan samen?
en ik kan echt niks zeggen over zorg, dat zit 3 verdiepingen lager, maar ik kan hier inderdaad zien dat ze vaak veel mensen lang in de wacht hebben staan
oh? Ik zal eens op intranet kijken maandagquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorg, met een paar andere maatschappijen
oeh spannend! Pics!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:29 schreef Muck het volgende:
Oh en bleeeedje, ik heb een foto vanaf mijn werkplek gemaakt. Zal hem straks uploaden, dan kun je zien waar ik zit
Dat ziet er wel heel bekend uit... volgens mij was er dit jaar of vorig jaar een identiek topicquote:
je weet hoe ik een stuk van mijn voortand kwijt ben geraakt he?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel bekend uit... volgens mij was er dit jaar of vorig jaar een identiek topic.
Je hebt een deur open moeten knagen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
je weet hoe ik een stuk van mijn voortand kwijt ben geraakt he?
nee, ik probeerde een deur die een beetje klemde open te maken met mijn voet omdat ik mijn handen vol had, huisgenoot wilde helpen, bam, deur vol in mijn bakkesquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een deur open moeten knagen?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:20 schreef Klonk het volgende:
weer terug, we gingen voor een truitje voor mijn vriendin naar de esprit, zij heeft haar truitje en ik de rest van de winkel
oeh, dat had ik een jaartje geleden ook nog... nu pas ik nog maar net in sommige grootste matenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:25 schreef Klonk het volgende:
die hebben we zeker, en die heeft ook weer aardig wat puntjes erbij gekregen, zooooooooo tof om gewoon bij de esprit kleding uit te kunnen zoeken en dan gewoon nog niet eens de grootste maten nodig hebben.
en ik heb ook nog nieuwe schoenen, want al mijn ouwe schoenen waren niet hip genoeg
oeh, sexy man ben je dan hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:40 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
met dit shirt maar dan in het knalgroen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff 2 uur bezig, en ik ben nog niet halverwege het 1e van de 3 boeken van de opbouwinstructie van m'n lego hummer
quote:
Er staat op 5 tot 10 jaar, dus hij is nog best snel danquote:
Ja, die zat er heel hard aan te komen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:19 schreef JortK het volgende:
[Update] Tientallen doden door aanval Israël Is het weer zover.
Extra benen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:18 schreef JortK het volgende:
Trouwens weer een hoop hardloopspullen gekocht
picsquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:29 schreef Muck het volgende:
Oh en bleeeedje, ik heb een foto vanaf mijn werkplek gemaakt. Zal hem straks uploaden, dan kun je zien waar ik zit
Ik zit hier.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:29 schreef Muck het volgende:
Is ook een kerstkado he, had niet veel te kiezenquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef Klonk het volgende:
dan had je beter een graafmachine achtig ding kunnen bouwen
tof spul trouwens wat Lego nu maakt.
Zo is bij ons de keukenVLOERquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:24 schreef DaMart het volgende:
Zo, mijn keuken is ook weer schoon... Bovenop de keukenkastjes plakte het zo erg, dat als ik er iets op zette, ik een beitel nodig zou hebben om het weer los te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is bij ons de keukenVLOERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Huh? Waar heb je dat dan gelezen? Want ik ben me van geen kwaad bewust?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Niet met de muur? Dat is nou toch juist het leuke?
Je gaat gelukkig wel heel rustig met je voet doen las ik al
Zozo, da's lekker slimquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:14 schreef PeZu het volgende:
deze mag ik jullie niet onthouden
Ik heb iets gedaan wat niet mag
_!
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat het hier nog weleens over koffie trouwens?
Caliquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:46 schreef Californium het volgende:
zo!!!! Lekker 2 dagen kerst gevierd...lekker rustig aan gedaan met me mams en de poesjes van me zusNoah en Nikita....a.k.a Poes en Poes
ze zijn lief
![]()
o.... en thee
Poezen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef Californium het volgende:
martpoes heeft besloten dat het touwtje aan mijn vest interressant is
![]()
o en zin in dinsdag
en toch ook weer niet
![]()
Ik moet een spuit halenik haat spuiten
Je krijgt 3 spuiten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
die spuit komt wel goed....maar ze zeggen dat de 3e de ergste is he![]()
Poes poes![]()
Fles
Eeeej handigquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:17 schreef Klonk het volgende:
Fles
http://www.liveleak.com/view?i=ca2_1230316566
Ook met Lego
Ah, op die fiets. Is dat ivm je stage in Schotland?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
nee...dit is mijn 3e
heb er al 2 gehad
hep. B
Heb je straf gekregen van je juf?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken.
Dit is alvast vooruitquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je straf gekregen van je juf?
Aha, dat is wel mooi geregeld dan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:15 schreef Californium het volgende:
ik heb vorige stage op Radboud gelopen, als stagiaire kan je de hep B inenting gratis krijgen
En als ik later in ziekenhuis wil werken moet ik m toch hebben... scheelde me mooi even 119 eurotjes....moet alleen de 3e herhaling nu halen
zekersquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, dat is wel mooi geregeld dan.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
ons plaatsje wordt ook nog eens beroemd
AD
Olibollen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
ons plaatsje wordt ook nog eens beroemd
AD
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:44 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik dit wil hebben: http://www.mycom.nl/Produ(...)%201000H/199996.aspx.
Aan een gewone laptop heb ik weinig, want ik heb thuis een pc. Maar om in de trein wat te schrijven onderweg van huis naar werk vv, lijkt het me erg handig!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
Vraag het fles eens, die heeft er 1 volgens mij
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef DaMart het volgende:
Ik ben weer even in een nostalgische bui hoor!
Lijkt van wel he haha. Maar ach, heeft hij ook weer eens wat te doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
OMG Jort... heb je vrije tijd teveel?
oliebollenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Olibollen!![]()
Pas maar op dat half Nederland jullie dorp niet overspoelt nu... straks hebben jullie zelf geen olieballen en appelflappen meer.
Ik ben nu toch even blij dat ik alleen thuis ben... kan ik even ongegeneerd meezingenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef JeffreyW het volgende:
[..]Dat waren nog eens gouden tijden ..
Wij kopen nooit oliebollen. Mijn vader bakt ze zelf... veel lekkerder dan bij de bakker of kraam vandaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
oliebollen![]()
Maar mams en ik gingen vandaag een broodje bij die bakker halen.... hele zaak vol en oliebollen werden al vollop verkochtwe moeten nog 4 dagen
maar ze waren vorig jaar 3e dus ze weten hoe ze met de 'druk' om kunnen gaan
![]()
![]()
en ja fles ik kom daarvandaan jah![]()
geboren en getogen
en woon er nu niet helemaal meer
aha..... ik eet appelflappen..quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij kopen nooit oliebollen. Mijn vader bakt ze zelf... veel lekkerder dan bij de bakker of kraam vandaan.
Scooter is gewoon geweldig om terug te beluisten. Vooral 'Rebell Yell' is mijn favorietquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nu toch even blij dat ik alleen thuis ben... kan ik even ongegeneerd meezingen![]()
.
Als je flinke korting wilt hebben kom je maar bij mij in de winkelquote:
Appelflappenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:58 schreef Californium het volgende:
[..]
aha..... ik eet appelflappen..tis me trouwens gelukt
je snoepjes... kon ze in geen enkele winkel vinden... maar uiteraard hadden ze ze wel op het vliegveld
waar jij ze grote kans ook gekocht hebt
Hallo Dr34m3r. lang geleden zegquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
Hey JWIk leef nog. De rest volgens mij ook hoor...
I'm Raving I'm Raving...quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Scooter is gewoon geweldig om terug te beluisten. Vooral 'Rebell Yell' is mijn favoriet
ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Appelflappen![]()
.
Ik ben een echte zoetekauw.
Oeh, tof dat je die snoepjes hebt! Ik heb ze toen ook op het vliegveld gekocht, inderdaad![]()
.
Ik heb in mijn kerstpakket een boek gekregen vol recepten met chocolade...quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ookzoet
chocolade
Moet wel weer even afvallen
![]()
Ik ben de laatste tijd niet echt vaak online geweest, sorryquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:01 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Hallo Dr34m3r. lang geleden zeg. alles ok?
Cool hequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
OMG Jort... heb je vrije tijd teveel?
de toppers kwamen langs tijdens het zappenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Als je flinke korting wilt hebben kom je maar bij mij in de winkel. Komt voor de bakker!
Hij is leukquote:
Cola is evilquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kerstpakket een boek gekregen vol recepten met chocolade....
En afvallen moet ik ook doen...:@. Ben al goed bezig... 9e dag zonder cola.
Ja, ongemerkt in amper 3 uur 1,5 liter wegdrinken tijdens kerstborrel op werk... dat werd me toch iets te gek...quote:
ik heb de afgelopen 3 dagen gebunkerd met kerst.... Nu weer op mijn gewone chocoladevrije eetpatroon komenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kerstpakket een boek gekregen vol recepten met chocolade....
En afvallen moet ik ook doen...:@. Ben al goed bezig... 9e dag zonder cola.
dat drink ik al niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ongemerkt in amper 3 uur 1,5 liter wegdrinken tijdens kerstborrel op werk... dat werd me toch iets te gek....
Sindsdien geen druppel meer gedronken.
Ik drink die stuff al een twee maanden ofzo niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ongemerkt in amper 3 uur 1,5 liter wegdrinken tijdens kerstborrel op werk... dat werd me toch iets te gek....
Sindsdien geen druppel meer gedronken.
hij is over datumquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef JortK het volgende:
Deze moet trouwens wel ff snel vol hoor, deze is niet goed meer.
Bedorven?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef JortK het volgende:
Deze moet trouwens wel ff snel vol hoor, deze is niet goed meer.
waaromquote:
Daarom juist moet die vol!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:18 schreef Californium het volgende:
ik haat dingen die bedorven zijn
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:18 schreef Californium het volgende:
ik haat dingen die bedorven zijn
quote:
ik zie geen schimmelquote:
Ook een geweldig nummer inderdaad. Scooter is gewoon goed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
I'm Raving I'm Raving...
Ik luister nu dit nummer:
Zingt ze nu: 'I can get you in me?"![]()
.
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zie geen schimmeldus volgens mij is ie nog goed
Gezonder eten is bij mij nog wel mogelijk... ook in combinatie met snoep wat vaker laten staan. Ik heb me in ieder geval voorgenomen om volgend jaar wat meer zelf te koken ipv de magnetron al het werk te laten doen. Er schijnen wat erg veel zouten in magnetronmaaltijden te zitten, las ik laatstquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:12 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen 3 dagen gebunkerd met kerst.... Nu weer op mijn gewone chocoladevrije eetpatroon komenen na de vakantie weer sporten
en afblijven van de lekkere dingen op werk... De taarten, cakes en koekjes vinden elke week weer de weg naar de koffiekamer en dan moet je gewoon een stukje proberen voor het sociale.... na de vakantie daaraf blijven
![]()
gezonder eten word moeilijkeet al 2 jaar elke dag op een patroon en ik eet geen vlees / vis enzo... minder snoepen tussendoor wordt t m
Goed werkquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik drink die stuff al een twee maanden ofzo niet meer
Ik vervang cola nu door 7Up, Fanta en vruchtensappen. Zitten ook wel suikers in, maar lang niet zo veel en zo slecht als cola.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
dat drink ik al niet meer.... melk, water, thee
en sommige limonades
maar cola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |