oliebollenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Olibollen!![]()
Pas maar op dat half Nederland jullie dorp niet overspoelt nu... straks hebben jullie zelf geen olieballen en appelflappen meer.
Ik ben nu toch even blij dat ik alleen thuis ben... kan ik even ongegeneerd meezingenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef JeffreyW het volgende:
[..]Dat waren nog eens gouden tijden ..
Wij kopen nooit oliebollen. Mijn vader bakt ze zelf... veel lekkerder dan bij de bakker of kraam vandaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
oliebollen![]()
Maar mams en ik gingen vandaag een broodje bij die bakker halen.... hele zaak vol en oliebollen werden al vollop verkochtwe moeten nog 4 dagen
maar ze waren vorig jaar 3e dus ze weten hoe ze met de 'druk' om kunnen gaan
![]()
![]()
en ja fles ik kom daarvandaan jah![]()
geboren en getogen
en woon er nu niet helemaal meer
aha..... ik eet appelflappen..quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij kopen nooit oliebollen. Mijn vader bakt ze zelf... veel lekkerder dan bij de bakker of kraam vandaan.
Scooter is gewoon geweldig om terug te beluisten. Vooral 'Rebell Yell' is mijn favorietquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nu toch even blij dat ik alleen thuis ben... kan ik even ongegeneerd meezingen![]()
.
Als je flinke korting wilt hebben kom je maar bij mij in de winkelquote:
Appelflappenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:58 schreef Californium het volgende:
[..]
aha..... ik eet appelflappen..tis me trouwens gelukt
je snoepjes... kon ze in geen enkele winkel vinden... maar uiteraard hadden ze ze wel op het vliegveld
waar jij ze grote kans ook gekocht hebt
Hallo Dr34m3r. lang geleden zegquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
Hey JWIk leef nog. De rest volgens mij ook hoor...
I'm Raving I'm Raving...quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Scooter is gewoon geweldig om terug te beluisten. Vooral 'Rebell Yell' is mijn favoriet
ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Appelflappen![]()
.
Ik ben een echte zoetekauw.
Oeh, tof dat je die snoepjes hebt! Ik heb ze toen ook op het vliegveld gekocht, inderdaad![]()
.
Ik heb in mijn kerstpakket een boek gekregen vol recepten met chocolade...quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ookzoet
chocolade
Moet wel weer even afvallen
![]()
Ik ben de laatste tijd niet echt vaak online geweest, sorryquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:01 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Hallo Dr34m3r. lang geleden zeg. alles ok?
Cool hequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
OMG Jort... heb je vrije tijd teveel?
de toppers kwamen langs tijdens het zappenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:00 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Als je flinke korting wilt hebben kom je maar bij mij in de winkel. Komt voor de bakker!
Hij is leukquote:
Cola is evilquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kerstpakket een boek gekregen vol recepten met chocolade....
En afvallen moet ik ook doen...:@. Ben al goed bezig... 9e dag zonder cola.
Ja, ongemerkt in amper 3 uur 1,5 liter wegdrinken tijdens kerstborrel op werk... dat werd me toch iets te gek...quote:
ik heb de afgelopen 3 dagen gebunkerd met kerst.... Nu weer op mijn gewone chocoladevrije eetpatroon komenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kerstpakket een boek gekregen vol recepten met chocolade....
En afvallen moet ik ook doen...:@. Ben al goed bezig... 9e dag zonder cola.
dat drink ik al niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ongemerkt in amper 3 uur 1,5 liter wegdrinken tijdens kerstborrel op werk... dat werd me toch iets te gek....
Sindsdien geen druppel meer gedronken.
Ik drink die stuff al een twee maanden ofzo niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ongemerkt in amper 3 uur 1,5 liter wegdrinken tijdens kerstborrel op werk... dat werd me toch iets te gek....
Sindsdien geen druppel meer gedronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |