Heb je straf gekregen van je juf?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken. Ik mag geen lullige opmerkingen maken.
Dit is alvast vooruitquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je straf gekregen van je juf?
Aha, dat is wel mooi geregeld dan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:15 schreef Californium het volgende:
ik heb vorige stage op Radboud gelopen, als stagiaire kan je de hep B inenting gratis krijgen
En als ik later in ziekenhuis wil werken moet ik m toch hebben... scheelde me mooi even 119 eurotjes....moet alleen de 3e herhaling nu halen
zekersquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, dat is wel mooi geregeld dan.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
ons plaatsje wordt ook nog eens beroemd
AD
Olibollen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
ons plaatsje wordt ook nog eens beroemd
AD
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:44 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik dit wil hebben: http://www.mycom.nl/Produ(...)%201000H/199996.aspx.
Aan een gewone laptop heb ik weinig, want ik heb thuis een pc. Maar om in de trein wat te schrijven onderweg van huis naar werk vv, lijkt het me erg handig!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
Vraag het fles eens, die heeft er 1 volgens mij
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef DaMart het volgende:
Ik ben weer even in een nostalgische bui hoor!
Lijkt van wel he haha. Maar ach, heeft hij ook weer eens wat te doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
OMG Jort... heb je vrije tijd teveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |