hij is over datumquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef JortK het volgende:
Deze moet trouwens wel ff snel vol hoor, deze is niet goed meer.
Bedorven?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef JortK het volgende:
Deze moet trouwens wel ff snel vol hoor, deze is niet goed meer.
waaromquote:
Daarom juist moet die vol!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:18 schreef Californium het volgende:
ik haat dingen die bedorven zijn
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:18 schreef Californium het volgende:
ik haat dingen die bedorven zijn
quote:
ik zie geen schimmelquote:
Ook een geweldig nummer inderdaad. Scooter is gewoon goed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
I'm Raving I'm Raving...
Ik luister nu dit nummer:
Zingt ze nu: 'I can get you in me?"![]()
.
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zie geen schimmeldus volgens mij is ie nog goed
Gezonder eten is bij mij nog wel mogelijk... ook in combinatie met snoep wat vaker laten staan. Ik heb me in ieder geval voorgenomen om volgend jaar wat meer zelf te koken ipv de magnetron al het werk te laten doen. Er schijnen wat erg veel zouten in magnetronmaaltijden te zitten, las ik laatstquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:12 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen 3 dagen gebunkerd met kerst.... Nu weer op mijn gewone chocoladevrije eetpatroon komenen na de vakantie weer sporten
en afblijven van de lekkere dingen op werk... De taarten, cakes en koekjes vinden elke week weer de weg naar de koffiekamer en dan moet je gewoon een stukje proberen voor het sociale.... na de vakantie daaraf blijven
![]()
gezonder eten word moeilijkeet al 2 jaar elke dag op een patroon en ik eet geen vlees / vis enzo... minder snoepen tussendoor wordt t m
Goed werkquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik drink die stuff al een twee maanden ofzo niet meer
Ik vervang cola nu door 7Up, Fanta en vruchtensappen. Zitten ook wel suikers in, maar lang niet zo veel en zo slecht als cola.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:13 schreef Californium het volgende:
[..]
dat drink ik al niet meer.... melk, water, thee
en sommige limonades
maar cola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |