Ik heb een converter om van xlsx normale xls te maken... heb alleen de indruk dat het niet helemaal werktquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
Heb jij ergens die tactiek excel sheet in 2003 versie? Ik krijg het weer niet open
Heb hem omgezet naar XLS en hij lijkt te werken... zitten wat dropdowns in, maar eentje doet weinig volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
Daar loop ik dus ook tegen aan
En office 2007 mag er pas weer op als ik afgestudeerd ben.
Hmmm, onhandigquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb hem omgezet naar XLS en hij lijkt te werken... zitten wat dropdowns in, maar eentje doet weinig volgens mij.
Volgens mij is het wel de minst belangrijke hoor, maar toch niet handig als het niet werkt.quote:
Ah oke, ik wachtquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel de minst belangrijke hoor, maar toch niet handig als het niet werkt.
Heb er ook al een vraag over gesteld in FM-topc.
Is goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, ik wacht
Als je wat raars ziet op msn van iemand die zich aanmeldt, dan....... etc
Klonkquote:Op zaterdag 27 december 2008 07:31 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen, op de mooiste dag van het jaar
hier ook net de vuilinis buiten gezet en het was kou-oud! Maar geen wind en ook hier ziet het er naar uit dat het straks onbewolkt met een prachtige winterzon gaat zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 07:53 schreef Klonk het volgende:
hier is het best koud, ben een kwartier ofzo buiten bezig geweest om het oud papier aan de straat te zetten, stralende zon nog niet, maar als ik zie hoe helder het is buiten dan moet dat toch in ieder geval wel lukken vandaag
Ik ben al 3,5 uur wakkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:28 schreef DR34M3R het volgende:![]()
Mogguh.
3 uur slaap is toch wel weinig..
Lekker, dank je wel. Ik ben vanaf 8 uur wakker... Moest om kwart voor negen de bus hebben, kids komen om tien uur thuis.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben al 3,5 uur wakker
Mogguh![]()
twas heerlijk, pv! Echt van genotenquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goed geregeld BX, ultiem cocoonen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:57 schreef BrandX het volgende:
oh!![]()
hoi dreamer! jou geen gedag gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Liters!quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:10 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen! Iemand koffie?
Wat gaan julie hard zeg, heb ik iets gemist? Ik heb geen om terug te lezen:P Lichte kater enzo
quote:
Herenquote:
Goedemorgen Pienquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:10 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen! Iemand koffie?
Wat gaan julie hard zeg, heb ik iets gemist? Ik heb geen om terug te lezen:P Lichte kater enzo
Dat klopt wat beter danquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:13 schreef DR34M3R het volgende:
mogguh pien, pezu en welterusten indah
Het is namiddag hier inmiddelsquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:13 schreef DR34M3R het volgende:
mogguh pien, pezu en indah (al is het voor jou natuurlijk al wat later)
quote:
Papierquote:
Er komt binnenkort vast een wet tegenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:20 schreef Pien85 het volgende:
Ja was erg gezellig
Uiteindelijk uitgekomen in de cooldown, daar wil ik normaal gesproken nog niet dood gevonden worden, maar goed, na genoeg wijn is alles leuk...
Vreselijk gelachen om een meisje dat daar onwijs 'geil' aan het dansen was met de muur, en 3 jongens die daar om heen stonden te kijken naar dr... Eigenlijk wel een beetje jammer, meisje was nog zooo jong, verbaas me dan dat dat gewoon zomaar kan enzo
Erg leuk, ik heb geen spijt dat ik toch gegaan ben! Was alweer veel te lang geledenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:14 schreef PeZu het volgende:
morguh all
damn wat is vroeg en koud
droom, hoe was het stappen?
Ik ga morgen op stap met 2 herenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Erg leuk, ik heb geen spijt dat ik toch gegaan ben! Was alweer veel te lang geleden
Geil dansen met een muur? Kan dat dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:20 schreef Pien85 het volgende:
Ja was erg gezellig
Uiteindelijk uitgekomen in de cooldown, daar wil ik normaal gesproken nog niet dood gevonden worden, maar goed, na genoeg wijn is alles leuk...
Vreselijk gelachen om een meisje dat daar onwijs 'geil' aan het dansen was met de muur, en 3 jongens die daar om heen stonden te kijken naar dr... Eigenlijk wel een beetje jammer, meisje was nog zooo jong, verbaas me dan dat dat gewoon zomaar kan enzo
koffie in mijn neusquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geil dansen met een muur? Kan dat dan?
Het woord "muurbloempje" krijgt zo wel een heel andere betekenis
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geil dansen met een muur? Kan dat dan?
Het woord "muurbloempje" krijgt zo wel een heel andere betekenis
Oeh, geil!quote:
bij mij geen van beidenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, geil!
Ik was met 3, maar dat telt niet... dat waren allen homo's.
whehehehequote:
Vooral zelf veel bellen danquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:34 schreef Muck het volgende:
My god wat is het rustig op mijn werk
Ik zit al sinds kwart over 9 aan de telefoon, maar er belt geen mens
Af en toe gaat de telefoon en dan kijk ik zo:![]()
Alleen heb ik ze tot nu toe alleen maar doorverbonden met collega's van andere afdelingen
Welnee, ik zit op de afdeling schade/sales, dus mensen moeten mij bellenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vooral zelf veel bellen dan
waar is dagonet dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
Appeltje
en mijn twee favo donkerblauwen in hetzelfde topic
Ahw!quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:51 schreef Klonk het volgende:
Appeltje
en mijn twee favo donkerblauwen in hetzelfde topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |