Hoi Allemaal
Ik zit met het volgende dilemma en hoop dat jullie een antwoord weten;
Om 3 uur moet ik eigenlijk werken in Amsterdam maar ik zit nog thuis, vast op mijn kamer want:
De deurklinkt aan de buitenkant van mijn kamer (incl de ijzeren staaf die "rond"draait aan de binnenkant om de deur te openen) is uit mijn deur gevallen.
Als ik dus de deurklink aan de binnenkant van de deur omhaal gebeurt er niks.
Ikzelf zit nog aan de binnenkant van mijn kamer en er is niemand thuis.
De deur heeft geen ramen erin die ik in kan slaan op de deur te openen.
Er is 1 raam in mijn kamer maar ik zit op 4 hoog en kan dus niet via dat naar buiten.
De sleutel van het huis ligt buiten mijn kamer, ik kan dus niemand een sleutel toegooien om het huis binnen te komen en mij te bevrijden.
Oplossingen die niet kunnen
- Mijn huisgenootje is pas op zijn vroegst om 5 uur terug thuis :p mijn andere huisgenootjes zullen nog véél later zijn.
- de buren kan ik niet bellen of roepen want ik zit aan de buitenkant van het gebouw helemaal en ik heb geen idee hoe mijn buren heten of wat hen telefoonnummer is.
- Familie etc. heeft geen huissleutel en woont ver weg dus kan mij ook niet bevrijden.
Verder heb ik geen zaag / schroevendraaier op mijn kamer om ook maar iets met de deur te kunnen doen

RA RA hoe krijg ik de deur open?
p.s. (Brandweer / politie bellen doe ik niet. dan rammen ze de deuren open etc. terwijl ik over 3(!!) uur pas/al gered kan worden, jammer van het geld voor de bijkomende kosten

)
Edit:
en een filmpje natuurlijk:
[ Bericht 8% gewijzigd door Erosjuhhh op 27-12-2008 14:24:49 ]
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren