Hadden ze geen paal in die tent staan dan? Dat hebben ze hier bij een dancing, en die paal heeft ook een vreemde uitwerking op vrouwenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:20 schreef Pien85 het volgende:
Ja was erg gezellig
Uiteindelijk uitgekomen in de cooldown, daar wil ik normaal gesproken nog niet dood gevonden worden, maar goed, na genoeg wijn is alles leuk...
Vreselijk gelachen om een meisje dat daar onwijs 'geil' aan het dansen was met de muur, en 3 jongens die daar om heen stonden te kijken naar dr... Eigenlijk wel een beetje jammer, meisje was nog zooo jong, verbaas me dan dat dat gewoon zomaar kan enzo
Ik zou wel een teiltje meenemen als je die smiley morgen gaat uitbeelden... anders heb je twee natte heren!quote:
Wat is het nummer?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Welnee, ik zit op de afdeling schade/sales, dus mensen moeten mij bellen
ja hoor, nog steedsquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:57 schreef Klonk het volgende:
ik wist niet eens dat dago nog steeds donkerblauw is
nah, ze krijgen hooguit natte voeten, want ze zijn veeeeel langerquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou wel een teiltje meenemen als je die smiley morgen gaat uitbeelden... anders heb je twee natte heren!
Je probeert me nu gewoon een grapje over je eigen lengte te ontlokkken, maar dat gaat je niet lukken!quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ja hoor, nog steeds
[..]
nah, ze krijgen hooguit natte voeten, want ze zijn veeeeel langer
dikke lipquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je probeert me nu gewoon een grapje over je eigen lengte te ontlokkken, maar dat gaat je niet lukken!
ik niet... ik zit tot 3 uur met koffielepeltjes te spelen, met mijn collega te ouwehoeren, in mijn map te bladeren, kikkers te tekenen en af en toe de telefoon aan te nemenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik ga eens mijn huishouden doen.
Je vergeet FOK!en te noemenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik niet... ik zit tot 3 uur met koffielepeltjes te spelen, met mijn collega te ouwehoeren, in mijn map te bladeren, kikkers te tekenen en af en toe de telefoon aan te nemen
en dat noemen ze werken
Ik neem af en toe telefoon aan, speel wat met een computer, lees de krant, drink koffie met collega's en eet een zalmsalade die nog over is van de kerstcatering. En dat noemen ze werkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik niet... ik zit tot 3 uur met koffielepeltjes te spelen, met mijn collega te ouwehoeren, in mijn map te bladeren, kikkers te tekenen en af en toe de telefoon aan te nemen
en dat noemen ze werken
Ik ga met de kids naar de kapper, doe boodschappen,strijk, kook alvast het eten voor vanavond... en dat noemen ze vrije tijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik neem af en toe telefoon aan, speel wat met een computer, lees de krant, drink koffie met collega's en eet een zalmsalade die nog over is van de kerstcatering. En dat noemen ze werken
Eg wel.... veel gedanst (nee, niet met de muur...), heb mijn rechtervoet overbelast, die doet nu vervelend bij het lopen, maar goed.. zo hebben we er langer plezier van zullen we dan maar denkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
Droom![]()
Was het leuk gisteren avond?
ik kan je werk zie nvanaf hierquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik neem af en toe telefoon aan, speel wat met een computer, lees de krant, drink koffie met collega's en eet een zalmsalade die nog over is van de kerstcatering. En dat noemen ze werken
Hoe heet je werk?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan je werk zie nvanaf hier
jij het mijne ook?
Het is die grote toren van die verzekeraar van Bassiequote:
eng he? buitenlucht?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef PeZu het volgende:
ik ben net even buiten geweest en heb besloten om er voorlopig niet meer te komen
Die blauwe toren? Welke verdieping? Dan zwaai ik evenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is die grote toren van die verzekeraar van Bassie
Ah bah, dat meen je nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is die grote toren van die verzekeraar van Bassie
11quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die blauwe toren? Welke verdieping? Dan zwaai ik even
ja, dat meen ik welquote:
Euh, de hoeveelste van boven is dat?quote:
het gaat hier tot 15, dus 5e van bovenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Euh, de hoeveelste van boven is dat?![]()
Ik zit aan de parkeerplaats, het meest rechtse raam.
hoe dat zo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is wel de verzekeraar die er op het moment de grootste teringzooi van maakt
Niet bereikbaar, als je ze dan bereikt geven ze foute informatie, niet in staat iets fatsoenlijk te verwerken, intern een klere zooi etcetc (en dan bekeken vanuit een ziekenhuis he, hoe ze naar de klanten toe zijn weet ik niet maar vrees het ergstequote:
Zeg je nou dat Muck haar werk niet goed doet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet bereikbaar, als je ze dan bereikt geven ze foute informatie, niet in staat iets fatsoenlijk te verwerken, intern een klere zooi etcetc (en dan bekeken vanuit een ziekenhuis he, hoe ze naar de klanten toe zijn weet ik niet maar vrees het ergste)
Neequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Muck haar werk niet goed doet?
Hmm, vreemd! De mensen die hier aan de telefoon zitten, krijgen eerst een zware cursus voor ze ook maar de telefoon op mogen nemen... Nou ja, ik ben me in elk geval van geen kwaad bewustquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet bereikbaar, als je ze dan bereikt geven ze foute informatie, niet in staat iets fatsoenlijk te verwerken, intern een klere zooi etcetc (en dan bekeken vanuit een ziekenhuis he, hoe ze naar de klanten toe zijn weet ik niet maar vrees het ergste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |