Dat dacht ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:07 schreef Etcetera het volgende:
Kerstvindpost
Maar Tabloid, hoe kom je erbij dat ik inwoon
Ohquote:
* Etcetera gaat op Tabloid stampen.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera gaat op Tabloid stampen.
Echt, als er iets is waar ik opis het dat soort meuk he
Studio Sportquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:04 schreef DaFrenk het volgende:
Iemand nog TV tips voor vanavond? Er springt voor mij niet echt iets uit vanavond.
quote:
Ga ik zo regelen! Al hoop ik niet dat iedereen het in dit topic meldt ipv mij te pm-en/mailen, want ik lees niet allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:52 schreef Tabloid het volgende:
Spam.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Van hetzelfdequote:
Haha, super!quote:
Ja erg tof.quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef Susi het volgende:
Kent iemand Deathliest Catch van Discovery ? Zo'n geweldig programma, over krabbenvangers op de Beringzee.
Thanksquote:Op zondag 28 december 2008 14:05 schreef Susi het volgende:
Ah veel plezier.
Ik wilde naar Les Miserables lastminute, maar die was al uitverkocht helaas
quote:Special
Voor het eerst in de geschiedenis zitten Fred en Ria, de Boeren Bert en Teun en Sayid N'gish bij elkaar aan tafel. In de talkshow Praatstaal 2008 bespreken zij de invloed van het grote nieuws van 2008 op de gewone man. Topinterviewer Freek van der Tol presenteert de oudejaarstalkshow waarin verder een liveoptreden van Dolsma en Van Wanten, een liveverbinding met Otto op de K2, een vuurwerkinstructie van Victor en Theo van TV Televisie en een bijdrage van de fucking kabouters. Dit en nog veel meer in de talkshow van 2008: Praatstaal
er is een game vanquote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef Susi het volgende:
Kent iemand Deathliest Catch van Discovery ? Zo'n geweldig programma, over krabbenvangers op de Beringzee.
Misschien moet ik het dan toch maar eens gaan kijken, ik heb 't een keer een kwartier gezien en toen vond ik er niets aan.quote:Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb hier letterlijk tranen in mijn ogen van het lachen om Draadstaal.![]()
![]()
Tja, zo te zien zijn dit (zie linkerkolom) alle mogelijkheden:quote:Op maandag 29 december 2008 23:34 schreef Game_Error het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er ook een lijst op Imdb bestaat waarbij je de series op cijfers kan sorteren zoals ook de top 250? ik neem aan dat Band of Brothers bovenaan staan, maar ik ben benieuwd wat nog meer goed gewaardeerd wordt.
Ja, dat had ik zelf ook gevonden. Beetje jammer dat ze geen optie te hebben om op complete series te sorten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, zo te zien zijn dit (zie linkerkolom) alle mogelijkheden:
http://www.imdb.com/chart/
Dan heb je wel categorie TV Mini series met inderdaad Band of Brothers bovenaan: http://www.imdb.com/chart/tvminiseries
Maar dat zijn alleen miniseries dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kan het niet latenIedereen moet verslaafd raken
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:27 schreef Etcetera het volgende:
Ach joh, er is toch maar 1 serie die iedereen gezien moet hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kan het niet latenIedereen moet verslaafd raken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:27 schreef Etcetera het volgende:
Ach joh, er is toch maar 1 serie die iedereen gezien moet hebben
Mag ik dan de laatste op aarde worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kan het niet latenIedereen moet verslaafd raken
![]()
Zolang je het maar gaat kijken danquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:30 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Mag ik dan de laatste op aarde worden?
Ik verdacht je tijdens het Maffia spel, maar je deed niet meequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zolang je het maar gaat kijken dan
Oh, had ik nog niet gereageerd?quote:Op woensdag 31 december 2008 09:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goedemorgen Frenk.![]()
Ik las dat je Draadstaal had teruggekeken. Wat vond je ervan?
Ja, maar waar de rest van de harde kern blijft?quote:Op woensdag 31 december 2008 11:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik Hou Van Holland!
wel nog even doorposten wil dit topic voor de jaarwisseling nog vol zijn
Alvast gelukkig 2010 Frank.quote:Op woensdag 31 december 2008 09:08 schreef DaFrenk het volgende:
Goedemorgen deze laatste dag van 2009. We zullen moeten opschieten om de TT waar te maken....
Ik pas.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef Tabloid het volgende:
De eerste die volgend jaar in dit topic een reactie neerzet mag een prijs ophalen bij de boswachter.
quote:
Je bedoelt live? Hm, dat kan volgens mij als je internet van UPC of Ziggo hebt, via hun website.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:57 schreef Mryc het volgende:
(geen idee waar ik met mijn vraag terecht moet, dus gooi hem hier maar even neer)
Ben net verhuisd en mijn tv-aansluiting doet het nog niet. Kun je de oudejaarsconference van Youp van 't Hek ook online kijken?
Ik puzzelde vroeger ook zelf altijd, niet met anderen. Maar ik was vaak ook de enige die door wou gaan, terwijl de rest het wel weer gezien had na een tijdjequote:Op woensdag 31 december 2008 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb beneden een puzzel van 1500 stukjes liggen die ik in elkaar aan het zetten benIk ben volgens mij een egoistische puzzelaar
Vind het niet tof als mensen willen helpen
Mijn puzzel, donder op
Maar dat is zo onbeleefd om te zeggen
Sowieso Ik Hou Van Holland, maar daarvoor weet ik het nog niet eigenlijkquote:
Tja.. ik erger me verschrikkelijk aan Patty, maar toch heb ik het afgelopen seizoen gekeken.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:33 schreef Tabloid het volgende:
Wie ben ik ga ik zeker niet kijken, wat was dat slecht toen ik het een keer had gezien.
Ik kan ook hardnekkig doorgaanquote:Op woensdag 31 december 2008 17:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik puzzelde vroeger ook zelf altijd, niet met anderen. Maar ik was vaak ook de enige die door wou gaan, terwijl de rest het wel weer gezien had na een tijdje
Oh die zijn juist geweldig, je ontdekt steeds wat nieuws !quote:Op woensdag 31 december 2008 18:17 schreef DaFrenk het volgende:
Vind die Van Haasteren puzzels altijd leuk om te zien, maar lijken me een hel om te maken
Valt heel erg meequote:Op woensdag 31 december 2008 18:17 schreef DaFrenk het volgende:
Vind die Van Haasteren puzzels altijd leuk om te zien, maar lijken me een hel om te maken
quote:Op woensdag 31 december 2008 18:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh die zijn juist geweldig, je ontdekt steeds wat nieuws !
@ Etcetera : ik doe het ook liever uit de doos
bij... de boswachter?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef Tabloid het volgende:
De eerste die volgend jaar in dit topic een reactie neerzet mag een prijs ophalen bij de boswachter.
Dat is toch die mod van ONZ of KLB? (niet dat daar veel verschil inzit tegenwoordigquote:
KLB jaquote:Op woensdag 31 december 2008 18:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is toch die mod van ONZ of KLB? (niet dat daar veel verschil inzit tegenwoordig)
WTFquote:
Ja, lijkt me ook best leuk. Maar gewoon de doos bekijken is ook al erg leukquote:Op woensdag 31 december 2008 18:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Valt heel erg meeEr zit zoveel humor in, allemaal kleine grapjes die je pas ziet tijdens het puzzelen
Heel veel herkenbare dingetjes, zodat je snel aansluitpunten hebt. Ze zijn wel moeilijk doordat er in elke puzzel praktisch elk voorwerp/kleur/patroon minimaal 2x voorkomt
Kan frustrerend zijn
Niks maar ik moest iemand noemen.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:26 schreef ItaloDancer het volgende:
maar wat heeft de boswachter met TV SC van doen
Dat was serieus moeilijk altijd !quote:Op woensdag 31 december 2008 18:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook best leuk. Maar gewoon de doos bekijken is ook al erg leuk![]()
Doet me denken aan die geniale "Where is Wally?" tekeningen
Ja, zaten inderdaad moeilijke tussen.quote:
Hetzelfde Tabquote:Op woensdag 31 december 2008 19:27 schreef Tabloid het volgende:
Lieve TV SC'ers,
Ik wens jullie een prettige jaarwisseling en een gezond 2009.![]()
[ afbeelding ]
TOT VOLGEND JAAR
Phew, ben gelukkig niet de enige die nu achter z'n computer zitquote:
ff staatsloterij online checken he, ga niet naar SBS kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 00:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Phew, ben gelukkig niet de enige die nu achter z'n computer zit
(NOS) TT 550quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ff staatsloterij online checken he, ga niet naar SBS kijken
Shit, te laat..quote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef Tabloid het volgende:
Ow! Wat heb ik gewonnen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 06:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Shit, te laat..
Gelukkig nieuwjaar slowchatters.
Terug naar Finland?quote:Op donderdag 1 januari 2009 06:07 schreef Susi het volgende:
Gelukkig nieuw jaar allen !
Ik zit te twijfelen of om nu voor een uurtje naar bed te gaan, of door te gaanMaar heb erg moeie voeten, dus ik ga zo mmijn ogen even sluiten denk ik toch maar. Zit om half negen weer in de auto naar Schiphol
Okquote:Op donderdag 1 januari 2009 09:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geen idee. Moet je aan Tabloid vragen..
Wat heb ik gewonnen?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:46 schreef Tabloid het volgende:
Nou, dan laat maarquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:18 schreef Tabloid het volgende:
gelukkig nieuwjaar!![]()
[..]
Dat mag u ophalen bij de boswachter.
De jaarwisseling goed doorgekomen trouwens?quote:
Ik wel, jij ook?quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
De jaarwisseling goed doorgekomen trouwens?
Ja hoorquote:
Goed puntquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:01 schreef DaFrenk het volgende:
Zo, m'n avatar mag z'n kerstmuts en baard ook wel afzetten nu
Die moet ik ook nog afzetten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:01 schreef DaFrenk het volgende:
Zo, m'n avatar mag z'n kerstmuts en baard ook wel afzetten nu
Oh... my...quote:
Dat heb ik welgeteld 1.11 minuut uitgehoudenquote:
Ik heb hem al een paar keer afgeluisterd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik welgeteld 1.11 minuut uitgehouden
Waarom?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik heb hem al een paar keer afgeluisterd.
Zit wat inquote:
Dus het beviel beide niet echt?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:05 schreef northernlight81 het volgende:
Het is goed dat ze het Nederlandse nieuwjaarconcert in het buitenland niet uitzenden, wat een tegenvaller weer.
Ten eerste is het concertgebouw niet half zo mooi als die in andere landen. Het is zeker niet lelijk, maar als we niks mooiers hebben dan dat moeten we dat maar gaan bouwen. En dan de hele tijd die flauwekul tussendoor. Dat soort muzikanten zijn gewoon ontzettend suf, moeten echt niet proberen grappig te doen, want ze staan gewoon voor lul. Dan vond ik het muzikaal ook maar matig, beetje standaard allemaal.
Wat ik wel goed vond was de sfeer van de muziek. Ik zag toenstraks die Duitse op Arte en die was muzikaal veel beter opzich en een veel mooier gebouw, maar dat was ronduit depressieve muziek haast. En die vrouwelijke operazangeressen zijn werkelijk niet aan te horen, afschuwelijk. Ze zingen ook geen tekst, het is gewoon gillen en krijsen en dat noemen sommige kenners dan muziek. Gelukkig kon ik even weglopen hier, als ik daar zou zitten zou ik met volle blikken bier gaan gooien denk ik.
Die Duitse viel niet echt tegen, vond alleen die operazangeres werkelijk een marteling om naar te luisteren en de sfeer van het hele concert een beetje treurig. Die Nederlandse was vrolijker, maar muzikaal wat minder. De entourage en show vond ik niks.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dus het beviel beide niet echt?Ik heb er niks van meegekregen, hoewel ik een mooi stuk orkestrale muziek wel kan waarderen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nu Profiel op Ned 2 over Albert Verlinde:
Albert: "Ik zat toen ik klein was op de wc Hans van Willigenburg na te spelen"![]()
Albert: "Ik zat toen ik klein was op de wc Hans van Willigenburg na te spelen"![]()
quote:
Die is leuk. Je hoort er echt helemaal niks meer van, doet hij nog wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:05 schreef Etcetera het volgende:
Harrie Jekkers en het Gelijk van de Koffietent opgezet
Zal eens snuffelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:15 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Die is leuk. Je hoort er echt helemaal niks meer van, doet hij nog wat?
oh en de laatste update daar was in 2006quote:1. Wanneer treedt Harrie Jekkers weer op?
Tja... Ik ben niet helderziend ;-)
Zijn impresariaat geeft hierover de volgende informatie:
Harrie Jekkers neemt ook het komend seizoen nog even pauze en brengt op het moment zijn tijd door met schrijven en componeren. Over een nieuw programma kunnen wij op het moment nog niets vermelden.
Dus kunnen we alleen maar braaf afwachten! Zodra er meer bekend is komt het in koeieletters op mijn site te staan.
Hey Tab! Ook zo zin in Wipeout?quote:
Ben heel benieuwd in hoeverre het anders is dan de Amerikaanse versie. Is de Britse versie nu ook opgenomen op de Argentijnse baan, waar de Nederlandse ook opgenomen is?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja ik heb wel zin om te kijken naar wipeout.
quote:Location(s) Buenos Aires, Argentina
Ik heb ze gezien!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef Tabloid het volgende:
Frank in het total wipeout topic staan twee leuke filmpjes van de UK versie.
Ik blijf ook bij de Britse versiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
QI met Arthur Japin.
Mijn oordeel na 5 minuten:
Je kent wel andere shows van hem? Of is dit de eerste.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 09:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen!
Is jullie al opgevallen, dat sinds de jaarwisseling de TT van dit topic weer klopt?
Ben erg benieuwd! Al kennen een hoop mensen het programma wellicht wel, is het toch wel een interessante invalshoekquote:
Arthur Japin sowiesoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
QI met Arthur Japin.
Mijn oordeel na 5 minuten:
Ik heb 't 'n stukje gezien, hij kan heel mooi zingen...quote:
Ja alleen dan! Maar ik wil het hele jaar door cabaret.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Wordt toch ook wel, in de afgelopen periode oud & nieuw
meerdere keren per week
In de rest van het jaar niet zo heel vaak nee
maar anders krijg je ook steeds herhalingen te zien
en de dvd's moeten vast ook nog verkocht worden
Oh ja in het panel hè? Vond ik wel meevallen, maar ik snap je ergernis. Het is een echte poseur.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:10 schreef Daniane het volgende:
[..]
Arthur Japin sowieso
vond 'm ook altijd saai bij Thank God It's Friday.
Owquote:Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Tabloid het volgende:
In de KLB willen ze nu ook op teletekst komen.
Uh niet gekeken, dat zal wel dat "Wissen maar?" zijn geweest? Helemaal vergeten te kijken!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef Tabloid het volgende:
Frank stond jij afgelopen woensdag ook op teletekst met een bericht?
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Uh niet gekeken, dat zal wel dat "Wissen maar?" zijn geweest? Helemaal vergeten te kijken!
Jij wel gekeken toevallig?quote:
En?quote:
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En?Stond er een "Tom van der Woude" op?
Damn, dan heb ik het gemist dusquote:
KLB?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Komen zulke berichten niet ergens op internet?
Jammer.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:58 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
KLB?![]()
Heb al gezocht naar "teletekst archief" evenals op de KRO site gekeken. Maar zo te zien niet. Jammer
Morgen even terugkijken via uitzendinggemist!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van Rossem in Amerika
Wel tijdens Draadstaal, maar verdient desondanks een spampost..
Was leuk om weer even terug te zien. Merk nu ook dat ik van seizoen 1 toen niks heb meegekregen, maar 2 en 3 kon ik me nog vrij goed herinnerenquote:
Ohw, hmm.. nouja, check het straks even op uitzendinggemist danquote:Op zondag 4 januari 2009 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van Rossem in Amerika viel tegen. Vrij traag en heel slecht camerawerk.
Niet verkeerd nee!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Boer zoekt vrouw gelijk weer 3,3 miljoen
Ik zit in Stockholm. Niets.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:20 schreef DaFrenk het volgende:
Goedemorgen
Bij jullie ook een flink pak sneeuw?![]()
Prachtig! Al zal ik zo wel even sneeuw gaan ruimen
Ow, ik vond Draadstaal gisteren eigenlijk hartstikke leukquote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef northernlight81 het volgende:
Wat valt dat draadstaal ook weer elke aflevering tegen zeg. Vind het gewoon niet grappig.
Komt er nog een nieuwe aflevering van tequila? Kan het niet vinden op bnn.nl
Dat vind ik wel grappig. Vooral met die lijkenwagen die dan stopt bij een voorbijganger, raampje open en dan vragen "bloemetje kopen"?
Nou hier ligt toch echt op sommige plekken 30 cm als het niet meer is. Ben wel een tijd bezig geweest voordat ik het pad voor en achter vrij had gemaaktquote:
Hey Tab!quote:
Nee. Wel bevroren.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hey Tab!
Ik dacht dat je ingesneeuwd was
Inderdaad, maar vond het wel lekker buitenquote:
Zo dan! -15quote:Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef northernlight81 het volgende:
Tering zeg:
http://www.nu.nl/algemeen/1893993/extreme-vorst-verwacht.html
Misschien -15 in het zuidoosten (waar ik woon). En mijn auto is kapot dus moet vanavond fietsen naar mijn werk en vannacht weer terug.
Fiets+koud+man = geen goede combinatie.
Waar zit jij, Siberië?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
Hier is het momenteel al -10 haha ! Echt lange broeken, sokken en truien aan. En goede redens voor warme chocolademelk met slagroom
quote:Wat gaat er nu gebeuren, Adriaan ik ben zo bang
ik word zo zenuwachtig wat zijn ze nou van plan?
Maak jij je nou geen zorgen het komt best voor elkaar
Dit is gewoon een misverstand dus droog je tranen maar
Zo heren, gaat u zitten en vertelt u nu maar op
waar is de diamant nu, waar heeft u hem verstopt?
ontkennen heeft geen zin meer ze hebben u gezien
er zijn genoeg getuigen er waren er wel tien
Agent, 't is een vergissing wij hebben niets gedaan
wij kwamen uit de dierentuin wilden naar huis toe gaan
toen zei ik tegen Adriaan kijk nou eens wat daar gaat
er liep een man als clown verkleed en een als acrobaat
Dat sprookje wat u daar vertelt dat maakt u ons niet wijs
je bent door iedereen herkent dat is genoeg bewijs
ontkennen heeft geen zin meer dus geeft u het maar op
waar is de diamant nu? waar heeft u hem verstopt?
Agent moet u goed horen wij hebben niets gedaan
en hebben met die diefstal helemaal niets uit te staan
wij zijn een clown en acrobaat en hebben niets gepikt
En wie zegt dat wij dieven zijn
nou die is mooi getikt!!
Vannacht niet meer, maar omdat ik gisteren de auto niet nodig had ligt er een flink pak sneeuw op.quote:
Welkom terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:18 schreef Piles het volgende:
Weer thuis, dus ik zal ook weer eens posten![]()
Nieuwe Rijdende Rechter vanavond![]()
En donderdag WIDM
quote:
Het is wel de original thing. Ik heb het gevolgd, latere series konden me niet zo boeien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef DaFrenk het volgende:
Dankje!![]()
24 nooit gekeken eigenlijk, is het zeker verstandig om met seizoen 1 te beginnen? Of valt dat wel mee?
Ahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef northernlight81 het volgende:
Dat vind ik met 24 eigenlijk niet, alleen laatste seizoen viel tegen. Maar het gaat om Jack Bauer, die werkt bij CTU (couter terrorist Unit). Elk seizoen bestaat uit 1 dag. De afleveringen duren precies 1 uur met reclame (42 minuten zonder) en zijn realtime. 24 afleveringen per seizoen dus.
Elk seizoen is er dus een andere terroristische dreiging.
Bijvoorbeeld Prison break of Heroes gaat verder met nagenoeg dezelfde cast waar ze dan een nieuw verhaal rondom gaan bedenken. Dat is bij 24 niet, er gaan regelmatig werknemers van CTU weg of dood, eigenlijk alleen Jack Bauer blijft altijd.
Juist ja, dan gaan we met S01E01 beginnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is wel de original thing. Ik heb het gevolgd, latere series konden me niet zo boeien.
Toch eens kijken iigquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vanavond de eerste aflevering van Topverkopers met Jort K.
Onze nationale knuffelkakker gaat zijn lang verwachte Donald Trump-interpretatie neerzetten.![]()
Oh, ook ff kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vanavond de eerste aflevering van Topverkopers met Jort K.
Onze nationale knuffelkakker gaat zijn lang verwachte Donald Trump-interpretatie neerzetten.![]()
quote:Uri Geller himself heeft zojuist het tweede seizoen van De Nieuwe Uri Geller aan de pers gepresenteerd. Een nieuw seizoen, dat betekent ook nieuwe stunts. Volgens de mentalist worden de acts dit jaar gevaarlijker en spraakmakender dan ooit. “Ik heb een dvd gezien met repetities. Het is mindblowing, Nederland zal van verbazing achterover vallen”, belooft hij. Uri voerde bij de presentatie ook alvast een nieuwe thuisact uit - alleen mislukte dat.
De thuisact is één van de hoogtepunten van het programma. Halverwege de show creëert Uri interactie door experimenten uit te voeren die je thuis mee kunt doen, of waarvan je thuis iets merkt. Vorig jaar liet hij honderden mensen lepeltjes buigen, gingen klokken weer werken en sprongen theelepels van de televisie af. Voor dit tweede seizoen heeft hij nieuwe acts voorbereid.
Op verzoek van SBS 6 deed hij alvast één act bij de presentatie. Hij nam een paar zaadjes van radijsjes in zijn hand en riep: ‘groeien!’. Ook enkele aanwezige journalisten moesten de zaadjes in hun hand houden. De bedoeling was dat het zaadje ter plekke zou ontspruiten, maar dat gebeurde dus niet. Geller kondigde van te voren al aan dat het mogelijk niet zou lukken. “Er zijn hier te weinig mensen. Ik heb een man of 300 nodig die allemaal ‘groeien’ roepen. Straks in de studio lukt het vast wel - ook bij de mensen thuis!”
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef DaFrenk het volgende:
Waren het twee afleveringen achter elkaar dan?
Och Uri, weet je wat: STERF!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |