Ik ga kijken.quote:Geluksshow waarin de kennis en kunde van de kandidaten nu eens niet ter zake doen. Het lot bepaalt dit keer.
Zowel in de studio als op een plein ergens in Nederland vindt live het eerste grote spektakel van 2009 plaats. Vanuit de studio zijn er meerdere live-schakelingen met Henny Huisman, Winston Gerschtanowitz en Gaston Starreveld op het plein in de wijk waar de postcodekanjer met een recordbedrag van 27,9 miljoen euro valt.
Uitzending: donderdag 1 januari om 20:30 uur op RTL 4!
Uhm nee, het is toch al duidelijk welke wijk gewonnen heeft? En daar woon ik niet, dus waarom zou ik kijkenquote:
Omdat het ook een spel is.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Uhm nee, het is toch al duidelijk welke wijk gewonnen heeft? En daar woon ik niet, dus waarom zou ik kijken
Ow! Hmm, heel misschien danquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:38 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Omdat het ook een spel is.![]()
Het draait niet alleen om de wijk in Den haag.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ow! Hmm, heel misschien dan
Wat voor spel?
quote:Geluksshow waarin de kennis en kunde van de kandidaten nu eens niet ter zake doen. Het lot bepaalt dit keer.
Ohja, staat in de OPquote:
De PostcodeLoterij kan me ook niet meer boeien.quote:
Daarom kijk ik nu ook 'De Slimste Mens Ter Wereld'.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:58 schreef 7eVeNL het volgende:
wat een aanfluiting![]()
![]()
Gaat deze de boeken in als meest slechte TV programma van 2009? Zijn de makers van 'Million dollar wedding weer op vrije voeten?
Ja, da's pas leuke TVquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik nu ook 'De Slimste Mens Ter Wereld'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |