mart is niet op tv geweest dit weekend.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb deze ingestuurd
Vanmiddag zat ik weer me de kids voor de TV om het hardrijden op de schaats te volgen. Prachtig ! En vooral met deze winterse temperaturen.
Echter toen Mart Smeets in beeld kwam verslikte ik me bijna in een tompoes.... wat had hij nou weer voor een trui aan ?
Valt me de laatste tijd sowieso op dat Mart zich niet weet te kleden.... krijgt hij wel genoeg kleedgeld van moeder de vrouw vraag ik me wel eens af ?
Het heeft mijn kijkplezier ernstig vergald, en dan zwijg ik nog over het kapsel wat de presentratrice naast hem had.
Met vriendelijke groet,
Bert Oosterling
Schaatsfan
Daarom juistquote:Op zondag 4 januari 2009 19:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
mart is niet op tv geweest dit weekend.
de groetjes.
Eensch, we kunnen het hier mooi regulerenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef RacerDKB het volgende:
Als we nou even nu stoppen met inzenden en afwachten, als zij ineens 181 inzendingen krijgen op zondagavond waar ze normaal 4 inzendingen krijgen dan wordt er natuurlijk niets geplaatst.
die klacht over Youpquote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees de OPquote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef IJsbergsla het volgende:
Is het iemand van FOK! wel eens gelukt om op 316 te komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |