mart is niet op tv geweest dit weekend.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb deze ingestuurd
Vanmiddag zat ik weer me de kids voor de TV om het hardrijden op de schaats te volgen. Prachtig ! En vooral met deze winterse temperaturen.
Echter toen Mart Smeets in beeld kwam verslikte ik me bijna in een tompoes.... wat had hij nou weer voor een trui aan ?
Valt me de laatste tijd sowieso op dat Mart zich niet weet te kleden.... krijgt hij wel genoeg kleedgeld van moeder de vrouw vraag ik me wel eens af ?
Het heeft mijn kijkplezier ernstig vergald, en dan zwijg ik nog over het kapsel wat de presentratrice naast hem had.
Met vriendelijke groet,
Bert Oosterling
Schaatsfan
Daarom juistquote:Op zondag 4 januari 2009 19:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
mart is niet op tv geweest dit weekend.
de groetjes.
Eensch, we kunnen het hier mooi regulerenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef RacerDKB het volgende:
Als we nou even nu stoppen met inzenden en afwachten, als zij ineens 181 inzendingen krijgen op zondagavond waar ze normaal 4 inzendingen krijgen dan wordt er natuurlijk niets geplaatst.
die klacht over Youpquote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees de OPquote:Op zondag 4 januari 2009 20:42 schreef IJsbergsla het volgende:
Is het iemand van FOK! wel eens gelukt om op 316 te komen?
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:06 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit topic moet ik volgen.
Dus er zit een of andere idioot die berichten over te typen ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:39 schreef DaFrenk het volgende:
Dit was mijn inzending trouwens van een paar weken terug
Uiteraard niet m'n echte naamDe genoemde "Piet Kurcharek" is Tabloid dus
En ze hebben "Ik wed dat ik het kan" verkeerd geschreven, dat hebben ze zelf toegevoegd zie ik want in mijn e-mail stond iets van "dit programma" waarin ik naar het onderwerp van de e-mail verwees. Achteraf niet zo slim, want ze konden het niet eens goed schrijven
![]()
[ afbeelding ]
Nouja, denk dat ze alleen "dit programma" hebben veranderd. Rest zal wel copy/paste zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dus er zit een of andere idioot die berichten over te typen ofzo?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Tabloid het volgende:
Het is me gelukt.
Onder de zelfde naam als de vorige keer.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:48 schreef Tabloid het volgende:
Het is me gelukt.
Onder de zelfde naam als de vorige keer.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:38 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is ongeveer het doel:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |