Uh niet gekeken, dat zal wel dat "Wissen maar?" zijn geweest? Helemaal vergeten te kijken!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef Tabloid het volgende:
Frank stond jij afgelopen woensdag ook op teletekst met een bericht?
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Uh niet gekeken, dat zal wel dat "Wissen maar?" zijn geweest? Helemaal vergeten te kijken!
Jij wel gekeken toevallig?quote:
En?quote:
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En?Stond er een "Tom van der Woude" op?
Damn, dan heb ik het gemist dusquote:
KLB?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Komen zulke berichten niet ergens op internet?
Jammer.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:58 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
KLB?![]()
Heb al gezocht naar "teletekst archief" evenals op de KRO site gekeken. Maar zo te zien niet. Jammer
Morgen even terugkijken via uitzendinggemist!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van Rossem in Amerika
Wel tijdens Draadstaal, maar verdient desondanks een spampost..
Was leuk om weer even terug te zien. Merk nu ook dat ik van seizoen 1 toen niks heb meegekregen, maar 2 en 3 kon ik me nog vrij goed herinnerenquote:
Ohw, hmm.. nouja, check het straks even op uitzendinggemist danquote:Op zondag 4 januari 2009 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van Rossem in Amerika viel tegen. Vrij traag en heel slecht camerawerk.
Niet verkeerd nee!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Boer zoekt vrouw gelijk weer 3,3 miljoen
Ik zit in Stockholm. Niets.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:20 schreef DaFrenk het volgende:
Goedemorgen
Bij jullie ook een flink pak sneeuw?![]()
Prachtig! Al zal ik zo wel even sneeuw gaan ruimen
Ow, ik vond Draadstaal gisteren eigenlijk hartstikke leukquote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef northernlight81 het volgende:
Wat valt dat draadstaal ook weer elke aflevering tegen zeg. Vind het gewoon niet grappig.
Komt er nog een nieuwe aflevering van tequila? Kan het niet vinden op bnn.nl
Dat vind ik wel grappig. Vooral met die lijkenwagen die dan stopt bij een voorbijganger, raampje open en dan vragen "bloemetje kopen"?
Nou hier ligt toch echt op sommige plekken 30 cm als het niet meer is. Ben wel een tijd bezig geweest voordat ik het pad voor en achter vrij had gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |