Van hetzelfdequote:
Haha, super!quote:
Ja erg tof.quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef Susi het volgende:
Kent iemand Deathliest Catch van Discovery ? Zo'n geweldig programma, over krabbenvangers op de Beringzee.
Thanksquote:Op zondag 28 december 2008 14:05 schreef Susi het volgende:
Ah veel plezier.
Ik wilde naar Les Miserables lastminute, maar die was al uitverkocht helaas
quote:Special
Voor het eerst in de geschiedenis zitten Fred en Ria, de Boeren Bert en Teun en Sayid N'gish bij elkaar aan tafel. In de talkshow Praatstaal 2008 bespreken zij de invloed van het grote nieuws van 2008 op de gewone man. Topinterviewer Freek van der Tol presenteert de oudejaarstalkshow waarin verder een liveoptreden van Dolsma en Van Wanten, een liveverbinding met Otto op de K2, een vuurwerkinstructie van Victor en Theo van TV Televisie en een bijdrage van de fucking kabouters. Dit en nog veel meer in de talkshow van 2008: Praatstaal
er is een game vanquote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef Susi het volgende:
Kent iemand Deathliest Catch van Discovery ? Zo'n geweldig programma, over krabbenvangers op de Beringzee.
Misschien moet ik het dan toch maar eens gaan kijken, ik heb 't een keer een kwartier gezien en toen vond ik er niets aan.quote:Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb hier letterlijk tranen in mijn ogen van het lachen om Draadstaal.![]()
![]()
Tja, zo te zien zijn dit (zie linkerkolom) alle mogelijkheden:quote:Op maandag 29 december 2008 23:34 schreef Game_Error het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er ook een lijst op Imdb bestaat waarbij je de series op cijfers kan sorteren zoals ook de top 250? ik neem aan dat Band of Brothers bovenaan staan, maar ik ben benieuwd wat nog meer goed gewaardeerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |