Bij verlies kun je er op wachten dat het weer fout gaat na de wedstrijd.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:34 schreef Rekkie het volgende:
Rellen?
En waarom dat in in hemelsnaam?
Waarom krijg ik het gevoel dat jij hierop hoopt?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij verlies kun je er op wachten dat het weer fout gaat na de wedstrijd.
De josti's kunnen het niet verkroppen, bedoel je?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij verlies kun je er op wachten dat het weer fout gaat na de wedstrijd.
Ik weet nu al dat deze post morgen omstreeks 16:30 een keer of 300 zal worden gequote.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
NAC wint NOOIT in Rotterdam, Zal dit NOOIT gaan doen ook
Gaan we morgen verliezen dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Happel het volgende:
Rellen
Morgen na afloop maar eens een kijkje nemen bij het Maasgebouw. Ga toch bij mijn opa op Zuid eten.
quote:
Als je de kwaliteit van die van youtube goed genoeg vindt kan je het ook zelf doen via: http://vidtomp3.com/quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef Kopbal het volgende:
Nu het toch min of meer over Feyenoord-nummers gaat, heeft iemand misschien hiervan het MP3tje?
Zou diegene dan zo vriendelijk willen zijn om het online te gooien?
Zag net dat het ook gewoon op die site stond.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als je de kwaliteit van die van youtube goed genoeg vindt kan je het ook zelf doen via: http://vidtomp3.com/
http://feyenoordlive.nl/SONGS/feyenoordfeyenoord.mp3quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef Kopbal het volgende:
Nu het toch min of meer over Feyenoord-nummers gaat, heeft iemand misschien hiervan het MP3tje?
Zou diegene dan zo vriendelijk willen zijn om het online te gooien?
Ik moet er niet aan denken..quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit, ja.
De kans dat we gaan knallen op het veld is denk ik vele malen kleiner dan de kans dat het weer los gaat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Waarom niet "knallen met 2de kerstdag"?
En dan staat Dirkie voorop, als de imponerende vechtmachine die hij is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De kans dat we gaan knallen op het veld is denk ik vele malen kleiner dan de kans dat het weer los gaat.
Zou hij dat wel willen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:08 schreef TC03 het volgende:
Biseswar.Is zijn contract nou al eens verlengd?
Lurling heeft nog steefs Kuipvrees?quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
NAC wint NOOIT in Rotterdam, Zal dit NOOIT gaan doen ook
Dat is alvast 1.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat deze post morgen omstreeks 16:30 een keer of 300 zal worden gequote.
quote:
Het kan alleen maar beter gaan....quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cyb gedraag je!
Mooie overwinning, geniale goal van BisewarWattamaleo had wel rood mogen krijgen maar aan de andere kant werd Biseswar ook doorgebroken neergehaald. De Graaf mocht ook blij zijn dat hij na het vasthouden van Biseswar geen 2de gele kaart kreeg.
Al met al een meer dan terechte overwinning. Nu hopen dat na de winterstop alle geblesseerden terug zijn en we een mooie 2de seizoenshelft tegemoet gaan!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk maar eens even aangemeld
quote:Feyenoord nog maanden niet blessurevrij
Bij de hervatting van de competitie, half januari, zijn nog niet alle spelers van Feyenoord fit. Die zekerheid had coach Gertjan Verbeek, nadat hij vrijdag met een zege (3-1) op NAC Breda het jaar afsloot. Waarschijnlijk krijgt de geplaagde trainer dit seizoen nooit de beschikking over een groep zonder blessures. Ron Vlaar (foto) wordt pas in de volgende competitie terug verwacht. Jonathan de Guzman wordt op 5 januari geopereerd aan zijn meniscus.
Verbeek hoopt straks in elk geval Jon Dahl Tomasson te kunnen meenemen op trainingskamp. De aanvaller kwam alleen begin dit seizoen in actie. Kevin Hofland, Tim de Cler en Denny Lanzaat zijn vermoedelijk na de winterstop weer beschikbaar. Dat geldt ongetwijfeld ook voor Henk Timmer. De doelman ontbrak vrijdag voor de tweede keer op rij, omdat zijn gekwetste voet slecht reageerde op de trainingsinspanningen van een dag eerder.
Mogelijk vertrekt Timothy Derijck bij Feyenoord. Club Brugge is geïnteresseerd. Verbeek is niet ontevreden over de Belgische verdediger. De mogelijkheid voor een transfer heeft te maken met eerder gemaakte afspraken.
Daaaaar staaaaaat eeeeeen keepertje!quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:29 schreef Kopbal het volgende:
Ze winnen nooit in Rotterdam!
Robbie eerste keus olé olé.
Hadden ze hem maar verkochtquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:56 schreef ursel het volgende:
[..]Die de Guzman zijn we dus nog veel langer kwijt als die pas in ut nieuwe jaar geopereerd wordt..
Zeiden mensen vorig jaar alquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:34 schreef Kopbal het volgende:
Slory is trouwens wel een prutser eerste klas, maar dat wisten we al.
Heeft dat toevallig met Feyenoord-Ajax van vorig seizoen te maken?quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeiden mensen vorig jaar al
Nee. Hij is ook gewoon een heel erg matige voetballer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:35 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Heeft dat toevallig met Feyenoord-Ajax van vorig seizoen te maken?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zat Timmer vandaag wel op de bank?
Dan maar verlengen dus, anders heb je er helemaal niks meer aan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:56 schreef ursel het volgende:
[..]Die de Guzman zijn we dus nog veel langer kwijt als die pas in ut nieuwe jaar geopereerd wordt..
Dat is nog altijd zijn eigen keuze. En het ziet er niet naar uit dat hij gaat verlengen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:54 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Dan maar verlengen dus, anders heb je er helemaal niks meer aan.
Ik zie Biseswar en Tiendalli nog wel verlengen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Guzman, Biseswar en Tiendalli gaan alle 3 niet verlengen. Geef ze eens ongelijk.
Kun je vergeten hoor. Biseswar al helemaal. Die kan nu bij veel clubs terecht waardoor hij een groot tekenbedrag kan eisen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie Biseswar en Tiendalli nog wel verlengen.
Maar het zou voor hem verstandig zijn om gewoon bij Feyenoord te blijven om zich te ontwikkelen. Het is al zo'n club-hopper geweest de laatste jaren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kun je vergeten hoor. Biseswar al helemaal. Die kan nu bij veel clubs terecht waardoor hij een groot tekenbedrag kan eisen.
Ik vond van wel, maar heb het nog niet teruggezien. Stond er wel bovenop.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Terinkjes wat was het koud. (geen druppeltje alcohol he.) Verder heel matig voetbal, maar eindelijk was de afronding eens goed. Prachtige goals van Biseswar en Fer de eerste.
Was die tackle op Biseswar nou geen penalty in de slotfase?
Stond vandaag ook eindelijk een keer op een positie die hem meer op het lijf is geschreven.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:24 schreef TC03 het volgende:
Vond Fer trouwens voor het eerst een echt goede wedstrijd spelen. Ik vind het een beetje een type Engelaar. Zijn startsnelheid is wat laag, maar als hij eenmaal op stoom is hij sterk en moeilijk van de bal af te krijgen. Zijn schot is ook niet slecht, getuige zijn goal (oké, met hulp van Ten Rouwelaar). Hij heeft m.i. erg veel potentie, alleen hij moet nog wel veel leren.
Hij stond gewoon weer op 10 toch?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Stond vandaag ook eindelijk een keer op een positie die hem meer op het lijf is geschreven.
Ja, maar nu kon hij het meer afwisselen met Wijnaldum. Dan weer komend, en dan weer diep.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij stond gewoon weer op 10 toch?
Inderdaad, als 'halve spits' fungeerde hij niet echt lekker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, maar nu kon hij het meer afwisselen met Wijnaldum. Dan weer komend, en dan weer diep.
Hiervoor stond hij zo gepakeerd achter Makaay.
Ik denk dat hij zich beter zal ontwikkelen bij een iets rustigere club. Twente, of AZ.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:00 schreef Kopbal het volgende:
Maar het zou voor hem verstandig zijn om gewoon bij Feyenoord te blijven om zich te ontwikkelen. Het is al zo'n club-hopper geweest de laatste jaren.
Een basisplaats heeft hij sowieso al afgedwongen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Gerucht in een vak in de kuip:
Makaay zou naar een Griekse club gaan
hoax.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Gerucht in een vak in de kuip.
Die actie lieten ze niet eens zien op tvquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Was die tackle op Biseswar nou geen penalty in de slotfase?
Hij is ook net geblesseerd geweest, geef hem nog een paar wedstrijden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Slory is niet goed genoeg voor Feyenoord denk ik.
Zondag is er weer studio sport.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:23 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand een gifje op filmpje van de goal van Biseswar? Hoorde dat hij geweldig was maar heb alles gemist door dat kut kerst
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19818quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:23 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand een gifje op filmpje van de goal van Biseswar? Hoorde dat hij geweldig was maar heb alles gemist door dat kut kerst
Afzwaaier.quote:Veel hoop, geen resultaat. NAC verloor vanmiddag in rotterdarm met 3-1 van die ene club uit rotterdarm. Voor rust werd het uit het niets 2-0, een afzwaaier 1-0 en een zuiver buitenspel doelpunt 2-0. Dan weet je dat het gespeeld is. Na de thee 3-0 als gevolg een blunder van Ten Rouwelaar en Amoah mocht vak voor tijd de eer redden.
Hoezo? As far is I know is er totaal geen reden toequote:Er zijn maar twee wedstrijden die ze buiten Breda MOETEN winnen en een daarvan is in die stink kuip !!
De Bies.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Afzwaaier.Geweldig schot vanaf 34,4 (EredivisieLive) meter.
![]()
Trouwens hele verstandige overtreding van Wattameleo in de slotfase, als het uit die kans 3-2 zou worden, zat er weer zo'n 3-3 in als jaren geleden. Terecht geen rood dacht ik overigens, verder viel Derijck me erg positief op. Hij kopte elke bal steeds uitstekend weg. Toch bizar dat Derijck, de Tien en Biseswar vandaag de betere waren.![]()
Makaay speelde ook weer gewoon heel solide. Nu nog de aanvoer en dan komt het zeker goed. Hij nam die ene bal van Wijnaldum ook prachtig uit de lucht, net naast helaas.
Feyenoord heeft hier geluk mee gehad, als de naam goed stond op het shirt hadden ze geen schijn van kans.quote:
Idd een beetje treurigquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:55 schreef BertMaalderink het volgende:
Waar komt die aversie van NAC tegen Feyenoord eigenlijk vandaan? Vind ik altijd zo treurig, van die eenzijdige 'rivaliteit'. Als je dat elke keer weer leest op De Rat...
Hoezo? As far is I know is er totaal geen reden toe![]()
Ze noemden het ook de 'semi-klassieker'.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Idd een beetje treurigAlsof het een klassieker is
Te treurig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef BertMaalderink het volgende:
http://schijtfeyenoord.hyves.nl/
Zo, dan ga ik nu een potje huilen.
waarom? omdat er gewonnen is is ineens alles anders en zijn er geen rellen? hypocriet...quote:
Uit het AD verslag:quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:55 schreef BertMaalderink het volgende:
Waar komt die aversie van NAC tegen Feyenoord eigenlijk vandaan? Vind ik altijd zo treurig, van die eenzijdige 'rivaliteit'. Als je dat elke keer weer leest op De Rat...
[..]
Hoezo? As far is I know is er totaal geen reden toe![]()
\quote:Op Tweede Kerstdag slaagde Feyenoord er zowaar in het rampjaar 2008 monter af te sluiten, dankzij een 3-1 overwinning op NAC. Na maanden vol treurnis en ergernis, wandelde het thuispubliek gisteren tevreden richting kerstdiner. Juist op een middag dat eigenlijk niemand daar op had gerekend.
Met dank ook aan de Bredase ploeg, dat in het Rotterdamse stadion steevast transformeert tot een Noad Angsthazen Combinatie. Nog nooit sinds de invoering van het betaald voetbal won NAC in de Kuip van Feyenoord en ook gisteren bleef die traditie in stand.
Omdat alleen NAC het als een klassieker ziet zekerquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:59 schreef TC03 het volgende:
Ze noemden het ook de 'semi-klassieker'.
ergens te zien nog of niet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:28 schreef sjimz het volgende:
De TT mag ook wel veranderd worden nu!
Wat een goal van Biseswar!
tnx, maar die had ik al gezienquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:18 schreef Happel het volgende:
[..]
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19818
quote:Deze video is alleen binnen Nederland beschikbaar.
This video is only viewable from within the Netherlands.
prima te zien hoor, thanksquote:
ik vond lucius ook prima bezig. Wat me vooral opviel was dat hij een aantal echt strakke passes had van achteruit, heb ik al tijden niet meer gezien in de Kuip... De luus en De Rijck mogen het van mij na de winterstop nog eens samen proberen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Afzwaaier.Geweldig schot vanaf 34,4 (EredivisieLive) meter.
![]()
Trouwens hele verstandige overtreding van Wattameleo in de slotfase, als het uit die kans 3-2 zou worden, zat er weer zo'n 3-3 in als jaren geleden. Terecht geen rood dacht ik overigens, verder viel Derijck me erg positief op. Hij kopte elke bal steeds uitstekend weg. Toch bizar dat Derijck, de Tien en Biseswar vandaag de betere waren.![]()
Makaay speelde ook weer gewoon heel solide. Nu nog de aanvoer en dan komt het zeker goed. Hij nam die ene bal van Wijnaldum ook prachtig uit de lucht, net naast helaas.
Op de achtergrond bij dat shot van Verbeek zie je mij in het gouden shirt, naast een gast in blauwe jas..........WTF!quote:
Ik zie je !!111!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Op de achtergrond bij dat shot van Verbeek zie je mij in het gouden shirt, naast een gast in blauwe jas..........WTF!
Wow, jij bent een echte.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Op de achtergrond bij dat shot van Verbeek zie je mij in het gouden shirt, naast een gast in blauwe jas..........WTF!
Lucius is altijd goed rond deze tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik vond lucius ook prima bezig. Wat me vooral opviel was dat hij een aantal echt strakke passes had van achteruit, heb ik al tijden niet meer gezien in de Kuip... De luus en De Rijck mogen het van mij na de winterstop nog eens samen proberen.
Die knakker komt er echt nooit meer vanaf he.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Lucius is altijd goed rond deze tijd van het jaar.
Was inderdaad een geweldige goal..quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Godver, die teringhonden flikken het altijd als je het niet verwacht hè
De goal van Biseswar![]()
Sinds wanneer dan? Vond het de laatste wedstrijden redelijk bagger anders.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef Chadi het volgende:
Was inderdaad een geweldige goal..
Effe kijken of er nu nog mensen zijn die het lichtpuntje niet zien.
feyenoord is al een tijdje de weg up aan het inslaan kwa voetbal.. niet kwa resultaten en nu komt dan eindelijk een goed resultaat.
Wel leuk om te zien overigens... Met wat geluk kan je alsnog bij de eerste 5 eindigen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer kwam Vlaar weer terug?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:56 schreef ursel het volgende:
quote:Ron Vlaar (foto) wordt pas in de volgende competitie terug verwacht.
ach, lampies - twente gelijk, dus het begin is er.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:28 schreef Staanplaats het volgende:
5de? Hmmm moeten we 10 punten inlopen..
Zie dat niet gebeuren, krijgen nog best wat puittige wedstrijden voor onze kiezen, of we moeten na de winterstop heel blijven en in 'flow' terecht gaan komen.
idd zeg. wat een zondagsschot van een Amsterdammer al niet teweeg kan brengen..quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
Het lijkt hier wel alsof 1 zwaluw een zomer maakt.
Heb je hem weer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
Het lijkt wel alsof jij infantiel bent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
Dronken Fokken de gekste!quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Leonos het volgende:
Ondanks dat ik dronken ben wil ik mijn liefde voor Feyenoord kenbaar maken
Je moet niet drinken als je er niet tegen kan.quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Leonos het volgende:
wat een frustratiequote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Leonos het volgende:
Fantastisch systeem - spelers moeten verkocht worden, ondanks sportieve prestaties.quote:Diego Biseswar in beeld voor wintertransfer
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord heeft aangegeven Diego Biseswar in de winterstop te willen verkopen, wanneer een akkoord over contractverlenging uitblijft. Er is belangstelling voor Biseswar vanuit onder meer Engeland. Het contract van Biseswar loopt na dit seizoen af en Feyenoord is al enkele maanden zonder resultaat in gesprek met de aanvaller over een nieuwe overeenkomst.
Omdat Biseswar is opgenomen in Talent Pool I, is de club er veel aan gelegen hem niet voor niets de deur uit te laten lopen. Dat financiële belang zou echter strijdig zijn met het sportieve belang, want Biseswar is samen met Roy Makaay clubtopscorer met zes goals en was in de eerste seizoenshelft een van de betere Feyenoorders. Biseswar zelf houdt alle opties nog open.
quote:Op zondag 28 december 2008 07:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nett terug van de skihut timmer en de vler niet gezien.!
Als die niet wil tekenen moet die weg jaquote:Op zondag 28 december 2008 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fantastisch systeem - spelers moeten verkocht worden, ondanks sportieve prestaties.
Leonos wel?quote:Op zondag 28 december 2008 07:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wist het welquote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Leonos het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fantastisch systeem - spelers moeten verkocht worden, ondanks sportieve prestaties.
hijquote:Op zondag 28 december 2008 11:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als die niet wil tekenen moet die weg ja
De skihutquote:Op zondag 28 december 2008 07:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan Henk Timmer eindelijk oefenen om ballen te vangen.quote:Op zondag 28 december 2008 11:53 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
De skihutGa dan niet weg, wat een ballentent is dat.
met biseswar win je nog eens een wedstrijdquote:Op zondag 28 december 2008 12:03 schreef Kopbal het volgende:
Als Biseswar verkocht wordt raak je je enige dreigende speler voorin kwijt.
dat ik het nog ooit voor bosz op zou nemen... Maar goed, komt tie.quote:Op zondag 28 december 2008 12:36 schreef Sender_ het volgende:
Ach is ook weer typisch Feijenoord.
Aan het begin van het seizoen mag die jongen weg en is tie geen stuiver waard.
Nu draait ie lekker en zal Bosz hem wel een minimale salarisverhoging bij ze contractverlenging bieden.
Dan gaat ie toch gewoon in Engeland spelen waar die 3 a 4 keer meer gaat verdienen.
Hij werd zelfs afgetest bij Sheffield United, met alle respect toch niet de beste club uit Engeland.quote:Op zondag 28 december 2008 12:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
dat ik het nog ooit voor bosz op zou nemen... Maar goed, komt tie.
Biseswar heeft echt drie x kut gespeeld bij alle vorige clubs, heracles geloof ik en nog een nietszeggend clubje. Echt waardeloos, geloof dat hij ook terugkwam bij ons omdat niemand m meer moest lenen. Tja, en dat wij toen ineens zwaar in de penarie zaten, en hij n vriendin kreeg die voor wekker speelde... De rest is bekend.
Ik hoop inderdaad alleen dat bosz deze knaap gewoon n goed contract aanbiedt, zeker als je hoorde wat al die dertigers verdienen
Taument, Blinker, Van Vossen, Obiku, Kiprich: allemaal geen wereldtop. Maar het waren wel de spelers die soms iets extra's brachten of de handel erdoorheen sleurden. Dus laat die Biseswar maar lekker onmogelijke doelpunten maken en verdedigers aan zich binden omdat hij altijd iets moois uit zijn mouw zou kunnen schudden. Makaay, Bruins of Slory zie je dat niet doen namelijk. Houden dat jochquote:Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef Happel het volgende:
Geeft maar aan hoe abominabel het niveau is op dit moment.
We moeten niet denken dat Biseswar een herontdekte wereldtopper is. Hij kan leuk meekomen op dit moment, maar heeft zeker niet het vereiste niveau voor Feijenoord. Speelde ook niet geweldig afgelopen vrijdag. Hij maakt alleen prachtige doelpunten.
Eensch!quote:Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef Happel het volgende:
We moeten niet denken dat Biseswar een herontdekte wereldtopper is. Hij kan leuk meekomen op dit moment, maar heeft zeker niet het vereiste niveau voor Feijenoord. Speelde ook niet geweldig afgelopen vrijdag. Hij maakt alleen prachtige doelpunten.
Biseswar is gewoon een voetballer van momenten, een beetje zoals Castelen. Inderdaad geen wereldtopper, maar hij heeft brengt wel wat extra's en is daarmee van grote waarde.quote:Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef Happel het volgende:
Zjuust, zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 28 december 2008 17:19 schreef koningdavid het volgende:
Biseswar heeft dreiging. Als je dat weghaalt is Feyenoord alleen maar een team met aardige aanvallende middenvelders maar niemand met een actie of snelheid.
Feyenoorders zaten ook altijd te haten op Castelen maar zulke spelers heb je gewoon nodig. Ook al mislukken er veel acties, het gaat om de acties die wel lukken. Zeggen dat Biseswar eergisteren buiten zijn goal niet echt goed speelde is onzin imho. Zonder Biseswar was Feyenoord die wedstrijd echt een heel stuk minder.
Ligt eraan hoeveel je er dan voor kunt krijgen lijkt me, niet verkopen ten kosten van alles.quote:Op zondag 28 december 2008 18:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Biseswar is in deze selectie wel een van de weinige spelers met dreiging inderdaad.Maarja als hij niet wil verlengen opdonderen en verkopen.
Is Slory zn tas al aan het pakken? Opzouten ermeequote:Op zondag 28 december 2008 18:59 schreef TC03 het volgende:
Volgens Humberto Tan () wil NEC in de winterstop Slory halen. Ik weet niet hoeveel geld die suikeroom van NEC beschikbaar stelt, maar ik zou zeggen: strik eromheen.
Biseswar moeten we houden lijkt me. En Slory is nu al weken fit die raakt binne 3 weken geblesseerd......quote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We kunnen alles wel lekker verkopen (Slory en Biseswar), maar moeten we ook niet aan ons eigen elftal denken?
Natuurlijk, maar dit seizoen kan je als verloren beschouwen. Spelers behouden om nog wat van de tweede seizoenshelft te maken is vrij nutteloos. Als je in de zomer wat wil kunnen doen moet er wat verkocht worden. Biseswar's contract zie ik liever verlengd worden, maar als hij niet bijtekent moet je hem wel verkopen. Slory heeft in de spaarzame minuten die hij heeft gespeeld nog geen moment echt kunnen overtuigen. Daar mis je dus niks aan.quote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We kunnen alles wel lekker verkopen (Slory en Biseswar), maar moeten we ook niet aan ons eigen elftal denken?
Slory is toch wel een van de weinige buitenspelers. Hij heeft nog maar erg weinig minuten mogen maken dus we moeten 'm nog niet helemaal gaan afschrijven. Laatste jaar bij excelsior deed hij het best aardig. Soort Castelen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef Kopbal het volgende:
Slory kunnen we missen als kiespijn. Elke miljoen die je nog voor hem kan vangen is mooi meegenomen.
Een slechtere versie van Castelen, dat zegt toch al genoeg.quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Slory is toch wel een van de weinige buitenspelers. Hij heeft nog maar erg weinig minuten mogen maken dus we moeten 'm nog niet helemaal gaan afschrijven. Laatste jaar bij excelsior deed hij het best aardig. Soort Castelen.
Ik denk dat het best een bruikbare kracht kan zijn. Nooit verkeerd voor op de bank toch?Veel vang je op dit moment toch niet voor Slory dus kan je 'm naar mijn mening beter houden dan voor een prikkie verkopen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een slechtere versie van Castelen, dat zegt toch al genoeg.
Hij heeft mij nooit echt kunnen overtuigen...
Castelen was nog snel en kon z'n lichaam nog een beetje gebruiken.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef TN-FR het volgende:
Wel een slechte variant van Castelen hoor.
Half jaartje Feyenoord?quote:Royston Drenthe zet zijn carrière wellicht voort in de Premier League. Real Madrid en Portsmouth praten over een huurperiode van de linkspoot.
Madrid zou de 21-jarige Nederlander tot het eind van het seizoen bij Pompey willen stallen. De onderhandelingen kwamen tot stand bij een eerdere transfer tussen beide ploegen: die van Lassana Diarra naar de Spaanse hoofdstad.
John Metgod, coach bij Portsmouth, tipte manager Tony Adams over Drenthe. Dat meldt News of the World. De oud-Feyenoorder speelt sinds juni 2007 in Madrid, maar komt niet voor in de eerste plannen van de nieuwe trainer Juande Ramos.
Vind Slory ook vrij snel hoor. Castelen was vrij wisselvallig.Ik wil Slory wel eens een paar wedstrijden achter elkaar in de basis zien.Maarja ik ben ook van mening dat Lee niet verhuurd moest wordenquote:Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Castelen was nog snel en kon z'n lichaam nog een beetje gebruiken.
Slory is helemaal niet snel. Dat denk je gewoon omdat hij klein en zwart is.quote:Op zondag 28 december 2008 22:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vind Slory ook vrij snel hoor.
quote:Maarja ik ben ook van mening dat Lee niet verhuurd moest worden.
Als je een aantal goede oudere spelers kunt halen is het heel leuk en aardig maar dit levert op de lange termijn niets op. Het kost namelijk alleen maar geld. Ze hadden goed moeten scouten in het buitenland of talentjes in de Eredivisie moeten kopen. Op die manier kun je bouwen naar een betere toekomst. Op deze manier blijf je in de negatieve spiraal want ik zie het ook volgend seizoen niet rooskleurig in voor Feyenoord. Zulke spelers worden alleen gehaald om het publiek tevreden te stellen maar er zit op de lange termijn geen gedachte achter. Het enige wat Feyenoord zou kunnen redden is het vertrek van Peter Bosz en een betere scouting.quote:Op zondag 28 december 2008 22:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Mwa als jij tegen mij zou zeggen dat na het seizoen 2006-2007 Makaay,de Cler,van Bronckhorst,Hofland en nog een paar konden komen had ik het waarschijnlijk ook wel gedaan. Jij niet dan?
Er zit/zat zeker een gedachte achter voor de lange termijn. Door het aantrekken van de ervaren spelers dacht de clubleiding een stabiele basis te hebben om de talenten te laten rijpen en zo Champions league te halen. Door de ervaren spelers zouden we ook nog meer aantrekkingskracht hebben voor andere jonge talenten uit Nederland en buitenland.quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef toma het volgende:
[..]
Als je een aantal goede oudere spelers kunt halen is het heel leuk en aardig maar dit levert op de lange termijn niets op. Het kost namelijk alleen maar geld. Ze hadden goed moeten scouten in het buitenland of talentjes in de Eredivisie moeten kopen. Op die manier kun je bouwen naar een betere toekomst. Op deze manier blijf je in de negatieve spiraal want ik zie het ook volgend seizoen niet rooskleurig in voor Feyenoord. Zulke spelers worden alleen gehaald om het publiek tevreden te stellen maar er zit op de lange termijn geen gedachte achter. Het enige wat Feyenoord zou kunnen redden is het vertrek van Peter Bosz en een betere scouting.
quote:Op zondag 28 december 2008 18:59 schreef TC03 het volgende:
Volgens Humberto Tan () wil NEC in de winterstop Slory halen. Ik weet niet hoeveel geld die suikeroom van NEC beschikbaar stelt, maar ik zou zeggen: strik eromheen.
En dat was al een drama, kon me zo aan hem ergeren, al heeft hij qua cijfers wel 1 goed seizoen gedraaid, met ik meen, 8 goals en 8 assists.quote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een slechtere versie van Castelen, dat zegt toch al genoeg.
Als je een stabiele basis wilt leggen door oudere spelers te halen dan maak je een fout. Ook financieel gezien is het een slechte zaak. Het aantrekken van v.Bronckhorst was een goede zet, een ervaren speler waar de jonge nog veel van kunnen leren. Maar bij Feyenoord zitten er te veel van dat soort spelers in de selectie. De balans is ver te zoeken. Pure zelfoverschatting om te denken dat je direct gaat presteren wanneer je een aantal oudere spelers aantrekt en van heel ver moet komen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:03 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Er zit/zat zeker een gedachte achter voor de lange termijn. Door het aantrekken van de ervaren spelers dacht de clubleiding een stabiele basis te hebben om de talenten te laten rijpen en zo Champions league te halen. Door de ervaren spelers zouden we ook nog meer aantrekkingskracht hebben voor andere jonge talenten uit Nederland en buitenland.
Dat het zo is gelopen is natuurlijk bij voorbaat zeer lastig in te schatten.
quote:Op maandag 22 december 2008 01:03 schreef Stefkuh het volgende:
al zal, ondanks dat NAC deze situatie in haar schoot geworpen krijgt, daar waarschijnlijk toch weer die kuip angst zijn die ze al de hele vaderlandse voetbalgeschiedenis hebben....
20 competitiegoals gemaakt in 65 wedstrijden. Met name zijn eerste seizoen was netjes, tien goals. Voor een rechtsbuiten zijn dat best behoorlijke cijfers, dus cijfermatig heeft Castelen het inderdaad nog niet zo slecht gedaan bij Feyenoord.quote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef Luni het volgende:
[..]
En dat was al een drama, kon me zo aan hem ergeren, al heeft hij qua cijfers wel 1 goed seizoen gedraaid, met ik meen, 8 goals en 8 assists.
quote:Een Feyenoordfan die een Ajaxsupporter had geslagen heeft een werkstraf gekregen van 40 uur. Verder kreeg hij een voorwaardelijke celstraf van vier weken.
Het slachtoffer(17) zat op 21 september van dit jaar tijdens de klassieker in een Feyenoordvak en juichte toen Ajax het eerste doelpunte maakte. Een 40-jarige man uit Geertruidenberg werd daar zo boos om, dat hij de Ajaxfan een klap gaf. Volgens de man zelf was het 'een tikje' en geen stomp.
De verdachte zei maandag tegenover de rechter dat hij het wel dom had gevonden van de Ajaxsupporter om te juichen. Maar hij erkende dat zijn actie ook dom was geweest. Hij zei spijt te hebben van de mishandeling. 'Je kan het helaas niet meer terugdraaien'. De man is al 28 jaar Feyenoordsupporter en gaat ook mee naar uitwedstrijden van de club. De KNVB heeft de man direct na het incident een stadionverbod van drie jaar opgelegd.
Officier van justitie Jacqueline Bonnes liet tijdens de rechtszaak beelden zien van het bewuste vak, kort na het incident. 'Je ziet dat meerdere mensen zich ermee gaan bemoeien. Ze proberen het slachtoffer en zijn vader te belagen en het is te danken aan de stewards dat het niet verder uit de hand is gelopen. De klap had de lont in het kruitvat kunnen zijn'.
De zaak wekte aanvankelijk extra veel beroering, doordat de politie meldde dat het slachtoffer een 12-jarig kind zou zijn. Later werd die leeftijd gecorrigeerd naar 17 jaar. Saillant detail is dat de vader van de jongen aandeelhouder is bij Feyenoord. Daardoor had hij vrijkaartjes gekregen in het Feyenoordvak. 'Hij had vooraf wel drie keer tegen zijn zoon gezegd dat hij beter niet kon juichen', aldus justitie. De man en zijn zoon hebben zelf geen aangifte gedaan, uit angst voor represailles.
Voor de rechtbank stond maandag nog een tweede Feyenoorsupporter terecht. Deze 28-jarige man kreeg ook een werkstraf van 40 uur, omdat hij voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax discriminerende opmerkingen had gemaakt in de richting van de Ajax-supporters. De man zei zich diep te schamen en verklaarde sindsdien niet meer naar een wedstrijd van Feyenoord te zijn geweest.
Landzaat schijnt volgende maand wel weer te kunnen voetballen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog nieuwe spelers?
Best zielig idd.... We pikken veel teveel. Feyenoord was vroeger een warme club. Wat er nu in het Maasgebouw zit is allemaal glibberig en koud en voorspelbaar.quote:Op maandag 29 december 2008 18:59 schreef Lastpost het volgende:
Best grappig (verkeerde woordkeuze) trouwens dat het me deze winterstop eigenlijk geen ruk meer interesseerd wat er komt of vertrekt.
Zover is m'n club inmiddels al gezakt op vele fronten, dat ik me amper meer druk kan maken dat er randdebielen als Timmer en Greene bij Feyenoord zitten.
Maar toch, wel weer zin in de eerstvolgende wedstrijd, dat dan weer wel.
Met jou erin graag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:37 schreef TJDoornbos het volgende:
1-1-09 het maasgebouw in de brand!
Dus meerdere weken achter elkaar geen Feyenoord nederlaagquote:
Jeuh.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Dus meerdere weken achter elkaar geen Feyenoord nederlaag
quote:Feyenoord: hopen op betere tijden
Door WESSEL PENNING
ROTTERDAM - [FEYENOORD 100 JAAR DEEL 46] Op 19 juli bestond Feyenoord precies 100 jaar. Elke week besteedt deze site op geheel eigen wijze aandacht aan de roemruchte clubgeschiedenis. Deel 46 en slot: De toekomst. Ofwel: Hoe nu verder?
afbeelding vergroten Ernst Happel zwaait na het behalen van het grootste succes uit de clubgeschiedenis. Wordt de Coolsingel ooit weer zo vol als in 1970? FOTO ANP
Coen, Willem, Ove, Ernst en Pierre werden het vaakst genoemd. Dat spreekt voor zich. Maar ook minder vermaarde Feyenoorders als Henk Wery, Petur Petursson, Marian Damachin, Glenn Kwidama en Clemens Zwijnenberg kwamen het afgelopen jaar in deze serie voorbij.
En wat hebben we genoten van Piet Romeijn, die zo mooi vertelde over de Europa Cup, die hij - simpele back, echte volksjongen uit Schiedam - op een woensdagavond in 1970 eventjes won. ,,Allejezus,’’ riep rooie Piet tegen de verslaggever uit. ,,Dat ik dit heb mogen meemaken!’’
Piet Romeijn stond zo, zonder dat ie ’t zelf besefte, symbool voor de emoties die de volksclub Feyenoord de afgelopen honderd jaar heeft opgeroepen. In bijna vijftig afleveringen werden we geconfronteerd met een bijna onvoorwaardelijke liefde voor de voetbalclub Feyenoord. Fans en (oud-)spelers mogen het niet altijd fijn hebben gehad bij deze onrustige club, het geloof, of tenminste de hoop dat ooit weer mooie tijden zouden komen is nooit weggegaan.
Zelfs nu niet in het horrorjaar 2008?
Voor de zekerheid vragen we het drie kenners: twee fans en een sympathisant. De ene fan is Tanny de Visser-Wolff, voormalig voorzitter van de suportersvereniging én de dochter van de legendarische clubadministrateur Phida Wolff. De andere fan is Jan Oudenaarden, historicus te Rotterdam. De sympathisant is oud-speler Tinus Bosselaar, tegenwoordig Spartaan.
Het slotwoord van 100 jaar Feyenoord is aan dit drietal.
Tinus Bosselaar: ,,Begrijp me goed, ik ben honderd procent Spartaan. Maar ik gun Feyenoord het allerbeste. Ik hoop dat het snel beter zal gaan.’’
Jan Oudenaarden: ,,Het komt wel weer goed. Het is niet de eerste keer dat het ons slecht gaat. In de jaren tachtig en negentig, onder de trainers Verbeek en Israel, zaten er acht-, negenduizend man in het stadion. Zie het als een golfbeweging.’’
Tanny Wolff: ,,Maar het wordt een hele moeilijke kwestie. We moeten reëel zijn. De problemen zijn heel groot. We moeten ons nu richten op de top vijf en we zullen zeker een paar jaar nodig hebben om weer kampioen te worden. Misschien zit er nog talent in de jeugd.’’
Oudenaarden: ,,In 2002 wonnen we de UEFA Cup nog. Vorig jaar de KNVB-beker. In de jaren negentig werden we twee keer kampioen en wonnen we jaren achtereen de beker. De beste jaren had de club in de jaren twintig en dertig en zestig en zeventig van de vorige eeuw. Daartussen zaten ook mindere perioden.’’
Bosselaar: ,,Feyenoord is een grote club. Dat stadion, dat publiek. Feyenoord hoort in de top drie van Nederland te staan.’’
Oudenaarden: ,,Ik had er dit jaar meer van verwacht. Misschien gaat het volgend jaar beter. Maar dat zeggen we tegenwoordig steeds vroeger in een seizoen.’’
Wolff: ,,Als mijn vader nog zou leven zou hij heel verdrietig zijn. Hij zou zeggen: ‘Feyenoorders probeer hier samen goed uit te komen!’ Maar ik geloof nog in succes. Een Europa Cup? Niets is onmogelijk. Als je veel geluk hebt, kun je ver komen. Zoveel pech als dit jaar zullen we niet gauw meer hebben, dus…’’
Bosselaar: ,,Een Europa Cup? Van mij maggen ze. Maar waar in Nederland wordt nog goed gespeeld? Alle goede voetballers zitten in het buitenland. Dat komt door die enorme transfersommen en salarissen. Ik kreeg in mijn tijd 200 euro per wedstrijd en dat was toen een heel bedrag. Ik misgun het die spelers van nu niet hoor, maar voor dat bedrag trappen ze tegenwoordig niet eens een cornerbal.’’
Oudenaarden: ,,De voetballer is een melkkoe geworden. Het voetbal is volledig gecommercialiseerd. Dus zolang het grote geld in het buitenland zit, kunnen wij die Europa Cup waarschijnlijk vergeten. Heb je een keer een goede speler, dan ben je hem zo weer kwijt. Kijk naar Kalou, Kuijt en Van Persie. Die speelden, kort geleden, nog hier.’’
Wolff: ,,We moeten geld zien te genereren. Het nieuwe stadion zal veel geld opleveren.’’
Bosselaar: ,,Je moet als club niet te veel slechte seizoenen hebben. Want dan krijg je problemen met je sponsors.’’
Oudenaarden: ,,Die vercommercialisering is niet goed voor het voetbal. Op een dag zal de melkkoe worden vermoord. In Italië, Spanje en Engeland zal deze gekte ook ooit ophouden. Tot die tijd moet Feyenoord overleven.
Dat moet lukken. Deze club heeft zoveel aanhang. Die leeft zo onder de mensen. Overal in het land heb je Feyenoord-cafés. Overal in het land zitten mensen die zeggen Feyenoord-supporter te zijn.’’
Wolff: ,,De clubtrouw is groot. We hebben een grote achterban.We hebben een grote naam. Die naam zal nooit verloren gaan. Het instituut Feyenoord blijft altijd bestaan.’’
Idd.Dus dan ook geen kut ventjes zoals jij in dit topicquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Dus meerdere weken achter elkaar geen Feyenoord nederlaag
heb jij niet eens een SCC? neppert...quote:Op maandag 29 december 2008 18:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Boeit jou dat.
Kan ik trouwens je SCC overkopen? Je gaat toch niet meer.
Jij ook hèquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:53 schreef denthemen het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mannen, ondanks alles
quote:Inspraak in Feyenoord
De inspraak die Feyenoord haar supporters gaat geven, heeft weinig te maken met de uitslag van het voorgaande weekend. Supporters krijgen invloed op zaken die het cultureel erfgoed aangaan. In de Stichting Continuïteit, daar waar één gekozen supporter in plaats gaat nemen, worden zaken geregeld die wel wat verder gaan dan het aantrekken of verkopen van een speler. De Stichting Continuïteit moet bijvoorbeeld zijn veto geven als er gesleuteld wordt aan clubnaam, -logo of -kleuren. Maar ook als het wijzigingen aangaat als verandering van shirt, structuur van de opleiding of het nieuw te bouwen stadion.
Ook benoemt de Stichting Continuïteit samen met de andere aandeelhouders de directie en Raad van Commissarissen en stelt het onder meer de jaarrekening vast. Binnen Feyenoord geldt de Stichting Continuïteit als een hoog orgaan waar zowel directie als Raad van Commissarissen beleidsmatig onmogelijk omheen kunnen.
‘Het Legioen’ zal in eerste instantie één afgevaardigde sturen. Naar gelang ‘Het Legioen’ qua aangesloten supporters stijgt, zal dat aantal uitgroeien naar twee. De afgevaardigde heeft meer gewicht dan je op het eerste gezicht zou zeggen. De man of vrouw die tienduizenden supporters vertegenwoordigt, is bij een publiciteitsgevoelige club als Feyenoord zeker iemand om rekening mee te houden. Juist omdat deze voorgedragen supporter de stem van het Legioen symboliseert, kan hij/zij onmogelijk simpel aan de kant worden geschoven.
Bij de verzending van het seizoengeschenk in december 2008 is een stappenplan meegestuurd over de details van het stemrecht. U kunt dit stappenplan hier teruglezen.
Tot en met 11 januari kunt u zich beschikbaar stellen als bestuurder van de Stichting Het Feyenoord Legioen. U kunt uw motivatie sturen naar stemrecht@feyenoord.nl indien u vindt dat u voldoet aan onderstaand functieprofiel.
PROFIELSCHETS BESTUURDER STICHTING HET FEYENOORD
- Meerderjarig (dat wil zeggen ouder dan 18 jaar);
- Deelnemer aan Het Legioen, grote affiniteit met Feyenoord en bekend met de historie en cultuur van de club;
- Van onbesproken gedrag, dat wil zeggen niet in aanraking gekomen nimmer een stadionverbod opgelegd gekregen;
- Bij voorkeur bestuurlijke ervaring in voetbal- dan wel sportgerelateerde
- Bij voorkeur administratieve ervaring;
- Representatief;
- Bij voorkeur ervaring met de organisatie van een verkiezing.
Als bestuurder van de Stichting Het Feyenoord Legioen bent u samen met Eric Gudde (algemeen directeur) en Boudewijn Poelmann (Raad van Commisarissen) verantwoordelijk voor de bestuurlijke beslissingen over Het Legioen. Als bestuurder van de Stichting denkt u mee over de koers van Het Legioen. U dient in de gelegenheid te zijn om de maandelijkse bestuursvergadering bij te wonen.
STELLINGEN
Op de site van Het Legioen zullen regelmatig stellingen worden geplaatst waarover u zich als Legioenpashouder kunt uitspreken. De uitslag van deze stellingen zal door de gekozen bestuurders worden overgedragen. Wilt u ook uw mening geven? Log dan in op de site van Het Legioen (linken naar de ‘mijn gegevens pagina’) met uw Legioenpasnummer en wachtwoord. Onder ‘stemrecht’ vindt u de huidige stelling. Heeft u suggesties voor een nieuwe stelling? Dan kunt u die mailen naar stemrecht@feyenoord.nl.
Tekenend.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
IN DE FOUT
Tegen Willem II’er Demouge werden tot nu toe 48 overtredingen begaan, maar heb geen medelijden met de spits. De bonkige spits leeft van fysieke duels en overtrad zelf nog veel vaker de regels. Demouge tekent voor 63 fouten. Hij stond zestien keer buitenspel, maar vliegt er ook regelmatig te stevig in.
TOP-5 OVERTREDINGEN BEGAAN
1. Demouge
63
2. De Lange
47
3. Bahia
46
4. Berg, Lovre
42
5. Poepon
36
De enige verdediger in dat lijstje. Niet verrassend, maar goed.
Misschien ook omdat Bahia bijna alle wedstrijden gespeeld heeft?quote:
Feest in Ahoy: afgelastquote:In het Feyenoord Magazine laat Eric Gudde weten tevreden te zijn over de manier waarop het honderdjarig jubileum is gevierd.
Dat dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Feest in Ahoy: afgelast
Jubileumtoernooi: 2e ring gesloten
Feest van de eeuw: gratis kaartjes bij een pak koffie
Leggen ze voor de simpele Feyenoorder nog even uit wat de betekenis van meerderjarig isquote:- Meerderjarig (dat wil zeggen ouder dan 18 jaar);
blijkbaar nodig ja, als Gudde in z'n mailbox kijkt weet ie wat voor vlees hij in de kuip heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Leggen ze voor de simpele Feyenoorder nog even uit wat de betekenis van meerderjarig is
Kut nu zal het wel snel uitverkocht zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:56 schreef Kopbal het volgende:
Voorrangsperiode voor de beker was tot 2 januari ipv tot en met.![]()
ik heb er nog wel 1 te koopquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:56 schreef Kopbal het volgende:
Voorrangsperiode voor de beker was tot 2 januari ipv tot en met.![]()
Nee, je kreeg alleen iets van een tientje korting.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kut nu zal het wel snel uitverkocht zijn
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaan we nog kopen kopen![]()
1e misser van Bosz in 2009 is alweer gemaakt,
De Man had gehaald moeten worden![]()
Niets in de media erover, maar ik zag wel dat ie aangeslagen was na zijn wissel. Sjonge jonge.quote:Naar nu blijkt heeft Wijnaldum heeft z'n teen gebroken in de wedstrijd op tweede kerstdag. Twee dagen terug onderzocht in het Erasmus MC, omdat ie er last van bleef houden. Is vier tot zes weken uit de roulatie. Die mist dus in ieder geval de start van de tweede helft van de competitie op 16 januari.
Bron?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niets in de media erover, maar ik zag wel dat ie aangeslagen was na zijn wissel. Sjonge jonge.
Zie niks.quote:
Zegt natuurlijk wel wat over de toestand van Feyenoord, hoewel die natuurlijk al wel bekend was. En of een spits als Huntelaar bij Feyenoord zou slagen vraag ik me af, omdat nu ook de aanvoer erg mager is en hij het daar natuurlijk voornamelijk van moet hebben.quote:Woerts: "Huntelaar wilde naar Feyenoord"
Voormalig Feyenoord-directeur Chris Woerts heeft tegenover VI een boekje open gedaan over zijn periode bij Feyenoord. Woerts vertelt over het gebrek aan financiële slagkracht, en een akkoord met Klaas-Jan Huntelaar, die uiteindelijk niet tekende.
Woerts, die tien seizoenen actief was voor Feyenoord, begint op 12 januari aan een nieuw avontuur. De 49-jarige directeur gaat aan de slag in de Premier League, bij Sunderland.
De beleidsbepaler weet wat het probleem is bij de huidige nummer twaalf van de Eredivisie. "Feyenoord mist financiële slagkracht. Ik weet nog goed dat we in de tijd van technisch directeur Mark Wotte (2004/2005) bezig waren met een grote sanering van de spelersgroep. Er gingen een heleboel spelers uit, maar we zouden er één kopen."
"De keus was gevallen op Klaas-Jan Huntelaar van sc Heerenveen", vervolgt Woerts. "Hij had al met alle grote clubs gesproken, maar ging ook met Feyenoord om de tafel. Na een tijdje belde hij ons. De keuze was op Feyenoord gevallen, het verhaal van Wotte had hem het meest aangesproken."
Toch tekende de spits van Real Madrid geheel onverwachts bij Ajax. "Wij naar Heerenveen, daar hoorden wij het bedrag. Maar om dat te kunnen betalen, moesten we eerst Dirk Kuijt zien te verkopen. Anders ging het niet, hadden we gewoon de centen niet. Maar daar ging Huntelaar niet op wachten. Ajax legde hetzelfde bedrag direct op tafel, en dus tekende hij daar. Dat bedoel ik met een gebrek aan slagkracht."
Uiteindelijk speelde de international 92 competitieduels voor Ajax waarin hij 76 keer scoorde. Huntelaar maakt vermoedelijk zondag zijn debuut voor zijn nieuwe club Real Madrid, dat hem voor 27 miljoen overnam van de club uit Amsterdam.
voetbalprimeur.nl
Ongelooflijk als dat waar is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niets in de media erover, maar ik zag wel dat ie aangeslagen was na zijn wissel. Sjonge jonge.
Is die gifbeker nou nog niet leeg?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat Woerts zegt is niks nieuws...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef stame het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk wel wat over de toestand van Feyenoord, hoewel die natuurlijk al wel bekend was. En of een spits als Huntelaar bij Feyenoord zou slagen vraag ik me af, omdat nu ook de aanvoer erg mager is en hij het daar natuurlijk voornamelijk van moet hebben.
Die zit nu al 7 jaar tot de nok toe gevuld.quote:
Waar zie je dat dan op zijn Hyves? Ik kan niks vinden hoor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Die georgino heeft niks joh, lees zijn hyves maar
Ja, maar Jorien plaatst het niet, vanwege het mysterie. We moeten hem eerst vererenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan op zijn Hyves? Ik kan niks vinden hoor!
Ow wacht ik kan zijn krabbels niet lezen omdat ik niet zijn Hyves vriend ben, wat jij natuurlijk wel bent
Inderdaad. Word gewoon wekelijks opnieuw gevuld.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:01 schreef Happel het volgende:
Die zit nu al 7 jaar tot de nok toe gevuld.
inderdaad, hij zou bij Feyenoord de helft minder scoren en nu voor 2 miljoen verkocht worden aan een Europese subtopperquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef stame het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk wel wat over de toestand van Feyenoord, hoewel die natuurlijk al wel bekend was. En of een spits als Huntelaar bij Feyenoord zou slagen vraag ik me af, omdat nu ook de aanvoer erg mager is en hij het daar natuurlijk voornamelijk van moet hebben.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Die georgino heeft niks joh, lees zijn hyves maar
quote:Domper voor Wijnaldum
ROTTERDAM - Het nieuwe jaar is voor Feyenoorder Georginio Wijnaldum teleurstellend begonnen. De teenblessure die hij tegen NAC Breda opliep, blijkt ernstiger dan verwacht.
Wijnaldum blijkt een breuk te hebben opgelopen en is daardoor enige tijd uitgeschakeld. Hoe lang het herstel gaat duren, is nog onbekend.
telegraaf
quote:De Cler en Hofland terug op veld
ROTTERDAM - Tim de Cler en Kevin Hofland hebben in het nieuwe jaar de training bij Feyenoord hervat. Na een korte vakantie verscheen het duo vandaag weer op het trainingsveld, waar een individuele training werd afgewerkt. Beide spelers kampten met hamstringproblemen.
Ook Jon-Dahl Tomasson en Serginho Greene lieten zich even zien op het veld. Het tweetal trainde nog niet met de groep mee. Het herstel van Tomasson zal sowieso nog wel enige tijd duren. Ron Vlaar en Denny Landzaat waren afwezig.
Feyenoord vertrekt morgen naar het Turkse Belek voor een trainingskamp.
telegraaf
Dat heb je ook op zijn hyves tegen hem gezegd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wijnaldum was toch prut de laatste weken
Tja, hij mislukte ook bij RC Genk, Getafe en Flamengo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:25 schreef jorienvdherik het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=71069
Goed werk weer van Bosz
Toen kochten ze andere spelersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, hij mislukte ook bij RC Genk, Getafe en Flamengo.
En je weet nooit hoe een carrière verder verloopt.
Had hij hem gehouden dan had hij weer een onnodige salarispost erbij (buiten de EU) en dat was net wat Feyenoord niet kon gebruiken.
stuur nog ff een mailtjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Goed werk weer van Bosz
Jij zou een speler die flopt in België, Spanje en Brazilië natuurlijk een contract voor het leven aanbieden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Goed werk weer van Bosz
In zijn 1e uitleen periode 18 duels 10 goalsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:10 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Jij zou een speler die flopt in België, Spanje en Brazilië natuurlijk een contract voor het leven aanbieden.
Ja Connoly scoorde ook vet vaak op Woudesteijn maar op Zuid ook niet veel!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In zijn 1e uitleen periode 18 duels 10 goals
Standaard aankoop bij FM '08.Halen!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:39 schreef venomsnake het volgende:
Feyenoord schijnt interesse te hebben in de 17 jarige Niklas Bärkroth.
bron:
quote:1. TIMMER, Henk 15 (0)
2. LUCIUS, Theo 9 (0)
3. HOFLAND, Kevin 11 (1)
4. ANDRÉ BAHIA (BRA) 16 (2)
5. CLER, Tim de 13 (0)
6. EL AHMADI, Karim (MAR) 10 (1)
7. LANDZAAT, Denny 1 (0)
8. BRONCKHORST, Giovanni van 16 (1)
9. MAKAAY, Roy 14 (6)
10. BRUINS, Luigi 13 (1)
11. TOMASSON, Jon Dahl (DEN) 3 (4)