Omdat alleen NAC het als een klassieker ziet zekerquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:59 schreef TC03 het volgende:
Ze noemden het ook de 'semi-klassieker'.
ergens te zien nog of niet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:28 schreef sjimz het volgende:
De TT mag ook wel veranderd worden nu!
Wat een goal van Biseswar!
tnx, maar die had ik al gezienquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:18 schreef Happel het volgende:
[..]
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19818
quote:Deze video is alleen binnen Nederland beschikbaar.
This video is only viewable from within the Netherlands.
prima te zien hoor, thanksquote:
ik vond lucius ook prima bezig. Wat me vooral opviel was dat hij een aantal echt strakke passes had van achteruit, heb ik al tijden niet meer gezien in de Kuip... De luus en De Rijck mogen het van mij na de winterstop nog eens samen proberen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Afzwaaier.Geweldig schot vanaf 34,4 (EredivisieLive) meter.
![]()
Trouwens hele verstandige overtreding van Wattameleo in de slotfase, als het uit die kans 3-2 zou worden, zat er weer zo'n 3-3 in als jaren geleden. Terecht geen rood dacht ik overigens, verder viel Derijck me erg positief op. Hij kopte elke bal steeds uitstekend weg. Toch bizar dat Derijck, de Tien en Biseswar vandaag de betere waren.![]()
Makaay speelde ook weer gewoon heel solide. Nu nog de aanvoer en dan komt het zeker goed. Hij nam die ene bal van Wijnaldum ook prachtig uit de lucht, net naast helaas.
Op de achtergrond bij dat shot van Verbeek zie je mij in het gouden shirt, naast een gast in blauwe jas..........WTF!quote:
Ik zie je !!111!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Op de achtergrond bij dat shot van Verbeek zie je mij in het gouden shirt, naast een gast in blauwe jas..........WTF!
Wow, jij bent een echte.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Op de achtergrond bij dat shot van Verbeek zie je mij in het gouden shirt, naast een gast in blauwe jas..........WTF!
Lucius is altijd goed rond deze tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik vond lucius ook prima bezig. Wat me vooral opviel was dat hij een aantal echt strakke passes had van achteruit, heb ik al tijden niet meer gezien in de Kuip... De luus en De Rijck mogen het van mij na de winterstop nog eens samen proberen.
Die knakker komt er echt nooit meer vanaf he.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Lucius is altijd goed rond deze tijd van het jaar.
Was inderdaad een geweldige goal..quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Godver, die teringhonden flikken het altijd als je het niet verwacht hè
De goal van Biseswar![]()
Sinds wanneer dan? Vond het de laatste wedstrijden redelijk bagger anders.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef Chadi het volgende:
Was inderdaad een geweldige goal..
Effe kijken of er nu nog mensen zijn die het lichtpuntje niet zien.
feyenoord is al een tijdje de weg up aan het inslaan kwa voetbal.. niet kwa resultaten en nu komt dan eindelijk een goed resultaat.
Wel leuk om te zien overigens... Met wat geluk kan je alsnog bij de eerste 5 eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |