Hij is ook net geblesseerd geweest, geef hem nog een paar wedstrijden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Slory is niet goed genoeg voor Feyenoord denk ik.
Zondag is er weer studio sport.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:23 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand een gifje op filmpje van de goal van Biseswar? Hoorde dat hij geweldig was maar heb alles gemist door dat kut kerst
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19818quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:23 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand een gifje op filmpje van de goal van Biseswar? Hoorde dat hij geweldig was maar heb alles gemist door dat kut kerst
Afzwaaier.quote:Veel hoop, geen resultaat. NAC verloor vanmiddag in rotterdarm met 3-1 van die ene club uit rotterdarm. Voor rust werd het uit het niets 2-0, een afzwaaier 1-0 en een zuiver buitenspel doelpunt 2-0. Dan weet je dat het gespeeld is. Na de thee 3-0 als gevolg een blunder van Ten Rouwelaar en Amoah mocht vak voor tijd de eer redden.
Hoezo? As far is I know is er totaal geen reden toequote:Er zijn maar twee wedstrijden die ze buiten Breda MOETEN winnen en een daarvan is in die stink kuip !!
De Bies.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Afzwaaier.Geweldig schot vanaf 34,4 (EredivisieLive) meter.
![]()
Trouwens hele verstandige overtreding van Wattameleo in de slotfase, als het uit die kans 3-2 zou worden, zat er weer zo'n 3-3 in als jaren geleden. Terecht geen rood dacht ik overigens, verder viel Derijck me erg positief op. Hij kopte elke bal steeds uitstekend weg. Toch bizar dat Derijck, de Tien en Biseswar vandaag de betere waren.![]()
Makaay speelde ook weer gewoon heel solide. Nu nog de aanvoer en dan komt het zeker goed. Hij nam die ene bal van Wijnaldum ook prachtig uit de lucht, net naast helaas.
Feyenoord heeft hier geluk mee gehad, als de naam goed stond op het shirt hadden ze geen schijn van kans.quote:
Idd een beetje treurigquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:55 schreef BertMaalderink het volgende:
Waar komt die aversie van NAC tegen Feyenoord eigenlijk vandaan? Vind ik altijd zo treurig, van die eenzijdige 'rivaliteit'. Als je dat elke keer weer leest op De Rat...
Hoezo? As far is I know is er totaal geen reden toe![]()
Ze noemden het ook de 'semi-klassieker'.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Idd een beetje treurigAlsof het een klassieker is
Te treurig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef BertMaalderink het volgende:
http://schijtfeyenoord.hyves.nl/
Zo, dan ga ik nu een potje huilen.
waarom? omdat er gewonnen is is ineens alles anders en zijn er geen rellen? hypocriet...quote:
Uit het AD verslag:quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:55 schreef BertMaalderink het volgende:
Waar komt die aversie van NAC tegen Feyenoord eigenlijk vandaan? Vind ik altijd zo treurig, van die eenzijdige 'rivaliteit'. Als je dat elke keer weer leest op De Rat...
[..]
Hoezo? As far is I know is er totaal geen reden toe![]()
\quote:Op Tweede Kerstdag slaagde Feyenoord er zowaar in het rampjaar 2008 monter af te sluiten, dankzij een 3-1 overwinning op NAC. Na maanden vol treurnis en ergernis, wandelde het thuispubliek gisteren tevreden richting kerstdiner. Juist op een middag dat eigenlijk niemand daar op had gerekend.
Met dank ook aan de Bredase ploeg, dat in het Rotterdamse stadion steevast transformeert tot een Noad Angsthazen Combinatie. Nog nooit sinds de invoering van het betaald voetbal won NAC in de Kuip van Feyenoord en ook gisteren bleef die traditie in stand.
Omdat alleen NAC het als een klassieker ziet zekerquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:59 schreef TC03 het volgende:
Ze noemden het ook de 'semi-klassieker'.
ergens te zien nog of niet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:28 schreef sjimz het volgende:
De TT mag ook wel veranderd worden nu!
Wat een goal van Biseswar!
tnx, maar die had ik al gezienquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:18 schreef Happel het volgende:
[..]
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19818
quote:Deze video is alleen binnen Nederland beschikbaar.
This video is only viewable from within the Netherlands.
prima te zien hoor, thanksquote:
ik vond lucius ook prima bezig. Wat me vooral opviel was dat hij een aantal echt strakke passes had van achteruit, heb ik al tijden niet meer gezien in de Kuip... De luus en De Rijck mogen het van mij na de winterstop nog eens samen proberen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Afzwaaier.Geweldig schot vanaf 34,4 (EredivisieLive) meter.
![]()
Trouwens hele verstandige overtreding van Wattameleo in de slotfase, als het uit die kans 3-2 zou worden, zat er weer zo'n 3-3 in als jaren geleden. Terecht geen rood dacht ik overigens, verder viel Derijck me erg positief op. Hij kopte elke bal steeds uitstekend weg. Toch bizar dat Derijck, de Tien en Biseswar vandaag de betere waren.![]()
Makaay speelde ook weer gewoon heel solide. Nu nog de aanvoer en dan komt het zeker goed. Hij nam die ene bal van Wijnaldum ook prachtig uit de lucht, net naast helaas.
Op de achtergrond bij dat shot van Verbeek zie je mij in het gouden shirt, naast een gast in blauwe jas..........WTF!quote:
Ik zie je !!111!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Op de achtergrond bij dat shot van Verbeek zie je mij in het gouden shirt, naast een gast in blauwe jas..........WTF!
Wow, jij bent een echte.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Op de achtergrond bij dat shot van Verbeek zie je mij in het gouden shirt, naast een gast in blauwe jas..........WTF!
Lucius is altijd goed rond deze tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik vond lucius ook prima bezig. Wat me vooral opviel was dat hij een aantal echt strakke passes had van achteruit, heb ik al tijden niet meer gezien in de Kuip... De luus en De Rijck mogen het van mij na de winterstop nog eens samen proberen.
Die knakker komt er echt nooit meer vanaf he.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Lucius is altijd goed rond deze tijd van het jaar.
Was inderdaad een geweldige goal..quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:19 schreef Happel het volgende:
Godver, die teringhonden flikken het altijd als je het niet verwacht hè
De goal van Biseswar![]()
Sinds wanneer dan? Vond het de laatste wedstrijden redelijk bagger anders.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef Chadi het volgende:
Was inderdaad een geweldige goal..
Effe kijken of er nu nog mensen zijn die het lichtpuntje niet zien.
feyenoord is al een tijdje de weg up aan het inslaan kwa voetbal.. niet kwa resultaten en nu komt dan eindelijk een goed resultaat.
Wel leuk om te zien overigens... Met wat geluk kan je alsnog bij de eerste 5 eindigen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer kwam Vlaar weer terug?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:56 schreef ursel het volgende:
[..]Die de Guzman zijn we dus nog veel langer kwijt als die pas in ut nieuwe jaar geopereerd wordt..
quote:Ron Vlaar (foto) wordt pas in de volgende competitie terug verwacht.
ach, lampies - twente gelijk, dus het begin is er.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:28 schreef Staanplaats het volgende:
5de? Hmmm moeten we 10 punten inlopen..
Zie dat niet gebeuren, krijgen nog best wat puittige wedstrijden voor onze kiezen, of we moeten na de winterstop heel blijven en in 'flow' terecht gaan komen.
idd zeg. wat een zondagsschot van een Amsterdammer al niet teweeg kan brengen..quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
Het lijkt hier wel alsof 1 zwaluw een zomer maakt.
Heb je hem weer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
Het lijkt wel alsof jij infantiel bent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
Dronken Fokken de gekste!quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Leonos het volgende:
Ondanks dat ik dronken ben wil ik mijn liefde voor Feyenoord kenbaar maken
Je moet niet drinken als je er niet tegen kan.quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Leonos het volgende:
wat een frustratiequote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Leonos het volgende:
Fantastisch systeem - spelers moeten verkocht worden, ondanks sportieve prestaties.quote:Diego Biseswar in beeld voor wintertransfer
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord heeft aangegeven Diego Biseswar in de winterstop te willen verkopen, wanneer een akkoord over contractverlenging uitblijft. Er is belangstelling voor Biseswar vanuit onder meer Engeland. Het contract van Biseswar loopt na dit seizoen af en Feyenoord is al enkele maanden zonder resultaat in gesprek met de aanvaller over een nieuwe overeenkomst.
Omdat Biseswar is opgenomen in Talent Pool I, is de club er veel aan gelegen hem niet voor niets de deur uit te laten lopen. Dat financiële belang zou echter strijdig zijn met het sportieve belang, want Biseswar is samen met Roy Makaay clubtopscorer met zes goals en was in de eerste seizoenshelft een van de betere Feyenoorders. Biseswar zelf houdt alle opties nog open.
quote:Op zondag 28 december 2008 07:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nett terug van de skihut timmer en de vler niet gezien.!
Als die niet wil tekenen moet die weg jaquote:Op zondag 28 december 2008 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fantastisch systeem - spelers moeten verkocht worden, ondanks sportieve prestaties.
Leonos wel?quote:Op zondag 28 december 2008 07:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wist het welquote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Leonos het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fantastisch systeem - spelers moeten verkocht worden, ondanks sportieve prestaties.
hijquote:Op zondag 28 december 2008 11:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als die niet wil tekenen moet die weg ja
De skihutquote:Op zondag 28 december 2008 07:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan Henk Timmer eindelijk oefenen om ballen te vangen.quote:Op zondag 28 december 2008 11:53 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
De skihutGa dan niet weg, wat een ballentent is dat.
met biseswar win je nog eens een wedstrijdquote:Op zondag 28 december 2008 12:03 schreef Kopbal het volgende:
Als Biseswar verkocht wordt raak je je enige dreigende speler voorin kwijt.
dat ik het nog ooit voor bosz op zou nemen... Maar goed, komt tie.quote:Op zondag 28 december 2008 12:36 schreef Sender_ het volgende:
Ach is ook weer typisch Feijenoord.
Aan het begin van het seizoen mag die jongen weg en is tie geen stuiver waard.
Nu draait ie lekker en zal Bosz hem wel een minimale salarisverhoging bij ze contractverlenging bieden.
Dan gaat ie toch gewoon in Engeland spelen waar die 3 a 4 keer meer gaat verdienen.
Hij werd zelfs afgetest bij Sheffield United, met alle respect toch niet de beste club uit Engeland.quote:Op zondag 28 december 2008 12:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
dat ik het nog ooit voor bosz op zou nemen... Maar goed, komt tie.
Biseswar heeft echt drie x kut gespeeld bij alle vorige clubs, heracles geloof ik en nog een nietszeggend clubje. Echt waardeloos, geloof dat hij ook terugkwam bij ons omdat niemand m meer moest lenen. Tja, en dat wij toen ineens zwaar in de penarie zaten, en hij n vriendin kreeg die voor wekker speelde... De rest is bekend.
Ik hoop inderdaad alleen dat bosz deze knaap gewoon n goed contract aanbiedt, zeker als je hoorde wat al die dertigers verdienen
Taument, Blinker, Van Vossen, Obiku, Kiprich: allemaal geen wereldtop. Maar het waren wel de spelers die soms iets extra's brachten of de handel erdoorheen sleurden. Dus laat die Biseswar maar lekker onmogelijke doelpunten maken en verdedigers aan zich binden omdat hij altijd iets moois uit zijn mouw zou kunnen schudden. Makaay, Bruins of Slory zie je dat niet doen namelijk. Houden dat jochquote:Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef Happel het volgende:
Geeft maar aan hoe abominabel het niveau is op dit moment.
We moeten niet denken dat Biseswar een herontdekte wereldtopper is. Hij kan leuk meekomen op dit moment, maar heeft zeker niet het vereiste niveau voor Feijenoord. Speelde ook niet geweldig afgelopen vrijdag. Hij maakt alleen prachtige doelpunten.
Eensch!quote:Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef Happel het volgende:
We moeten niet denken dat Biseswar een herontdekte wereldtopper is. Hij kan leuk meekomen op dit moment, maar heeft zeker niet het vereiste niveau voor Feijenoord. Speelde ook niet geweldig afgelopen vrijdag. Hij maakt alleen prachtige doelpunten.
Biseswar is gewoon een voetballer van momenten, een beetje zoals Castelen. Inderdaad geen wereldtopper, maar hij heeft brengt wel wat extra's en is daarmee van grote waarde.quote:Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef Happel het volgende:
Zjuust, zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 28 december 2008 17:19 schreef koningdavid het volgende:
Biseswar heeft dreiging. Als je dat weghaalt is Feyenoord alleen maar een team met aardige aanvallende middenvelders maar niemand met een actie of snelheid.
Feyenoorders zaten ook altijd te haten op Castelen maar zulke spelers heb je gewoon nodig. Ook al mislukken er veel acties, het gaat om de acties die wel lukken. Zeggen dat Biseswar eergisteren buiten zijn goal niet echt goed speelde is onzin imho. Zonder Biseswar was Feyenoord die wedstrijd echt een heel stuk minder.
Ligt eraan hoeveel je er dan voor kunt krijgen lijkt me, niet verkopen ten kosten van alles.quote:Op zondag 28 december 2008 18:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Biseswar is in deze selectie wel een van de weinige spelers met dreiging inderdaad.Maarja als hij niet wil verlengen opdonderen en verkopen.
Is Slory zn tas al aan het pakken? Opzouten ermeequote:Op zondag 28 december 2008 18:59 schreef TC03 het volgende:
Volgens Humberto Tan () wil NEC in de winterstop Slory halen. Ik weet niet hoeveel geld die suikeroom van NEC beschikbaar stelt, maar ik zou zeggen: strik eromheen.
Biseswar moeten we houden lijkt me. En Slory is nu al weken fit die raakt binne 3 weken geblesseerd......quote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We kunnen alles wel lekker verkopen (Slory en Biseswar), maar moeten we ook niet aan ons eigen elftal denken?
Natuurlijk, maar dit seizoen kan je als verloren beschouwen. Spelers behouden om nog wat van de tweede seizoenshelft te maken is vrij nutteloos. Als je in de zomer wat wil kunnen doen moet er wat verkocht worden. Biseswar's contract zie ik liever verlengd worden, maar als hij niet bijtekent moet je hem wel verkopen. Slory heeft in de spaarzame minuten die hij heeft gespeeld nog geen moment echt kunnen overtuigen. Daar mis je dus niks aan.quote:Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We kunnen alles wel lekker verkopen (Slory en Biseswar), maar moeten we ook niet aan ons eigen elftal denken?
Slory is toch wel een van de weinige buitenspelers. Hij heeft nog maar erg weinig minuten mogen maken dus we moeten 'm nog niet helemaal gaan afschrijven. Laatste jaar bij excelsior deed hij het best aardig. Soort Castelen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef Kopbal het volgende:
Slory kunnen we missen als kiespijn. Elke miljoen die je nog voor hem kan vangen is mooi meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |