Hij is ook net geblesseerd geweest, geef hem nog een paar wedstrijden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Slory is niet goed genoeg voor Feyenoord denk ik.
Zondag is er weer studio sport.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:23 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand een gifje op filmpje van de goal van Biseswar? Hoorde dat hij geweldig was maar heb alles gemist door dat kut kerst
http://video.eredivisielive.nl/license.php?ProductID=19818quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:23 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand een gifje op filmpje van de goal van Biseswar? Hoorde dat hij geweldig was maar heb alles gemist door dat kut kerst
Afzwaaier.quote:Veel hoop, geen resultaat. NAC verloor vanmiddag in rotterdarm met 3-1 van die ene club uit rotterdarm. Voor rust werd het uit het niets 2-0, een afzwaaier 1-0 en een zuiver buitenspel doelpunt 2-0. Dan weet je dat het gespeeld is. Na de thee 3-0 als gevolg een blunder van Ten Rouwelaar en Amoah mocht vak voor tijd de eer redden.
Hoezo? As far is I know is er totaal geen reden toequote:Er zijn maar twee wedstrijden die ze buiten Breda MOETEN winnen en een daarvan is in die stink kuip !!
De Bies.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Afzwaaier.Geweldig schot vanaf 34,4 (EredivisieLive) meter.
![]()
Trouwens hele verstandige overtreding van Wattameleo in de slotfase, als het uit die kans 3-2 zou worden, zat er weer zo'n 3-3 in als jaren geleden. Terecht geen rood dacht ik overigens, verder viel Derijck me erg positief op. Hij kopte elke bal steeds uitstekend weg. Toch bizar dat Derijck, de Tien en Biseswar vandaag de betere waren.![]()
Makaay speelde ook weer gewoon heel solide. Nu nog de aanvoer en dan komt het zeker goed. Hij nam die ene bal van Wijnaldum ook prachtig uit de lucht, net naast helaas.
Feyenoord heeft hier geluk mee gehad, als de naam goed stond op het shirt hadden ze geen schijn van kans.quote:
Idd een beetje treurigquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:55 schreef BertMaalderink het volgende:
Waar komt die aversie van NAC tegen Feyenoord eigenlijk vandaan? Vind ik altijd zo treurig, van die eenzijdige 'rivaliteit'. Als je dat elke keer weer leest op De Rat...
Hoezo? As far is I know is er totaal geen reden toe![]()
Ze noemden het ook de 'semi-klassieker'.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Idd een beetje treurigAlsof het een klassieker is
Te treurig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef BertMaalderink het volgende:
http://schijtfeyenoord.hyves.nl/
Zo, dan ga ik nu een potje huilen.
waarom? omdat er gewonnen is is ineens alles anders en zijn er geen rellen? hypocriet...quote:
Uit het AD verslag:quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:55 schreef BertMaalderink het volgende:
Waar komt die aversie van NAC tegen Feyenoord eigenlijk vandaan? Vind ik altijd zo treurig, van die eenzijdige 'rivaliteit'. Als je dat elke keer weer leest op De Rat...
[..]
Hoezo? As far is I know is er totaal geen reden toe![]()
\quote:Op Tweede Kerstdag slaagde Feyenoord er zowaar in het rampjaar 2008 monter af te sluiten, dankzij een 3-1 overwinning op NAC. Na maanden vol treurnis en ergernis, wandelde het thuispubliek gisteren tevreden richting kerstdiner. Juist op een middag dat eigenlijk niemand daar op had gerekend.
Met dank ook aan de Bredase ploeg, dat in het Rotterdamse stadion steevast transformeert tot een Noad Angsthazen Combinatie. Nog nooit sinds de invoering van het betaald voetbal won NAC in de Kuip van Feyenoord en ook gisteren bleef die traditie in stand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |