quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer kwam Vlaar weer terug?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:56 schreef ursel het volgende:
[..]Die de Guzman zijn we dus nog veel langer kwijt als die pas in ut nieuwe jaar geopereerd wordt..
quote:Ron Vlaar (foto) wordt pas in de volgende competitie terug verwacht.
ach, lampies - twente gelijk, dus het begin is er.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:28 schreef Staanplaats het volgende:
5de? Hmmm moeten we 10 punten inlopen..
Zie dat niet gebeuren, krijgen nog best wat puittige wedstrijden voor onze kiezen, of we moeten na de winterstop heel blijven en in 'flow' terecht gaan komen.
idd zeg. wat een zondagsschot van een Amsterdammer al niet teweeg kan brengen..quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
Het lijkt hier wel alsof 1 zwaluw een zomer maakt.
Heb je hem weer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
Het lijkt wel alsof jij infantiel bent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
Dronken Fokken de gekste!quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Leonos het volgende:
Ondanks dat ik dronken ben wil ik mijn liefde voor Feyenoord kenbaar maken
Je moet niet drinken als je er niet tegen kan.quote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Leonos het volgende:
wat een frustratiequote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Leonos het volgende:
Fantastisch systeem - spelers moeten verkocht worden, ondanks sportieve prestaties.quote:Diego Biseswar in beeld voor wintertransfer
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord heeft aangegeven Diego Biseswar in de winterstop te willen verkopen, wanneer een akkoord over contractverlenging uitblijft. Er is belangstelling voor Biseswar vanuit onder meer Engeland. Het contract van Biseswar loopt na dit seizoen af en Feyenoord is al enkele maanden zonder resultaat in gesprek met de aanvaller over een nieuwe overeenkomst.
Omdat Biseswar is opgenomen in Talent Pool I, is de club er veel aan gelegen hem niet voor niets de deur uit te laten lopen. Dat financiėle belang zou echter strijdig zijn met het sportieve belang, want Biseswar is samen met Roy Makaay clubtopscorer met zes goals en was in de eerste seizoenshelft een van de betere Feyenoorders. Biseswar zelf houdt alle opties nog open.
quote:Op zondag 28 december 2008 07:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nett terug van de skihut timmer en de vler niet gezien.!
Als die niet wil tekenen moet die weg jaquote:Op zondag 28 december 2008 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fantastisch systeem - spelers moeten verkocht worden, ondanks sportieve prestaties.
Leonos wel?quote:Op zondag 28 december 2008 07:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wist het welquote:Op zondag 28 december 2008 02:51 schreef Leonos het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fantastisch systeem - spelers moeten verkocht worden, ondanks sportieve prestaties.
hijquote:Op zondag 28 december 2008 11:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als die niet wil tekenen moet die weg ja
De skihutquote:Op zondag 28 december 2008 07:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |