abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64424720
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:53 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

De skihut Ga dan niet weg, wat een ballentent is dat.
Kan Henk Timmer eindelijk oefenen om ballen te vangen.
  zondag 28 december 2008 @ 12:03:14 #177
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64424879
Als Biseswar verkocht wordt raak je je enige dreigende speler voorin kwijt.
  zondag 28 december 2008 @ 12:32:20 #178
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_64425604
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:03 schreef Kopbal het volgende:
Als Biseswar verkocht wordt raak je je enige dreigende speler voorin kwijt.
met biseswar win je nog eens een wedstrijd
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  zondag 28 december 2008 @ 12:36:56 #179
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_64425761
Ach is ook weer typisch Feijenoord.
Aan het begin van het seizoen mag die jongen weg en is tie geen stuiver waard.

Nu draait ie lekker en zal Bosz hem wel een minimale salarisverhoging bij ze contractverlenging bieden.
Dan gaat ie toch gewoon in Engeland spelen waar die 3 a 4 keer meer gaat verdienen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_64426090
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:36 schreef Sender_ het volgende:
Ach is ook weer typisch Feijenoord.
Aan het begin van het seizoen mag die jongen weg en is tie geen stuiver waard.

Nu draait ie lekker en zal Bosz hem wel een minimale salarisverhoging bij ze contractverlenging bieden.
Dan gaat ie toch gewoon in Engeland spelen waar die 3 a 4 keer meer gaat verdienen.
dat ik het nog ooit voor bosz op zou nemen... Maar goed, komt tie.
Biseswar heeft echt drie x kut gespeeld bij alle vorige clubs, heracles geloof ik en nog een nietszeggend clubje. Echt waardeloos, geloof dat hij ook terugkwam bij ons omdat niemand m meer moest lenen. Tja, en dat wij toen ineens zwaar in de penarie zaten, en hij n vriendin kreeg die voor wekker speelde... De rest is bekend.

Ik hoop inderdaad alleen dat bosz deze knaap gewoon n goed contract aanbiedt, zeker als je hoorde wat al die dertigers verdienen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_64426355
4 jaar en euro's erby voor Biseswar
pi_64426832
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:47 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

dat ik het nog ooit voor bosz op zou nemen... Maar goed, komt tie.
Biseswar heeft echt drie x kut gespeeld bij alle vorige clubs, heracles geloof ik en nog een nietszeggend clubje. Echt waardeloos, geloof dat hij ook terugkwam bij ons omdat niemand m meer moest lenen. Tja, en dat wij toen ineens zwaar in de penarie zaten, en hij n vriendin kreeg die voor wekker speelde... De rest is bekend.

Ik hoop inderdaad alleen dat bosz deze knaap gewoon n goed contract aanbiedt, zeker als je hoorde wat al die dertigers verdienen
Hij werd zelfs afgetest bij Sheffield United, met alle respect toch niet de beste club uit Engeland.
  zondag 28 december 2008 @ 13:16:32 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_64427015
Geeft maar aan hoe abominabel het niveau is op dit moment.

We moeten niet denken dat Biseswar een herontdekte wereldtopper is. Hij kan leuk meekomen op dit moment, maar heeft zeker niet het vereiste niveau voor Feijenoord. Speelde ook niet geweldig afgelopen vrijdag. Hij maakt alleen prachtige doelpunten.

[ Bericht 69% gewijzigd door Happel op 28-12-2008 13:17:36 ( ) ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_64428665
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:16 schreef Happel het volgende:

We moeten niet denken dat Biseswar een herontdekte wereldtopper is. Hij kan leuk meekomen op dit moment, maar heeft zeker niet het vereiste niveau voor Feijenoord. Speelde ook niet geweldig afgelopen vrijdag. Hij maakt alleen prachtige doelpunten.
Taument, Blinker, Van Vossen, Obiku, Kiprich: allemaal geen wereldtop. Maar het waren wel de spelers die soms iets extra's brachten of de handel erdoorheen sleurden. Dus laat die Biseswar maar lekker onmogelijke doelpunten maken en verdedigers aan zich binden omdat hij altijd iets moois uit zijn mouw zou kunnen schudden. Makaay, Bruins of Slory zie je dat niet doen namelijk. Houden dat joch
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 28 december 2008 @ 14:09:19 #185
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_64428805
Zeker houden die gozer, al begreep ik Bosz en co best dat ie het veld moest ruimen want z'n mentaliteit, instelling en voetballende bijdrages waren van een dieptriest niveau in die tijd.
Potentie heeft ie genoeg en hij heeft het lef en de flair die bij andere ontbreken in een periode als deze.
  zondag 28 december 2008 @ 15:06:16 #186
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_64430612
quote:

Eensch!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 28 december 2008 @ 15:21:58 #187
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64431113
quote:

Biseswar is gewoon een voetballer van momenten, een beetje zoals Castelen. Inderdaad geen wereldtopper, maar hij heeft brengt wel wat extra's en is daarmee van grote waarde.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_64435099
Biseswar heeft dreiging. Als je dat weghaalt is Feyenoord alleen maar een team met aardige aanvallende middenvelders maar niemand met een actie of snelheid.

Feyenoorders zaten ook altijd te haten op Castelen maar zulke spelers heb je gewoon nodig. Ook al mislukken er veel acties, het gaat om de acties die wel lukken. Zeggen dat Biseswar eergisteren buiten zijn goal niet echt goed speelde is onzin imho. Zonder Biseswar was Feyenoord die wedstrijd echt een heel stuk minder.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64435205
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:19 schreef koningdavid het volgende:
Biseswar heeft dreiging. Als je dat weghaalt is Feyenoord alleen maar een team met aardige aanvallende middenvelders maar niemand met een actie of snelheid.

Feyenoorders zaten ook altijd te haten op Castelen maar zulke spelers heb je gewoon nodig. Ook al mislukken er veel acties, het gaat om de acties die wel lukken. Zeggen dat Biseswar eergisteren buiten zijn goal niet echt goed speelde is onzin imho. Zonder Biseswar was Feyenoord die wedstrijd echt een heel stuk minder.
Zjuust, zo denk ik er ook over.
  zondag 28 december 2008 @ 17:25:49 #190
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64435325
Vrijdag was ie gewoon niet goed, maar dit seizoen is hij samen met Tiendalli en Wijnaldum de beste. Dus hij zal zeker gemist worden, maar als hij niet wilt verlengen, wat ik hem niet echt kwalijk kan nemen, moet je hem gewoon verkopen. Of we nou met hem 9de worden of zonder hem 12de ofzo, maakt dan ook niet veel meer uit.
pi_64436646
Biseswar is in deze selectie wel een van de weinige spelers met dreiging inderdaad.Maarja als hij niet wil verlengen opdonderen en verkopen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 28 december 2008 @ 18:09:17 #192
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_64436787
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Biseswar is in deze selectie wel een van de weinige spelers met dreiging inderdaad.Maarja als hij niet wil verlengen opdonderen en verkopen.
Ligt eraan hoeveel je er dan voor kunt krijgen lijkt me, niet verkopen ten kosten van alles.
Stél dat we het seizoen zo verder vervolgen met de nodige blessures en de creativiteit in de aanvalslinie blijft dusdanig bedroevend, dan is het mogelijk beter om 'm te houden dan 'm voor een habbekrats weg te doen lijkt me.

Niet dat die jongen nou zo geweldig speelt, maar hij houdt wel de verdediging continu bezig en dat gevoel heb ik nou niet als ik een Makaay met Bruins en Wijnaldum op de flanken moet aanzien.
  zondag 28 december 2008 @ 18:59:31 #193
53267 TC03
pi_64438351
Volgens Humberto Tan ( ) wil NEC in de winterstop Slory halen. Ik weet niet hoeveel geld die suikeroom van NEC beschikbaar stelt, maar ik zou zeggen: strik eromheen.
pi_64439035
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:59 schreef TC03 het volgende:
Volgens Humberto Tan ( ) wil NEC in de winterstop Slory halen. Ik weet niet hoeveel geld die suikeroom van NEC beschikbaar stelt, maar ik zou zeggen: strik eromheen.
Is Slory zn tas al aan het pakken? Opzouten ermee
pi_64439374
We kunnen alles wel lekker verkopen (Slory en Biseswar), maar moeten we ook niet aan ons eigen elftal denken?
pi_64439485
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We kunnen alles wel lekker verkopen (Slory en Biseswar), maar moeten we ook niet aan ons eigen elftal denken?
Biseswar moeten we houden lijkt me. En Slory is nu al weken fit die raakt binne 3 weken geblesseerd......
  zondag 28 december 2008 @ 19:36:23 #197
53267 TC03
pi_64439490
quote:
Op zondag 28 december 2008 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Natuurlijk, maar dit seizoen kan je als verloren beschouwen. Spelers behouden om nog wat van de tweede seizoenshelft te maken is vrij nutteloos. Als je in de zomer wat wil kunnen doen moet er wat verkocht worden. Biseswar's contract zie ik liever verlengd worden, maar als hij niet bijtekent moet je hem wel verkopen. Slory heeft in de spaarzame minuten die hij heeft gespeeld nog geen moment echt kunnen overtuigen. Daar mis je dus niks aan.
pi_64440134
Winterstop
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 28 december 2008 @ 21:35:24 #199
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64443734
Slory kunnen we missen als kiespijn. Elke miljoen die je nog voor hem kan vangen is mooi meegenomen.
pi_64443986
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef Kopbal het volgende:
Slory kunnen we missen als kiespijn. Elke miljoen die je nog voor hem kan vangen is mooi meegenomen.
Slory is toch wel een van de weinige buitenspelers. Hij heeft nog maar erg weinig minuten mogen maken dus we moeten 'm nog niet helemaal gaan afschrijven. Laatste jaar bij excelsior deed hij het best aardig. Soort Castelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')