Een slechtere versie van Castelen, dat zegt toch al genoeg.quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Slory is toch wel een van de weinige buitenspelers. Hij heeft nog maar erg weinig minuten mogen maken dus we moeten 'm nog niet helemaal gaan afschrijven. Laatste jaar bij excelsior deed hij het best aardig. Soort Castelen.
Ik denk dat het best een bruikbare kracht kan zijn. Nooit verkeerd voor op de bank toch?Veel vang je op dit moment toch niet voor Slory dus kan je 'm naar mijn mening beter houden dan voor een prikkie verkopen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een slechtere versie van Castelen, dat zegt toch al genoeg.
Hij heeft mij nooit echt kunnen overtuigen...
Castelen was nog snel en kon z'n lichaam nog een beetje gebruiken.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef TN-FR het volgende:
Wel een slechte variant van Castelen hoor.
Half jaartje Feyenoord?quote:Royston Drenthe zet zijn carrière wellicht voort in de Premier League. Real Madrid en Portsmouth praten over een huurperiode van de linkspoot.
Madrid zou de 21-jarige Nederlander tot het eind van het seizoen bij Pompey willen stallen. De onderhandelingen kwamen tot stand bij een eerdere transfer tussen beide ploegen: die van Lassana Diarra naar de Spaanse hoofdstad.
John Metgod, coach bij Portsmouth, tipte manager Tony Adams over Drenthe. Dat meldt News of the World. De oud-Feyenoorder speelt sinds juni 2007 in Madrid, maar komt niet voor in de eerste plannen van de nieuwe trainer Juande Ramos.
Vind Slory ook vrij snel hoor. Castelen was vrij wisselvallig.Ik wil Slory wel eens een paar wedstrijden achter elkaar in de basis zien.Maarja ik ben ook van mening dat Lee niet verhuurd moest wordenquote:Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Castelen was nog snel en kon z'n lichaam nog een beetje gebruiken.
Slory is helemaal niet snel. Dat denk je gewoon omdat hij klein en zwart is.quote:Op zondag 28 december 2008 22:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Vind Slory ook vrij snel hoor.
quote:Maarja ik ben ook van mening dat Lee niet verhuurd moest worden.
Als je een aantal goede oudere spelers kunt halen is het heel leuk en aardig maar dit levert op de lange termijn niets op. Het kost namelijk alleen maar geld. Ze hadden goed moeten scouten in het buitenland of talentjes in de Eredivisie moeten kopen. Op die manier kun je bouwen naar een betere toekomst. Op deze manier blijf je in de negatieve spiraal want ik zie het ook volgend seizoen niet rooskleurig in voor Feyenoord. Zulke spelers worden alleen gehaald om het publiek tevreden te stellen maar er zit op de lange termijn geen gedachte achter. Het enige wat Feyenoord zou kunnen redden is het vertrek van Peter Bosz en een betere scouting.quote:Op zondag 28 december 2008 22:14 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Mwa als jij tegen mij zou zeggen dat na het seizoen 2006-2007 Makaay,de Cler,van Bronckhorst,Hofland en nog een paar konden komen had ik het waarschijnlijk ook wel gedaan. Jij niet dan?
Er zit/zat zeker een gedachte achter voor de lange termijn. Door het aantrekken van de ervaren spelers dacht de clubleiding een stabiele basis te hebben om de talenten te laten rijpen en zo Champions league te halen. Door de ervaren spelers zouden we ook nog meer aantrekkingskracht hebben voor andere jonge talenten uit Nederland en buitenland.quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef toma het volgende:
[..]
Als je een aantal goede oudere spelers kunt halen is het heel leuk en aardig maar dit levert op de lange termijn niets op. Het kost namelijk alleen maar geld. Ze hadden goed moeten scouten in het buitenland of talentjes in de Eredivisie moeten kopen. Op die manier kun je bouwen naar een betere toekomst. Op deze manier blijf je in de negatieve spiraal want ik zie het ook volgend seizoen niet rooskleurig in voor Feyenoord. Zulke spelers worden alleen gehaald om het publiek tevreden te stellen maar er zit op de lange termijn geen gedachte achter. Het enige wat Feyenoord zou kunnen redden is het vertrek van Peter Bosz en een betere scouting.
quote:Op zondag 28 december 2008 18:59 schreef TC03 het volgende:
Volgens Humberto Tan () wil NEC in de winterstop Slory halen. Ik weet niet hoeveel geld die suikeroom van NEC beschikbaar stelt, maar ik zou zeggen: strik eromheen.
En dat was al een drama, kon me zo aan hem ergeren, al heeft hij qua cijfers wel 1 goed seizoen gedraaid, met ik meen, 8 goals en 8 assists.quote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een slechtere versie van Castelen, dat zegt toch al genoeg.
Als je een stabiele basis wilt leggen door oudere spelers te halen dan maak je een fout. Ook financieel gezien is het een slechte zaak. Het aantrekken van v.Bronckhorst was een goede zet, een ervaren speler waar de jonge nog veel van kunnen leren. Maar bij Feyenoord zitten er te veel van dat soort spelers in de selectie. De balans is ver te zoeken. Pure zelfoverschatting om te denken dat je direct gaat presteren wanneer je een aantal oudere spelers aantrekt en van heel ver moet komen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:03 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Er zit/zat zeker een gedachte achter voor de lange termijn. Door het aantrekken van de ervaren spelers dacht de clubleiding een stabiele basis te hebben om de talenten te laten rijpen en zo Champions league te halen. Door de ervaren spelers zouden we ook nog meer aantrekkingskracht hebben voor andere jonge talenten uit Nederland en buitenland.
Dat het zo is gelopen is natuurlijk bij voorbaat zeer lastig in te schatten.
quote:Op maandag 22 december 2008 01:03 schreef Stefkuh het volgende:
al zal, ondanks dat NAC deze situatie in haar schoot geworpen krijgt, daar waarschijnlijk toch weer die kuip angst zijn die ze al de hele vaderlandse voetbalgeschiedenis hebben....
20 competitiegoals gemaakt in 65 wedstrijden. Met name zijn eerste seizoen was netjes, tien goals. Voor een rechtsbuiten zijn dat best behoorlijke cijfers, dus cijfermatig heeft Castelen het inderdaad nog niet zo slecht gedaan bij Feyenoord.quote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef Luni het volgende:
[..]
En dat was al een drama, kon me zo aan hem ergeren, al heeft hij qua cijfers wel 1 goed seizoen gedraaid, met ik meen, 8 goals en 8 assists.
quote:Een Feyenoordfan die een Ajaxsupporter had geslagen heeft een werkstraf gekregen van 40 uur. Verder kreeg hij een voorwaardelijke celstraf van vier weken.
Het slachtoffer(17) zat op 21 september van dit jaar tijdens de klassieker in een Feyenoordvak en juichte toen Ajax het eerste doelpunte maakte. Een 40-jarige man uit Geertruidenberg werd daar zo boos om, dat hij de Ajaxfan een klap gaf. Volgens de man zelf was het 'een tikje' en geen stomp.
De verdachte zei maandag tegenover de rechter dat hij het wel dom had gevonden van de Ajaxsupporter om te juichen. Maar hij erkende dat zijn actie ook dom was geweest. Hij zei spijt te hebben van de mishandeling. 'Je kan het helaas niet meer terugdraaien'. De man is al 28 jaar Feyenoordsupporter en gaat ook mee naar uitwedstrijden van de club. De KNVB heeft de man direct na het incident een stadionverbod van drie jaar opgelegd.
Officier van justitie Jacqueline Bonnes liet tijdens de rechtszaak beelden zien van het bewuste vak, kort na het incident. 'Je ziet dat meerdere mensen zich ermee gaan bemoeien. Ze proberen het slachtoffer en zijn vader te belagen en het is te danken aan de stewards dat het niet verder uit de hand is gelopen. De klap had de lont in het kruitvat kunnen zijn'.
De zaak wekte aanvankelijk extra veel beroering, doordat de politie meldde dat het slachtoffer een 12-jarig kind zou zijn. Later werd die leeftijd gecorrigeerd naar 17 jaar. Saillant detail is dat de vader van de jongen aandeelhouder is bij Feyenoord. Daardoor had hij vrijkaartjes gekregen in het Feyenoordvak. 'Hij had vooraf wel drie keer tegen zijn zoon gezegd dat hij beter niet kon juichen', aldus justitie. De man en zijn zoon hebben zelf geen aangifte gedaan, uit angst voor represailles.
Voor de rechtbank stond maandag nog een tweede Feyenoorsupporter terecht. Deze 28-jarige man kreeg ook een werkstraf van 40 uur, omdat hij voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax discriminerende opmerkingen had gemaakt in de richting van de Ajax-supporters. De man zei zich diep te schamen en verklaarde sindsdien niet meer naar een wedstrijd van Feyenoord te zijn geweest.
Landzaat schijnt volgende maand wel weer te kunnen voetballen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog nieuwe spelers?
Best zielig idd.... We pikken veel teveel. Feyenoord was vroeger een warme club. Wat er nu in het Maasgebouw zit is allemaal glibberig en koud en voorspelbaar.quote:Op maandag 29 december 2008 18:59 schreef Lastpost het volgende:
Best grappig (verkeerde woordkeuze) trouwens dat het me deze winterstop eigenlijk geen ruk meer interesseerd wat er komt of vertrekt.
Zover is m'n club inmiddels al gezakt op vele fronten, dat ik me amper meer druk kan maken dat er randdebielen als Timmer en Greene bij Feyenoord zitten.
Maar toch, wel weer zin in de eerstvolgende wedstrijd, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |