Maybe (als in: kan ik het nog)quote:Op donderdag 25 december 2008 21:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Ga je ook schaatsen als het kan??
vast welquote:Op donderdag 25 december 2008 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
Nou nou wat een enge OP
[..]
Maybe (als in: kan ik het nog)
Hoe was het in antwerpen??quote:Op donderdag 25 december 2008 21:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Fann, geen kerstcadeautjes , wel een telefoontje van een Griekse lieve vrouw en
gezin vanuit een grieks eiland, leuk om elkaar te spreken, ging wel in het Grieks, verbinding
was slecht, ik ben er helemaal vol van, schatten van mensen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Fann, geen kerstcadeautjes , wel een telefoontje van een Griekse lieve vrouw en
gezin vanuit een grieks eiland, leuk om elkaar te spreken, ging wel in het Grieks, verbinding
was slecht, ik ben er helemaal vol van, schatten van mensen.
Ik wilde het onder een Spoiler doen, maar ging niet, moet nog even kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 21:55 schreef FANN het volgende:
je hebt je tekst weer weggehaald........
waarom?
Ben je eigenlijk weer beter?quote:Op donderdag 25 december 2008 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
dat klink vrolijk........![]()
GOEDENAVOND !!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
AH........ dat is dat lege vierkantje........quote:Op donderdag 25 december 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik wilde het onder een spoiler doen, maar ging niet, moet nog even kijken
hoe dat gaat.
in ieder geval........ stukken beter........quote:Op donderdag 25 december 2008 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk weer beter?
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
in ieder geval........ stukken beter........![]()
maar nog geen wijn..... ik hou het vanavavond weer bij thee.....
ging prima gisteren toch?
avondquote:
Ja, nou de tekst staat er weer.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:59 schreef FANN het volgende:
AH........ dat is dat lege vierkantje........
Ja dat is altijd leuk, zeker als je ze al lang niet gesproken hebt, en het dan toch gelijk weer klikt!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, nou de tekst staat er weer.
Die mensen ken ik al 17 jaar, ontmoet tijdens een vakantie, Grieks ook een beetje
leren spreken, maar zo door de telefoon met een slechte verbinding,
achteraf had ik dan nog meer willen vragen en zeggen, maar ben blij dat ze belde.
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, nou de tekst staat er weer.
Die mensen ken ik al 17 jaar, ontmoet tijdens een vakantie, Grieks ook een beetje
leren spreken, maar zo door de telefoon met een slechte verbinding,
achteraf had ik meer willen vragen en zeggen, maar ben blij dat ze belde.
HiHi de HoHoHOOOOquote:
Jij gunt mensen zoveel, dat is een erg lieve en goede eigenschap die ik erg in jou waardeer.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat is altijd leuk, zeker als je ze al lang niet gesproken hebt, en het dan toch gelijk weer klikt!
Leuk voor je fluiter!![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jij gunt mensen zoveel, dat is een erg lieve en goede eigenschap die ik erg in jou waardeer.
Misschien komt het nogquote:Op donderdag 25 december 2008 22:11 schreef hondjes het volgende:
iedereen een leuke kerstdag gehad..
Het voelde als een gewone vrije dag, dus prima!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:11 schreef hondjes het volgende:
Voor mij een dag als alle andere maar dan zonder werk en iets meer etenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:11 schreef hondjes het volgende:
vindt er ook niks aan, maar goed,,,vandaar dat ik vlucht naar buitenlandquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
vindt er ook niks aan, maar goed,,,vandaar dat ik vlucht naar buitenland![]()
we hebben lekker langs strand gewandeld en gegeten bij mijn dochter, dus het was leuk.
hoe was antwerpen, tuut...
Blomst en Sporti.quote:
volgens mij Marrije.....quote:
Ja ken um.. Die is iid erg grappigquote:Op donderdag 25 december 2008 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Soury! Dees is leuk!![]()
[PAINT] Teken-je-rot
Vannacht was die er weer even zag ik, dus er is nog hoopquote:Op donderdag 25 december 2008 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
Was mark er maar, ik lust nog wel een
In Barcelona is dus ook alles dicht.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:18 schreef hondjes het volgende:
blijkt trouwens hier in Catalunya morgen een feestdag te zijn, en ook alles dicht....![]()
wel, we hebben het bijna gehad, die Kerst.
Ja klopt! Het was Lies!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Euh was dat niet je naamgenoot die hier gisteravond ff was?
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat het gewoon goed gaat met PcEend.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Youtube: PC-eend, waar ben je trouwens, ik maak me af en toe zorgen, de laatste keer
was je in het vondelpark bij de videoclip van Dennnis?![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
Was mark er maar, ik lust nog wel een
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat het gewoon goed gaat met PcEend.![]()
Goeie snavons allemaal
Gelukkig.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:24 schreef Coos het volgende:
Goed om te horenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Goeie snavons allemaal
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Goeie snavons allemaal
Ik hoop dat ie niet al te ziek is gewoon!!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:25 schreef hondjes het volgende:
ben benieuwd of Manu ook pech heeft..
wij gaan naar Cambrils morgen, het zoveelste huis bekijken..
en wachten op bod van andere huis.
Broek staat op de vreetstand.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:26 schreef hondjes het volgende:
en Coos,,volgevreten
Idd! Hopelijk was hij snel opgeknapt, met dat lekkere weertje daar!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie niet al te ziek is gewoon!!
Zou wel lullig zijn.
Sjesus Coosquote:Op donderdag 25 december 2008 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Broek staat op de vreetstand.![]()
Ik had vanavond zo'n grote mossel dat ik gewoon vergat te happen en direct begon te likken.
misschien leer je hem nog kennenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:27 schreef hondjes het volgende:
wat is loos met PC eend, , wat heb ik gemist
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Broek staat op de vreetstand.![]()
Ik had vanavond zo'n grote mossel dat ik gewoon vergat te happen en direct begon te likken.
dus iets gemist..quote:Op donderdag 25 december 2008 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
misschien leer je hem nog kennen![]()
(begin even een rel)
Hoezo, komt hij dan tevoorschijn?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
misschien leer je hem nog kennen![]()
(begin even een rel)
Hier koude oostenwind -4quote:Op donderdag 25 december 2008 22:29 schreef hondjes het volgende:
het weer was grandioos, stralend blauw en geen wind, graadje of 16c
Vroeger welquote:Op donderdag 25 december 2008 22:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoezo, komt hij dan tevoorschijn?
Heeft hij een Ban??quote:Op donderdag 25 december 2008 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vroeger wel
Lurkt ie hier nog wel eens, Coos?
Maar het gaat daar ook koud worden zag vanmiddag het Spaanse weerbericht.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:29 schreef hondjes het volgende:
het weer was grandioos, stralend blauw en geen wind, graadje of 16c
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de volgende RLS komt, en in welke vorm!
Misschien héél soms.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vroeger wel
Lurkt ie hier nog wel eens, Coos?
morgen is gedaan met mooie weer.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar het gaat daar ook koud worden zag vanmiddag het Spaanse weerbericht.
Maar gelukkig voor jullie niet zo koud als hier. Kreeg vannacht een hele mooie kerstboodschap van mijn vriendin in Reus.
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:36 schreef Renderclippur het volgende:
Dat niemand deze nog gepost heeft![]()
Omdat we Comedy Central kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:36 schreef Renderclippur het volgende:
Dat niemand deze nog gepost heeft![]()
Ik ga met niemand trouwen!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
morgen is gedaan met mooie weer.
en ,,ga je nu trouwen...met reus girl
streams rulequote:Op donderdag 25 december 2008 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien héél soms.
Maar die Eend is toch meer een streams mannetje
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en Jezus, is net doodgeschoten, omdat ze de kerstman gingen redden!
Oja, en genieten van zijn kostuums en schoenenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
Zo even naar het gepingel van Hans Liberg kijken.
Altijd wel leuk.
ja, wel leuk iddquote:Op donderdag 25 december 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
Altijd wel leuk.
Dat is mijn lijnquote:
Gezien je muzieksmaak verbaast mij dit niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
Altijd wel leuk.
Ohw spannend!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De volgende OP wordt nog goeder.
Een kunstwerk waaraan ik de hele dag heb gewerkt.
Het duurt iig nog wel even voordat deze SC vol isquote:Op donderdag 25 december 2008 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij al af is?
Ja Peet we kunnen niet allemaal naar die deprizooi luisteren.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gezien je muzieksmaak verbaast mij dit niet.
Ja, dus moeten we even ons best doen!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het duurt iig nog wel even voordat deze SC vol is
Dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Peet we kunnen niet allemaal naar die deprizooi luisteren.
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dus moeten we even ons best doen!
Niet iedereen is er vatbaar voor.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:57 schreef blomst het volgende:
[..]
laat eens zien hoe jij kunt baggeren
Zoals ik nu doe, postenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:57 schreef blomst het volgende:
[..]
laat eens zien hoe jij kunt baggeren
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dekomt voorbij, ik vind het best.
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En doe jij dan ook mee Blomst?
Geniet ervan, ik zit nu aan de Fernandesquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
ZIjn de eerste 100 posten eigenlijk nog de moeite waard om door te lezen, of kan ik die overslaan?
Offtopic is juist nog makkelijker!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals ik nu doe, posten![]()
EDIT: Al ging dat makkelijker toen er nog streams waren, dan kon je altijd wel wat ONtopic zeggen
Jij houd wel van baggeren he?quote:
Mja, daar ben ik nou juist weer niet zo goed inquote:Op donderdag 25 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Offtopic is juist nog makkelijker!![]()
Nu is alles toch onntopicquote:Op donderdag 25 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Offtopic is juist nog makkelijker!![]()
holy crapquote:
Que?quote:
Je smiley blijft leuk!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Nu is alles toch onntopic
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Que?
Ja ik heb niet teveel gedronken iig, anders was ik oranje
Ja, hij wás dubbelquote:Op donderdag 25 december 2008 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem grappig!
Maar, hij was echt dubbel?
Huub is jarig.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Brijant!
Ik zou niet weten, wie er jarig is, Hoera!
We gaan de goede kant op, al is het de vraag of het voor de mensen die de SC altijd grondig nalezen, de moeite waard isquote:
Jezusquote:
Dan heb ik kennelijk verborgen talentenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, ik vond het kwaliteitsbagger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
We gaan de goede kant op, al is het de vraag of het voor de mensen die de SC altijd grondig nalezen, de moeite waard is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ik hoop dat je dat niet aan mij vraagt?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:07 schreef Sporti het volgende:
Wat zijn HDMI ingangen bij een televisie
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.![]()
[..]Wordt Soury boos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
High Definition Multimedia Interface, dan kun je die tv aansluiten op een PC of HDMI apparaatquote:Op donderdag 25 december 2008 23:07 schreef Sporti het volgende:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:09 schreef blomst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.![]()
Eigenlijk welquote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet aan mij vraagt?
Nee hoor ik heb er ook echt geen verstand van maar m'n ouwe TV doet beetje gek, dus ik zat alvast stiekum te kijken naar een nieuwe maar waar ik zoal op moet letten, geen idee dus
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:09 schreef blomst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Eigenlijk welNee hoor ik heb er ook echt geen verstand van maar m'n ouwe TV doet beetje gek, dus ik zat alvast stiekum te kijken naar een nieuwe maar waar ik zoal op moet letten, geen idee dus
Ik zou een roze nemen!
![]()
Nee, maar serieus, ik zou dat ook allemaal niet weten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:07 schreef Sporti het volgende:
![]()
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]![]()
gelukkig post hidiho hier ook, die weet allesquote:Op donderdag 25 december 2008 23:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja Frits Feli, nu nog een magnetron
Goedemorgen :W![]()
Ik warm Frits zijn voetjes wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat zijn uitgangenquote:
Idd, nouja bijna alles danquote:Op donderdag 25 december 2008 23:14 schreef blomst het volgende:
[..]
gelukkig post hidiho hier ook, die weet alles
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.![]()
Ik heb er vroeger wel mee gespeeld, maar ik was liever buiten aan het spelen.quote:
En verder valt het wel mee hoor, met mijn liefde voor roze, ik moest een nieuw mobieltje, en had geen idee, heb hem voor me laten uitzoeken, hij vroeg, wat wil je precies. Toen wilde ik een roze.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Aha maar waar is dat allemaal goed voor, weet je dat ook?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
High Definition Multimedia Interface, dan kun je die tv aansluiten op een PC of HDMI apparaat
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:14 schreef Soury het volgende:
Ik warm Frits zijn voetjes wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:14 schreef blomst het volgende:
[..]
gelukkig post hidiho hier ook, die weet alles
Gelukkig nietquote:
Jaaaaa, dat is Peterrrrrrrrrrrrrrr
Dank je Blomst, die post had ik dus niet gezienquote:![]()
Prima dus Hidi want dat wilde ik weten of ik daar mijn compu op aan kan sluiten![]()
![]()
Haha, doelde ook vooral op huishoudelijke taken en koken, vooral dat laatste is blomst nogal goed in dacht ikquote:
Op de meeste zit wel een VGA aansluiting.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dank je Blomst, die post had ik dus niet gezien![]()
Prima dus Hidi want dat wilde ik weten of ik daar mijn compu op aan kan sluiten
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif![]()
Ik haat koken en huishoudelijke taken ookquote:Op donderdag 25 december 2008 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, doelde ook vooral op huishoudelijke taken en koken, vooral dat laatste is blomst nogal goed in dacht ik![]()
Maar ik doe het wel, en ik kan het ook wel.
Of doe je op de cake
Dan moet je dus wel een HDMI uitgang hebben op je PCquote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Gewoon VGAquote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel een HDMI uitgang hebben op je PC
Een 2e kut maakt je blut
VGA / D-Sub Interface: Neequote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Op de meeste zit wel een VGA aansluiting.
bij deze niet dus![]()
![]()
De cake dus vooral, ik lees dat je vaker cake enzo maaktquote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik haat koken en huishoudelijke taken ook![]()
Maar ik doe het wel, en ik kan het ook wel.
Of doe je op de cake
Daar kijken we naar.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijke droge humor op Ned. 1
Een 2e kut maakt je blut
En anders wel een RGB aansluitingquote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Op de meeste zit wel een VGA aansluiting.
maar dan moet wel een dvi of hdmi uitgang op je computer zittenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]![]()
http://www.bcc.nl/shop/LC(...)qA1vr7MAAAEboxwETOS.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
VGA / D-Sub Interface: Nee
bij deze niet dus
Hier had ik mijn oog op laten vallen![]()
ja, dat vind ik wel leuk, de laatste hebben de kippen gekregenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De cake dus vooral, ik lees dat je vaker cake enzo maakt
Jij komt nog uit het CGA / EGA tijdperk toch?quote:
We gaan de goede kant opquote:Ja ik las het, was te zoet geloof ik?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:26 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dat vind ik wel leuk, de laatste hebben de kippen gekregen
Ik vind het niet leuk om te doen, maar er gaat niets boven het kapje van een zelfgebakken cake!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:26 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dat vind ik wel leuk, de laatste hebben de kippen gekregen
![]()
![]()
ja, teveel aardbeicompote er door.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
We gaan de goede kant op
[..]
Ja ik las het, was te zoet geloof ik?Goedemorgen :W![]()
Dat was knokken vroeger met me zusquote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk om te doen, maar er gaat niets boven het kapje van een zelfgebakken cake!
![]()
![]()
Heb je daar geen Mediamarkt? Spaar je zo een hoop geld uit.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
http://www.bcc.nl/shop/LC(...)qA1vr7MAAAEboxwETOS.
Hier had ik mijn oog op laten vallen
Pas een Sony Bravia gekocht voor 499 en daar zitten alle aansluitingen op.
Na de feestdagen zullen ze nog wel een stuk goedkoper worden.
Een 2e kut maakt je blut
Heb nog een pak cakemix in de kast staan. Ik ben meestal al misselijk en vol omdat ik het deeg zo lekker vindquote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk om te doen, maar er gaat niets boven het kapje van een zelfgebakken cake!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij komt nog uit het CGA / EGA tijdperk toch?![]()
![]()
286
Een 2e kut maakt je blut
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
En als ze nog even wacht krijgt ze er vast een auto gratis bijquote:Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je daar geen Mediamarkt? Spaar je zo een hoop geld uit.
Na de feestdagen zullen ze nog wel een stuk goedkoper worden.Goedemorgen :W![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat was knokken vroeger met me zus
Er zitten toch 2 kapjes aan een cake?![]()
![]()
Dan droogt ie uitquote:Op donderdag 25 december 2008 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zitten toch 2 kapjes aan een cake?
Ja, dat is idd ook lekker!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb nog een pak cakemix in de kast staan. Ik ben meestal al misselijk en vol omdat ik het deeg zo lekker vind
![]()
![]()
Of een 1476 delige keukenmachinequote:Op donderdag 25 december 2008 23:30 schreef blomst het volgende:
[..]
En als ze nog even wacht krijgt ze er vast een auto gratis bij
Een 2e kut maakt je blut
Ik haat de Mediamarkt eigenlijk, en weet ook niet of ik hem bij BCC koop zat gewoon ff te kijken, ik vond de prijs wel meevallen dacht altijd dat die zo rond de 1000 euro kosten.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je daar geen Mediamarkt? Spaar je zo een hoop geld uit.
Na de feestdagen zullen ze nog wel een stuk goedkoper worden.
![]()
Hmm...kan de smaak daarvan zo even niet thuisbrengen maar zal vast wel lekker zijnquote:Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, teveel aardbeicompote er door.
Wij hadden dan ook vroeger ruzie wie de pan mocht uitlikken of die mixer dingenquote:![]()
Nu mag ik dat allemaal zelf doen
Daar krijgt ie bij mij de kans niet voorquote:
Maar daar zit toch rauw ei door, eet je dat???quote:Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb nog een pak cakemix in de kast staan. Ik ben meestal al misselijk en vol omdat ik het deeg zo lekker vind
![]()
Nee joh!!!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
dacht altijd dat die zo rond de 1000 euro kosten.![]()
Dat was een dik jaar geleden nog zo.
Al die voetbalmennekes die zo nodig het wk plat moesten zien hebben al een gedeelte voor jou betaald.
Daarom krijg jij hem nu onder de 500.
Een 2e kut maakt je blut
Ik eet allesquote:Op donderdag 25 december 2008 23:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Maar daar zit toch rauw ei door, eet je dat???
![]()
(Met die pakken niet hoor ; -)Iedereen is een kutlultrut
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij hadden dan ook vroeger ruzie wie de pan mocht uitlikken of die mixer dingen![]()
Jaaaah wij ook! Vooral de kom was fijn, hij kon bijna weer de kast in, als je ermee klaar was.![]()
![]()
Ja, die mixerdingen aflikken. Helemaal met je tong in allerlei bochtjes.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij hadden dan ook vroeger ruzie wie de pan mocht uitlikken of die mixer dingen![]()
Een 2e kut maakt je blut
Heb je het wel eens geproefd?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Maar daar zit toch rauw ei door, eet je dat???
![]()
Nee, maar serieus, het is echt gewoon onwijs lekker!
Ik vraag me eigenlijk af of er een toetjesvorm van bestaat?
yogurt met cake-beslag-smaak!![]()
![]()
Ik hielp mijn moeder graag in de keukenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaah wij ook! Vooral de kom was fijn, hij kon bijna weer de kast in, als je ermee klaar was.
MG Coos, zat je dan ook met je hele bek in die kom?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, die mixerdingen aflikken. Helemaal met je tong in allerlei bochtjes.
Ik ook en dat lukt bijna altijd!!quote:
Had een collegaatje die werd daar boos over toen ik dat vertelde.
Door zulke mensen als jij moeten wij meer betalen!!
Ik zei dan vraag je toch ook korting!
Een 2e kut maakt je blut
zitten we al bijna op de 301, ik ben![]()
komt vast door de paar bacardicola's, ik ben niet een ervaren drinkerGoedemorgen :W![]()
Het is onwijs lekker, maar ben je weleens ziek geweest van rauw eiquote:Op donderdag 25 december 2008 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geproefd?![]()
Nee, maar serieus, het is echt gewoon onwijs lekker!
Ik vraag me eigenlijk af of er een toetjesvorm van bestaat?
yogurt met cake-beslag-smaak!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, die mixerdingen aflikken. Helemaal met je tong in allerlei bochtjes.
Ja dat vond ik irritant, ik deed het gewoon met mijn vinger!![]()
![]()
Zooo.... jij weet dus duidelijk niet hoe lekker dat is.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
MG Coos, zat je dan ook met je hele bek in die kom?
Een 2e kut maakt je blut
nee nog nooit, jij?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het is onwijs lekker, maar ben je weleens ziek geweest van rauw eiGoedemorgen :W![]()
Nee.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het is onwijs lekker, maar ben je weleens ziek geweest van rauw ei
![]()
![]()
Nog héél evenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef blomst het volgende:
zitten we al bijna op de 301, ik ben![]()
komt vast door de paar bacardicola's, ik ben niet een ervaren drinker
ik hou het volquote:
ik wil peter zijn op wel eens zien, ook al snap ik niets van zijn kunstGoedemorgen :W![]()
Herkenbaar, ik heb een vriendin die schaamt zich om met mij te gaan winkelen, maar toen ze een auto ging kopen vroeg ze wel of ik mee wilde gaanquote:Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook en dat lukt bijna altijd!!
Had een collegaatje die werd daar boos over toen ik dat vertelde.
Door zulke mensen als jij moeten wij meer betalen!!
Ik zei dan vraag je toch ook korting!
![]()
![]()
Baggeren jullie deze maar vol dan kom ik zo wel terug.
Een 2e kut maakt je blut
Haha, en dan te bed zodra de nieuwe SC geopend isquote:![]()
Jawel, maar als het jou zie doen is het toch andersquote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Zooo.... jij weet dus duidelijk niet hoe lekker dat is.
Later Coos!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:40 schreef Coos het volgende:
Baggeren jullie deze maar vol dan kom ik zo wel terug.
![]()
![]()
ja, dat moet het zeker, maar anders zorgen jullie toch wel dat hij snel weer vol zit en naar onderen zakt, tochquote:Op donderdag 25 december 2008 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling!![]()
Het kan maar beter een hele mooie OP zijn!
Mwoah, we zouden een poging kunnen wagen!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dat moet het zeker, maar anders zorgen jullie toch wel dat hij snel weer vol zit en naar onderen zakt, toch
![]()
![]()
jij als ervaren nachtposter, dat lukt wel, en Fann slaapt ook al voor.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, we zouden een poging kunnen wagen!Goedemorgen :W![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:43 schreef blomst het volgende:
[..]
jij als ervaren nachtposter, dat lukt wel, en Fann slaapt ook al voor.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef blomst het volgende:
[..]
dat is minder, wij hebben hier altijd verse eitjes
Die is niet zo vers meer hoorquote:![]()
Maar wel lekkerIedereen is een kutlultrut
Ik at in die tijd alleen maar biologische eieren, wist toen niet dat die ook besmet konden zijn met salmonellaquote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef blomst het volgende:
[..]
dat is minder, wij hebben hier altijd verse eitjes
![]()
![]()
![]()
Ah nee he? nu krijg ik trek.. Hoelang duurt zo'n kut rollade
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef Soury het volgende:Ah nee he? nu krijg ik trek.. Hoelang duurt zo'n kut rollade
![]()
![]()
![]()
Paar uurtjes ofzo?![]()
![]()
tja, bij jou fokken ze allemaalquote:Op donderdag 25 december 2008 23:46 schreef blomst het volgende:
[..]
ja die lopen ook wel eens onverwacht rond.
Varkensrollade een uurtjequote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef Soury het volgende:Ah nee he? nu krijg ik trek.. Hoelang duurt zo'n kut rollade
![]()
wij geven de kippen salmonella dodend voerquote:Op donderdag 25 december 2008 23:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik at in die tijd alleen maar biologische eieren, wist toen niet dat die ook besmet konden zijn met salmonella
Ongeveer 45 minuten, rond 5 over half 1 klaar.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef Soury het volgende:Ah nee he? nu krijg ik trek.. Hoelang duurt zo'n kut rollade
![]()
![]()
Te zoette cake ftw!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:48 schreef blomst het volgende:
[..]
wij geven de kippen salmonella dodend voer
![]()
![]()
Bak wel een eitjeIedereen is een kutlultrut
Misschien halen we het vandaag nogquote:
Zou er niet op rekenenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien halen we het vandaag nog
Oeh! Dan moeten we wel heel snel zijn!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien halen we het vandaag nog
![]()
![]()
breek de dag, tik een eitjequote:
Nog 8 minutenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Dan moeten we wel heel snel zijn!Goedemorgen :W![]()
Liegbeestquote:
Neehoor maar jullie doen het werk al dus kijk ik rustig toequote:Op donderdag 25 december 2008 23:51 schreef blomst het volgende:
heEft bong het baggeren opgegeveN???
Ik heb vertrouwen in onsquote:
we hebben je hulp nodig.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor maar jullie doen het werk al dus kijk ik rustig toe
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor 24 posten, das maar 3 per minuut.
De harde cijfers!
![]()
![]()
Het wij gevoelquote:
Bij deze danquote:
We zijn er nu bijna, dit topic zit zó dicht
je bent te goedquote:Op donderdag 25 december 2008 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bij deze dan
Prop er wel een gekookt ei in dan gaat ie ook nooit meer openquote:Op donderdag 25 december 2008 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bij deze dan
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: