Dat zijn uitgangenquote:
Idd, nouja bijna alles danquote:Op donderdag 25 december 2008 23:14 schreef blomst het volgende:
[..]
gelukkig post hidiho hier ook, die weet alles
Ik heb er vroeger wel mee gespeeld, maar ik was liever buiten aan het spelen.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Aha maar waar is dat allemaal goed voor, weet je dat ook?
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
High Definition Multimedia Interface, dan kun je die tv aansluiten op een PC of HDMI apparaat
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:14 schreef Soury het volgende:
Ik warm Frits zijn voetjes wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:14 schreef blomst het volgende:
[..]
gelukkig post hidiho hier ook, die weet alles
Gelukkig nietquote:
Dank je Blomst, die post had ik dus niet gezienquote:
Haha, doelde ook vooral op huishoudelijke taken en koken, vooral dat laatste is blomst nogal goed in dacht ikquote:
Op de meeste zit wel een VGA aansluiting.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dank je Blomst, die post had ik dus niet gezien![]()
Prima dus Hidi want dat wilde ik weten of ik daar mijn compu op aan kan sluiten
Ik haat koken en huishoudelijke taken ookquote:Op donderdag 25 december 2008 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, doelde ook vooral op huishoudelijke taken en koken, vooral dat laatste is blomst nogal goed in dacht ik
Dan moet je dus wel een HDMI uitgang hebben op je PCquote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dank je Blomst, die post had ik dus niet gezien![]()
Prima dus Hidi want dat wilde ik weten of ik daar mijn compu op aan kan sluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |