Oja, en genieten van zijn kostuums en schoenenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
Zo even naar het gepingel van Hans Liberg kijken.
Altijd wel leuk.

ja, wel leuk iddquote:Op donderdag 25 december 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
Altijd wel leuk.

Dat is mijn lijnquote:

Gezien je muzieksmaak verbaast mij dit niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
Altijd wel leuk.

Ohw spannend!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De volgende OP wordt nog goeder.
Een kunstwerk waaraan ik de hele dag heb gewerkt.

Die vriendin die hier vandaag en morgen eet is net de deur uit want die moet om 11 uur beginnen.
  Die vriendin die hier vandaag en morgen eet is net de deur uit want die moet om 11 uur beginnen.   

Het duurt iig nog wel even voordat deze SC vol isquote:Op donderdag 25 december 2008 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij al af is?

Ja Peet we kunnen niet allemaal naar die deprizooi luisteren.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gezien je muzieksmaak verbaast mij dit niet.

Ja, dus moeten we even ons best doen!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het duurt iig nog wel even voordat deze SC vol is

Dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Peet we kunnen niet allemaal naar die deprizooi luisteren.

quote:Op donderdag 25 december 2008 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dus moeten we even ons best doen!

Niet iedereen is er vatbaar voor.quote:

quote:Op donderdag 25 december 2008 22:57 schreef blomst het volgende:
[..]
laat eens zien hoe jij kunt baggeren
 En doe jij dan ook mee Blomst?

Zoals ik nu doe, postenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:57 schreef blomst het volgende:
[..]
laat eens zien hoe jij kunt baggeren

pakt
 pakt   

quote:Op donderdag 25 december 2008 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dekomt voorbij, ik vind het best.

quote:Op donderdag 25 december 2008 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]

Geniet ervan, ik zit nu aan de Fernandesquote:

quote:Op donderdag 25 december 2008 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
ZIjn de eerste 100 posten eigenlijk nog de moeite waard om door te lezen, of kan ik die overslaan?
 Volgens mij kan je die wel overslaan!
  Volgens mij kan je die wel overslaan!   

Offtopic is juist nog makkelijker!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals ik nu doe, posten
EDIT: Al ging dat makkelijker toen er nog streams waren, dan kon je altijd wel wat ONtopic zeggen

Jij houd wel van baggeren he?quote:

Mja, daar ben ik nou juist weer niet zo goed inquote:Op donderdag 25 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Offtopic is juist nog makkelijker!

Nu is alles toch onntopicquote:Op donderdag 25 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Offtopic is juist nog makkelijker!

holy crapquote:

Que?quote:

Je smiley blijft leuk!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Nu is alles toch onntopic
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 25 december 2008 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Que?
Ja ik heb niet teveel gedronken iig, anders was ik oranje
 Ik vond hem grappig!
 Ik vond hem grappig! 

Ja, hij wás dubbelquote:Op donderdag 25 december 2008 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem grappig!
Maar, hij was echt dubbel?

Huub is jarig.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:59 schreef liesje1979 het volgende:

Brijant!
Ik zou niet weten, wie er jarig is, Hoera!

We gaan de goede kant op, al is het de vraag of het voor de mensen die de SC altijd grondig nalezen, de moeite waard isquote:

Jezusquote:

Dan heb ik kennelijk verborgen talentenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, ik vond het kwaliteitsbagger!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.

quote:Op donderdag 25 december 2008 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
We gaan de goede kant op, al is het de vraag of het voor de mensen die de SC altijd grondig nalezen, de moeite waard is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst

Ik hoop dat je dat niet aan mij vraagt?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:07 schreef Sporti het volgende:
Wat zijn HDMI ingangen bij een televisie

quote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
 quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
[..]Wordt Soury boos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 High Definition Multimedia Interface, dan kun je die tv aansluiten op een PC of HDMI apparaatquote:Op donderdag 25 december 2008 23:07 schreef Sporti het volgende:
High Definition Multimedia Interface, dan kun je die tv aansluiten op een PC of HDMI apparaatquote:Op donderdag 25 december 2008 23:07 schreef Sporti het volgende:
 Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
 quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:09 schreef blomst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
 Eigenlijk welquote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk welquote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet aan mij vraagt?
Nee hoor ik heb er ook echt geen verstand van maar m'n ouwe TV doet beetje gek, dus ik zat alvast stiekum te kijken naar een nieuwe maar waar ik zoal op moet letten, geen idee dus

[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
 quote:Op donderdag 25 december 2008 23:11 schreef Sporti het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Eigenlijk welNee hoor ik heb er ook echt geen verstand van maar m'n ouwe TV doet beetje gek, dus ik zat alvast stiekum te kijken naar een nieuwe maar waar ik zoal op moet letten, geen idee dus
Ik zou een roze nemen!

Nee, maar serieus, ik zou dat ook allemaal niet weten.

quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
 quote:Op donderdag 25 december 2008 23:07 schreef Sporti het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:07 schreef Sporti het volgende:

![]() [img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
 gelukkig post hidiho hier ook, die weet allesquote:
gelukkig post hidiho hier ook, die weet allesquote:Op donderdag 25 december 2008 23:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja Frits Feli, nu nog een magnetron Goedemorgen :W
Goedemorgen :W
 Ik warm Frits zijn voetjes wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Ik warm Frits zijn voetjes wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
 Dat zijn uitgangenquote:
Dat zijn uitgangenquote: Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
 Idd, nouja bijna alles danquote:
Idd, nouja bijna alles danquote:Op donderdag 25 december 2008 23:14 schreef blomst het volgende:
[..]
gelukkig post hidiho hier ook, die weet alles Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
 Ik heb er vroeger wel mee gespeeld, maar ik was liever buiten aan het spelen.quote:
Ik heb er vroeger wel mee gespeeld, maar ik was liever buiten aan het spelen.quote:
En verder valt het wel mee hoor, met mijn liefde voor roze, ik moest een nieuw mobieltje, en had geen idee, heb hem voor me laten uitzoeken, hij vroeg, wat wil je precies. Toen wilde ik een roze.

quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Aha maar waar is dat allemaal goed voor, weet je dat ook?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
High Definition Multimedia Interface, dan kun je die tv aansluiten op een PC of HDMI apparaat
 quote:Op donderdag 25 december 2008 23:14 schreef Soury het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:14 schreef Soury het volgende:
Ik warm Frits zijn voetjes wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 quote:Op donderdag 25 december 2008 23:14 schreef blomst het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:14 schreef blomst het volgende:
[..]
gelukkig post hidiho hier ook, die weet alles
 Gelukkig nietquote:
Gelukkig nietquote: Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
 Jaaaaa, dat is Peterrrrrrrrrrrrrrr
Jaaaaa, dat is Peterrrrrrrrrrrrrrr Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
 Dank je Blomst, die post had ik dus niet gezienquote:
Dank je Blomst, die post had ik dus niet gezienquote:
Prima dus Hidi want dat wilde ik weten of ik daar mijn compu op aan kan sluiten

Haha, doelde ook vooral op huishoudelijke taken en koken, vooral dat laatste is blomst nogal goed in dacht ikquote:
Haha, doelde ook vooral op huishoudelijke taken en koken, vooral dat laatste is blomst nogal goed in dacht ikquote: Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
 Op de meeste zit wel een VGA aansluiting.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
Op de meeste zit wel een VGA aansluiting.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dank je Blomst, die post had ik dus niet gezien
Prima dus Hidi want dat wilde ik weten of ik daar mijn compu op aan kan sluiten Een 2e kut maakt je blut
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
 Ik haat koken en huishoudelijke taken ookquote:
Ik haat koken en huishoudelijke taken ookquote:Op donderdag 25 december 2008 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, doelde ook vooral op huishoudelijke taken en koken, vooral dat laatste is blomst nogal goed in dacht ik
Maar ik doe het wel, en ik kan het ook wel.
Of doe je op de cake Goedemorgen :W
 Dan moet je dus wel een HDMI uitgang hebben op je PCquote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
Dan moet je dus wel een HDMI uitgang hebben op je PCquote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dank je Blomst, die post had ik dus niet gezien
Prima dus Hidi want dat wilde ik weten of ik daar mijn compu op aan kan sluiten
 Gewoon VGAquote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
Gewoon VGAquote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel een HDMI uitgang hebben op je PC Een 2e kut maakt je blut
Een 2e kut maakt je blut
 VGA / D-Sub Interface: Neequote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
VGA / D-Sub Interface: Neequote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Op de meeste zit wel een VGA aansluiting.
bij deze niet dus

De cake dus vooral, ik lees dat je vaker cake enzo maaktquote:
De cake dus vooral, ik lees dat je vaker cake enzo maaktquote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik haat koken en huishoudelijke taken ook
Maar ik doe het wel, en ik kan het ook wel.
Of doe je op de cake Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
 Daar kijken we naar.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar kijken we naar.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijke droge humor op Ned. 1 Een 2e kut maakt je blut
Een 2e kut maakt je blut
Forum Opties Forumhop: Hop naar: