Ik hoop dat je dat niet aan mij vraagt?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:07 schreef Sporti het volgende:
Wat zijn HDMI ingangen bij een televisie
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.![]()
[..]Wordt Soury boos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
High Definition Multimedia Interface, dan kun je die tv aansluiten op een PC of HDMI apparaatquote:Op donderdag 25 december 2008 23:07 schreef Sporti het volgende:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:09 schreef blomst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.![]()
Eigenlijk welquote:Op donderdag 25 december 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet aan mij vraagt?
Nee hoor ik heb er ook echt geen verstand van maar m'n ouwe TV doet beetje gek, dus ik zat alvast stiekum te kijken naar een nieuwe maar waar ik zoal op moet letten, geen idee dus
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:09 schreef blomst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Eigenlijk welNee hoor ik heb er ook echt geen verstand van maar m'n ouwe TV doet beetje gek, dus ik zat alvast stiekum te kijken naar een nieuwe maar waar ik zoal op moet letten, geen idee dus
Ik zou een roze nemen!
![]()
Nee, maar serieus, ik zou dat ook allemaal niet weten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:07 schreef Sporti het volgende:
![]()
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]![]()
gelukkig post hidiho hier ook, die weet allesquote:Op donderdag 25 december 2008 23:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja Frits Feli, nu nog een magnetron
Goedemorgen :W![]()
Ik warm Frits zijn voetjes wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: