Maybe (als in: kan ik het nog)quote:Op donderdag 25 december 2008 21:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Ga je ook schaatsen als het kan??
vast welquote:Op donderdag 25 december 2008 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
Nou nou wat een enge OP
[..]
Maybe (als in: kan ik het nog)
Hoe was het in antwerpen??quote:Op donderdag 25 december 2008 21:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Fann, geen kerstcadeautjes , wel een telefoontje van een Griekse lieve vrouw en
gezin vanuit een grieks eiland, leuk om elkaar te spreken, ging wel in het Grieks, verbinding
was slecht, ik ben er helemaal vol van, schatten van mensen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Fann, geen kerstcadeautjes , wel een telefoontje van een Griekse lieve vrouw en
gezin vanuit een grieks eiland, leuk om elkaar te spreken, ging wel in het Grieks, verbinding
was slecht, ik ben er helemaal vol van, schatten van mensen.
Ik wilde het onder een Spoiler doen, maar ging niet, moet nog even kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 21:55 schreef FANN het volgende:
je hebt je tekst weer weggehaald........
waarom?
Ben je eigenlijk weer beter?quote:Op donderdag 25 december 2008 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
dat klink vrolijk........![]()
GOEDENAVOND !!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
AH........ dat is dat lege vierkantje........quote:Op donderdag 25 december 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik wilde het onder een spoiler doen, maar ging niet, moet nog even kijken
hoe dat gaat.
in ieder geval........ stukken beter........quote:Op donderdag 25 december 2008 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk weer beter?
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
in ieder geval........ stukken beter........![]()
maar nog geen wijn..... ik hou het vanavavond weer bij thee.....
ging prima gisteren toch?
avondquote:
Ja, nou de tekst staat er weer.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:59 schreef FANN het volgende:
AH........ dat is dat lege vierkantje........
Ja dat is altijd leuk, zeker als je ze al lang niet gesproken hebt, en het dan toch gelijk weer klikt!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, nou de tekst staat er weer.
Die mensen ken ik al 17 jaar, ontmoet tijdens een vakantie, Grieks ook een beetje
leren spreken, maar zo door de telefoon met een slechte verbinding,
achteraf had ik dan nog meer willen vragen en zeggen, maar ben blij dat ze belde.
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, nou de tekst staat er weer.
Die mensen ken ik al 17 jaar, ontmoet tijdens een vakantie, Grieks ook een beetje
leren spreken, maar zo door de telefoon met een slechte verbinding,
achteraf had ik meer willen vragen en zeggen, maar ben blij dat ze belde.
HiHi de HoHoHOOOOquote:
Jij gunt mensen zoveel, dat is een erg lieve en goede eigenschap die ik erg in jou waardeer.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat is altijd leuk, zeker als je ze al lang niet gesproken hebt, en het dan toch gelijk weer klikt!
Leuk voor je fluiter!![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jij gunt mensen zoveel, dat is een erg lieve en goede eigenschap die ik erg in jou waardeer.
Misschien komt het nogquote:Op donderdag 25 december 2008 22:11 schreef hondjes het volgende:
iedereen een leuke kerstdag gehad..
Het voelde als een gewone vrije dag, dus prima!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:11 schreef hondjes het volgende:
Voor mij een dag als alle andere maar dan zonder werk en iets meer etenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:11 schreef hondjes het volgende:
vindt er ook niks aan, maar goed,,,vandaar dat ik vlucht naar buitenlandquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
vindt er ook niks aan, maar goed,,,vandaar dat ik vlucht naar buitenland![]()
we hebben lekker langs strand gewandeld en gegeten bij mijn dochter, dus het was leuk.
hoe was antwerpen, tuut...
Blomst en Sporti.quote:
volgens mij Marrije.....quote:
Ja ken um.. Die is iid erg grappigquote:Op donderdag 25 december 2008 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Soury! Dees is leuk!![]()
[PAINT] Teken-je-rot
Vannacht was die er weer even zag ik, dus er is nog hoopquote:Op donderdag 25 december 2008 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
Was mark er maar, ik lust nog wel een
In Barcelona is dus ook alles dicht.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:18 schreef hondjes het volgende:
blijkt trouwens hier in Catalunya morgen een feestdag te zijn, en ook alles dicht....![]()
wel, we hebben het bijna gehad, die Kerst.
Ja klopt! Het was Lies!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Euh was dat niet je naamgenoot die hier gisteravond ff was?
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat het gewoon goed gaat met PcEend.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Youtube: PC-eend, waar ben je trouwens, ik maak me af en toe zorgen, de laatste keer
was je in het vondelpark bij de videoclip van Dennnis?![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:18 schreef HiDiHo het volgende:
Was mark er maar, ik lust nog wel een
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat het gewoon goed gaat met PcEend.![]()
Goeie snavons allemaal
Gelukkig.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:24 schreef Coos het volgende:
Goed om te horenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Goeie snavons allemaal
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Goeie snavons allemaal
Ik hoop dat ie niet al te ziek is gewoon!!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:25 schreef hondjes het volgende:
ben benieuwd of Manu ook pech heeft..
wij gaan naar Cambrils morgen, het zoveelste huis bekijken..
en wachten op bod van andere huis.
Broek staat op de vreetstand.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:26 schreef hondjes het volgende:
en Coos,,volgevreten
Idd! Hopelijk was hij snel opgeknapt, met dat lekkere weertje daar!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie niet al te ziek is gewoon!!
Zou wel lullig zijn.
Sjesus Coosquote:Op donderdag 25 december 2008 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Broek staat op de vreetstand.![]()
Ik had vanavond zo'n grote mossel dat ik gewoon vergat te happen en direct begon te likken.
misschien leer je hem nog kennenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:27 schreef hondjes het volgende:
wat is loos met PC eend, , wat heb ik gemist
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Broek staat op de vreetstand.![]()
Ik had vanavond zo'n grote mossel dat ik gewoon vergat te happen en direct begon te likken.
dus iets gemist..quote:Op donderdag 25 december 2008 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
misschien leer je hem nog kennen![]()
(begin even een rel)
Hoezo, komt hij dan tevoorschijn?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
misschien leer je hem nog kennen![]()
(begin even een rel)
Hier koude oostenwind -4quote:Op donderdag 25 december 2008 22:29 schreef hondjes het volgende:
het weer was grandioos, stralend blauw en geen wind, graadje of 16c
Vroeger welquote:Op donderdag 25 december 2008 22:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoezo, komt hij dan tevoorschijn?
Heeft hij een Ban??quote:Op donderdag 25 december 2008 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vroeger wel
Lurkt ie hier nog wel eens, Coos?
Maar het gaat daar ook koud worden zag vanmiddag het Spaanse weerbericht.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:29 schreef hondjes het volgende:
het weer was grandioos, stralend blauw en geen wind, graadje of 16c
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de volgende RLS komt, en in welke vorm!
Misschien héél soms.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vroeger wel
Lurkt ie hier nog wel eens, Coos?
morgen is gedaan met mooie weer.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar het gaat daar ook koud worden zag vanmiddag het Spaanse weerbericht.
Maar gelukkig voor jullie niet zo koud als hier. Kreeg vannacht een hele mooie kerstboodschap van mijn vriendin in Reus.
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:36 schreef Renderclippur het volgende:
Dat niemand deze nog gepost heeft![]()
Omdat we Comedy Central kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:36 schreef Renderclippur het volgende:
Dat niemand deze nog gepost heeft![]()
Ik ga met niemand trouwen!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
morgen is gedaan met mooie weer.
en ,,ga je nu trouwen...met reus girl
streams rulequote:Op donderdag 25 december 2008 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien héél soms.
Maar die Eend is toch meer een streams mannetje
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en Jezus, is net doodgeschoten, omdat ze de kerstman gingen redden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |