Maybe (als in: kan ik het nog)quote:Op donderdag 25 december 2008 21:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Ga je ook schaatsen als het kan??
vast welquote:Op donderdag 25 december 2008 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
Nou nou wat een enge OP
[..]
Maybe (als in: kan ik het nog)
Hoe was het in antwerpen??quote:Op donderdag 25 december 2008 21:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Fann, geen kerstcadeautjes , wel een telefoontje van een Griekse lieve vrouw en
gezin vanuit een grieks eiland, leuk om elkaar te spreken, ging wel in het Grieks, verbinding
was slecht, ik ben er helemaal vol van, schatten van mensen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Fann, geen kerstcadeautjes , wel een telefoontje van een Griekse lieve vrouw en
gezin vanuit een grieks eiland, leuk om elkaar te spreken, ging wel in het Grieks, verbinding
was slecht, ik ben er helemaal vol van, schatten van mensen.
Ik wilde het onder een Spoiler doen, maar ging niet, moet nog even kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 21:55 schreef FANN het volgende:
je hebt je tekst weer weggehaald........
waarom?
Ben je eigenlijk weer beter?quote:Op donderdag 25 december 2008 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
dat klink vrolijk........![]()
GOEDENAVOND !!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
AH........ dat is dat lege vierkantje........quote:Op donderdag 25 december 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik wilde het onder een spoiler doen, maar ging niet, moet nog even kijken
hoe dat gaat.
in ieder geval........ stukken beter........quote:Op donderdag 25 december 2008 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk weer beter?
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
in ieder geval........ stukken beter........![]()
maar nog geen wijn..... ik hou het vanavavond weer bij thee.....
ging prima gisteren toch?
avondquote:
Ja, nou de tekst staat er weer.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:59 schreef FANN het volgende:
AH........ dat is dat lege vierkantje........
Ja dat is altijd leuk, zeker als je ze al lang niet gesproken hebt, en het dan toch gelijk weer klikt!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, nou de tekst staat er weer.
Die mensen ken ik al 17 jaar, ontmoet tijdens een vakantie, Grieks ook een beetje
leren spreken, maar zo door de telefoon met een slechte verbinding,
achteraf had ik dan nog meer willen vragen en zeggen, maar ben blij dat ze belde.
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, nou de tekst staat er weer.
Die mensen ken ik al 17 jaar, ontmoet tijdens een vakantie, Grieks ook een beetje
leren spreken, maar zo door de telefoon met een slechte verbinding,
achteraf had ik meer willen vragen en zeggen, maar ben blij dat ze belde.
HiHi de HoHoHOOOOquote:
Jij gunt mensen zoveel, dat is een erg lieve en goede eigenschap die ik erg in jou waardeer.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat is altijd leuk, zeker als je ze al lang niet gesproken hebt, en het dan toch gelijk weer klikt!
Leuk voor je fluiter!![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jij gunt mensen zoveel, dat is een erg lieve en goede eigenschap die ik erg in jou waardeer.
Misschien komt het nogquote:Op donderdag 25 december 2008 22:11 schreef hondjes het volgende:
iedereen een leuke kerstdag gehad..
Het voelde als een gewone vrije dag, dus prima!quote:Op donderdag 25 december 2008 22:11 schreef hondjes het volgende:
Voor mij een dag als alle andere maar dan zonder werk en iets meer etenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:11 schreef hondjes het volgende:
vindt er ook niks aan, maar goed,,,vandaar dat ik vlucht naar buitenlandquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
vindt er ook niks aan, maar goed,,,vandaar dat ik vlucht naar buitenland![]()
we hebben lekker langs strand gewandeld en gegeten bij mijn dochter, dus het was leuk.
hoe was antwerpen, tuut...
Blomst en Sporti.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |