Gewoon VGAquote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet je dus wel een HDMI uitgang hebben op je PC
VGA / D-Sub Interface: Neequote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Op de meeste zit wel een VGA aansluiting.
De cake dus vooral, ik lees dat je vaker cake enzo maaktquote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik haat koken en huishoudelijke taken ook![]()
Maar ik doe het wel, en ik kan het ook wel.
Of doe je op de cake
Daar kijken we naar.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijke droge humor op Ned. 1
En anders wel een RGB aansluitingquote:Op donderdag 25 december 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Op de meeste zit wel een VGA aansluiting.
maar dan moet wel een dvi of hdmi uitgang op je computer zittenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dank je Blomst, die post had ik dus niet gezien![]()
Prima dus Hidi want dat wilde ik weten of ik daar mijn compu op aan kan sluiten
http://www.bcc.nl/shop/LC(...)qA1vr7MAAAEboxwETOS.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
VGA / D-Sub Interface: Nee
bij deze niet dus
ja, dat vind ik wel leuk, de laatste hebben de kippen gekregenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De cake dus vooral, ik lees dat je vaker cake enzo maakt
Jij komt nog uit het CGA / EGA tijdperk toch?quote:
We gaan de goede kant opquote:
Ja ik las het, was te zoet geloof ik?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:26 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dat vind ik wel leuk, de laatste hebben de kippen gekregen
Ik vind het niet leuk om te doen, maar er gaat niets boven het kapje van een zelfgebakken cake!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:26 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dat vind ik wel leuk, de laatste hebben de kippen gekregen
ja, teveel aardbeicompote er door.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
We gaan de goede kant op
[..]
Ja ik las het, was te zoet geloof ik?
Dat was knokken vroeger met me zusquote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk om te doen, maar er gaat niets boven het kapje van een zelfgebakken cake!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |