Mwoah, we zouden een poging kunnen wagen!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dat moet het zeker, maar anders zorgen jullie toch wel dat hij snel weer vol zit en naar onderen zakt, toch
jij als ervaren nachtposter, dat lukt wel, en Fann slaapt ook al voor.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, we zouden een poging kunnen wagen!
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:43 schreef blomst het volgende:
[..]
jij als ervaren nachtposter, dat lukt wel, en Fann slaapt ook al voor.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef blomst het volgende:
[..]
dat is minder, wij hebben hier altijd verse eitjes
Die is niet zo vers meer hoorquote:
Ik at in die tijd alleen maar biologische eieren, wist toen niet dat die ook besmet konden zijn met salmonellaquote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef blomst het volgende:
[..]
dat is minder, wij hebben hier altijd verse eitjes
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef Soury het volgende:Ah nee he? nu krijg ik trek.. Hoelang duurt zo'n kut rollade
tja, bij jou fokken ze allemaalquote:Op donderdag 25 december 2008 23:46 schreef blomst het volgende:
[..]
ja die lopen ook wel eens onverwacht rond.
Varkensrollade een uurtjequote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef Soury het volgende:Ah nee he? nu krijg ik trek.. Hoelang duurt zo'n kut rollade
wij geven de kippen salmonella dodend voerquote:Op donderdag 25 december 2008 23:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik at in die tijd alleen maar biologische eieren, wist toen niet dat die ook besmet konden zijn met salmonella
Ongeveer 45 minuten, rond 5 over half 1 klaar.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef Soury het volgende:Ah nee he? nu krijg ik trek.. Hoelang duurt zo'n kut rollade
Te zoette cake ftw!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:48 schreef blomst het volgende:
[..]
wij geven de kippen salmonella dodend voer
Misschien halen we het vandaag nogquote:
Zou er niet op rekenenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien halen we het vandaag nog
Oeh! Dan moeten we wel heel snel zijn!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien halen we het vandaag nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |