quote:Op donderdag 25 december 2008 23:43 schreef blomst het volgende:
[..]
jij als ervaren nachtposter, dat lukt wel, en Fann slaapt ook al voor.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef blomst het volgende:
[..]
dat is minder, wij hebben hier altijd verse eitjes
Die is niet zo vers meer hoorquote:
Ik at in die tijd alleen maar biologische eieren, wist toen niet dat die ook besmet konden zijn met salmonellaquote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef blomst het volgende:
[..]
dat is minder, wij hebben hier altijd verse eitjes
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef Soury het volgende:Ah nee he? nu krijg ik trek.. Hoelang duurt zo'n kut rollade
tja, bij jou fokken ze allemaalquote:Op donderdag 25 december 2008 23:46 schreef blomst het volgende:
[..]
ja die lopen ook wel eens onverwacht rond.
Varkensrollade een uurtjequote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef Soury het volgende:Ah nee he? nu krijg ik trek.. Hoelang duurt zo'n kut rollade
wij geven de kippen salmonella dodend voerquote:Op donderdag 25 december 2008 23:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik at in die tijd alleen maar biologische eieren, wist toen niet dat die ook besmet konden zijn met salmonella
Ongeveer 45 minuten, rond 5 over half 1 klaar.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef Soury het volgende:Ah nee he? nu krijg ik trek.. Hoelang duurt zo'n kut rollade
Te zoette cake ftw!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:48 schreef blomst het volgende:
[..]
wij geven de kippen salmonella dodend voer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |