quote:Op woensdag 24 december 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op wat je wenst....
Die van de edelweiss moet ik nog vinden, maar deze wel vast gevondenals ik even stil ben, dan is dat omdat ik op de grond lig *proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zoooo lief
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
verbazingwekkendquote:Op woensdag 24 december 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Bij de Sound of Music waren allebei de keren wel veel homo's
Volgende keer moet je mij ook maar informeren.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef loveli het volgende:
Was een maand of 2 geleden in Delft. Geen van mijn vrienden wilde mee, dus ik ben ook niet geweest. Is de ultieme tip voor wanhopige mannen: nergens zijn zoveel vrouwen bij elkaar en geen andere man in de wijde omtrek.
Ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is dat een serieuze vraag?![]()
Heb je 'Rocky over the Rainbow' gezien?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:07 schreef mspoez het volgende:
Ik vind de Rocky horror show nog altijd wel ultiem qua meezing hoor... al staat mamma mia met stip op 2!
maar het is wel het makkelijkstquote:Op woensdag 24 december 2008 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja.Er zijn toch allerlei andere opties?
14? beetje veelquote:Op woensdag 24 december 2008 22:17 schreef mspoez het volgende:
Broeha! Ik zocht op "rocky over the rainbow", moet je zien wat er gebeurt:
[ afbeelding ]
O.M.G. verklaar je naderquote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
genante foto's?
euh...
[ afbeelding ]
Je hebt de lat wel behoorlijk hoog gelegd in ieder gevalquote:Op woensdag 24 december 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie geen genante foto's?
Zullen we een rondje vreselijke foto's doen zo op deze Kerstavond?
Middeleeuwen feest zo'n 6,5 jaar geleden toen ik nog als strandwacht werkte met mijn brigadepost.quote:
Kom op... je hebt er vast wel eentjequote:Op woensdag 24 december 2008 22:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je hebt de lat wel behoorlijk hoog gelegd in ieder geval
ik?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:33 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Kom op... je hebt er vast wel eentje
Let us be the judge of that!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik?nee....ik heb uberhaupt maar een handvol foto's waar ik opsta...en geen daarvan is genant
nou ja...een paar boeken vol foto's toen ik een kleine Abbadon was, bij m'n ouders thuis...maar van na, pak 'm beet, m'n 15e ofzo, zo goed als niks....quote:Op woensdag 24 december 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Let us be the judge of that!
Nee maar serieus, waarom heb je maar een handvol foto's van jezelf?
hahaha neequote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je bent al aan het zoeken begrijp ik?
Ik heb ook weinig recente foto's en ik een aantal jaar zelfs zonder foto's.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nou ja...een paar boeken vol foto's toen ik een kleine Abbadon was, bij m'n ouders thuis...maar van na, pak 'm beet, m'n 15e ofzo, zo goed als niks....
waarom? tja...
Nee, pc staat twee verdiepingen hogerquote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Kijken jullie ook op RTL4 dat heerlijke mutserige Kerstliedjesprogramma waarin BN'ers gaan zingen?
Kom maar door!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahaha neemaar ik heb wel een paar genante foto's hoor
Die is niet genantquote:Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Oh hier nog een beetje genante (vanwege het rare kus-hoofd dat ik trek) me mijn harem
![]()
[ afbeelding ]
Marsterretje heeft vroegah in de NL versie van de Rocky Horror Show gespeeld en zingt nog steeds alle teksten van voor naar achter meequote:Op woensdag 24 december 2008 22:07 schreef mspoez het volgende:
Ik vind de Rocky horror show nog altijd wel ultiem qua meezing hoor... al staat mamma mia met stip op 2!
mijn heidi-kostuum ligt bij de stomerijquote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
En Abba, máák dan even een genante foto?
Addy vd Krommenakker o.i.d.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wie is dan die andere man?
Wat leuk!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:47 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Marsterretje heeft vroegah in de NL versie van de Rocky Horror Show gespeeld en zingt nog steeds alle teksten van voor naar achter mee![]()
Wat een geweldige avond, GTA spelen, kopje thee en een culturele homofilm op tv. Mijn kerst kan niet meer stuk, nu al niet. (Alleen hoop ik dat ik over twee dagen nog steeds 8 kilo kwijt ben....)
En bij mij doet photobucket helemaal niets meer! (Serieus!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef mspoez het volgende:
Ik zoek echt erge foto's maar ik denk dat ik die altijd gewoon meteen weggooi...
Ik Flickr ze er nu op, paar minutenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk!
Heb je daar nog genante foto's van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door kaasplankje op 24-12-2008 23:11:15 ]
Knijntje, ben jij nou eigenlijk een man of een vrouw?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb brokeback mountain gezien
Zo geweldig vond ik hem niet eigenlijk
Ik vind dit icoontje mooierquote:Op woensdag 24 december 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Knijntje, ben jij nou eigenlijk een man of een vrouw?
Er staat wel een vrouwenicoontje voor je naam, maar ik dacht een hele tijd dat je een man was?
Ik moest je foto quoten om hem te kunnen zien!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:58 schreef marsterretje het volgende:
Zo, hier dan, lekker flatterend!
[ afbeelding ]
Nu doet hij het wel toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest je foto quoten om hem te kunnen zien!
Maar gave foto!![]()
Eentje met nog meer tiet, maar dan wordt dit topic zo 18 +quote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind het nog best een flatteuze foto Mars!
Heb je niets ergers?
Hihi!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:11 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Eentje met nog meer tiet, maar dan wordt dit topic zo 18 +
sommige inkoppertjes maak ik welquote:
Ja waarom denk je dat ik in de godvergeten transseksuele show terecht gekomen ben!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi!
Maar even een gekke vraag hoor, nu we het toch over tiet hebben...
Waarom staat er bij jou dan weer een Man icoontje?
*graaft in oud Tagrijnfeestjes archief*quote:Op woensdag 24 december 2008 23:11 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Eentje met nog meer tiet, maar dan wordt dit topic zo 18 +
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:19 schreef -Nienna- het volgende:
Ow...en mijn genante foto (Ik haal hem wel zo weer weg hoor...):Waarom? hij heeft wel iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#35.
'iets' is wel het juiste woord jaquote:
Neuuuuuu die bestaat heulegaar niet hoor, zon fotoarchief...quote:Op woensdag 24 december 2008 23:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
*graaft in oud Tagrijnfeestjes archief*.
Gooi jij d'r ook effe een extreem genante in Kim?quote:Op woensdag 24 december 20http://i.fokzine.net/s/coool.gif08 23:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
*graaft in oud Tagrijnfeestjes archief*.
7 jaar geledenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Hahaha Nienna! Die woeste blik!
En die outfit is ook wel grappig!
Hoe lang is dit geleden?
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:23 schreef k_i_m het volgende:
Whehehe, nou speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
Ik ben dol op koffie drinken met mijn broertjequote:Op woensdag 24 december 2008 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gooi jij d'r ook effe een extreem genante in Kim?
Dan heb je nu je antwoord denk ik...7 jaar geleden en ook 7 kilo lichter ofzoietsquote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh, ik vroeg me al af wat je in het Slanktopic doet namelijk als ik naar je figuur kijk!
inderdaad een mooi lijntjequote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh, ik vroeg me al af wat je in het Slanktopic doet namelijk als ik naar je figuur kijk!
tis niet te hopen voor je dat ze ook op fok komt.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef k_i_m het volgende:
Zo zit ik morgen bij mijn schoonmoeder.
[ afbeelding ]
ik zap er even langs....waarom doen er allemaal mensen mee die echt niet kunnen zingen?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
Brrrrrrr, die Derrick Oglivi of hoe hij ook heet, die Ghost Whisperer, die ZINGT zelfs eng!
En dan samen met ultieme diva Berget Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Raap me op!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dan denkt ze; Hee, zo zat ze gisteren ook bij mij! Maar daar heb ik toch geen feauteaus van gemaakt?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
tis niet te hopen voor je dat ze ook op fok komt.
op sommige momenten is vrijgezel zijn beter dan op andere...quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de lol juistquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik zap er even langs....waarom doen er allemaal mensen mee die echt niet kunnen zingen?
Kind, hou op, schei uit. Grand Theft Auto spelen en een beetje rondhangen in badjes in mijn eigen huis! En dat twee dagen lang!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
op sommige momenten is vrijgezel zijn beter dan op andere...
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef mspoez het volgende:
oeh...Oh maar die is gewoon leuk! Chicks die lol hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja maar djiesssss wat elegant!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar die is gewoon leuk! Chicks die lol hebben!
Kan ik bij jou op cursus 'Hoe zeg ik NEE'?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Kind, hou op, schei uit. Grand Theft Auto spelen en een beetje rondhangen in badjes in mijn eigen huis! En dat twee dagen lang!
met het geluid uit is het best te pruimenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de lol juist
Zometeen komt Nathalie van Idols!
En ik hou van Berget. Dat corset met die enorme borsten er in!![]()
2 weken vakantie en vastbesloten zo min mogelijk te doen....en tot dusver lukt het meer dan primaquote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Kind, hou op, schei uit. Grand Theft Auto spelen en een beetje rondhangen in badjes in mijn eigen huis! En dat twee dagen lang!
die cursus geef ik ook hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik bij jou op cursus 'Hoe zeg ik NEE'?
oh, zit er nog een vrouw achter die borsten ook?quote:
Er zitten toch ook echte zangerts en zangeressen bij die wel goed zingen?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
met het geluid uit is het best te pruimen
fijne feestdagen dan!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef -Nienna- het volgende:
Dames en (een paar) heren,
Ik weet niet of ik morgen nog even online ben voor mijn ouders, broertje en zijn wederhelft hier zijn...
Voor degenen die ik niet meer spreek: Fijne feestdagen!
Ik ga nog even op de bank kruipen
Ik geef toe, die schaatser hoeheettie daarvoor...die was nog veel ergerquote:Op woensdag 24 december 2008 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten toch ook echte zangerts en zangeressen bij die wel goed zingen?
En die Dereck zong niet eens echt vals!
Doe jij nog maar even een liedje dan!![]()
is het weer zo laat?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:49 schreef mspoez het volgende:
Andere categorie foto's:
dit vind ik echtaan een man...mooie armen
[ afbeelding ]
Nee!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik bij jou op cursus 'Hoe zeg ik NEE'?
nee, daar ben ik het niet mee eens...dat moet je helemaal niet durven...geen enkele reden voorquote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
Van der Velde(n)! Die was vreselijk ja! Hij keek er ook reuze moeilijk bij!
Maar goed, je moet het toch maar durven om daar voor lul te gaan staan
Het is half twaalf geweest, dan maggut!quote:
*ijverig notities maakt*quote:
Hij is een zangert...maar geen hele goeiequote:Op woensdag 24 december 2008 23:51 schreef Greys het volgende:
Oke, rappers moeten dus ook niet gaan zingen
En Nathalie![]()
![]()
Idols? nee, nooit gezien...klinkt best okee, thoughquote:Op donderdag 25 december 2008 00:07 schreef Greys het volgende:
Abba, heb je Idols gevolgd destijds?
Dit was wat mij betreft echt een topoptreden van 'die nasale'
En over the Sound of Music gesproken...
Mooiquote:Op donderdag 25 december 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Ik jank elke keer weer tijdens dat Climb Every Mountain.
Vooral als ze aan het einde zelf gaat huilen.
Ik moet echt eens stoppen met dat gejank
Hm. Kweenie. Totaal niet het type man dat ik leuk vind, dus misschien dat het daardoor komtquote:
Mooi he?quote:
liedjequote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi he?
Op 1:40 precies ga ik altijd zitten snotteren. Kippenvelstukje!
What about this one?quote:
Die heb ik ook wel eens gespeeld/gezongenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
What about this one?
(Van Josh G. heb ik twee DVD's, tegen niemand zeggen hoor)
Even verder kijken tot hij ook mee gaat zingen...
Hij verkracht hiet Sarah MacLachlanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
What about this one?
(Van Josh G. heb ik twee DVD's, tegen niemand zeggen hoor)
Even verder kijken tot hij ook mee gaat zingen...
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij verkracht hiet Sarah MacLachlanennie op de goede manier
is er een goede manier van verkrachten dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij verkracht hiet Sarah MacLachlanennie op de goede manier
Sarah met Emmylou Harrisquote:Op donderdag 25 december 2008 00:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is er een goede manier van verkrachten dan?
Barry white cdquote:
Hihihihi!quote:
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai....beetje te vanille, denk ikquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op wat je wenst....
Die van de edelweiss moet ik nog vinden, maar deze wel vast gevondenDie tweede foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geniaal gewoon
.
Ik kom net terug van de kerstnachtdienst. Was erg leuk, maar wel vreemd om als niet meer-gelovige in een kerk te zitten.
Niet meer actief op Fok!
The softer the better!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi!
Dat is mij dan weer veel te softerig
Maar ik heb soms ook een ietwat gekke smaak![]()
Srslyquote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
genante foto's?
euh...
[ afbeelding ]
Niet echt instant turn on, wel lekkere achtergrond muziek.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch niet sexy!
Of vind jij van wel?
Vind het ook een lekkere zanger hoor!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet echt instant turn on, wel lekkere achtergrond muziek.
Wel sleazy oke is me & mrs jones
Da's een beetje donna dummer met love to lovequote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind het ook een lekkere zanger hoor!![]()
Echt wel!
Ook heel zwoel...
Nee joh!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Da's een beetje donna dummer met love to love
En deze zangertquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Abbadon het volgende:
Dan mag deze zangeres ook niet ontbreken natuurlijk:
Lekker nummer!quote:
Goede zangeres, alleen niet zulke leuke herinneringen aan.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Abbadon het volgende:
Dan mag deze zangeres ook niet ontbreken natuurlijk:
kan je het daar wel op, schat?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En deze zangert![]()
http://www.adrift.nl/meuk/aoaw.mp3
Oef, killer van een nummer, zware lading...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Beide, uiteraardquote:Op donderdag 25 december 2008 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben we het nu over de zangert of over de muziek?
Uhuh, heerlijk!quote:
inclusief het kapsel?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Greys het volgende:
Mijn eerste verkering met wie ik het deed was fan van Europe enzo
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen nrs waarop ik het zou kunnen doen. Mijn lawaai zou de muziek overstemmen.
Kwam daar pas na een aantal jaren achter...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef Greys het volgende:
Op Valentijnsdag voor het eerst sexen!
How romantic!
Gotham city?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan op een nr van R. Kelly trouwens, If I could turn back the hands of time of I believe I can fly, dat weet ik niet meer.
Noh, kom ik net uit de kerk, sla ik meteen alweer van die vunzige taal uit.quote:
Nee, het was één van de twee genoemde nrs. 'If I could turn back...' denk ik. Was nog met een vent trouwens, vandaar dat ik het ws nog weetquote:
Da's helemaal erg!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Adelante het volgende:
Eerste keer, hmmm even denken, na een slecht happy hardcorefeest ofzo, dus vast iets van the party animals
Freak me van Another Level schiet me ineens te binnenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet zo van de tuttelmuziek bij sex.
Dan krijg ik een giebelbui van en da's niet zo goed voor tha mood
Ik zal het je nog sterker vertellen: ik zat tijdens de dienst gewoon aan seks te denkenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Greys het volgende:
Vik ik pies in mijn broek om je met je 'net uit de kerk en nu alweer vunzige taal'
Rampentampen dus!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Adelante het volgende:
Eerste keer, hmmm even denken, na een slecht happy hardcorefeest ofzo, dus vast iets van the party animals
hakken en zagenquote:
Ken je deze zangeres?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: ik zat tijdens de dienst gewoon aan seks te denken.
Hmmm, kan ook lekker zijn...quote:
toet toet, boing boingquote:
Nein, wieso?quote:
Je bent jong en je wilt watquote:
Luister maar eens goed naar de teksten...quote:
Ik werd gewoon opgewonden van het kerstevangeliequote:
Vreselijk...quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent jong en je wilt wat
Maar 140 beats per minuut is nu nog wel eens fijn :d
Neemt en eet, want dit is mijn lichaam...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik werd gewoon opgewonden van het kerstevangelie.
Nou de mosselman nog en de cirkel is rondquote:
En hup, nat was Vik!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Neemt en eet, want dit is mijn lichaam...
Of die ontvangenis zonder vlekkenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Neemt en eet, want dit is mijn lichaam...
Nee, we lazen Lucasquote:Op donderdag 25 december 2008 01:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of die ontvangenis zonder vlekken
Zonder vlekken geen sexquote:Op donderdag 25 december 2008 01:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of die ontvangenis zonder vlekken
Welterusten!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef Abbadon het volgende:
Hooggeeerd publiek,
Ik ga slapen! fijne feestdagen alvast!!
Dat ligt er aan na hoeveel keerquote:
...en die pak ik nog even mee...dank jequote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef Oblivion het volgende:
Slaap lekker Abbadon!
Met je sexy voice...
Wat vier je dan? De halal slachting van de os en de ezel?quote:
Als vaste lurker, ik ook eigenlijk ook wel...quote:
Oh getver Anos, wat K*DT!! Heb je al gesmst naar de vriend op wie die patient leek? En waar is je broertje? En hoe ben jij nu?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:36 schreef Anosmie het volgende:
OK. Ik ben over de piss. Ik ga rustig Kerstavond met t broertje in de kroeg vieren. Wordt er aan de overkant na 4 ambulances, 1 politie-eenheid,1 brandweerwagen en ongeveer anderhalf uur later iemand uit een woning getakeld.. Iemand die sprekend op een vriend van ons lijkt en die via een soort kunstmatig iets werd gereanimeerd. Geloof me.. dat wil je niet zien. ongeacht je de persoon in kwestie kent of niet. Echt traumatisch gewoon..
Ik ga slapen. Denk ik..
Ik heb zijn nummer niet. ZIjn zusje reageert niet en 3 mensen hebben geprobeerd om mij te verzekeren dat hij het niet is..quote:Op donderdag 25 december 2008 01:39 schreef mspoez het volgende:
[..]
Oh getver Anos, wat K*DT!! Heb je al gesmst naar de vriend op wie die patient leek? En waar is je broertje? En hoe ben jij nu?
Geen idee wie daar woont. Die jongen werd uit het appartement boven de kroeg waar 'vriend' werkt getakeld. Ik weet het niet en ik heb zn zuster net gesommeerd om mij zsm te bellen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:52 schreef mspoez het volgende:
Getver getver. Maar wie woont daar dan, aan de overkant? Als ie niet op hem lijkt en je stond er naast ... *thinking happy thougts*
Ik heb dat ook een keer gedaan, ik had diepvrieszomerfruit en heb dat ontdooid en gepureerd.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil een topping van diepvriesframbozen maken voor m'n cheesecake. Kan ik ze gewoon in de blender doen en verwarmen, of moet ik er nog suiker oid bij doen? (Ik heb geen gelatine in huis.)
Damn en dan moet je er vandaag de heule dag óók nog tussen zitten?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:21 schreef SHE het volgende:
Anos ...da's NIET tof.
*knuffel*
Ik heb kerstavond weer zonder kleerscheuren doorstaan. Mijn vader lult teveel, Ollie ook en mijn moeder heeft mijn laatste tattoo's gezien en alle goden die ze kent gevraagd wat ze toch misdaan heeft dat ze dat leed moet dragen
Echt kerst!
Dank, dames! Ik heb dit maar gedaan en ik zie wel hoe het wordt.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gedaan, ik had diepvrieszomerfruit en heb dat ontdooid en gepureerd.
Niks erbij gedaan.
Gelukkig niet, kerstavond is voor mijn ouders heel belangrijk dus dan moeten we er altijd bijzijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Damn en dan moet je er vandaag de heule dag óók nog tussen zitten?
Ik ben blij dat wij nooit al op kerstavond worden ontboden
Iedereen fijne dagen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |