Noh, kom ik net uit de kerk, sla ik meteen alweer van die vunzige taal uit.quote:
Nee, het was één van de twee genoemde nrs. 'If I could turn back...' denk ik. Was nog met een vent trouwens, vandaar dat ik het ws nog weetquote:
Da's helemaal erg!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Adelante het volgende:
Eerste keer, hmmm even denken, na een slecht happy hardcorefeest ofzo, dus vast iets van the party animals
Freak me van Another Level schiet me ineens te binnenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet zo van de tuttelmuziek bij sex.
Dan krijg ik een giebelbui van en da's niet zo goed voor tha mood
Ik zal het je nog sterker vertellen: ik zat tijdens de dienst gewoon aan seks te denkenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Greys het volgende:
Vik ik pies in mijn broek om je met je 'net uit de kerk en nu alweer vunzige taal'
Rampentampen dus!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Adelante het volgende:
Eerste keer, hmmm even denken, na een slecht happy hardcorefeest ofzo, dus vast iets van the party animals
hakken en zagenquote:
Ken je deze zangeres?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen: ik zat tijdens de dienst gewoon aan seks te denken.
Hmmm, kan ook lekker zijn...quote:
toet toet, boing boingquote:
Nein, wieso?quote:
Je bent jong en je wilt watquote:
Luister maar eens goed naar de teksten...quote:
Ik werd gewoon opgewonden van het kerstevangeliequote:
Vreselijk...quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent jong en je wilt wat
Maar 140 beats per minuut is nu nog wel eens fijn :d
Neemt en eet, want dit is mijn lichaam...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik werd gewoon opgewonden van het kerstevangelie.
Nou de mosselman nog en de cirkel is rondquote:
En hup, nat was Vik!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Neemt en eet, want dit is mijn lichaam...
Of die ontvangenis zonder vlekkenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Neemt en eet, want dit is mijn lichaam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |