quote:Op woensdag 24 december 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op wat je wenst....
Die van de edelweiss moet ik nog vinden, maar deze wel vast gevondenals ik even stil ben, dan is dat omdat ik op de grond lig *proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zoooo lief
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
verbazingwekkendquote:Op woensdag 24 december 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Bij de Sound of Music waren allebei de keren wel veel homo's
Volgende keer moet je mij ook maar informeren.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef loveli het volgende:
Was een maand of 2 geleden in Delft. Geen van mijn vrienden wilde mee, dus ik ben ook niet geweest. Is de ultieme tip voor wanhopige mannen: nergens zijn zoveel vrouwen bij elkaar en geen andere man in de wijde omtrek.
Ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is dat een serieuze vraag?![]()
Heb je 'Rocky over the Rainbow' gezien?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:07 schreef mspoez het volgende:
Ik vind de Rocky horror show nog altijd wel ultiem qua meezing hoor... al staat mamma mia met stip op 2!
maar het is wel het makkelijkstquote:Op woensdag 24 december 2008 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja.Er zijn toch allerlei andere opties?
14? beetje veelquote:Op woensdag 24 december 2008 22:17 schreef mspoez het volgende:
Broeha! Ik zocht op "rocky over the rainbow", moet je zien wat er gebeurt:
[ afbeelding ]
O.M.G. verklaar je naderquote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
genante foto's?
euh...
[ afbeelding ]
Je hebt de lat wel behoorlijk hoog gelegd in ieder gevalquote:Op woensdag 24 december 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie geen genante foto's?
Zullen we een rondje vreselijke foto's doen zo op deze Kerstavond?
Middeleeuwen feest zo'n 6,5 jaar geleden toen ik nog als strandwacht werkte met mijn brigadepost.quote:
Kom op... je hebt er vast wel eentjequote:Op woensdag 24 december 2008 22:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je hebt de lat wel behoorlijk hoog gelegd in ieder geval
ik?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:33 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Kom op... je hebt er vast wel eentje
Let us be the judge of that!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik?nee....ik heb uberhaupt maar een handvol foto's waar ik opsta...en geen daarvan is genant
nou ja...een paar boeken vol foto's toen ik een kleine Abbadon was, bij m'n ouders thuis...maar van na, pak 'm beet, m'n 15e ofzo, zo goed als niks....quote:Op woensdag 24 december 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Let us be the judge of that!
Nee maar serieus, waarom heb je maar een handvol foto's van jezelf?
hahaha neequote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je bent al aan het zoeken begrijp ik?
Ik heb ook weinig recente foto's en ik een aantal jaar zelfs zonder foto's.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nou ja...een paar boeken vol foto's toen ik een kleine Abbadon was, bij m'n ouders thuis...maar van na, pak 'm beet, m'n 15e ofzo, zo goed als niks....
waarom? tja...
Nee, pc staat twee verdiepingen hogerquote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Kijken jullie ook op RTL4 dat heerlijke mutserige Kerstliedjesprogramma waarin BN'ers gaan zingen?
Kom maar door!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahaha neemaar ik heb wel een paar genante foto's hoor
Die is niet genantquote:Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Oh hier nog een beetje genante (vanwege het rare kus-hoofd dat ik trek) me mijn harem
![]()
[ afbeelding ]
Marsterretje heeft vroegah in de NL versie van de Rocky Horror Show gespeeld en zingt nog steeds alle teksten van voor naar achter meequote:Op woensdag 24 december 2008 22:07 schreef mspoez het volgende:
Ik vind de Rocky horror show nog altijd wel ultiem qua meezing hoor... al staat mamma mia met stip op 2!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |