saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai....beetje te vanille, denk ikquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op wat je wenst....
Die van de edelweiss moet ik nog vinden, maar deze wel vast gevondenDie tweede foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geniaal gewoon
.
Ik kom net terug van de kerstnachtdienst. Was erg leuk, maar wel vreemd om als niet meer-gelovige in een kerk te zitten.
Niet meer actief op Fok!
The softer the better!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi!
Dat is mij dan weer veel te softerig
Maar ik heb soms ook een ietwat gekke smaak![]()
Srslyquote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
genante foto's?
euh...
[ afbeelding ]
Niet echt instant turn on, wel lekkere achtergrond muziek.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch niet sexy!
Of vind jij van wel?
Vind het ook een lekkere zanger hoor!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet echt instant turn on, wel lekkere achtergrond muziek.
Wel sleazy oke is me & mrs jones
Da's een beetje donna dummer met love to lovequote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind het ook een lekkere zanger hoor!![]()
Echt wel!
Ook heel zwoel...
Nee joh!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Da's een beetje donna dummer met love to love
En deze zangertquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Abbadon het volgende:
Dan mag deze zangeres ook niet ontbreken natuurlijk:
Lekker nummer!quote:
Goede zangeres, alleen niet zulke leuke herinneringen aan.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Abbadon het volgende:
Dan mag deze zangeres ook niet ontbreken natuurlijk:
kan je het daar wel op, schat?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En deze zangert![]()
http://www.adrift.nl/meuk/aoaw.mp3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |