mijn heidi-kostuum ligt bij de stomerijquote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef Greys het volgende:
En Abba, máák dan even een genante foto?
Addy vd Krommenakker o.i.d.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wie is dan die andere man?
Wat leuk!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:47 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Marsterretje heeft vroegah in de NL versie van de Rocky Horror Show gespeeld en zingt nog steeds alle teksten van voor naar achter mee![]()
Wat een geweldige avond, GTA spelen, kopje thee en een culturele homofilm op tv. Mijn kerst kan niet meer stuk, nu al niet. (Alleen hoop ik dat ik over twee dagen nog steeds 8 kilo kwijt ben....)
En bij mij doet photobucket helemaal niets meer! (Serieus!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef mspoez het volgende:
Ik zoek echt erge foto's maar ik denk dat ik die altijd gewoon meteen weggooi...
Ik Flickr ze er nu op, paar minutenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk!
Heb je daar nog genante foto's van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door kaasplankje op 24-12-2008 23:11:15 ]
Knijntje, ben jij nou eigenlijk een man of een vrouw?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb brokeback mountain gezien
Zo geweldig vond ik hem niet eigenlijk
Ik vind dit icoontje mooierquote:Op woensdag 24 december 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Knijntje, ben jij nou eigenlijk een man of een vrouw?
Er staat wel een vrouwenicoontje voor je naam, maar ik dacht een hele tijd dat je een man was?
Ik moest je foto quoten om hem te kunnen zien!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:58 schreef marsterretje het volgende:
Zo, hier dan, lekker flatterend!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |