Dan heb je nu je antwoord denk ik...7 jaar geleden en ook 7 kilo lichter ofzoietsquote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh, ik vroeg me al af wat je in het Slanktopic doet namelijk als ik naar je figuur kijk!
inderdaad een mooi lijntjequote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh, ik vroeg me al af wat je in het Slanktopic doet namelijk als ik naar je figuur kijk!
tis niet te hopen voor je dat ze ook op fok komt.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef k_i_m het volgende:
Zo zit ik morgen bij mijn schoonmoeder.
[ afbeelding ]
ik zap er even langs....waarom doen er allemaal mensen mee die echt niet kunnen zingen?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
Brrrrrrr, die Derrick Oglivi of hoe hij ook heet, die Ghost Whisperer, die ZINGT zelfs eng!
En dan samen met ultieme diva Berget Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Raap me op!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dan denkt ze; Hee, zo zat ze gisteren ook bij mij! Maar daar heb ik toch geen feauteaus van gemaakt?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
tis niet te hopen voor je dat ze ook op fok komt.
op sommige momenten is vrijgezel zijn beter dan op andere...quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de lol juistquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik zap er even langs....waarom doen er allemaal mensen mee die echt niet kunnen zingen?
Kind, hou op, schei uit. Grand Theft Auto spelen en een beetje rondhangen in badjes in mijn eigen huis! En dat twee dagen lang!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
op sommige momenten is vrijgezel zijn beter dan op andere...
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef mspoez het volgende:
oeh...Oh maar die is gewoon leuk! Chicks die lol hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja maar djiesssss wat elegant!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar die is gewoon leuk! Chicks die lol hebben!
Kan ik bij jou op cursus 'Hoe zeg ik NEE'?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Kind, hou op, schei uit. Grand Theft Auto spelen en een beetje rondhangen in badjes in mijn eigen huis! En dat twee dagen lang!
met het geluid uit is het best te pruimenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de lol juist
Zometeen komt Nathalie van Idols!
En ik hou van Berget. Dat corset met die enorme borsten er in!![]()
2 weken vakantie en vastbesloten zo min mogelijk te doen....en tot dusver lukt het meer dan primaquote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Kind, hou op, schei uit. Grand Theft Auto spelen en een beetje rondhangen in badjes in mijn eigen huis! En dat twee dagen lang!
die cursus geef ik ook hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik bij jou op cursus 'Hoe zeg ik NEE'?
oh, zit er nog een vrouw achter die borsten ook?quote:
Er zitten toch ook echte zangerts en zangeressen bij die wel goed zingen?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
met het geluid uit is het best te pruimen
fijne feestdagen dan!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:39 schreef -Nienna- het volgende:
Dames en (een paar) heren,
Ik weet niet of ik morgen nog even online ben voor mijn ouders, broertje en zijn wederhelft hier zijn...
Voor degenen die ik niet meer spreek: Fijne feestdagen!
Ik ga nog even op de bank kruipen
Ik geef toe, die schaatser hoeheettie daarvoor...die was nog veel ergerquote:Op woensdag 24 december 2008 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten toch ook echte zangerts en zangeressen bij die wel goed zingen?
En die Dereck zong niet eens echt vals!
Doe jij nog maar even een liedje dan!![]()
is het weer zo laat?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:49 schreef mspoez het volgende:
Andere categorie foto's:
dit vind ik echtaan een man...mooie armen
[ afbeelding ]
Nee!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik bij jou op cursus 'Hoe zeg ik NEE'?
nee, daar ben ik het niet mee eens...dat moet je helemaal niet durven...geen enkele reden voorquote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef Greys het volgende:
Van der Velde(n)! Die was vreselijk ja! Hij keek er ook reuze moeilijk bij!
Maar goed, je moet het toch maar durven om daar voor lul te gaan staan
Het is half twaalf geweest, dan maggut!quote:
*ijverig notities maakt*quote:
Hij is een zangert...maar geen hele goeiequote:Op woensdag 24 december 2008 23:51 schreef Greys het volgende:
Oke, rappers moeten dus ook niet gaan zingen
En Nathalie![]()
![]()
Idols? nee, nooit gezien...klinkt best okee, thoughquote:Op donderdag 25 december 2008 00:07 schreef Greys het volgende:
Abba, heb je Idols gevolgd destijds?
Dit was wat mij betreft echt een topoptreden van 'die nasale'
En over the Sound of Music gesproken...
Mooiquote:Op donderdag 25 december 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Ik jank elke keer weer tijdens dat Climb Every Mountain.
Vooral als ze aan het einde zelf gaat huilen.
Ik moet echt eens stoppen met dat gejank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |