Het wordt allemaal wel ietsje anders, maar ik zal dit topic blijven updaten. Ontdekte ook een onbeveiligde WiFi, dus ook vanaf locatie zou het kunnenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Ben benieuwd wat je er van maakt dude, ziet er wel erg gezellig uit
Nee maar de keuken wordt sowieso vervangen. Ik wil ook de wasmachine naar de keuken verplaatsen en dan moet de boel toch verbouwd worden. Dan kan ik net zo goed een nieuwe keuken erin zetten.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
Top man! ik ben benieuwd van de vervolg foto's!
Het ziet er iig naar uit dat t een leuk huisje is en als ik je zo belees (nieuw Nederlands) zalt erg gezellie worden.
mbt je keuken. Voor weinig geld kan je ook nieuwe deurtjes kopen he. Dat veranderd ook de look heel erg. Alles wat dan niet bij passend is kan je of een ander paneel voor plaatsen, plastic over heen plakken of idd verven. Keukens zijn over t algemeen wel heel erg een eigen smaak maar dat betekend niet det meteen heel de keuken er uit ge sloopt hoeft te worden.
Voor tips weet je me te vinden. Ik heb net mn eigen appartement betrokken.
Aan de Slotlaan, op zo'n 2 minuten lopen van de metrohalte Slotlaanquote:
Ook al wil je een vaatwasser hoef je niet meteen heel je keuken te slopen. Met weinig geld kan je je huidige keuken om bouwen tot de keuken die je wil. Je hoeft niet meteen een nieuwe keuken. Maar goed het is jou huis en jou keuken.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:55 schreef nicomart het volgende:
Nee maar de keuken wordt sowieso vervangen. Ik wil ook de wasmachine naar de keuken verplaatsen en dan moet de boel toch verbouwd worden. Dan kan ik net zo goed een nieuwe keuken erin zetten.
Dus nog even volhouden met de looks.. ga er nu niet teveel geld in stoppen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:31 schreef nicomart het volgende:
Als je sterretjes ziet liggen in een bouwmarkt waar ook pvc buizen verkocht worden... Dan moet je toch een rookbom maken?
[ afbeelding ]
Geen probleem. Ik heb er 122.500 voor betaald.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:14 schreef ozzyat105 het volgende:
Leuke appartementje! wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Dat idee kreeg ik ook toen ik gister bezig was. Zat eerst te denken om dan met tegelverf de boel op te frissen enzo. Maar ik denk dat ik er gewoon nog ff mee wacht.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:36 schreef ROG het volgende:
Gefeliciteerd met de aankoop.
Qua keuken zou ik er even geen geld tegenaangooien, de eerste tijd ben je toch nog bezig met klussen en tegen de tijd dat het laatste klusje geklaard is heb je wellicht genoeg inzicht/wensen én budget voor je nieuwe keuken.
What's with Capelle?quote:
Ik denk het. Het is wel een beetje een trend geloof ik. Ik ben zelf dan wel echt de allerlaatste van mijn vriendengroep, dus het werd wel een keer tijd denk ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef eer-ik het volgende:
wtf is iedeeen opeens aan het op zichzelf wonen
ik ookquote:
Haha, daar lijkt het inderdaad een beetje op.quote:Op donderdag 25 december 2008 09:55 schreef nicomart het volgende:
Ik denk het. Het is wel een beetje een trend geloof ik. Ik ben zelf dan wel echt de allerlaatste van mijn vriendengroep, dus het werd wel een keer tijd denk ik.
Zoonlief is daar geboren.quote:
Ik zal wel ff photoshoppenquote:Op donderdag 25 december 2008 10:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, daar lijkt het inderdaad een beetje op.
Maar tof man.
Heb je iets van een plattegrondje ofzo?
eensch en dankuquote:Op donderdag 25 december 2008 10:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik zou het kapitaalvernietiging vinden als je nu nog in de keuken investeerd, terwijl je toch van plan bent om op termijn een andere te plaatsen. Ik had het gewoon een paar maandjes aangekeken![]()
Leuk ruim appartementje![]()
Zeker voor die prijs !
Veel suc6 met klussen
Ah.. pijnlijke herinneringen dus?quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Vooral het feit dat ik naar Rotterdam was verhuisd om het kind een Rotterdammer te laten worden...
Krijg je dus te horen na het baren dat het ziekenhuis bij Capelle hoort...![]()
Ga je vandaag ook klussen? Of kerst vieren?
Hoe kom je aan zoveel geldquote:Op donderdag 25 december 2008 09:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik heb er 122.500 voor betaald.
[..]
[......]
Ja ik vind het wel wat hebben.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:14 schreef Oblivion het volgende:
Oh ja, andere mensen vieren het natuurlijk ook!![]()
Nee, je kan het dan niet maken even flink te klussen...
Vind het leuk dat je het doorgeefluik (jij noemt het een bar...) er in laat zitten!
hypotheekquote:
Prima.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zal wel ff photoshoppen
[..]
Jup lekker zitten rommelen. Maar ga toch zoals gezegd voor witte muren en wit plafond met een grijstint aan de houtdetails zoals de deuren, plinten enzo..quote:Op donderdag 25 december 2008 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prima.
Al bekend wat je met de kleuren gaat doen?
Of; heb je nog gekloot met dat PSDtje wat ik stuurde?
Denk dat dat ook wel mooi is idd.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jup lekker zitten rommelen. Maar ga toch zoals gezegd voor witte muren en wit plafond met een grijstint aan de houtdetails zoals de deuren, plinten enzo..
plattegrondje. Maten kloppen niet helemaal volgens mij. Ik dacht alle maten te weten, maar op een of andere manier wordt de ene kamer dan heel groot of de gang ontzettend lang
[ afbeelding ]
Hier en daar wat dingen ingezet, radiators bijvoorbeeld niet allemaal ingevuld. De badkamer en het toilet moeten niet zo breed zijn, maar anders wordt de grote slaapkamer zo klein
ziet er leuk uit hoor! Jammer dat je badkamer niet in verhouding is. Zo kan je er met heel wat chickies tegelijk badderen en zo.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jup lekker zitten rommelen. Maar ga toch zoals gezegd voor witte muren en wit plafond met een grijstint aan de houtdetails zoals de deuren, plinten enzo..
plattegrondje. Maten kloppen niet helemaal volgens mij. Ik dacht alle maten te weten, maar op een of andere manier wordt de ene kamer dan heel groot of de gang ontzettend lang
[ afbeelding ]
Hier en daar wat dingen ingezet, radiators bijvoorbeeld niet allemaal ingevuld. De badkamer en het toilet moeten niet zo breed zijn, maar anders wordt de grote slaapkamer zo klein
De brochure van de makelaar zei 75 vierkante meter, de taxateur schatte het op 70. Laten we het op 73 vierkante meter houdenquote:Op donderdag 25 december 2008 12:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel mooi is idd.
Ik zit er ook erg aan te twijfelen om wat te gaan kopen eerdaags.
Heb echt zin om een huis te fixen
Prima ruimte zo al met al, hoeveel M2 is het?
Ja de badkamer is in werkelijkheid heel klein. Er staat zelfs nog een kleine wasmachine in de badkamer. Tis wel een goeie om in 1 rit de sex onder de douche en op de wasmachine weg te strepen ;')quote:Op donderdag 25 december 2008 13:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ziet er leuk uit hoor! Jammer dat je badkamer niet in verhouding is. Zo kan je er met heel wat chickies tegelijk badderen en zo.
Aan de schoolkant. Ze zijn ook maar 4 hoog. Die aan de andere kant zijn van een stuk hoger.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn het die flats aan de kant van het politiebureau of die aan de kant van de scholen?
Nee ik bedoelde die flats in die groentinten, niet de flats net naast het politiebureau. Maar ik weet nu welke het is.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef nicomart het volgende:
Aan de schoolkant. Ze zijn ook maar 4 hoog. Die aan de andere kant zijn van een stuk hoger.
kom je helpen met klussen dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die flats in die groentinten, niet de flats net naast het politiebureau. Maar ik weet nu welke het is.
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
kom je helpen met klussen dan?
Gewoon een goeie jeugdpull verkocht natuurlijk.quote:
Die hebben we al een paar jaar, oh, blijkbaar werd jij gewoon niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gewoon een goeie jeugdpull verkocht natuurlijk..
Nico, ziet er goed uit man. En ik herken wel wat je zegt van als laatste van je vriendengroep op jezelf gaan. Precies hetzelfde hiero..
Wanneer is de eerste vergadering van de fokfed?.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die hebben we al een paar jaar, oh, blijkbaar werd jij gewoon niet uitgenodigd
Magk vragen hoe je van die mooie plattegronden maakt?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het weekend van 3/4 januari wil ik eigenlijk daar slapenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:49 schreef automatic_ het volgende:
Wanneer hoop je klaar te zijn of is dat nog een beeétje te vroeg om te vragen?
www.floorplanner.nlquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:56 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Magk vragen hoe je van die mooie plattegronden maakt?
Je adres?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
Precies.. kaartjes mogen alvast geschreven worden
Stuur maar naar Nico de oprichter van de Fok!fed in Capelle aan den IJssel.. Dan komt het wel goedquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Stuur maar naar Nico de oprichter van de Fok!fed in Capelle aan den IJssel.. Dan komt het wel goed
Waarschijnlijk heeft dat te maken met de resolutie van je beeldscherm, die kan nog wel eens wat veranderen aan hoe afmetingen eruit zien.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
thuis pas!quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:22 schreef Piles het volgende:
Heel dit topic gemist, thuis eens ff bekijken![]()
5 januariquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
thuis pas!
Wanneer kom je thuis?
Geen probleemquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
5 januari![]()
Nou, ok, misschien kijk ik wel eerder, als internet iets sneller is
Ja we zijn de hele dag met z'n zessen bezig geweest, dus dat gaat wel lekkerquote:
Ja, aan die gasten heb ik wel wat!quote:Op zondag 28 december 2008 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, wat een klusteam!
Ik moet morgen maar eens een kaartje gaan kopen!
Dat barretje is trouwens leuk
ja, het is zo fijn dat je gewoon de hele dag door kan werken. Als ik geen vakantie had, dan had ik elke keer pas om een uur of 7 kunnen beginnen en dan had het allemaal erg lang gaan duren.quote:
Ik kan niet zingenquote:Op zondag 28 december 2008 21:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, aan die gasten heb ik wel wat!
Je mag ook je gelukswens wel komen zingen op de bar
das altijd leukquote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
Pm je adres maar, dan krijg je écht een kaartje
Die zijn ook niet echt interessant, maar ik zal ze morgen voor je regelenquote:Op zondag 28 december 2008 21:45 schreef AndreaW het volgende:
Je bent een foto van de badkamer en het kleine kamertje vergeten![]()
Ziet er gaaf uit, ben benieuwd naar het eindresultaat:)
Ik beloof hetquote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
das altijd leuk
Als je beloofd dat je mijn huis dan niet leegrooft als er een keer wat in staat, dan komt mijn adres er zo aan
[..]
Ja uithuilen of gewoon een kopje koffie doen mag altijd hoor.quote:Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik beloof het
Tenzij ik ooit in de buurt ben & ik ben zielig of ziek of beroofd of wat dan ook; dan kom ik even uithuilen!
Post 64.444.444quote:Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef nicomart het volgende:
Ja uithuilen of gewoon een kopje koffie doen mag altijd hoor.
Jeujquote:Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat een eer!!quote:
Ja hoor.. als jij die comfortabel genoeg vindt, is dat geen probleemquote:Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeuj![]()
Dat moet ik even onthouden
Of als mijn auto opeens besluit niet meer verder te willen, dan kan ik wel po je bank overnachten he?
Dan dump ik jou op de bankquote:Op zondag 28 december 2008 21:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat een eer!!
[..]
Ja hoor.. als jij die comfortabel genoeg vindt, is dat geen probleem
haha.. dat zal dan nog wel een aardig gevecht worden, maar daar komen we vast wel uit... denk ikquote:
Ik win, want ik stuur een kaartjequote:Op zondag 28 december 2008 22:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha.. dat zal dan nog wel een aardig gevecht worden, maar daar komen we vast wel uit... denk ik
shit.. van pure chantage ga ik natuurlijk niet winnenquote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik win, want ik stuur een kaartje
Inderdaadquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit.. van pure chantage ga ik natuurlijk niet winnen
Pas op, want ik heb een paardenzweep!quote:Op zondag 28 december 2008 22:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha.. oh, maar dat is ook niet gek
ah.. dat is misschien wat te gek jaquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pas op, want ik heb een paardenzweep!
Nee hoor, we genieten rustig meequote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Hehe
Ik ben nu wel je topic aan het verkrachten
Fieuwquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, we genieten rustig mee
mja.. laten we verder ouwehoeren via de andere kanalenquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef automatic_ het volgende:
Hehe
Ik ben nu wel je topic aan het verkrachten
het was ook alleen voor jouw vermaakquote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 22:29 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
quote:
Morgen wordt het al weer redelijk druk met handen, maar bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 29 december 2008 00:29 schreef Bot13 het volgende:
Leuk project
Als je nog een paar handen nodig hebt, ik heb vakantie en kan in een kwartier naar je appartementje fietsen. Hahaha.
Succes!
Jup.. that's it. Het is lichtgrijs, maar het heeft (net als het donkere blauw) een soort van blauwig overkomen af en toe. Ik vind het mooiquote:Op maandag 29 december 2008 19:47 schreef automatic_ het volgende:
Dit is de uiteindelijke kleur?
kaartje is gekocht!
Leuk! Ben benieuwd als je het ingericht hebt etc.quote:Op maandag 29 december 2008 19:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jup.. that's it. Het is lichtgrijs, maar het heeft (net als het donkere blauw) een soort van blauwig overkomen af en toe. Ik vind het mooiIk zal morgen mee foto's plaatsen. Ben bijna weg
oh en..voor het kaartje
Ik kreeg trouwens een bos bloemen binnen vandaag van de rabobank, omdat ik daar een hypotheek heb afgesloten
Ik ook eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd als je het ingericht hebt etc.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:45 schreef AndreaW het volgende:
Je bent een foto van de badkamer en het kleine kamertje vergeten![]()
Ziet er gaaf uit, ben benieuwd naar het eindresultaat:)
quote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef nicomart het volgende:
Die zijn ook niet echt interessant, maar ik zal ze morgen voor je regelen
Mijn excusesquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef nicomart het volgende:
jaja.. geduldhet kleine kamertje had ik nog niet. De badkamer zit bij de update van vandaag
Ja daar ben ik ook echt tevreden over. Als ik morgen weer een eind kom met de slaapkamer, dan gaat het allemaal best goedkomen. Ik moet alleen nog een lamp uitzoeken voor de slaapkamer en voor het zitgedeelte van de huiskamer. Wordt nog lastig zat...quote:
vind ik ook.. Ze liggen ter breedte van mijn bed. (10 cm binnen de breedte van mijn bed en 1 in het midden) Als het bed er staat moet dat vast een mooi beeld gevenquote:
ja shit.. ik wist dat ik nog iets moest opruimen. Maar gister was het al zo laat toen ik helemaal klaar was, dat ik geen tijd en zin meer had om te kokenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik zie Mac Donalds!
Maaar leuk hoor!
Mooie lamp trouwens
Enne; wat vervelend dat iemand je niet liet slapen!
Was jij niet naar de stad trouwens?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef automatic_ het volgende:
Jezus! Wat een kreng is dat zeg!![]()
Hmm oke... Ik heb geen verstand van dimmers etc. Alleen van stomme klote telefoons
haha ok.. dan weet ik datquote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik moest even mijn papieren zoeken
Nou, neem nooit een SE G900. Hij is leuk met WiFi, maar dat was het wel
Ik ga er nu vandoor!
Ik deel dat graag met mensenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha ok.. dan weet ik dat
succes!
ik drink zelf alleen bijna nooit uit krat. Ik ben meer van de flessen sterke drank, maar tochquote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef Outpost76 het volgende:
Het ziet er allemaal goed uit man! Toch allemaal redelijk snel gegaan. Top hoor. Veel plezier in je nieuwe onderkomen ik zag al een kratje staan van een erg lekker merk. Dus dat komt wel goed lijkt me zo.
delen is goedquote:
Ik ook niet dat drinkt zo lastig.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik drink zelf alleen bijna nooit uit krat. Ik ben meer van de flessen sterke drank, maar toch
Het komt sowieso wel goed..
whehehe...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet dat drinkt zo lastig.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet dat drinkt zo lastig.
true..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
Leuk idee, maar ik denk ook dat het dan te laag is en je zo last krijgt van je nek
Ja, zo'n openhaard is leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true..
Heb nog wel wat lege plekjes langs de muur, want zo'n open haard lijkt me wel sexy
Moet alleen nog kijken waar ik mijn computer ga neerzetten..
ooh.. dat is ook wel kinky..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n openhaard is leuk!
Wij hebben er één met gelpotten
Maar je hebt ook al van die nep openhaarden die je op kan hangen, misschien is dat iets in dat gat?
zijn tijgervellen niet uit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh.. dat is ook wel kinky..
is alleen niet echt een plek om een tijgervel neer te leggen voor romantische nachten natuurlijk
tijgervel.. lekker warm kleed.. you get the picturequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
zijn tijgervellen niet uit?
Maar dat is idd ook wel leuk
Geen idee wat die dingen kosten hoor... Dacht dat er bij ons één stond bij de Karwei in de koopjeshoek
In zo'n staande open haard kan je ook zo'n 'echte' kachel hangen, maar op zich heb jij met die bar al een leuke ombouw
Ja, maar dat is toch per karwei anders?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tijgervel.. lekker warm kleed.. you get the picture
Ik zal eens rondkijken, maar misschien kan jij eens kijken als je 'toevallig' bij de karwei bent?
ja ok.. maar als het echt een koopie is, dan wil ik er wel even voor langs rijden daar!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch per karwei anders?
Ik zal wel ff kijken
Oja en dan kom je stiekem bij mij op dequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ok.. maar als het echt een koopie is, dan wil ik er wel even voor langs rijden daar!
stiekem? als dat moetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja en dan kom je stiekem bij mij op denatuurlijk.
Bij de koopjeshal stond er geen meer.
ook interesant.. kan ik ook wel eens langsrijden. Dankje!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Nero22 het volgende:
Bij de Praxis hebben ze ook elektrische-/gashaarden. Deze kun je gewoon op de muur monteren. Zie hier voor meer informatie.
ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:12 schreef Nero22 het volgende:
Geen probleem hoor. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen of ze hem ook bij de Praxis bij jou in de buurt hebben... Wij hebben ze nu namelijk voor op het plein staan bij "Op = Op".
Denk trouwens maar aan een prijs van rond de ¤200. Voor de rest een zeer mooi huisje geworden. Ik houd van spotjes.
Ben ik het mee eens. Als je alleen passende haardjes kunt vinden die geen warmte afgeven kun je het net zo goed niet doen. Dat vind ik zo sfeerloos. Zet er dan een mooie plant in.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook![]()
Nou, ik ga gewoon op zoek.. Het idee van zo'n haard in de bar vind ik wel een goede. Vraag me alleen af of tie de warmte goed aan kan. Anders wordt het een hele neppe
ff flink wat alu folie er tussen douwen met wat asbest en dan komt t helemaal goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook![]()
Nou, ik ga gewoon op zoek.. Het idee van zo'n haard in de bar vind ik wel een goede. Vraag me alleen af of tie de warmte goed aan kan. Anders wordt het een hele neppe
ja officieel zitten er planken in.. maar ben er dus nog niet over uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Als je alleen passende haardjes kunt vinden die geen warmte afgeven kun je het net zo goed niet doen. Dat vind ik zo sfeerloos. Zet er dan een mooie plant in.
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff flink wat alu folie er tussen douwen met wat asbest en dan komt t helemaal goed
asbestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff flink wat alu folie er tussen douwen met wat asbest en dan komt t helemaal goed
sorry.. die jongen moet je niet serieus nemen. Die mag ook eigenlijk niet op internet van zijn moederquote:
wel handig om een berg glazen neer te zetten. Die heb je toch wel nodig bij een bar denk ik zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja officieel zitten er planken in.. maar ben er dus nog niet over uit.
Graag gedaanquote:bedankt voor de tip
ja ook een optie en van die non drips eraanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wel handig om een berg glazen neer te zetten. Die heb je toch wel nodig bij een bar denk ik zo.
[..]
Graag gedaan
bijvoorbeeld! Ik heb er daar 3 (losse) van hangen bij mn bar. Ik gebruik ze all1 erg weinig. Het drinkt namelijk zo rot met bier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ook een optie en van die non drips eraan
[ afbeelding ]
whehehe.. elke keer een nippie bier is kut jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
bijvoorbeeld! Ik heb er daar 3 (losse) van hangen bij mn bar. Ik gebruik ze all1 erg weinig. Het drinkt namelijk zo rot met bier.
ja en je krijgt er bijna all1 maar schuim uit of helemaal geen schuimquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehehe.. elke keer een nippie bier is kut ja
ook echt geprobeerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja en je krijgt er bijna all1 maar schuim uit of helemaal geen schuim
Nee natuurlijk niet.quote:
shit.. neemt tie me weer in de malingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zuig maar wat uit mn duim vent!![]()
Het lijkt me zo dat dat kan gebeuren als je dat doet. Maar volgens mij past de fles er niet eens aan dus werken doet t dan zo wie zo niet
Jah had je kunnen wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
shit.. neemt tie me weer in de maling
mja.. origineel had het die functie al bij de vorige bewoners denk ik, want er stonden toen ook barkrukjes bij en natuurlijk dat enorme blad erop.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Die spots vind ik heel leuk gemaakt, ook vind ik het grappig dat jij in tegenstelling tot 95 % van alle ander bewoners zo'n doorgeefl-luik een soort van bar functie geeft![]()
![]()
Ziet er prima uit !
Nu hetzelfde als de woonkamerkant alleen niet geverfd en nog de originele schrotenkleur.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah had je kunnen weten![]()
hoe ziet dat bar gedeelte er eigenlijk uit aan de keuken kant?
Dan kan je daar die flessen houders ook monteren en als je dan een feestje hebt echt een soort bar hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nu hetzelfde als de woonkamerkant alleen niet geverfd en nog de originele schrotenkleur.
Ja dat was ook meer het idee...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan je daar die flessen houders ook monteren en als je dan een feestje hebt echt een soort bar hebben.![]()
Lijkt mij persoonlijk wel gaaf!
Dan moet je geen glazen in de woonkamer onder je bar zetten. Die gaan er geheid aan tijdens een feestje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja dat was ook meer het idee...
whehe.. ik geef geen heavy metal feestjes thuis ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je geen glazen in de woonkamer onder je bar zetten. Die gaan er geheid aan tijdens een feestje.
niet....quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. ik geef geen heavy metal feestjes thuis ofzo
jeeeej....quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien speciaal voor jou, maar doorgaans niet
Ik dacht eigenlijk bij de eerste keer dat ik de foto's van dat barretje zag, dat de planken aan de keukenzijde zitten. Tenslotte pak je daar glazen om wat in te schenken en door te geven tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja officieel zitten er planken in.. maar ben er dus nog niet over uit.
[..]
bedankt voor de tip
Mja.. op die planken stonden gewoon wat boeken enzo. Maar wat je zegt is best een aardig idee, maar ik denk niet dat ik daar nu nog aan ga beginnen. Over minder dan een jaar wil ik de keuken goed aan gaan pakken.. Misschien dat ik dan dat barretje meteen meeneem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk bij de eerste keer dat ik de foto's van dat barretje zag, dat de planken aan de keukenzijde zitten. Tenslotte pak je daar glazen om wat in te schenken en door te geven toch
Is het geen idee om dat alsnog om te draaien, dat je dus de huiskamerkant dicht maakt met de schroten, en de planken naar de kant van de keuken verhuist?
Dan heb je extra opbergruimte in de keuken en kun je er evt. alsnog zo'n sfeerhaardje voor zetten..
wat voor bronnen heb jij! Die schilderijtjes zijn pas gisteravond opgehangen!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik wacht op foto's!
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een nieuwe tv is & dat er schilderijtjes hangen in de slaapkamer
whehe.. dat blijktquote:Op maandag 12 januari 2009 11:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb gewoon hele goede bronnen zoals je ziet
ik zal er op wachtenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal nog wel een herinnering sturen m.b.t. foto's
nee.. mobiel wel.. das als het echt moet kan het welquote:Op maandag 12 januari 2009 12:53 schreef automatic_ het volgende:
Okidoki!
Alleen; ik hoorde dat je thuis (even) geen internet hebt?
oh wat gek..quote:Op maandag 12 januari 2009 12:54 schreef automatic_ het volgende:
Oh, dan heeft mijn tipgever gelogen
uhm.. ja ik heb thuis wel de kleurnummers, maarja.. ik heb een lichte en donkere grijstint gebruikt.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef LuNaTiC het volgende:
wat voor kleur grijs (weet niet of dit een speciaal nr of naam heeft of wat dan ook) heb je in de slaapkamer gebruikt?
Kan het wat lastig zien of het iets voor mij zou zijn, maar ik wil in de woonkamer een afwijkend muurtje + wat balken in het grijs hebben.
Verder ziet het er puik uit tot nu toe
nope.. ziggo.. Tele2 kon pas halverwege januari leveren. Nou had ik Ziggo ook al moeten hebben, want daar ging ook wat mis.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
He nico, heb je dit keer weer tele2 compleet besteld?
Ik wil tele2 in mijn huisje, dus ik was aan het lezen op tweakers en daar kwam ik jou tegenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nope.. ziggo.. Tele2 kon pas halverwege januari leveren. Nou had ik Ziggo ook al moeten hebben, want daar ging ook wat mis.
Hoe weet jij dat eigenlijk?
ah op die manier.. Dat had je niet geweten als ik mijn oude nick nog hadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil tele2 in mijn huisje, dus ik was aan het lezen op tweakers en daar kwam ik jou tegen
Vaag is daar een verklaring voor? Ik heb ook kabel internet en heb daar nooit last van. Ik zit trouwens wel vast aan 1 aanbieder. Is dat overal zo of is dat inm veranderd en kunnen kabel maatschappijen geen monopolie meer hebben in een plaats?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah op die manier.. Dat had je niet geweten als ik mijn oude nick nog had
Maar ik heb het altijd bij mijn ouders gehad en die hebben het nog steeds. Eigenlijk nooit problemen mee gehad. Natuurlijk wel eens een kleine storing, maar dat heb je toch overal. Was er eigenlijk wel tevreden over.
Alleen gaat je downloadsnelheid vrij fors omlaag als er een tv aangaat.
tele2 is geen kabel. Maar voor televisie wordt gewoon een gedeelte van de 20mbit gebruikt. Met 2 televisies hou je nog maar 10mbit over.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag is daar een verklaring voor? Ik heb ook kabel internet en heb daar nooit last van. Ik zit trouwens wel vast aan 1 aanbieder. Is dat overal zo of is dat inm veranderd en kunnen kabel maatschappijen geen monopolie meer hebben in een plaats?
Oja je kan ook op een andere manier tv kijken tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tele2 is geen kabel. Maar voor televisie wordt gewoon een gedeelte van de 20mbit gebruikt. Met 2 televisies hou je nog maar 10mbit over.
Volgens mij is het inderdaad zo dat er maar 1 kabelaanbieder is per plaats of gebied ofzo.. Ik kon ook alleen maar kiezen voor Ziggo.
dat is wel kut ja..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja je kan ook op een andere manier tv kijken tegenwoordig
Ik vind t maar raar. Ik kan met alles kiezen behalve met de kabel.
Stichting kabel televisie pijnacker.OMFG dat klinkt all1 al uit het jaar 0. En dan verplicht worden om met Caiway in zee te gaan die als dicht bijzijnde winkel een winkel in Naaldwijk hebben.
Nou hoef je niet vaak in die winkel te zijn maar ik vind t nergens op slaan. 15eu om een gratis modem te laten bezorgen vind ik ook achterlijk dus dan maar ophalen. Moet je naar Naaldwijkquote:
Ja hier is het ook gek hoor.. We hebben hier in Capelle (in ieder geval op mijn postcode) Ziggo en geen UPC, terwijl het hoofdkantoor van UPC in Capelle zitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou hoef je niet vaak in die winkel te zijn maar ik vind t nergens op slaan. 15eu om een gratis modem te laten bezorgen vind ik ook achterlijk dus dan maar ophalen. Moet je naar Naaldwijk![]()
Ik hoop dat die monopolies ooit ook nog doorbroken worden.
Haha, dat is helemaal belachelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja hier is het ook gek hoor.. We hebben hier in Capelle (in ieder geval op mijn postcode) Ziggo en geen UPC, terwijl het hoofdkantoor van UPC in Capelle zit
lichtelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is helemaal belachelijk
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja hier is het ook gek hoor.. We hebben hier in Capelle (in ieder geval op mijn postcode) Ziggo en geen UPC, terwijl het hoofdkantoor van UPC in Capelle zit
precies et is al weer veel te lang geleden..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef automatic_ het volgende:
Eigenlijk moet er weer een update komen
Kijk, gelukkig ben ik niet de enigequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies et is al weer veel te lang geleden..
Uit betrouwbare bron weet ik dat daar nog niets mee gedaan isquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:11 schreef Nero22 het volgende:
Ja, wat heb je eigenlijk met dat gat onder de bar gedaan?
graag.. ben benieuwd..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zal snel weer eens een update doen
hoe snel is snelquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zal snel weer eens een update doen
Ik ben blij dat ik al een voorspong heb!quote:
haha.. de rest moet gewoon geduld hebben of komen kijkenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik al een voorspong heb!
Jemie, dan krijg je een drukke agenda!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. de rest moet gewoon geduld hebben of komen kijken
valt vast in te plannenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dan krijg je een drukke agenda!
zet het bier maar alvast koudquote:Op zondag 8 februari 2009 18:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. de rest moet gewoon geduld hebben of komen kijken
Ben je er in één keer vanaf!quote:
Oja?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. ik hou wel van herhalingen
is je logeerkamer al klaar dan ?quote:
De bank ligt ook goed of bij hem in bed?quote:
Als ik die wil, dan regel ik die welquote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Wil je een beurt van hem ofzo de volgende keer dat je langs komt?
mwah, dan neem ik wel genoegen met de bankquote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De bank ligt ook goed of bij hem in bed?
Ligt eraan Nico, welk thema!
Weet niet of ik hem in mijn bed wil hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De bank ligt ook goed of bij hem in bed?
Ligt eraan Nico, welk thema!
Nou, have fun dan maarquote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik die wil, dan regel ik die wel
Ach joh, Automatic_ er bij, kun je gelijk een trio doenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Weet niet of ik hem in mijn bed wil hoor
heel goedquote:Op zondag 8 februari 2009 18:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mwah, dan neem ik wel genoegen met de bank
Zou dat leuk zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach joh, Automatic_ er bij, kun je gelijk een trio doen
Aha oke. Apart, want ik doel nergens opquote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Puala het volgende:
ik heb zelf een vriend, je mag hem hebben hoor, het viel alleen een beetje op enzo
haha ok..quote:Op zondag 15 februari 2009 13:59 schreef automatic_ het volgende:
Als jij vanavond geen foto's maakt, dan ga jij hierheen om iets te kopen
ja.. misschien komt er dan wel eens wat van..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
Jemieneetje! Ik zal volgende keer eens komen helpen
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Alleen nog wat draden wegwerken enzo, maar het staat nu zoals ik wil
Nou dat is het ook wel redelijk, maar wordt wel zwaar benadrukt door de flits en ik heb ook nog geen tierelantijntjes dus dat helpt ook welquote:Op maandag 16 februari 2009 17:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vind het allemaal wel erg steriel lijken.. of komt dat door de flits van de camera ?
Inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. misschien komt er dan wel eens wat van..
Wat voor tierelantijntjes wil je? En wat wil je aan de muren?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou dat is het ook wel redelijk, maar wordt wel zwaar benadrukt door de flits en ik heb ook nog geen tierelantijntjes dus dat helpt ook wel
weet ik niet.. en weet ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Wat voor tierelantijntjes wil je? En wat wil je aan de muren?
Dat schiet lekker op dan!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
weet ik niet.. en weet ik niet
haha okquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op dan!
Ik zal eens met je gaan shoppen
Ik zie weer een activiteit aankomen voor volgende maandquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:55 schreef Flappekz het volgende:
Ey Nico, breng er eens wat meer kleur in man
Ik vond mijn huis eerst ook te steriel....en toen heb ik 2 muren een mooie donkerbordeauxrode kleur gegeven. Scheelt echt megaveel!
Haha, dat vermoeden kreeg ik al jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zie weer een activiteit aankomen voor volgende maand
bloedrood dacht ik nog even aanquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Haha, dat vermoeden kreeg ik al ja
Dat is nietsquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bloedrood dacht ik nog even aan
Dat was een grapje hèquote:
Ehm... Dat kan ook, haha.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh.. jij gaat shoppen dan en dan hoef ik niet mee?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zie weer een activiteit aankomen voor volgende maand
Geef je mij dan wel een budget?quote:
Gezellig! Ik geef wel aanwijzingenquote:
moet ik het zelf betalen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geef je mij dan wel een budget?
ik had niet anders verwachtquote:[..]
Gezellig! Ik geef wel aanwijzingen
Niet alles hoorquote:
Tja, iemand moet dat doen..quote:ik had niet anders verwacht
onder het mom van De beste stuurlui staan aan wal?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geef je mij dan wel een budget?
[..]
Gezellig! Ik geef wel aanwijzingen
zal ik jou dan vertellen hoe je automatic moet instrueren?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:24 schreef Flappekz het volgende:
Ik vertel automatic dan wel hoe de aanwijzingen gegeven moeten worden.
Iemand moet ook dat doen
Lijkt me een puik planquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zal ik jou dan vertellen hoe je automatic moet instrueren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |