tele2 is geen kabel. Maar voor televisie wordt gewoon een gedeelte van de 20mbit gebruikt. Met 2 televisies hou je nog maar 10mbit over.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag is daar een verklaring voor? Ik heb ook kabel internet en heb daar nooit last van. Ik zit trouwens wel vast aan 1 aanbieder. Is dat overal zo of is dat inm veranderd en kunnen kabel maatschappijen geen monopolie meer hebben in een plaats?
Oja je kan ook op een andere manier tv kijken tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tele2 is geen kabel. Maar voor televisie wordt gewoon een gedeelte van de 20mbit gebruikt. Met 2 televisies hou je nog maar 10mbit over.
Volgens mij is het inderdaad zo dat er maar 1 kabelaanbieder is per plaats of gebied ofzo.. Ik kon ook alleen maar kiezen voor Ziggo.
dat is wel kut ja..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja je kan ook op een andere manier tv kijken tegenwoordig
Ik vind t maar raar. Ik kan met alles kiezen behalve met de kabel.
Stichting kabel televisie pijnacker.OMFG dat klinkt all1 al uit het jaar 0. En dan verplicht worden om met Caiway in zee te gaan die als dicht bijzijnde winkel een winkel in Naaldwijk hebben.
Nou hoef je niet vaak in die winkel te zijn maar ik vind t nergens op slaan. 15eu om een gratis modem te laten bezorgen vind ik ook achterlijk dus dan maar ophalen. Moet je naar Naaldwijkquote:
Ja hier is het ook gek hoor.. We hebben hier in Capelle (in ieder geval op mijn postcode) Ziggo en geen UPC, terwijl het hoofdkantoor van UPC in Capelle zitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou hoef je niet vaak in die winkel te zijn maar ik vind t nergens op slaan. 15eu om een gratis modem te laten bezorgen vind ik ook achterlijk dus dan maar ophalen. Moet je naar Naaldwijk![]()
Ik hoop dat die monopolies ooit ook nog doorbroken worden.
Haha, dat is helemaal belachelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja hier is het ook gek hoor.. We hebben hier in Capelle (in ieder geval op mijn postcode) Ziggo en geen UPC, terwijl het hoofdkantoor van UPC in Capelle zit
lichtelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is helemaal belachelijk
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja hier is het ook gek hoor.. We hebben hier in Capelle (in ieder geval op mijn postcode) Ziggo en geen UPC, terwijl het hoofdkantoor van UPC in Capelle zit
precies et is al weer veel te lang geleden..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef automatic_ het volgende:
Eigenlijk moet er weer een update komen
Kijk, gelukkig ben ik niet de enigequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies et is al weer veel te lang geleden..
Uit betrouwbare bron weet ik dat daar nog niets mee gedaan isquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:11 schreef Nero22 het volgende:
Ja, wat heb je eigenlijk met dat gat onder de bar gedaan?
graag.. ben benieuwd..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zal snel weer eens een update doen
hoe snel is snelquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zal snel weer eens een update doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |