tele2 is geen kabel. Maar voor televisie wordt gewoon een gedeelte van de 20mbit gebruikt. Met 2 televisies hou je nog maar 10mbit over.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag is daar een verklaring voor? Ik heb ook kabel internet en heb daar nooit last van. Ik zit trouwens wel vast aan 1 aanbieder. Is dat overal zo of is dat inm veranderd en kunnen kabel maatschappijen geen monopolie meer hebben in een plaats?
Oja je kan ook op een andere manier tv kijken tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tele2 is geen kabel. Maar voor televisie wordt gewoon een gedeelte van de 20mbit gebruikt. Met 2 televisies hou je nog maar 10mbit over.
Volgens mij is het inderdaad zo dat er maar 1 kabelaanbieder is per plaats of gebied ofzo.. Ik kon ook alleen maar kiezen voor Ziggo.
dat is wel kut ja..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja je kan ook op een andere manier tv kijken tegenwoordig
Ik vind t maar raar. Ik kan met alles kiezen behalve met de kabel.
Stichting kabel televisie pijnacker.OMFG dat klinkt all1 al uit het jaar 0. En dan verplicht worden om met Caiway in zee te gaan die als dicht bijzijnde winkel een winkel in Naaldwijk hebben.
Nou hoef je niet vaak in die winkel te zijn maar ik vind t nergens op slaan. 15eu om een gratis modem te laten bezorgen vind ik ook achterlijk dus dan maar ophalen. Moet je naar Naaldwijkquote:
Ja hier is het ook gek hoor.. We hebben hier in Capelle (in ieder geval op mijn postcode) Ziggo en geen UPC, terwijl het hoofdkantoor van UPC in Capelle zitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou hoef je niet vaak in die winkel te zijn maar ik vind t nergens op slaan. 15eu om een gratis modem te laten bezorgen vind ik ook achterlijk dus dan maar ophalen. Moet je naar Naaldwijk![]()
Ik hoop dat die monopolies ooit ook nog doorbroken worden.
Haha, dat is helemaal belachelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja hier is het ook gek hoor.. We hebben hier in Capelle (in ieder geval op mijn postcode) Ziggo en geen UPC, terwijl het hoofdkantoor van UPC in Capelle zit
lichtelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is helemaal belachelijk
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja hier is het ook gek hoor.. We hebben hier in Capelle (in ieder geval op mijn postcode) Ziggo en geen UPC, terwijl het hoofdkantoor van UPC in Capelle zit
precies et is al weer veel te lang geleden..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:15 schreef automatic_ het volgende:
Eigenlijk moet er weer een update komen
Kijk, gelukkig ben ik niet de enigequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies et is al weer veel te lang geleden..
Uit betrouwbare bron weet ik dat daar nog niets mee gedaan isquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:11 schreef Nero22 het volgende:
Ja, wat heb je eigenlijk met dat gat onder de bar gedaan?
graag.. ben benieuwd..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zal snel weer eens een update doen
hoe snel is snelquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zal snel weer eens een update doen
Ik ben blij dat ik al een voorspong heb!quote:
haha.. de rest moet gewoon geduld hebben of komen kijkenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik al een voorspong heb!
Jemie, dan krijg je een drukke agenda!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. de rest moet gewoon geduld hebben of komen kijken
valt vast in te plannenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dan krijg je een drukke agenda!
zet het bier maar alvast koudquote:Op zondag 8 februari 2009 18:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. de rest moet gewoon geduld hebben of komen kijken
Ben je er in één keer vanaf!quote:
Oja?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. ik hou wel van herhalingen
is je logeerkamer al klaar dan ?quote:
De bank ligt ook goed of bij hem in bed?quote:
Als ik die wil, dan regel ik die welquote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Wil je een beurt van hem ofzo de volgende keer dat je langs komt?
mwah, dan neem ik wel genoegen met de bankquote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De bank ligt ook goed of bij hem in bed?
Ligt eraan Nico, welk thema!
Weet niet of ik hem in mijn bed wil hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De bank ligt ook goed of bij hem in bed?
Ligt eraan Nico, welk thema!
Nou, have fun dan maarquote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik die wil, dan regel ik die wel
Ach joh, Automatic_ er bij, kun je gelijk een trio doenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Weet niet of ik hem in mijn bed wil hoor
heel goedquote:Op zondag 8 februari 2009 18:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mwah, dan neem ik wel genoegen met de bank
Zou dat leuk zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach joh, Automatic_ er bij, kun je gelijk een trio doen
Aha oke. Apart, want ik doel nergens opquote:Op zondag 8 februari 2009 19:12 schreef Puala het volgende:
ik heb zelf een vriend, je mag hem hebben hoor, het viel alleen een beetje op enzo
haha ok..quote:Op zondag 15 februari 2009 13:59 schreef automatic_ het volgende:
Als jij vanavond geen foto's maakt, dan ga jij hierheen om iets te kopen
ja.. misschien komt er dan wel eens wat van..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:05 schreef automatic_ het volgende:
Jemieneetje! Ik zal volgende keer eens komen helpen
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Alleen nog wat draden wegwerken enzo, maar het staat nu zoals ik wil
Nou dat is het ook wel redelijk, maar wordt wel zwaar benadrukt door de flits en ik heb ook nog geen tierelantijntjes dus dat helpt ook welquote:Op maandag 16 februari 2009 17:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vind het allemaal wel erg steriel lijken.. of komt dat door de flits van de camera ?
Inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. misschien komt er dan wel eens wat van..
Wat voor tierelantijntjes wil je? En wat wil je aan de muren?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou dat is het ook wel redelijk, maar wordt wel zwaar benadrukt door de flits en ik heb ook nog geen tierelantijntjes dus dat helpt ook wel
weet ik niet.. en weet ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Wat voor tierelantijntjes wil je? En wat wil je aan de muren?
Dat schiet lekker op dan!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
weet ik niet.. en weet ik niet
haha okquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op dan!
Ik zal eens met je gaan shoppen
Ik zie weer een activiteit aankomen voor volgende maandquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:55 schreef Flappekz het volgende:
Ey Nico, breng er eens wat meer kleur in man
Ik vond mijn huis eerst ook te steriel....en toen heb ik 2 muren een mooie donkerbordeauxrode kleur gegeven. Scheelt echt megaveel!
Haha, dat vermoeden kreeg ik al jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zie weer een activiteit aankomen voor volgende maand
bloedrood dacht ik nog even aanquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Haha, dat vermoeden kreeg ik al ja
Dat is nietsquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bloedrood dacht ik nog even aan
Dat was een grapje hèquote:
Ehm... Dat kan ook, haha.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh.. jij gaat shoppen dan en dan hoef ik niet mee?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zie weer een activiteit aankomen voor volgende maand
Geef je mij dan wel een budget?quote:
Gezellig! Ik geef wel aanwijzingenquote:
moet ik het zelf betalen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geef je mij dan wel een budget?
ik had niet anders verwachtquote:[..]
Gezellig! Ik geef wel aanwijzingen
Niet alles hoorquote:
Tja, iemand moet dat doen..quote:ik had niet anders verwacht
onder het mom van De beste stuurlui staan aan wal?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geef je mij dan wel een budget?
[..]
Gezellig! Ik geef wel aanwijzingen
zal ik jou dan vertellen hoe je automatic moet instrueren?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:24 schreef Flappekz het volgende:
Ik vertel automatic dan wel hoe de aanwijzingen gegeven moeten worden.
Iemand moet ook dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |